Ik ga zo naar de mediamarkt in Utrecht om wat dingetjes te kopen..
Ik weet alleen nog niet wat. Ik ga er heen met een soort drang om geld uit te geven.. en later bekijk wat ik wil hebben. Impulsief koopgedrag dus en dat is wijs
Hebben jullie tips voor mij.
Ik zelf dacht aan een setje printercartridges, een paar DVD's of PS2 spellen. Maar voor de rest
quote:Ik heb nog geneoeg DVD-r en ook al een DVD brander
Op zaterdag 24 januari 2004 11:06 schreef Mondo_Generator het volgende:
Een DVD brander, 100 lege DVD-R's en een kruimeldief.
Maar ene kruimeldief had ik nog niet..
quote:200 a 300 eur trek ik er voor uit ong.
Op zaterdag 24 januari 2004 11:07 schreef sweek het volgende:
Nou, ik kan je wel vertellen wat ik zou kopen... hoeveel geld heb je te besteden?
quote:Kun je beter naar de supermarkt gaan voor 20 krat bier.
Op zaterdag 24 januari 2004 11:07 schreef LangeJan het volgende:[..]
200 a 300 eur trek ik er voor uit ong.
quote:Een GameCube misschien.. das wel een strak plan.
Op zaterdag 24 januari 2004 11:07 schreef gamecube_master het volgende:
een mario kart doubele dash pakket
quote:Als je nou 2 maanden later hiermee kwam zou ik voor een Mini Ipod gaan...
Op zaterdag 24 januari 2004 11:07 schreef LangeJan het volgende:[..]
200 a 300 eur trek ik er voor uit ong.
quote:je hebt dan mario kart double dash, een gamecube en een bonus disc met 4 zelda's + een demo van zelda the windwaker voor maar 150 euro
Op zaterdag 24 januari 2004 11:08 schreef LangeJan het volgende:[..]
Een GameCube misschien.. das wel een strak plan.
quote:heb je met die mini-ipod nog steeds dat probleem dat je er niks meer aan hebt na 18 maanden omdat de accu dan er mee kapt?
Op zaterdag 24 januari 2004 11:09 schreef sweek het volgende:[..]
Als je nou 2 maanden later hiermee kwam zou ik voor een Mini Ipod gaan...
. Nu gewoon voor wat leuke DVD's die in de aanbieding zijn... of niet eens in de aanbieding, voor dat geld.
.
quote:Dat is een zeer zwaar overtrokken mythe.
Op zaterdag 24 januari 2004 11:10 schreef gamecube_master het volgende:[..]
heb je met die mini-ipod nog steeds dat probleem dat je er niks meer aan hebt na 18 maanden omdat de accu dan er mee kapt?
quote:Geen idee, kijk hier even...
heb je met die mini-ipod nog steeds dat probleem dat je er niks meer aan hebt na 18 maanden omdat de accu dan er mee kapt?
quote:a. De accu valt allemaal best mee. Lang leve internet hype. Er zijn inderdaad problemen bekend, maar op hoeveel verkochte iPod's??
b. Er is geloof ik binnenkort een Apple Certificaat verkrijgbaar voor iets van 70 Euri's dat je 3 jaar garantie geeft... misschien de moeite waard.
Tips wat geld uitgeven betreft:
Ik zou voor PS-2 games gaan, een Senseo Crema (yumm.. koffie!) en zeker 60 Euri's apart houden voor kleine-hebbedingetjes-die-je-niet-nodig-hebt-snuisterijen-meuk. (Een USB lampje ofzo...)
Ik ga morgen naar de kapper maar ik weet niet wat voor model ik zal nemen, iemand suggesties?
Kijk anders bij www.wehkamp.nl --> packerd bell player (100 euries) erg geinig ding, als je toch je geld kwijt moet ......
quote:auw... zo'n sleutelhanger mag je toch nooit een mp3-speler noemen??
Op zaterdag 24 januari 2004 11:19 schreef Gstyles het volgende:
Koop een mp3 speler, krijg je geen spijt van!!!Kijk anders bij www.wehkamp.nl --> packerd bell player (100 euries) erg geinig ding, als je toch je geld kwijt moet ......
quote:Dat is toevallig. ik ben vanochtend naar de kapper geweest. Ze worden er niet blij van als ze je haar geknipt hebben en buiten net zo hard je pet weer op zet
Op zaterdag 24 januari 2004 11:18 schreef sossa het volgende:
Hmmm raar topic, ken er nog een:Ik ga morgen naar de kapper maar ik weet niet wat voor model ik zal nemen, iemand suggesties?
![]()
quote:goeie keus
Op zaterdag 24 januari 2004 11:15 schreef LangeJan het volgende:
Het word dan denk ik toch een GC en wat games.
quote:Je matje!!!
Op zaterdag 24 januari 2004 11:24 schreef LangeJan het volgende:[..]
Dat is toevallig. ik ben vanochtend naar de kapper geweest. Ze worden er niet blij van als ze je haar geknipt hebben en buiten net zo hard je pet weer op zet
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:04 schreef LangeJan het volgende:
Ik weet alleen nog niet wat. Ik ga er heen met een soort drang om geld uit te geven.. en later bekijk wat ik wil hebben. Impulsief koopgedrag dus en dat is wijs
quote:Nee
Op zaterdag 24 januari 2004 11:27 schreef dagizmo het volgende:[..]
Je matje!!!
Dat is er toch nog wel??
Ik koos dit keer voor een beschaafd kapsel. Ik heb het nu laten knippen in een goede basis om lang te laten groeien, zo noemde ze dat. Enne hangen alle kapsters met hun tieten in je nek? Want dit is de 3de keer dat ik naar de kapper ging en ze doen het altijd
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:29 schreef LangeJan het volgende:[..]
Nee
![]()
Ik koos dit keer voor een beschaafd kapsel. Ik heb het nu laten knippen in een goede basis om lang te laten groeien, zo noemde ze dat. Enne hangen alle kapsters met hun tieten in je nek? Want dit is de 3de keer dat ik naar de kapper ging en ze doen het altijd
quote:Waarom open je er een topic over? Ik kom twee keer per week ff bij de mediamarkt langs om te kijken. Ze hebben er redelijk veel shit, maar is echt niet altijd goedkoop.
Op zaterdag 24 januari 2004 11:04 schreef LangeJan het volgende:
Mmmh, hallo meisjes!Ik ga zo naar de mediamarkt in Utrecht om wat dingetjes te kopen..
Hebben jullie tips voor mij.
Ik zelf dacht aan een setje printercartridges, een paar DVD's of PS2 spellen. Maar voor de rest
Magoed koop maar wat cd's en dvd's
quote:Haal dan een xbox, hoef je ook geen memory card te kopen, krijg je twee controllers en meer spellen. goed dan ben je wel 250 euro verder
Op zaterdag 24 januari 2004 11:09 schreef gamecube_master het volgende:[..]
je hebt dan mario kart double dash, een gamecube en een bonus disc met 4 zelda's + een demo van zelda the windwaker voor maar 150 euro
quote:maarja, de spellen moeten je dan wel aanstaan die op de xbox uitkomen, zoals ik zou nooit een xbox kopen omdat ik vind dat er geen leuke spellen voor mij uitkomen. maar andere mensen zullen daar wel anders over denken
Op zaterdag 24 januari 2004 15:24 schreef Fliepke het volgende:[..]
Haal dan een xbox, hoef je ook geen memory card te kopen, krijg je twee controllers en meer spellen. goed dan ben je wel 250 euro verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |