Hoe krijg ik dit weer op orde??
quote:heb ik ook last van ja. i heb vakanties altijd nodig om mijn slaap in te halen
Op zaterdag 24 januari 2004 03:17 schreef Linz het volgende:
Mijn bioritme is totaal in de war.De afgelopen weken ga ik steeds later naar bed met als toppunt gisternacht toen ik helemaal niet heb geslapen. Ik kan helemaal niet meer in slaap vallen, nacht is voor mij overdag geworden.
quote:Wat hij zegt.
Op zaterdag 24 januari 2004 03:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kom op mietje, je bent toch een Nachtbraker
quote:waarom wil je er iets aan veranderen?
Op zaterdag 24 januari 2004 03:17 schreef Linz het volgende:
Mijn bioritme is totaal in de war.De afgelopen weken ga ik steeds later naar bed met als toppunt gisternacht toen ik helemaal niet heb geslapen. Ik kan helemaal niet meer in slaap vallen, nacht is voor mij overdag geworden.
quote:ik slaap al een paar maand van 5 uur snachts tot 3 uur smiddags ongeveer..als je er wat aan wil veranderen moet je gewoon laat naar bed gaan en om 8 uur ofzo je wekker zetten en er dan uit gaan.. ben je een dagje brak maar dan kan je savonds wel weer lekker slapen
Op zaterdag 24 januari 2004 03:22 schreef SwOoSh het volgende:
daar heb ik ook last van...ik slaap niet meer voor 2 uur....
erg vervelend
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 24-01-2004 03:37]
Ik kan wel om 23 of 00 uur op bed gaan liggen, maar dan slaap ik nog niet voor 1 uur.
Ik ben gewoon een nachtdier
Er is geen noodzaak om zo vroeg wakker te worden, das 1 (dus blijf je langer op)
En 2 ...het is winter, dus dan zit ik veel thuis / weinig buiten, en dan maakt t geen ruk uit of het dag of nacht is.
Somers ben ik gek op buiten zijn dus dan past mn biorhitme zich meestal snel aan naar "opstaan als het licht wordt, naar bed als het donker is" .
Heb dan ook totaal geen problemen met mn slaapritme aanpassen, alleen er is geen NOODZAAK ..(op dit moment even geen werk ivm ziektewet yada yada..)
quote:*Ook naar tijd kijkt.*
Op zaterdag 24 januari 2004 04:22 schreef Drakire het volgende:
Ik ken dit ergens van...*naar tijd kijkt
Zo werken .
quote:same thing...zo klote.....heb het idee dat ik alleen in het weekend slaap...vreemde is dat ik er eigenlijk vrij weinig last van lijkt te hebben overdag...functioneer wel goed....maar voor m'n gevoel klopt het niet
Op zaterdag 24 januari 2004 03:22 schreef SwOoSh het volgende:
daar heb ik ook last van...ik slaap niet meer voor 2 uur....
erg vervelend
Ik heb dat gister ook geprobeerd, maar toen heb ik de hele dag van 13.00 tot 21.00 liggen slapen, want ik kon het niet tot tegen de avond volhouden
quote:Effe doorbijten, cafeïne is in dit soort gevallen je beste vriend
Op zaterdag 24 januari 2004 04:55 schreef Linz het volgende:
hm..stel dat ik nu de hele dag opblijf (moet om 10.00 gaan werken) en pas vanavond weer ga slapen, dat brengt dat slaapgevoel wel weer terug toch?Ik heb dat gister ook geprobeerd, maar toen heb ik de hele dag van 13.00 tot 21.00 liggen slapen, want ik kon het niet tot tegen de avond volhouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |