abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16536121
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:23 schreef Panzer het volgende:

Je bent enigzins tch een helleveeg.
Je donkere kant leren kennen is leuk.

Waar baseer je dat op *lol
pi_16536132
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:02 schreef thaleia het volgende:
In "mijn" tijd werden pakketjes die de postbode niet kon afleveren trouwens altijd 's avonds met een busje nagebracht. Waren de mensen dan nog niet thuis, DAN moesten ze het zelf afhalen. Is die 'tweede ronde' afgeschaft?
Die 2e ronde is nu de volgende dag gewoon weer met de post mee. Als ze dan weer niet thuis zijn, dan kun je het dus afhalen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16536201
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Die 2e ronde is nu de volgende dag gewoon weer met de post mee. Als ze dan weer niet thuis zijn, dan kun je het dus afhalen.

Da's handig voor mensen die overdag gewoon werken. Dan is het pakketje dus een dag langer onderweg (tenzij er meteen een briefje achtergelaten wordt dat het de volgende dag op het postkantoor ligt).
pi_16536238
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:34 schreef Light het volgende:

Da's handig voor mensen die overdag gewoon werken. Dan is het pakketje dus een dag langer onderweg (tenzij er meteen een briefje achtergelaten wordt dat het de volgende dag op het postkantoor ligt).

Tja, dan moet je geen pakketjes thuis laten bezorgen als je weet dat je er niet bent... Of je laat het op je werk bezorgen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16538191
vaag,ik ben zelf postbode geweest,ik was dat pakje altijd liever kwijt,anders moest je het de volgende dag WEER meenemen,en je had al zo weinig ruimte op je fiets....ook ooit een inbreker betrap toen tijdens mn werk,had de deur open laten staan en was bezig de tv weg te halen....maar ik kon mn pakje tenminste kwijt met die open deur
life is a game....and im winning
pi_16538561
dat probleen heb ik ook regelmatig maar dan heb ik helemaal geen briefje in de brievenbus
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_16541269
kut, en was nog de verkeerde bestelling ook fout van hun
pi_16698918
Weet je wat ik belachelijk vind? Dan hebben ze een pakketje voor je, ben je niet thuis, moet je hem afhalen, nou niets aan de hand... maar dan moet je hem afhalen op een postkantoor die ENKEL open is van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur! Dus dan moet ik weer speciaal vrij gaan nemen van mijn werk om het pakket op te halen. En dat terwijl we 1 straat verder een super groot postkantoor hebben die tot 18u open is, zelfs een koopavond heeft en op zaterdag open is. En dan bel je dus op naar de klantenservice van de TPG en dan krijg je een of andere muts aan de ljin die er niets aan kan doen en niet bereid is om te zorgen dat je pakketje naar het andere postkantoor wordt gebracht!

Vroeger kwamen ze nog weleens in de avond aan de deur met een pakketje en konden ze als je ze belde nog een keer langs komen op een tijd dat je wel thuis was of ze brachten hem naar een ander postkantoor. Maar anno 2004 verlenen ze gewoon amper nog enige service! Wat een bagger zooi

*zo dat lucht op*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')