abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2004 @ 00:33:30 #1
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16535169
Nou, ik dacht eraan om hem ouderwets aan de grill langzaam ronddraaiend boven een klein kampvuurtje zoals je het altijd in die films vanuit de middeleeuwen ziet en zoals hij het zelf zou willen Dan opdienen op een grote schaal met een dikke appel in zijn bakkes

Maar andere idee-en zijn ook welkom hoor

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_16535203
Magnetron tot ie ploft als een ei!
Talk to the Duck, Caus he don't give a Fuck
pi_16535208
Net als de manier waarop slangen in sommige restaurants in Hong Kong worden aangeboden. Leven villen dus. Ze zeggen dat het vlees dan malser wordt. Ik sta er om bekend nogal sceptisch te zijn, dus dat wil ik dan proefondervindelijk vaststellen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 24 januari 2004 @ 00:37:56 #4
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16535253
Hmm, bij varkens is het net andersom. De adrenaline maakt het vlees wat taaier.

Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_16535262
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:35 schreef Lucille het volgende:
Net als de manier waarop slangen in sommige restaurants in Hong Kong worden aangeboden. Leven villen dus. Ze zeggen dat het vlees dan malser wordt. Ik sta er om bekend nogal sceptisch te zijn, dus dat wil ik dan proefondervindelijk vaststellen.
deed jij niet iets met alle dieren tellen mee ofzo
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 24 januari 2004 @ 00:39:07 #6
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_16535275
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:38 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Aan het spit tellen alle dieren mee idd.

Lekker met een sausje

† In Memoriam † zaterdag 24 januari 2004 @ 00:39:28 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16535283
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:38 schreef Skinkie het volgende:
Op mijn bord telt elk dier mee.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_16535441
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Op mijn bord telt elk dier mee.

vooral het schaap toch?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_16535469
ik ken de betreffende persoon, geloof ik, verder niet, maar hier nog een mogelijkheid...

In een kookpot, zoals in diverse, inmiddels zwaar politiek incorrecte, tekenfilms/stripverhalen te zien is... Zo'n grote, zwarte ketel gestookt op een houtvuur enz.

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:16:51 #10
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16863126
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:48 schreef bas-beest het volgende:
ik ken de betreffende persoon, geloof ik, verder niet, maar hier nog een mogelijkheid...

In een kookpot, zoals in diverse, inmiddels zwaar politiek incorrecte, tekenfilms/stripverhalen te zien is... Zo'n grote, zwarte ketel gestookt op een houtvuur enz.

Maar dan moet ik 'm dubbelvouwen met z'n 2 meter en worden z'n voeten en kopke niet gaar (hoe zie je of ie gaar is trouwens Net als bij een aardappel met een vork erin prikken ?

pi_16864924
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:16 schreef Furby het volgende:

[..]

Maar dan moet ik 'm dubbelvouwen met z'n 2 meter en worden z'n voeten en kopke niet gaar (hoe zie je of ie gaar is trouwens Net als bij een aardappel met een vork erin prikken ?

idd. ja! En als hij dan "Au" zegt, is 'ie nog niet gaar. Dat hij niet zou passen, is makkelijk op te lossen door een grotere kookpot te nemen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_16864958
die lord dreamer heeft anders wel een mooie avatar (dat plaatje links dus)

slijm slijm

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')