Deze week 4 bussen voor 3,79 bij c1000.quote:Op vrijdag 13 februari 2004 17:53 schreef Vamos het volgende:
Pringles moet je kopen als ze in de aanbieding zijn bij de Appie. Elke maand zijn ze vaak wel een weekje 3=2
Net een bus meegepakt, is best okay eigelijkquote:Op maandag 3 mei 2004 17:00 schreef Pretzel het volgende:
die oranje kaas is trouwens niet te eten, echt heel smerig vind ik die!
Hoes is het met je pens na een maandje of 10 pringles etenquote:Op dinsdag 10 februari 2004 13:53 schreef Taquel het volgende:
ik ben ook druk aan het verzamelen, hier mijn verzameling na een maandje of 10 pringles eten.
De planning is om het als behang te gaan gebruiken, maar dit is ook nog wel een leuk project. (nog niet af dus nog ff dooreten).
[afbeelding]
Doet me een beetje denken aan die lays chips...zo'n beetje romige smaak hebben die dingen...quote:Op maandag 3 mei 2004 18:24 schreef bloempjuh het volgende:
Waar smaakt Oranjekaas naar?
Cream & Chives? (of zoiets) Die vink niet lekker,... oranje kaas nog ooit op.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die lays chips...zo'n beetje romige smaak hebben die dingen...
Hoe ze ookweer heten weet ik niet...
Nou met mijn pens prima, heb er helemaal geen last van, snelle spijsvertering heet zoiets.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:57 schreef Roelenzow het volgende:
[..]
Hoes is het met je pens na een maandje of 10 pringles eten
Naar een hele flauwe kaassmaak, niet kopenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:24 schreef bloempjuh het volgende:
Waar smaakt Oranjekaas naar?
quote:Op woensdag 11 februari 2004 22:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Juist! In Engeland kan je op elke straathoek Salt&Vinegar chips krijgen... maar hier in Nederland is dat echt pet!
Gelukkig hebben we nog de Pringles!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |