abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16539212
Ja...

En dan vooral homo's die me knap vinden

Waneer stoppen ze nu eens met me lastig vallen?

pi_16539474
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:23 schreef Hagedis het volgende:
Ja...

En dan vooral homo's die me knap vinden

Waneer stoppen ze nu eens met me lastig vallen?

ik ben geen psycholoog, maar waarschijnlijk vind je dat niet zo erg als je hier tracht te laten blijken .... waarschijnlijk twijfel je heel sterk over je seksuele geaardheid, die naar mijn gevoel overhelt naar homoseksualiteit (wat direct de reden zou zijn van je opmerking hierboven) ... misschien wil je 't nog niet aan jezelf toegeven, zou kunnen

heb trouwens al gemerkt dat er vrij veel homo- en biseksuelen gerepliceerd hebben op dit topic (een echte vent zou nooit zoiets als 'vind je me mooi?' vragen ... indien je niet begrijpt waarom, denk dan eens aan het engelstalige equivalent hiervan: 'do ya think im pretty?')

I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:44:11 #178
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_16540313
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:51 schreef St.Germain het volgende:

[..]

ik ben geen psycholoog, maar waarschijnlijk vind je dat niet zo erg als je hier tracht te laten blijken .... waarschijnlijk twijfel je heel sterk over je seksuele geaardheid, die naar mijn gevoel overhelt naar homoseksualiteit (wat direct de reden zou zijn van je opmerking hierboven) ... misschien wil je 't nog niet aan jezelf toegeven, zou kunnen

heb trouwens al gemerkt dat er vrij veel homo- en biseksuelen gerepliceerd hebben op dit topic (een echte vent zou nooit zoiets als 'vind je me mooi?' vragen ... indien je niet begrijpt waarom, denk dan eens aan het engelstalige equivalent hiervan: 'do ya think im pretty?')

wauw en dat concludeer jij uit 2 zinnetjes...
ik ken een paar homo's en die vinden mij allemaal aantrekkelijk
het is wel een leuk compliment, maar ik hoor het toch liever van wat meisjes
do ya thing im pretty? dat klinkt verschrikkelijk gay
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_16540447
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:51 schreef St.Germain het volgende:

[..]

Nee, ik weet heel goed wat mijn seksuele geaardheid is.

Ik vind het ook echt irritant.

Het is de laatste tijd alleen veel erger geworden, eigenlijk ben ik op zoek naar iets waardoor homo's weten dat ik geen behoefte aan hen heb, maar wat tegelijkertijd niet meiden afschrikt. Een baard werkt prima, maar dat schrikt iedereen af

zaterdag 24 januari 2004 @ 11:59:02 #180
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_16540681
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:49 schreef Hagedis het volgende:

[..]

Het is de laatste tijd alleen veel erger geworden, eigenlijk ben ik op zoek naar iets waardoor homo's weten dat ik geen behoefte aan hen heb, maar wat tegelijkertijd niet meiden afschrikt. Een baard werkt prima, maar dat schrikt iedereen af

zijn er dan zoveel homo's waar jij woont?
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
pi_16540885
*Ik denk als ik kijk in de spiegel...Daar staat 'n geweldige vent...*

Knap? Oh jazeker wel!

pi_16540935
Ik mag niet klagen.
pi_16540947
kep niet echt een mening over mezelf
pi_16541117
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:59 schreef Clyde96 het volgende:

[..]

zijn er dan zoveel homo's waar jij woont?

Ja, technische universiteit.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 12:28:02 #185
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_16541270
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:08 schreef fratsman het volgende:
*Ik denk als ik kijk in de spiegel...Daar staat 'n geweldige vent...*

Knap? Oh jazeker wel!

Nice hobbit inderdaad
pi_16541854
quote:
Ben jij knap?
nee.

(ik heb neit het hele topic gelezen, maar zag hier zogauw niks anders waar ik verder nog op in moest gaan )

pi_16551932
neuh, volgens mij niet. Beetje moeilijk om daar zelf een oordeel over te geven.
pi_16552164
Ik niet... denk ik...ik weet niet...ik krijg het iig niet vaak te horen...

Maarja...ware schoonheid zit van binnen...en van binnen ben ik verrot

pi_16552304
Heyy!
Mij wordt dagelijks gezegd dat ik knap ben.. maar klinkt misschien stom.. ik voel me gewoon lelijk.. Vooral als ik dan bijv in een pashokje sta met zo'n lelijke spiegel, of als ik weer eens lelijk op de foto stond kan ik me daar ontiegelijk druk om maken. Dus daardoor voel ik me ook vaak rot.. Maar uiterlijk is idd niet het belangrijkste dus het meest ben ik nog onzeker over mijn karakter want dat is mijn ogen ook niet goed genoeg... :S best vermoeiend ben ik voor mezelf
  zaterdag 24 januari 2004 @ 20:23:19 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16552522
Ik ben knap kansloos

En natuurlijk buitengewoon intelligent, da's ook knap, maar dan anders

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_16552872
8, pagina's over hoe knap je bent , er moet weer ff wat boeiends gebeuren want dit gaat de verkeerde kant op .
  zaterdag 24 januari 2004 @ 20:38:04 #192
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_16552887
ja
Het helpt geen nut!
pi_16553108
leuker wordt dit topic niet
pi_16556172
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 20:14 schreef justagirl19 het volgende:
Heyy!
Mij wordt dagelijks gezegd dat ik knap ben.. maar klinkt misschien stom.. ik voel me gewoon lelijk.. Vooral als ik dan bijv in een pashokje sta met zo'n lelijke spiegel, of als ik weer eens lelijk op de foto stond kan ik me daar ontiegelijk druk om maken. Dus daardoor voel ik me ook vaak rot.. Maar uiterlijk is idd niet het belangrijkste dus het meest ben ik nog onzeker over mijn karakter want dat is mijn ogen ook niet goed genoeg... :S best vermoeiend ben ik voor mezelf
Laat het een troost voor je zijn: zelfs supermodellen zien er k.... uit in een pashokje, komt door die felle tl lampen, is wel grappig, voel je je top, zie je jezelf in zo'n spiegel en denk je van, ben ik ziek of zoiets? Je dus maar niet teveel aan storen...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')