quote:mag mezelf ras-hagenees noemen...maarre helmond met een T ............das een inkopper
Op dinsdag 3 februari 2004 12:55 schreef HarrieXL het volgende:
Jezus wat lopen die joden dom te zeiken zeg hierzo, niet te geloven,voor jullie gezeik op taalfouten, prachtig!
17de en met 1600 een uitvak vol krijgen, zie ik niet vaak gebeuren, maarja als jullie liever fc volendam hebben begrijp ik ook wel hoor. 10 man in een uitvak, lekker geen vuurwerk en geen pis op je hoofd, en hoeven jullie ook niet meer te rellen he. Oh maar dat deden jullie nooit want jullie zijn zulke lieverdjes
quote:over sfeer niks te klagen toch zondag?
Jezus wat lopen die joden dom te zeiken zeg hierzo, niet te geloven,voor jullie gezeik op taalfouten, prachtig!
17de en met 1600 een uitvak vol krijgen, zie ik niet vaak gebeuren, maarja als jullie liever fc volendam hebben begrijp ik ook wel hoor. 10 man in een uitvak, lekker geen vuurwerk en geen pis op je hoofd, en hoeven jullie ook niet meer te rellen he. Oh maar dat deden jullie nooit want jullie zijn zulke lieverdjes
ik vond het wel gezellig met jullie
. Beter dan cambuur, emmen oid thuis
quote:Nee ons hoogtepunt is wel wat beter als een mufwedstrijdje tegen den haag.. stoere internet hooligan. Sinds jij hier rondloopt is het ado topic gelijk een reltopic geworden man. Get a life. we zullen het maar nog niet over jullie accent hebben
Op maandag 2 februari 2004 23:59 schreef Hagenees het volgende:[..]
Nou nou, phoe, tis me wat zeg...5-0???? Jeetje wat zijn jullie gaaf zeg!
Hoogtepunt uit je clubhistorie zeker?! Ongelooflijk!
Ben echt jaloers op jou dat ik niet in Helmont ben geboren en jij wel, alleen dat accent al doet me beven, brrr!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:51 schreef hellmondunited het volgende:[..]
we zullen het maar nog niet over jullie accent hebben
quote:Tsja als hij de bal kaatst kan hij hem net zo goed terug verwachten he.. zo simpel is dat.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:55 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zegt een Brabander!
En nu niks meer over spreekkoren/rellen/gezeik, het gaat toch over voetbal
quote:Niet te hopen voorrum dattie veel fouten maakt anders krijg je weer al die Belgen-grappen.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:02 schreef Thetallguy het volgende:
Zaterdag Belgische arbitrage bij Willem II - Den Haag, eerste keer zoiets in de ere
En nu niks meer over spreekkoren/rellen/gezeik, het gaat toch over voetbal
(Als ie het toch doet dan maar in het voordeel van ADO
)
quote:De belgen in de eerste divisie deden het in ieder geval beter al de Nederlanders dus er is goede hoop
Op dinsdag 3 februari 2004 16:04 schreef ray_nl het volgende:[..]
Niet te hopen voorrum dattie veel fouten maakt anders krijg je weer al die Belgen-grappen.
(Als ie het toch doet dan maar in het voordeel van ADO
)
quote:mee eens
Op dinsdag 3 februari 2004 16:05 schreef hellmondunited het volgende:[..]
De belgen in de eerste divisie deden het in ieder geval beter al de Nederlanders dus er is goede hoop
Na deze post wil ik geen ge-etter meer zien va Hellmondium of Cart_man ...
quote:Doc je bent wel streng vandaag he
Op dinsdag 3 februari 2004 17:01 schreef Doc het volgende:
Ik heb nu geen tijd om de boel op te schonen, maar dat gaat zeker gebeuren.Na deze post wil ik geen ge-etter meer zien va Hellmondium of Cart_man ...
Ontopic: die Toda viel me toch een beetje tegen zondag...maarja die moet ook wel even wennen aan het nederlandse voetbal... tis wat anders dan spurs 2..... castelen speelde best wel aardig en daar ging wel wat dreiging vanuit.... denk dat deze jongen snel hogerop gaat maar daar waren vorig seizoen toch al clubs in geinteresseerd??
quote:Door mij opgeschoond.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:01 schreef Doc het volgende:
Ik heb nu geen tijd om de boel op te schonen, maar dat gaat zeker gebeuren.Na deze post wil ik geen ge-etter meer zien va Hellmondium of Cart_man ...
quote:Toda heeft super gespeeld! Hij heeft in 5 minuten al gescoord
Op dinsdag 3 februari 2004 17:05 schreef superjoden het volgende:[..]
Doc je bent wel streng vandaag he
![]()
Ontopic: die Toda viel me toch een beetje tegen zondag...maarja die moet ook wel even wennen aan het nederlandse voetbal... tis wat anders dan spurs 2..... castelen speelde best wel aardig en daar ging wel wat dreiging vanuit.... denk dat deze jongen snel hogerop gaat maar daar waren vorig seizoen toch al clubs in geinteresseerd??
Nog effe over die ME, wat een wauze zijn dat zeg! We waren het vak nog niet in en ze begonnen al te meppen! Toen wilde ze zatuurlijk ook nog effe op TV laten zien hoe slecht wij hageneze wel nie zijn, dus toen zijn ze effe 5 minuten het vak ingekomen(en dat zag je dus op Studiosport/Canal+), maar wat ze kwamen doen
Na 5 minuten waren ze weer weg, en zijn niet meer terug gekomen...
quote:Gezien het feit dat jullie toch alleen maar voor rellen en schelden komen, maakt het niet uit of jullie nou 1e of 18e zijn. Vind je vriendin het trouwens ook lekker als je haar in der gezicht zeikt?
Volgens dit artikel zouden de Hagenezen Hakenkruisvlaggen bij zich hebben, urenlang gesist hebben en Heil Hitler geroepen hebben!
quote:BS artikel
Op dinsdag 3 februari 2004 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=271273&c=11Volgens dit artikel zouden de Hagenezen Hakenkruisvlaggen bij zich hebben, urenlang gesist hebben en Heil Hitler geroepen hebben!
quote:Lijkt me sterk...politiek zoekt gewoon weer reden om voetbalsupporters nog harder te naaien.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=271273&c=11Volgens dit artikel zouden de Hagenezen Hakenkruisvlaggen bij zich hebben, urenlang gesist hebben en Heil Hitler geroepen hebben!
quote:Dat dacht ik dus ook meteen!
Op dinsdag 3 februari 2004 20:54 schreef Cart_man het volgende:Lijkt me sterk
Media..........zucht!
quote:Feyenoord had een bod van een half miljoen gedaan dacht ik.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:05 schreef superjoden het volgende:[..]
Doc je bent wel streng vandaag he
![]()
quote:nee daar houdt ze nie zo van, maar jouw moeder vindt et heerlijk als ik over haar heen pis
Op dinsdag 3 februari 2004 18:05 schreef raptorix het volgende:[..]
Gezien het feit dat jullie toch alleen maar voor rellen en schelden komen, maakt het niet uit of jullie nou 1e of 18e zijn. Vind je vriendin het trouwens ook lekker als je haar in der gezicht zeikt?
[Dit bericht is gewijzigd door HarrieXL op 04-02-2004 19:43]
quote:Dat kan jij niet weten want mijn moeder komt niet in darkrooms.
Op woensdag 4 februari 2004 19:42 schreef HarrieXL het volgende:[..]
nee daar houdt ze nie zo van, maar jouw moeder vindt et heerlijk als ik over haar heen pis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |