quote:het was gewoon een doorgebroken speler,iedereen verdiept zich in de vraag binnen/buiten,hij was er door...klaar geen discussie mogelijk,en dan had die speler ook rood moeten hebben
Op donderdag 12 februari 2004 10:36 schreef Thetallguy het volgende:
Maar volgens mij was die penalty er buiten
quote:Als je een doorgebroken speler neerhaalt is dat een penalty
Op donderdag 12 februari 2004 18:11 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
het was gewoon een doorgebroken speler,iedereen verdiept zich in de vraag binnen/buiten,hij was er door...klaar geen discussie mogelijk,en dan had die speler ook rood moeten hebben
* Speed1971 gaat maar even naar knvb.nl om de spelregels maar weer eens door te nemen.
quote:Nee want Stroeve is geen spits...
Op donderdag 12 februari 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:[..]
Dan heb je ze nog wel als spitsen in de selectie en daar beoordeel je meestal het scorend vermogen op....
[Dit bericht is gewijzigd door bergkampf op 12-02-2004 18:26]
quote:Z`n vrouw is weer vaak in het ziekenhuis vanwege iets wat ze vorig jaar ook had (ben de naam kwijt) hij traint niet echt veel meer, ik zou hm wel terug willen zien maar niet voor in de basis vanwege z`n leeftijd en z`n snelheid die ie tekort komt, maar z`n mentaliteit vind ik wel goed ook altijd de keeper af jagen
Op donderdag 12 februari 2004 17:35 schreef Thetallguy het volgende:
Vraga me af of Hofstede ooit nog een keertje mee komt doen
quote:Ja was dr net metertje buiten, ze hadden dan waarschijnlijk toch niet uit de vrije trap gescoort, die Toda had vervolgens de kans om de bal er in te schieten nadat Leonarde was neergehaald maar schoot op de paal.
Op donderdag 12 februari 2004 18:11 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
het was gewoon een doorgebroken speler,iedereen verdiept zich in de vraag binnen/buiten,hij was er door...klaar geen discussie mogelijk,en dan had die speler ook rood moeten hebben
Maakte uiteindelijk gelukkig toch niet uit
omdat Simons de penalty goed benutte
quote:Nee, daar heeft hij bij Emmen, Sparta, Heracles en ADO nooit gespeeld...
Op donderdag 12 februari 2004 18:22 schreef bergkampf het volgende:[..]
Nee want Stroeve is geen spits...
quote:We hebben het hier over Ado, en bij Ado niet nee
Op donderdag 12 februari 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Nee, daar heeft hij bij Emmen, Sparta, Heracles en ADO nooit gespeeld...
quote:Sorry hoor, maar dan heb je dus niet goed op gelet of geen oog voor posities, maar Stroeve heeft zeer regelmatig als centrumspits gespeeld. Vorig seizoen speelde hij vanaf het middenveld, maar dit seizoen dus niet.
Op donderdag 12 februari 2004 19:46 schreef bergkampf het volgende:[..]
We hebben het hier over Ado, en bij Ado niet nee
quote:Misschien had ik het duidelijker moeten maken voor je: hij is een aanvaller (noem ik meestal spitsen) en dus mag je hem gewoon meetellen. Bovendien heeft hij ook gewoon in een 4-4-2 in de spits gestaan, want ADO heeft dat regelmatig gespeeld. Stroeve heeft ook zeker delen van wedstrijden als diepe spits gespeeld.
Op donderdag 12 februari 2004 20:00 schreef bergkampf het volgende:
Achter de spitsen speelde hij vorig seizoen (trouwens goed voor uit mn hoofd 16 doelpunten terwijl spits Hofstede er maar 8 in wist te leggen) en dit seizoen weer achter de spitsen. Begin van het seizoen achter Platvoet, daarna Hofstede, ook keertje achter Cedric van der Gun (die ook 1 of 2x in het midden speelde) en nu weer achter Simons.
Hij komt ook invallen voor Tarik Oulida die ook als een echte nummer 10 speelt (heeft ook rugnummer 10 maar goed)
Toen die tegen NEC de uitwedstrijd de 1-2 scoorde kwam hij invallen en ook weer als aanvallende middenvelder.
Noem anders 1 wedstrijd waar hij aanvaller speelde, geloof mij nou 99% van de wedstrijden die hij speelt voor Ado is als aanvallende middenvelder, hooiguit als ze echt niemand meer voorin hebben op te stellen zal hij daar misschien spelen.
Sorry bergkampf, maar volgens mij moet je beter op de posities letten voor je zwaaismileys gaat maken....
Nogmaals Stroeve heeft dit seizoen veelal invalbeurten gehad en die waren allemaal als aanvallende middenvelder, je komt zeker niet vaak naar ado? en dan hoef ik het in jouw geval al helemaal niet over de uitwedstrijden te hebben (meer dan de helft van de uitwedstrijden ga ik zelf ook niet heen maar dan volg ik het wel op canal+) ![]()
Nogmaals: noem 1 wedstrijd waarin hij als spits heeft gespeelt, zonder dat je daarbij hoeft te liegen en/of opzichtig hoeft te verzinnen
kan je niet?
quote:ga weg brandblusser
Op donderdag 12 februari 2004 18:15 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als je een doorgebroken speler neerhaalt is dat een penalty
* Speed1971 gaat maar even naar knvb.nl om de spelregels maar weer eens door te nemen.
quote:Hopeloos... Ferrie Bodde was linksbuiten zeker?
Op donderdag 12 februari 2004 20:28 schreef bergkampf het volgende:
Klopt Tommie van der Leegte is de verdedigend ingestelde middenvelder in het midden, waar Arjan van der Laan dat vorig jaar was, als je dat al niet weet dan stel je me echt teleur
Ik zal even een paar duels voor je opzoeken over Stroeve, heb geduld.
He's here. he's there... he's every fucking where!
rechtsachter, centraalachterin, middenveld... het maakt allemaal niet uit
quote:Hey niet jatten van Jan-Paul Saeijs he!
Op vrijdag 13 februari 2004 17:54 schreef Reddiablo het volgende:
Ferrie Bodde?He's here. he's there... he's every fucking where!
rechtsachter, centraalachterin, middenveld... het maakt allemaal niet uit
He's here. he's there... he's every fucking where! Jean-Paul Saeijs, Jan Paul Saeijs...Leuk dattie er woensdag was, op de bank welles waar maar weer een stap dichterbij z`n rentree ![]()
Aan Methodmich je weet ongetwijfeld veel van voetbal, maar dit keer heb je echt een kleine fout gemaakt want bij Ado is Roy Stroeve geen spits maar speelt hij in het veld op de nummer 10 positie (net achter de spitsen als aanvallende middenvelder scheelt weinig maar toch) (nummer 10 heeft Tarik Oulida maar hij speelt ook op die positie daarom of Tarik of Roy, en wat mij betreft op dit moment Roy in de basis )
Stroeve fungeert niet als diepe spits, bij veldoverwicht is hij wel degelijk centrumspits, maar je zou kunnen zeggen dat 'ie als #10 speelt, hangt ook een beetje van Vd Gun en Castelen af, hoe die in de aanval spelen.
12-9 Volendam thuis: Stroeve vervangt wederom Cales, als linksbuiten.
20-9 RBC thuis. Stroeve vervangt van der Gun als spits in een 4-4-2.
28-9 NEC uit: Stroeve vervangt in de 67e minuut Peter Hofstede en maakt als centrumspits de winnende goal.
4-10 PSV thuis: Stroeve vervangt in de 56e minuut Gijs Cales als linksbuiten.
19-10 Zwolle uit: Stroeve vervangt na rust Leonardo als rechtsbuiten.
25-10 NEC thuis: Stroeve idd op 10. Enkele duels daarna ook op 10.
Je ziet dat hij dus minstens zo vaak als spits of buitenspeler speelt. Stroeve mag je dus rekenen bij de aanvallers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |