abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16529556
Ik twee keer.

Eén keer gearresteerd en een paar uur in de cel gezeten wegens "het in staat van dronkenschap verstoren van de openbare orde danwel het in gevaar brengen van anderen". M.a.w. ik werd een discotheek uitgeflikkerd, stond voor de deur een vriend te bellen toen er opeens een politiewagen achter me stopte. Ze stapten uit en vroegen wat er aan de hand was. Ik deed m'n beklag (wel een beetje bijdehand) en werd vervolgens in de boeien geslagen en naar 't bureau afgevoerd. 50 euro boete... valt heel erg mee.

De andere keer was daarvóór... een of ander feestje op de bovenste verdieping van een flat aan een gracht (de Peli in Leiden). Op het balkon stonden bierkratten en het leek me wel leuk flesjes in de gracht te smijten. Andere mensen vonden dat ook wel leuk en deden mee.

Word ik een jaar(!) later gebeld door ene agent Al-Khayati of ik een gesprek met hem wilde hebben op 't bureau... 't was vrijwillig maar als ik niet wilde "waren er ook wel andere manieren"

Ik werd toen verhoord als verdachte in een vernielingsmisdrijf. Er waren namelijk een aantal auto's geraakt door flesjes met - naar ik van iemand anders hoorde - tienduizenden euro's schade tot gevolg (lijkt me wat veel, maar het zal wel, anders zou de politie er niet na een jaar nog op terugkomen).

Dus ik werd verhoord, agent probeerde me te intimideren. Bijna schreeuwend zo van "ja we hebben toch wel genoeg bewijs, dus beken maar gewoon!" blablabla... en dat een uur lang. Hij had zelfs een foto van me!

Ik heb niet bekend (en ik heb 't ook echt niet gedaan) en ik mocht weer gaan... verder nooit meer iets over gehoord. Dat was in april van dit jaar. --edit-- april van vórig jaar natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Kaensterle op 23-01-2004 21:33]

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 21:27:34 #2
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_16529642
Daar komen die gasten van die auto's ook wel laat achter na een jaar
Owja en ben nog nooit in aanraking gekomen ;x

[Dit bericht is gewijzigd door Maikuuul op 23-01-2004 21:30]

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_16529660
volgens mij ben jij een wannabe crimineel

ben zelf nog nooit met politie in aanraking gekomen (en dat wou ik zo houden) behalve 1x een fout parkeren bon en die zat tussen de ruitenwisser

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_16529700
Ja, wegens een slopen van een openbare telefooncel. Ik was overigens niet de dader.
X
X
X
pi_16529725
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:28 schreef Frasier het volgende:
Ja, wegens een slopen van een openbare telefooncel. Ik was overigens niet de dader.
Maar... vertel? Gearresteerd, verhoord, veroordeeld, vrijgesproken enz. Hoe zat 't?
  vrijdag 23 januari 2004 @ 21:30:57 #6
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16529767
3 x
1ste keer was voor diefstal( heel dom en dat voor een lippenstift)
2de keer was voor mishandeling ( gevochten met een meisje, zij sloeg eerst) maar de aanklacht was ingetroken
3de keer verboden wapenbezit, traangas en een mes, een meisje mag haar eigen niet beschermen in dit land.

Dat was allemaal voor mijn 16de dus heb alleen maar hoeven te werken voor Halt

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16529857
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:29 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Maar... vertel? Gearresteerd, verhoord, veroordeeld, vrijgesproken enz. Hoe zat 't?

Om 5 uur s'ochtends een uur lang verhoort. Ze kwamen er achter dat ik het inderdaad niet gedaan had. Maar ze baalde er zo van dat ze niemand ervoor hadden kunnen pakken dat ze me uiteindelijk met 40 euro boete naar huis hebben gestuurt Maar de boete nooit gekregen
X
X
X
pi_16529990
Op de autoweg met s-klasse tegen 210 voorbij een anonieme politieauto gevlogen...De rest kun je wel/niet raden...
I feel the need, the need for speed
pi_16529996
Ja, ik ben door een politieauto aangereden. Erg fijn, gebroken been en kaak!!
geniet nooit met mate
pi_16530011
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:38 schreef gimme.shelter het volgende:
Ja, ik ben door een politieauto aangereden. Erg fijn, gebroken been en kaak!!
Ja ik ben als kind ook een keer door een politiewagen aangereden... hersenschudding.
pi_16530062
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:33 schreef Frasier het volgende:

[..]

Om 5 uur s'ochtends een uur lang verhoort. Ze kwamen er achter dat ik het inderdaad niet gedaan had. Maar ze baalde er zo van dat ze niemand ervoor hadden kunnen pakken dat ze me uiteindelijk met 40 euro boete naar huis hebben gestuurt Maar de boete nooit gekregen

Maar wel een strafblad stoute jongen. Dat is minder.
pi_16530082
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Maar wel een strafblad stoute jongen. Dat is minder.

Nee een strafblad krijg je door strafrechtelijke veroordeling (door een rechter dus).
pi_16530119
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:38 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Ja ik ben als kind ook een keer door een politiewagen aangereden... hersenschudding.

Leuk he??? Kaak was overigens erger dan been. Heb je je hele leven netjes op je gebit gepast, ben je naar de beugeltandarts geweest en dan BAF!!! Vergeten zwaailichtje en sirene aan te zetten en dan wel doodleuk veel te hard door rood rijden. Jammer!!
geniet nooit met mate
pi_16530131
Uit een café verwijderd worden i.v.m. een door een kameraad "geleende" dure fles champagne net toen ik een meter bier besteld had.
Eerst wilde ik de meter bier opdrinken wat me praktisch onmogelijk werd gemaakt door een duwende en trekkende café eigenaar, daarmee werd het dus een principezaak.
Politie opgebeld door de eigenaar, een agent pakte me vervolgens wel heel stevig vast waarna ik hem kinderverkrachter noemde.
Kon hij niet waarderen, 12 uur in de cel zonder eten en drinken en een forse boete.
Was nog wel zo verstandig geweest om sigaretten mee te smokkelen in m'n boxershort, de aansteker was ik echter vergeten .
I was an atheist until I realized I was God
pi_16530140
2 keer, eerste keer was omdat ik vuurwerk te vroeg afstak, oei!

De tweede keer was omdat een vriend van me boos was dat het feest waar we vandaan kwamen geen ruk aan was, hij rukte een brievenbus uit de tuin bij iemand en wilde die tegen de muur gooien, uiteraard had hij wel wat drank op dus ging zijn richtingsvermogen achteruit, de brievenbus ging door het raam.

pi_16530145
Lifestyle?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  vrijdag 23 januari 2004 @ 21:42:52 #17
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_16530146
Graffity, winkeldiefstal, vechtpartij, brommer, snelheid auto. Andere kant : aangifte diefstal, getuige wapenbezit en dreigen ermee, vermissing opgegeven.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_16530198
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Lifestyle?
Ja, waar anders?
pi_16530221
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:44 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Ja, waar anders?

Ehm, ik zou eerder aan GC denken, maar dat denken zal ik voorlopig even aan Bluezz en Shmoopy overlaten.
- Beverly Sills
pi_16530279
parkeerboete's

en 1 keer tijdens het uitgaan....waren vernielingen gepleegd...zagen ze mij lopen en hebben me meteen maar aangehouden....in de cel gezeten en toen weer vrijgelaten ( bleek dat er niets vernield was )

polite---->

pi_16530299
Irritant is dat he, pakken ze je zomaar op terwijl je niks gedaan hebt. Vinden ze volgens mij erg goed voor hun ego.
pi_16530347
>>GC
  vrijdag 23 januari 2004 @ 21:51:12 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16530381
Mijn broer hebben ze wel eens opgepakt voor het vernielen van graven, mijn broer was op dat moment op vakantie in friesland (hij woont in brabant)
Later was er een jongen een dorp verder op opgepakt, hij had bekent.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16530396
Ik 1 keer

Was een jaar of 11, samen met een vriendin "stoer" wat gaan stelen in een winkel(ohhhhh wat voelde we ons stoer ), een lippenstift was het...

Gelijk gepakt dus he, ik mee naar het politieburo, ze waren erg naar tegen me(dik 3 uur in de cel gezeten, doodsbenauwd natuurlijk), ouders gebeld, die moesten daarheen komen,
Gaat mijn moeder helemaal over haar stift tegen de politie, ze hadden me niet zo mogen behandelen vond ze, ik kon wel door de grond zakken van schaamte.....

Dat was de eerste en wat mij betrefd de laatste keer....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16530478
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:51 schreef erodome het volgende:
ik kon wel door de grond zakken van schaamte.....

Dat was de eerste en wat mij betrefd de laatste keer....

Kan je nu wel weer doen, betreft is met een t.
- Beverly Sills
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')