Waar halen jullie het, weet iemand nog recepten?
Heerlijk die broodjes
vooral vers
quote:God zeg. Waaaaar? Waar ik het haal is het echt 7 euro voor een middelgroot broodje
Op vrijdag 23 januari 2004 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vanmiddag toevallig nog gegeten.. Retegroot broodje met veeeeeel vlees en groentje + 2 bakjes knoflooksaus.. (3 euro, das best goedkoop! )
Ik haal het bij de turk..
quote:Mjah, dan zijn ze koud en verkeerd
Op vrijdag 23 januari 2004 21:16 schreef just me het volgende:
Ik haal niet maar laat bezorgen
Diepvries kebab van de Lidl is ook redelijk te doen
quote:geweldige site
Op vrijdag 23 januari 2004 21:17 schreef noob het volgende:
www.thuisbezorgd.nl .. en dan 't goedkoopste
De kebab van Hasret is tegenwoordig niet meer te vreten trouwens! bah, om over de bediening/het personeel nog maar te zwijgen...
quote:Amsterdam, ik woon in een zogenaamde "turkenbuurt".. Dus das meestal wat goedkoper..
Op vrijdag 23 januari 2004 21:20 schreef Poepoog het volgende:[..]
God zeg. Waaaaar? Waar ik het haal is het echt 7 euro voor een middelgroot broodje
quote:Dang
Op vrijdag 23 januari 2004 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Amsterdam, ik woon in een zogenaamde "turkenbuurt".. Dus das meestal wat goedkoper..
.
Als je een broodje op hebt, zit je echt vol..
Voordeel van een vast bezorgadresje is dat de bestelling bijna nooit fout gaat en je het adres ook niet hoeft te zeggen. Ze kennen ons.
quote:Durum Doner, maar een Turske pizza heeft voornamelijk alleen tomaat en peterselie
Op vrijdag 23 januari 2004 21:24 schreef mambo het volgende:
ik neem toch liever de "turkse pizza". een heerlijke pizza met doner kebab en sla enzo voor maar vier eurootjes bij de turk.
quote:Dat heb ik met m'n pizzaria..
Op vrijdag 23 januari 2004 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Wij laten het altijd bezorgen, door Istanbul II, dé schapenboer van Eindhoven.Voordeel van een vast bezorgadresje is dat de bestelling bijna nooit fout gaat en je het adres ook niet hoeft te zeggen. Ze kennen ons.
quote:En vaak smaken die bij de turkse winkeltjes natuurlijker dan die bij de echte snackbars zegmaar
Op vrijdag 23 januari 2004 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Amsterdam, ik woon in een zogenaamde "turkenbuurt".. Dus das meestal wat goedkoper..
.
Als je een broodje op hebt, zit je echt vol..
quote:Is te gezond die groente
Op vrijdag 23 januari 2004 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wij bestellen er soms apart wat turkse broodjes bij. De groente slaan we wel eens over, eerlijk gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |