quote:Wat een leuk grapje zeg
Op vrijdag 23 januari 2004 21:17 schreef rubinio het volgende:
JA! Wij hebben er ook 1, 2 straten verder om de hoek en het heet de warme bakker...
quote:uhhh, eerst at ik 6 boterhammen per dag, nu nog twee, dit is drie keer zo machtig
Op vrijdag 23 januari 2004 21:24 schreef just me het volgende:
Geen idee wat de ingredienten kosten.Ik ben ook benieuwd hoeveel sneetjes je uit zo'n brood krijgt want Junior is toch goed voor minimaal 9 sneetjes brood per dag
[Dit bericht is gewijzigd door Conflict op 23-01-2004 21:28]
quote:iemand nog andere brood-bak-machine-aanbiedingen?
Op vrijdag 23 januari 2004 21:19 schreef laffer het volgende:
zijn niet eens zo duur!
Schoonmaken is er niet echt bij. Omdat ik zo'n knoeikont met het meel ben, zuig ik hem wel eens uit met de stofzuiger Voor de rest hoef je alleen het bakblik maar schoon te houden. Tis iig niet zo'n takke klus als een keuken-snij-mix-hak-shake-machine schoon te maken.
quote:Yuck. Is dat een yoghurtbrood..
Op vrijdag 23 januari 2004 21:39 schreef Steve-O het volgende:
Mijn pa heeft der 1
die heikneuter bakt alleen brood wat ik niet lust .
Nee... Maar het is wel errug poteïnerijk
quote:Nee grof volkoren
Op vrijdag 23 januari 2004 21:40 schreef Poepoog het volgende:[..]
Yuck. Is dat een yoghurtbrood..
Nee... Maar het is wel errug poteïnerijk
1 sneetje is een maaltijd
tis net alsof je een baksteen naar binnen werkt.
En de gaten vallen enorm mee. Ligt er wel aan of je rechte kneedhaken (of 1) hebt of kromme. Met een kromme haak heb je een behoorlijk gat, met rechte haken heb je kleine sleufjes.
Misschien toch maar eens gaan sparen dan...
quote:hehe, is wel heel erg modern!
Op vrijdag 23 januari 2004 22:43 schreef shmoopy het volgende:
Ja shit, nu wil ik er ook 1.
Het is zelfs bijna cool om er geen te hebben
quote:Die van de aldi zijn erg goed, en zo rond de 40-45 euro hebben ze twee keer per jaar.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:45 schreef Christine het volgende:
Ik wil er ook een, maar vind ze dus echt veel te duur... bovendien is "handgemaakt" brood natuurlijk nog altijd veel lekkerder
(Je moet er maar net tijd voor hebben, vroeger maakte ik ze redelijk vaak).Misschien toch maar eens gaan sparen dan...
quote:Cool is het om een Kitchen aid te hebben voor je eigenbakbrood, maar dan wel een grote
Op vrijdag 23 januari 2004 22:47 schreef Conflict het volgende:[..]
hehe, is wel heel erg modern!
Het is zelfs bijna cool om er geen te hebben
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:32 schreef Conflict het volgende:
lijnzaad
hier thuis doen ze 't altijd met heel veel pitten erin etc.. nu is dat ding ook bezig.. nog 8 uur en 3 minuutjes
quote:Ja maar het brood van de bakker is veel minder lekker.
Op zaterdag 24 januari 2004 00:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
wij hebben het ook
en we wonen nog wel boven een bakkerij.. hoe lui kan je zijn ^^hier thuis doen ze 't altijd met heel veel pitten erin etc.. nu is dat ding ook bezig.. nog 8 uur en 3 minuutjes
Deze dus!
Heerlijk hoor!
En mensen die geen gaten willen in hun brood die kunnen een schoen in hun reet verwachten (er zitten meer gaten in bakkersbrood dan dat die hele kneedhaak kan creeëren)
quote:Ik zal het in de gaten houden
Op vrijdag 23 januari 2004 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Die van de aldi zijn erg goed, en zo rond de 40-45 euro hebben ze twee keer per jaar.
quote:Dit wil ik ook graag weten....
Op vrijdag 23 januari 2004 21:23 schreef Fixers het volgende:
Ik vraag me af, er zit zo'n rondraaiende schep/mes onderin die bak. Dan lijkt mij dat er ook een gat in je brood zit als het klaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |