ik heb uitgerekend dat een brood bakken mij ongeveer 60ct kost (inclusief de feta en evt. noten die erin gaan)
quote:Ze verschillen nogal in prijs, als ik kijk in mijn kist met mixen. Dit betaal ik ervoor bij de molen.
Op zondag 15 februari 2004 12:04 schreef knuppelhout het volgende:
hoe duur is zo'n mix?ik heb uitgerekend dat een brood bakken mij ongeveer 60ct kost (inclusief de feta en evt. noten die erin gaan)
Een all-in-mix voor witbrood is 3,76 voor bruinbrood 3,52. Van deze verpakkingen kun 5x een brood bakken van 750 gram.
Als je gewoon meel koopt waar nog vanalles bij boet als gist, suiker, zout, boter dan betaal ik voor boerengraan ongeveer 2,52 ook hier kunnen 5 broden uit.
Ik heb laatst waldkorn gekocht, deze is niet speciaal voor de broodbakmachine maar het gaat wel. Het is alleen vrij duur 2,5 kg is 8,03. Heb je wel elke keer maar een 150 gram of 250 gram voor nodig. Dit moet je combineren met gewone witte meel. Ga ik binnen kort eens proberen.
quote:Hier iets van 5/6 basisbroden per week. Voor 3 mensen.
Op maandag 9 februari 2004 21:14 schreef Randa_v het volgende:
Hoeveel broden bakken jullie per week?
En we hebben twee broodbakmachines staan en we hebben er al een versleten
quote:*Nieuwsgierig is*
Op zondag 15 februari 2004 12:04 schreef knuppelhout het volgende:
ik heb uitgerekend dat een brood bakken mij ongeveer 60ct kost (inclusief de feta en evt. noten die erin gaan)
meel kost 19ct per kilo -> 10ct per keer
gist kost 10 a 15 cent per keer (zakje instant-gist)
melk kost 20ct per brood
klein beetje olie
wat noten, kaas of feta erdoor -> 20 ct
totaal: 60 cent
doen we 2 dagen mee met 2 personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |