;0 Nou niet mij gaan afzeiken he?
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:28 schreef Dudette het volgende:
quote:Als newbie moet je je op de achtergrond houden en niet zulke topics openen
Op vrijdag 23 januari 2004 20:26 schreef VrolijkeJofel het volgende:
Dat hoor ik vaak mensen zeggen. Dat newbe's vaak afgezeken worden. Maar ik niet, niemand heeft ooit newb tegen mij gezegd oid. Hoe komt dat? Ik denk door het post-gedrag. Met mijn vorige acc.(die ik niet ga noemen en ik het pw van kwijt ben) werd ik wel steeds afgezeken. Vinden jullie dat ook? hoe denken jullie dat dat komt ??;0 Nou niet mij gaan afzeiken he?
quote:Vrouw
Op vrijdag 23 januari 2004 20:28 schreef VrolijkeJofel het volgende:[..]
![]()
wat? Spreek in volledige zinnen man.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:29 schreef TonyMalony het volgende:
noep
quote:Jonge, ik heb minstens 15 posts meer, +nog posts van vorige acc's dus niet zeiken man.
Aantal posts op forum 17
quote:Ga je billen schudden op een openbaar forum!
Op vrijdag 23 januari 2004 20:30 schreef Dudette het volgende:[..]
Vrouw
quote:Postaantal maakt niet uit
Op vrijdag 23 januari 2004 20:31 schreef VrolijkeJofel het volgende:[..]
[..]Jonge, ik heb minstens 15 posts meer, +nog posts van vorige acc's dus niet zeiken man.
quote:Bij deze
Op vrijdag 23 januari 2004 20:31 schreef VrolijkeJofel het volgende:[..]
Ga je billen schudden op een openbaar forum!
quote:Uhm, nou, ja, uh.. weet niet echt meer. Waarom het komt dat sommige newbies wel afgezeken worden en andere niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:32 schreef calvobbes het volgende:
Aha. Maar wil je graag afgezeken worden ofzo?Of wat is anders het nut van dit topic?
btw. het zijn ook mensen nu met <1000 posts die nou stoer zitten te doen tegen een newb, triest hoor. Dan ben je zelf nog een newb, fyi.
quote:Jij gaat trouwens richting de 1000
Op vrijdag 23 januari 2004 20:32 schreef XiChico het volgende:[..]
Postaantal maakt niet uit
Inhoud meer..
quote:Klopt, klopt. Maar waarom hoor ik dat alleen mensen zoals jij en ik dat zeggen? Maw. newbs.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:32 schreef XiChico het volgende:[..]
Postaantal maakt niet uit
Inhoud meer..
Newbies die normaal zijn. En newbies die vaak 'tief op' te horen krijgen. Als je je kan identificeren met de laatste groep, zou dat bevel gehoorzaam opvolgen.
quote:Omdat sommige newbie's zo stom zijn om de wijsneus uit te hangen en domme topics gaan openen en daarmee opvallen.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:34 schreef VrolijkeJofel het volgende:Uhm, nou, ja, uh.. weet niet echt meer. Waarom het komt dat sommige newbies wel afgezeken worden en andere niet.
had je toch ook wel zelf kunnen bedenken he.
quote:eeeeh, newbies hangen altijd de wijsneus uit. Domme topics vinden ze vetcool en opvallen is helemaal onwijs. Kortom wordt geen newbie
Op vrijdag 23 januari 2004 20:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Omdat sommige newbie's zo stom zijn om de wijsneus uit te hangen en domme topics gaan openen en daarmee opvallen.
Maar als je je normaal gedraagd en niet opvalt is er niks aan de hand.had je toch ook wel zelf kunnen bedenken he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |