Maar.........
68 minutes: A couple of quick and successful challenges, followed by a shot from just outside the penalty area after 68 minutes might have resulted in another goal for vrienden. However, Christian Ehrenkrook made a spectacular save.
Ben ik blij met m'n keeper
quote:ahhhhhh ok
Op woensdag 4 februari 2004 18:54 schreef engessa het volgende:[..]
Jij bent denk ik een half uur later begonnen. Ligt aan je divisie als het goed is.
wel met 5-2 achter, kwam wel terug van 5-0.. nog iets van 7 minuutjes..
link: http://www.hattrick.org/Common/teamDetails.asp?teamID=367606
ik gebruik zelf het programma hattrickorganizer, heeft alle functies die HAM ook heeft, alleen dan gratis...en het helpt wel (bijv. trainingen, opstellingen, vooruitgangen, en transferscouten) www.hattrickorganizer.de
zijn skill is nu 'redelijk', maar aan zijn waarde te zien zal het denk ik niet lang duren voordat hij 'goed' is!
laat ik nou net verdedigers trainen
quote:Ik ook!
Op woensdag 4 februari 2004 19:28 schreef Soepkip1980 het volgende:
met 1-3 gewonnen.
Whoot!Whoot! Ik sta 5 in VII, Boerenmacht staat 1e in VI, beide veel reservespelers (mijn hele verdediging oa) en dan toch nog gewonnen...
quote:Gefeliciteerd pekel
A scorching day at de Meerdijk, where 283 spectators were in place for today´s match. Emmen had chosen a strategic 4-4-2 formation. They fielded: Sauder - van Oorschot, Nauta, Kiers, Koning - Overwijn, Sommer, Dreuw, Nuijens - Delang, van Essen.Arossel started off with a 4-4-2 lineup. They fielded: Noll - van der Horst, Spreeuwenberg, Gaasenbeek, Kleijn - Maglio, Ruiter, Schoolenberg, Broeren - Abma, Roelse.
1 - 0 was a funny story: the seemingly nonchalant lob from Emmen´s Ger Overwijn landed at the feet of Steven van Essen who sent it into the net - goal! A speedy charge from the left side of the field put Emmen lead up with 2 - 0. Lennart Delang finished that one off competently, firing from an acute angle. In the 27:th minute Emmens Lennart Delang received a yellow card for going into a challenge studs first. A couple of quick and successful challenges, followed by a shot from just outside the penalty area after 28 minutes might have resulted in another goal for Emmen. However, Jan-Kees Noll made a spectacular save. Arossel reduced in the 33rd minute to 2 - 1 as Soufiane Spreeuwenberg easily chipped the ball past the home sides keeper on a play from the right. Emmen´s Frank Sauder left the field after 36 minutes because of a nasty blow to the shin. His replacement was Martijn Benito. Halftime score was 2 - 1. The fortyfive minutes were dominated by Emmen, with an impressive 58 percent possession of the ball.
An indirect free kick in the visitor´s penalty area in the 51st minute could have resulted in another goal, but Jan-Kees Noll got a hand out and tipped the ball over the bar. Emmen held the ball, with a clear 65 percent possession rate.
Emmen´s best player was Thomas Dreuw. Jacob van Oorschot was a disappointment, however. The most dominating Arossel player was without a doubt Freddie Ruiter. Kees van der Horst on the other hand, had a terrible day. The match ends 2 - 1.
Sorry van die blessure en gele kaart
Nu op naar zondag. De kraker tussen de nummer 2 (ik dus) en de nummer 1. Competitie is al beslist, maar ik wil wel goed voor de dag komen.
Mijn 3-5-2 opstelling vol met volslagen incompetente tieners op het middenveld heeft geleid tot een 7-0 trashing
oefenwedstrijden zijn niet representatief hoor, in ieder geval niet bij mij
zojuist een spits van 97000 voor 21000 gekocht Komt mooi uit want had een klein spitsen probleempje
[Dit bericht is gewijzigd door Fugie op 04-02-2004 20:42]
zijn aanval was uitstekend, uitstekend en formidabel
Mijn keeper had wel nog een mooie redding gemaakt:
quote:en mijn rechtsback heeft gescored
Een reeks van snelle en gevaarlijke aanvallen, werd gevolgd door een schot van net buiten het 16-meter gebied in de 75e minuut. De bal ging recht op de kruising af en had een doelpunt moeten betekenen voor President, maar Ciske Coninckx maakte een spectaculaire redding.
Het ergste van deze pot vind ik nog wel dat ie mijn topscorer er voor 2 wedstrijden uitgestampt heeft
Tot zover mijn hoop dat ie topscorer van het seizoen zou worden.
En komende week speel ik tegen FC KVK van gyn
quote:Cool! Hij is gebooked!
Op woensdag 4 februari 2004 21:14 schreef Vision het volgende:En komende week speel ik tegen FC KVK van gyn
('t is trouwens Qyn (met de q))
quote:Zo timmy.. met de juiste Amsterdamse (
Op woensdag 4 februari 2004 19:11 schreef TimmyAsd het volgende:
een jeugdspeler vandaag overgezet, scoort ie meteenwel met 5-2 achter, kwam wel terug van 5-0.. nog iets van 7 minuutjes..
quote:
Door het redelijke voetbalweer kwamen er 196 fans kijken op MadHouse. insane begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De opstelling: Bennema - Vano, Grondman, Keizer - Jongste, Zoet, van der Vlist, Ruiter, Barendregt - Smit, Feteris.amsterdam begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: de Jager - Gorte, Broos, Stolk, Roest - Mols, Hamerlinck, van Zuijlen, van Schie - Verveer, Boterhoek.
insane kwam met 1 - 0 op voorsprong in de 2e minuut, toen Jesper Ruiter een hele degelijke dieptebal goed controleerde en de bal met een volley net onder de lat in het net deed belanden. Jaap Barendregt domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied, Helmut Smit kon één hiervan goed raken om zo in de 9e minuut de 2 - 0 te scoren. De manier van spelen veranderde doordat insane zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Helmut Smit scoorde bijna nog een doelpunt voor insane, maar zijn schot werd van richting veranderd en leverde slechts een corner op. Met een onnavolgbare beweging ging Jaap Barendregt van insane langs zijn tegenspeler, speelde de bal slim naar Heiko Feteris die daarna simpel de 3-0 kon maken. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat insane op een 4 - 0 voorsprong kwam. Helmut Smit maakte geen fouten. Olav van Schie kon in de 35e minuut bijna de achterstand verkleinen maar een voortreffelijk mooie redding van Olger Bennema bracht een eind aan deze illusie. In de 37e minuut ontving amsterdam's Tom Boterhoek een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. De ruststand is 4 - 0. insane had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.
Kevin Broos van amsterdam kreeg een gele kaart in de 56e minuut voor onsportief gedrag. 69 minuten zijn er gespeeld en Wouter Mols moet het veld verlaten vanwege een knieblessure. Friso Lunenburg neemt zijn positie in. Heiko Feteris vergrootte insane's voorsprong tot 5 - 0 door een kopbal in het doel te doen belanden na een voorzet van rechts. In de 77e minuut ontving amsterdam's Jack Stolk een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander. amsterdam vocht door en, in de 79e minuut, kon Tom Boterhoek antwoorden met 5 - 1 na een paar uitstekende bewegingen op de rechterkant, afgemaakt met een hele slimme stift. amsterdam verkleinde de score tot 5 - 2 na een penalty geplaatst in de linker hoek, genomen door Gauke Pieter van Zuijlen. amsterdam had het meeste balbezit, namelijk 61 procent.
De echte sterspeler van insane was ongetwijfeld Arnaud Jongste. Henk Vano speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van amsterdam was ongetwijfeld Pepijn Roest. Tom Boterhoek speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 5 - 2.
quote:shit en je had mij ook uitgedaagd
Op woensdag 4 februari 2004 21:59 schreef qyn het volgende:[..]
Cool! Hij is gebooked!
.. Ik ga vast ingemaakt worden, reserveteam is 'waardeloos' .. Zal 't in ieder geval rustig aan doen
![]()
nog liefhebbers voor volgende week?
quote:mijn reserveteam is ook echt absolute bagger, dus misschien wordt het nog wel een spannende wedstrijd
Op woensdag 4 februari 2004 21:59 schreef qyn het volgende:Cool! Hij is gebooked!
.. Ik ga vast ingemaakt worden, reserveteam is 'waardeloos' .. Zal 't in ieder geval rustig aan doen
![]()
quote:
quote:*steekt hand op*
Op woensdag 4 februari 2004 22:09 schreef nicomart het volgende:[..]
shit en je had mij ook uitgedaagd
jammer, ik was aan het werk dus ik kon niet accepteren.
nog liefhebbers voor volgende week?
quote:Verheug me er nu al op!
Op woensdag 4 februari 2004 22:11 schreef Vision het volgende:[..]
mijn reserveteam is ook echt absolute bagger, dus misschien wordt het nog wel een spannende wedstrijd
Ik heb 6 17-jarigen in m'n reserveteam .. Doe ze niet al te veel pijn
quote:Ik heb je uitgedaagd! Nu wel accepteren hé
Op woensdag 4 februari 2004 22:35 schreef Fugie het volgende:
ik sta vrij voor uitdagingen, moet je wel opschieten want ik wordt 3/4 per dag uitgedaagd ofzo
quote:Kan je ID niet vinden.... Als je die ergens neerzet wil ik je wel een keer uitdagen, heb al mijn vrienden al 'verpletterend verslagen'.. ahum....
Op woensdag 4 februari 2004 22:41 schreef Kuijpie het volgende:
ik zoek ook nog een leuke tegenstander voor een oefenwedstrijd... wel alleen reservespelers enzo opstellen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |