-edit-
ik druk op invoeren, kijk naar hattrick en zie dat ik inmiddels al met 2-0 achter sta
maar goed, mijn reservespelers zijn dan ook echt heel slecht.
-edit2-
en 3-0 alweer
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 04-02-2004 18:04]
quote:en ik sta ook al met 4-0 achter.
Op woensdag 4 februari 2004 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Na 32 minuten al met 4-0 achtermaargoed heb er ook een aantal laten spelen met een waarde van 0 euro, en bijna alles waardeloos... tis mijn eerste week..
Maar verliezen in vriendschappelijke duels maakt niets uit. Ik stel altijd mijn wisselspelers op zodat deze toch nog wat ervaring/conditie en weet ik veel wat opdoen.
Heb even gekeken en de tegenstander heeft gewoon zijn normale team opgesteld, dus ik vind het niet gek dat ie flink aan 't scoren is
quote:doe ik ook. krijg ik ook wat ervaring met andere systemen zonder in de competitie ongenadig hard op mijn bek te gaan
Op woensdag 4 februari 2004 18:06 schreef speert.flies het volgende:
sta ook meteen al 2-0 achter,,, maar speel wel een systeem waar mijn team totaal geen ervaring mee heeft
quote:Volgende week kan ik dat ook gaan doen, m'n wisselspelers op gaan stellen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden. Deze week moest ik wel m'n 'echte' team opstellen, want ze hebben nog nooit gespeeld onder mij, en hebben niets aan de komende training als ik ze vandaag niet laat spelen..
Op woensdag 4 februari 2004 18:07 schreef Vision het volgende:[..]
en ik sta ook al met 4-0 achter.
Maar verliezen in vriendschappelijke duels maakt niets uit. Ik stel altijd mijn wisselspelers op zodat deze toch nog wat ervaring/conditie en weet ik veel wat opdoen.
Heb even gekeken en de tegenstander heeft gewoon zijn normale team opgesteld, dus ik vind het niet gek dat ie flink aan 't scoren is
Nu ook een gele kaart erbij .. Kun je eigenlijk iets beinvloeden tijdens de wedstrijd? Of gaat dat volautomatisch .. En de tegenstander heeft WEL z'n reserveteam opgesteld .. ik moet 8-2 tegen dezelfde, dus dat belooft wat ...
quote:ik had zondag al een wedstrijd met ze gespeeld, dus dat scheelt weer... maar over dat beinvloeden weet ik niet, ben ik ook benieuwd naar.......
Op woensdag 4 februari 2004 18:11 schreef qyn het volgende:[..]
Volgende week kan ik dat ook gaan doen, m'n wisselspelers op gaan stellen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden. Deze week moest ik wel m'n 'echte' team opstellen, want ze hebben nog nooit gespeeld onder mij, en hebben niets aan de komende training als ik ze vandaag niet laat spelen..
Nu ook een gele kaart erbij
.. Kun je eigenlijk iets beinvloeden tijdens de wedstrijd? Of gaat dat volautomatisch .. En de tegenstander heeft WEL z'n reserveteam opgesteld .. ik moet 8-2 tegen dezelfde, dus dat belooft wat ...
2-0 achter, 10 man in het veld, en 26% balbezit
Maar goed, 't is de allereerste wedstrijd van m'n team, hopelijk is dat altijd slecht (ervaring van 't team is gemiddeld 'disastrous').
quote:ook hoi -kut dit was een serieus topic sorry guys-
Op woensdag 4 februari 2004 18:18 schreef qyn het volgende:2-0 achter, 10 man in het veld, en 26% balbezit
Maar goed, 't is de allereerste wedstrijd van m'n team, hopelijk is dat altijd slecht
(ervaring van 't team is gemiddeld 'disastrous').
quote:ik heb ook al me reserves opgesteld.. ben aan het trainen op positiespel voor volgend jaar in mijn experimentele 3-5-2...
Op woensdag 4 februari 2004 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Na 32 minuten al met 4-0 achtermaargoed heb er ook een aantal laten spelen met een waarde van 0 euro, en bijna alles waardeloos... tis mijn eerste week..
quote:nee das waar, jij 56% ik 44%, maargoed, die 4-0
Op woensdag 4 februari 2004 18:19 schreef nicomart het volgende:[..]
ik heb ook al me reserves opgesteld.. ben aan het trainen op positiespel voor volgend jaar in mijn experimentele 3-5-2...
niet boos zijn
voor mij is het nu mijn.. 2e of 3e week als ik het goed heb.. dit wordt ook pas mijn 2e overwinning.. maar qua balbezit schelen we niet veel!
p.s. wanneer begint de tweede helft?
quote:nu
Op woensdag 4 februari 2004 18:30 schreef TimmyAsd het volgende:
wanneer begint die 2e helft nou.. wordt het w88 een beetje zat...
quote:15 minuten rust. dus hij is zojuist weer begonnen.
quote:gewoon officieel een kwartier later
wat is er mis met mijn spelers?? nee heb geen geld voor betere volgend seizoen in de 8e wat geld verdienen maar
nog een fijne 2e helft trouwens.. ik moet gaan werken ik zal vanacht nog wel even mijn licht over de partij geven
quote:ik w8 dara met smart op.. maar het verbaasde me dat je niet zo veel echt goede spelers heb... that's all..
Op woensdag 4 februari 2004 18:32 schreef nicomart het volgende:[..]
gewoon officieel een kwartier later
wat is er mis met mijn spelers??
nee heb geen geld voor betere volgend seizoen in de 8e wat geld verdienen maar
nog een fijne 2e helft trouwens.. ik moet gaan werken ik zal vanacht nog wel even mijn licht over de partij geven
jij ook een fijne 2e helft
51 minutes: Ewoud van Hemert should probably have put his team up another goal in the 51st minute, but some great goaltending by Christian Ehrenkrook kept the visitors in the game.
Maar sta met 2-0 achter en de keeper van de tegenstander zou dit soort reddingen te verwerken moeten hebben, niet ik
Dan maar volgend seizoen scoren als m'n (jonge) spelertjes wat beter getraind zijn
quote:voltijd? en ik ben pas in de 64e minuut oid...
Op woensdag 4 februari 2004 18:50 schreef engessa het volgende:
2-2 voltijd, verlenging! Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |