abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16750522
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 09:24 schreef qyn het volgende:
Tssk, ik heb twee 17-jarige spelers voor 1000 euro gekocht, in de plaats voor een stel ouwe lullen... krijg je dit soort taferelen:

30-01-2004 A newly bought player got a really bad start when he arrived in the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the other ones.

Hmpf ..

haha.. dat is zeker baluh!
  zondag 1 februari 2004 @ 13:52:31 #102
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_16773148
dat krijg je als je gemene mensen aanneemt

mijn economie is beetje slecht, en het regent nu ook al 3 thuiswedstrijden....dat frusteert wel enorm

zondag 1 februari 2004 @ 13:54:07 #103
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_16773196
over de fok!-cup...ik ben wel voor, alleen doe ikzelf nu ook al mee met een cup. Begin volgend seizoen ben ik weer beschikbaar

* Grumpey hoopt met promotiebonussen weer economisch op rechte pad te komen

pi_16787939
krijg je wanneer je niet promoveert wel een extra sponsorbedragje om nieuwe spelers aan te trekken aan het eind van het seizoen?
  zondag 1 februari 2004 @ 22:59:33 #105
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_16796919
verloren met 4-0 van de koploper, tenzij ik de komende 2 wedsrtijden win, degradeer ik

volgende week tegen de hekkensluiter

zondag 1 februari 2004 @ 23:31:43 #106
32422 engessa
Who's dirty?
pi_16798958
quote:
Op zondag 1 februari 2004 22:59 schreef TimmyAsd het volgende:
verloren met 4-0 van de koploper, tenzij ik de komende 2 wedsrtijden win, degradeer ik

Hmm.. met 3-5 verloren van de koploper. En volgende week tegen mijn directe concurrend om de 4e positie. Moet ik dus winnen!
pi_16825469
quote:

die ga je dus winnen . Denk je dat je de 2e wedstrijd ook nog kan winnen of is het een verloren zaak?

Zelf heb ik met 2-6 van de nummer 6 gewonnen. Nu zondag moet ik tegen de laatste en daarna nog een keer tegen de 5e.

Ik ga geen punten meer laten liggen denk ik. Ik sta nog steeds gelijk in punten met de nummers 3 en 4 (ik sta 2e met een +9 doelsaldo t.o.v. de nummer 3 en +21 t.o.v. de nummer 4). De nummers 3 en 4 moeten nog tegen elkaar spelen dus eentje gaat sowieso met minder punten eindigen, en als ze gelijkspelen ben ik sowieso verzekerd van promotie.

Ach, ik heb nog 2 wedstrijden die ik super aanvallen kan spelen, leg ik er nog flink wat goals in. Mijn 2 concurrenten hebben nog pittige wedstrijden voor de boeg dus ik mag het eigenlijk niet meer uit handen geven

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_16825943
3-0 verloren van de nummer 2, maar jah, wat wil ik met zo'n team

Had de eerste dag al meteen teveel geld uitgegeven en de verkeerde transfers gedaan (te sterke spelers in de verkoop gezet, waardoor het team wat overbleef waardeloos was).

Die spelers brachten echter zoveel op, dat ik het een en ander recht heb kunnen zetten. Heb een team waar ik (nu) best tevreden over ben, zelfs een 19-jarige 'excellent' winger, een betere keeper, duurdere coach, jongere spelers (de solids die ik had waren 28) en solids in de verdediging en het middenveld, en sta uiteindelijk maar op 13.000 euro totale uitgaven..

Nu tot woensdag wachten tot de eerste wedstrijd en zien hoe ze het doen op 't veld... Wat een verslavend kutspel is dit toch!

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_16834509
quote:
Op zondag 1 februari 2004 19:48 schreef speert.flies het volgende:
krijg je wanneer je niet promoveert wel een extra sponsorbedragje om nieuwe spelers aan te trekken aan het eind van het seizoen?
iemand?
pi_16840831
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:41 schreef speert.flies het volgende:

[..]

iemand?

Uit de regels:

Aan het einde van elk seizoen geven de sponsors je nog extra geld als je het in hun ogen goed genoeg hebt gedaan. Er wordt geld uitgekeerd aan de eerste, tweede, derde en vierde plaats. Hoeveel hangt af van je positie en divisie:

De bedragen zijn wel in de regels te vinden maar deze link is handig om te kijken hoeveel je krijgt: Seizoen bonus calculator

Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 11:09:29 #111
8781 crew  Frutsel
pi_16842558
Vision:

Derde Poging:

wanneer zet je mijn team in de openingspost?

Frutsels Team = Roaming Regulators (20900)

dinsdag 3 februari 2004 @ 13:07:26 #112
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_16845422
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:57 schreef Vision het volgende:

[..]

die ga je dus winnen . Denk je dat je de 2e wedstrijd ook nog kan winnen of is het een verloren zaak?

uiteraard
pi_16847521
quote:

Ik heb afgelopen zondag voor het eerst gewonnen van de nummer 8..
sta zelf 7e nog steeds.. maar het gat met de nummer 6 is weer 3 puntjes..
aankomende zondag tegen de nummer 2 wedstrijd van het seizoen spelen om zo toch proberen te winnen en dan de laatste wedstrijd van de competitie tegen de nummer 6 te moeten winnen om me te handhaven in de 7e divisie...
hoewel ik er eigenlijk al vanuit ga dat ik degradeer ik kwam zo rot terecht toen ik mijn team kreeg

en woensdag tegen timmyASD.. heb me opstelling al klaar.. wordt een leuk pot en we houden het toch wel vriendschappelijk? we hebben beide belangrijke wedstrijden te spelen

[Dit bericht is gewijzigd door nicomart op 03-02-2004 14:25]

pi_16847590
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Vision:

Derde Poging:

wanneer zet je mijn team in de openingspost?

Frutsels Team = Roaming Regulators (20900)

sorry, heb ik blijkbaar overheen gelezen. (de anderen hadden allemaal een linkje naar de hattrickpagina van hun team staan, dus dat viel wat meer op).

Ik voeg 'm nu meteen ff toe aan de OP

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 14:49:40 #115
8781 crew  Frutsel
pi_16848322
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:24 schreef Vision het volgende:

[..]

sorry, heb ik blijkbaar overheen gelezen. (de anderen hadden allemaal een linkje naar de hattrickpagina van hun team staan, dus dat viel wat meer op).

Ik voeg 'm nu meteen ff toe aan de OP

dank u
pi_16854046
Ik heb nu toch wel wat hoop en kans om morgen te winnen.. Vooral m'n aanval zou op orde moeten zijn; ik heb twee solid aanvallers (18 en 21) en een solid en excellent winger (18 en 19) waar ik hopelijk de komende tijd wat mee kan..

Hoe houden jullie eigenlijk de status van je team in de gaten, als vooruitgang en dergelijke? Ikzelf heb nu maar een Excel sheetje gemaakt met spelers en kwaliteiten, kan ik alles wel op zien.. Kan 't handiger?

Kan niet wachten tot de wedstrijd morgen

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:37:56 #117
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_16854451
ik heb een programatje gedowned dat heet HAM, te vinden op deze site (lees de instructie eerst van wat je moet doen),

http://www.geocities.com/dropzone_mail/Rookies.html

daar komt dan mooi al je spelers overzichtelijk te staan qua statistieken, makkelijker dan met een excell filetje liggen te kloten. Wat je er verder nog allemaal mee kunt weet ik niet precies maar het ziet er wel interssant uit...

In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_16854610
niemand van de fokkers in III ???

zit zelf in IV.8 en III zit er ff nog niet in!

It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_16854660
HAM moet je voor betalen........ kan beter zoeken op.......AM of absolute manager...... is een gratis progje om je vorderingen bij te houden.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_16854692
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:42 schreef Tim_G het volgende:
niemand van de fokkers in III ???

zit zelf in IV.8 en III zit er ff nog niet in!

een maat van me speelt in divisie III (staat 2e of 3e geloof ik) maar die zit niet op fok
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:48:23 #121
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_16854772
voor HAM hoef je heus niet te betalen hoor. ik heb hem zojuist gedownload zonder te betalen of niks...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_16854952
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:48 schreef Finkelstein het volgende:
voor HAM hoef je heus niet te betalen hoor. ik heb hem zojuist gedownload zonder te betalen of niks...
en werkt het ?? ik weet wel bijna 100% zeker dat je voor HAM moet betalen......... misschien dat het dan laatst veranderd is maar ik gebruik AM omdat je toendertijd voor HAM moest betalen.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:56:34 #123
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_16855000
ga maar eens naar die site die ik een paar posts geleden heb gegeven, daar staat hoe je het krijgt... vertel even of het is gelukt...
pi_16855002
HAM moet je idd voor betalen.. ik gebruik het verder niet, vind het leuker zonder externe programma's en ze zijn totaal overbodig
pi_16855352
ik gebruik HAM ook en ik betaal er toch echt niet voor hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')