met de bekeraars zal vast wel rekening worden gehouden
quote:accepted...
Op donderdag 29 januari 2004 16:14 schreef nicomart het volgende:[..]
sorry, ik zag dat je het al hebt ingetrokken maar ik zou deze week een internationaal potje doen..
[edit]Blijkbaar heeft hij toch geen zin in een vriendschappelijke internationale pot... Ik heb je uitgedaagd timmy![edit]
quote:nadeel is alleen dat ik mijn reservespelers train in de oefenwedstrijden. Dat is dus totaal niet representatief voor mijn gewone team
Op donderdag 29 januari 2004 16:24 schreef nicomart het volgende:een Fok!cup lijkt me best cool
(m.a.w. ik verlies waarschijnlijk dik)
quote:Dat heeft toch iedereen?
Op donderdag 29 januari 2004 19:23 schreef Vision het volgende:[..]
nadeel is alleen dat ik mijn reservespelers train in de oefenwedstrijden. Dat is dus totaal niet representatief voor mijn gewone team
quote:Jep. Ik stel mijn soon-to-be verdedigers op, normale competitiewedstrijden haal ik gemiddeld 2 tot 2,5 ster per verdediger, in oefenwedstrijden zit ik op een half tot 1,5 ster per verdediger.. Das niet veel dus die verlies ik ook allemaal zo'n beetje.
Op donderdag 29 januari 2004 19:35 schreef devv05 het volgende:[..]
Dat heeft toch iedereen?
nick = kieviet en team heet Grumpelix (Id = 367606)
[Dit bericht is gewijzigd door Grumpey op 29-01-2004 22:40]
in de competitie gemieterd en als 3e geplaatst, met 4 punten achterstand op promotie.. snel stadion ietwat uitgebouwd, personeel aangesteld, training opgezet, team-orders gegeven en ben me nu aan het afvragen wat ik aanmoet met dit waardeloze team en of ik niet de eerste dag al failliet wordt verklaard
Jammer dat de site een uurtje down is, anders wist ik m'n teamnaam/poule ook nog...
sterker nog...kijk even aan wat je doet...lees het trainingsplan op www.hottrick.org goed door, en probeer zelf een goede training van een man of 8 op te zetten die jong zijn en veel geld kunnen opleveren bijv. verdedigers die redelijk zijn (goedkoop) verkopen wanneer ze 'goed' zijn (al duurder).
Koop ook een redelijke coach voor 80.000, en versterk alleen je zwakke punten.
voor de rest, lees regels! succes!
Mijn team: Roaming Regulators (20900)
Competitie:VI.439 (17914)
Land: Nederland
Level: 6 van de 8
Team Gespeeld Goals Punten
1. Cambuur L. 11 57 - 2 31
2. Roaming Regulators 11 50 - 9 28
3. Waalwijk 11 35 - 24 21
4. Golden Sunners 11 22 - 19 13
5. Sterrenburg 11 14 - 29 12
6. Mariënheem 11 11 - 31 10
7. Monkey mayhem 11 0 - 35 4
8. AFCtim 11 0 - 40 3
volgens mij spelen alleen de nummers 1 t/m 4 in mijn divisie. De anderen spelen niet... volgende week de kraker tegen de nummer 1.
quote:133.000 euro...
Op donderdag 29 januari 2004 23:03 schreef devv05 het volgende:
en breidt niet meteen je stadion uit... is duur en nutteloos zeker in het begin... investeer het liever in je jeugdopleiding (maximum!) en evt het kopen van enkele spelers
quote:Je moet ook flink blijven investeren, en na loop van tijd gaat zich dat terugbetalen.
Op vrijdag 30 januari 2004 12:36 schreef Frutsel het volgende:[..]
133.000 euro...
beste speler die ik tot nu toe heb uit de jeugdopleiding...
Land: Nederland
Regio: Zeeland
Stadion: The Smash Pit
Taal: Nederlands
Competitie: # 5 in VI.998
1. DE SPARTANEN 11 54 - 8 31
2. Kasteelheertjes 11 56 - 14 28
3. Svdpw B1 11 38 - 12 24
4. strawberry 11 34 - 11 21
5. Morrowind 11 22 - 37 12
6. Fc. Groningen 11 9 - 45 7
7. Camerig all strars 11 9 - 50 4
8. FC huppie 11 0 - 45 2
[Dit bericht is gewijzigd door AsschenSukar op 30-01-2004 14:05]
Groningen begon de wedstrijd met een 0-0-0 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: - - - .
De bezoekers konden geen 9 man op de been brengen, wat het minimum aantal spelers is wat is toegestaan, daarom moesten zij een walk-over incasseren. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd waren erg teleurgesteld. De wedstrijd eindigt in 5 - 0.
:D:D
quote:Blijven investeren is wel aan te raden maar het garandeert niet dat je een keer een goede speler eruit haalt.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:58 schreef Gabberhead het volgende:[..]
Je moet ook flink blijven investeren, en na loop van tijd gaat zich dat terugbetalen.
Trok er onlangs een keeper van 347.000 uit.
quote:pomp er vanaf het begin 20000 euro in. Maar ja, keeper levert niet veel op op de transfermarkt... maar eentje van 3,5 ton is wel lekker ja
Op vrijdag 30 januari 2004 13:58 schreef Gabberhead het volgende:[..]
Je moet ook flink blijven investeren, en na loop van tijd gaat zich dat terugbetalen.
Trok er onlangs een keeper van 347.000 uit.
quote:ik train ook mijn reserves in de oefenpotjes.. just like anybody
Op donderdag 29 januari 2004 19:23 schreef Vision het volgende:[..]
nadeel is alleen dat ik mijn reservespelers train in de oefenwedstrijden. Dat is dus totaal niet representatief voor mijn gewone team
maar zullen we eens kijken of we een Fok!cup kunnen gaan opzetten?
ik wil best wat organiseren met wat hulp
Mensen met ervaring??
quote:Cool! Ik heb hottrick gelezen, erg interessant. Thanks allemaal voor de tips
Op donderdag 29 januari 2004 22:38 schreef Grumpey het volgende:
tip, koop in begin niet teveel spelers....sterker nog...kijk even aan wat je doet...lees het trainingsplan op www.hottrick.org goed door, en probeer zelf een goede training van een man of 8 op te zetten die jong zijn en veel geld kunnen opleveren bijv. verdedigers die redelijk zijn (goedkoop) verkopen wanneer ze 'goed' zijn (al duurder).
Koop ook een redelijke coach voor 80.000, en versterk alleen je zwakke punten.
voor de rest, lees regels!succes!
Team is overigens FC KVK, binnenkort failliet
quote:maar de mijne zijn echt heel slecht
Op donderdag 29 januari 2004 19:35 schreef devv05 het volgende:Dat heeft toch iedereen?
Een stevige 3-5-2 waarin vooral het middenveld moet uitblinken. Worldringtones.com gelooft sterk in zijn eigen jeugd, en heeft dan ook al meerdere middenvelders opgeleid. Helaas komt er een tijd dat deze jeugdspelers de rest van het elftal in kwaliteit overstijgen en daarom voluit voor een avontuur in het buitenland gaan. Zo wenst 20jarig goudhaantje Senne Vandeloo (waarde: 1 734 000) eind dit seizoen te vertrekken, maar niet zonder een aardige transfersom. Ook 22jarig talent Jonny Vreven (waarde: 1 333 000) zal andere oorden opzoeken om meer ervaring op te doen. Het management belooft versterkingen in verdediging én aanval, en hoopt zijn jeugdbeleid verder uit te bouwen.
quote:omg vang je makkelijk 50000 voor?
Op dinsdag 27 januari 2004 20:11 schreef Tain het volgende:[..]
morgen gaat ook mijn keeper voor een spotprijsje weg:
code:deze gaat dan ook weg vanaf 0András Preisinger
313 000 Euro, 22 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leiderConditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
quote:András Preisinger 31-01-2004 om 08:13 107 000 Euro
Op zaterdag 31 januari 2004 05:26 schreef thunderbunny het volgende:[..]
omg vang je makkelijk 50000 voor?
* thunderbunny traint al een tijdje keepers maakt flink winst erop
30-01-2004 A newly bought player got a really bad start when he arrived in the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the other ones.
Hmpf ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |