(en nu moet ik ook nog eerst 2x uit spelen dus kan ik nog niet extra cashen )
In m'n 2e seizoen in VI.115 sta ik weer tweede, maar ik begin nu pas redelijk mijn team op te bouwen.
Verdediging is leuk, voorhoede is aardig, keeper is god, maar mijn middenveld zuigt..
Sta altijd open voor oefenduels trouwens
En Stefano Spits staat al een dikke week in de verkoop maar niemand wil hm.. Iemand met belangstelling toevallig?
quote:misschien te hoge vraagprijs? erg veel is ie niet waard... staat momenteel trouwens ook niet te koop..
Op woensdag 28 januari 2004 16:40 schreef engessa het volgende:
Ow ja, mijn link: Engessa's 11En Stefano Spits staat al een dikke week in de verkoop maar niemand wil hm.. Iemand met belangstelling toevallig?
Team: KCF
Ben zondag trouwens kampioen geworden d.m.v. te winnen met 7-2 tegen de nummer 2
Moet overigens nog wel 1 normale wedstrijd winnen wil ik direct promoveren.
p.s. Hattrick ligt er weer eens uit net nu ik m'n oefenduel wil volgen
[Dit bericht is gewijzigd door Starfiber op 28-01-2004 19:41]
quote:ik sta nog niet in de openingspost
Op woensdag 28 januari 2004 12:47 schreef Vision het volgende:
heb jullie teams ff in de openingspost gezet.Heb ik weer een vraag (kben nog een echte ht n00b): Ik heb mijn stadion verbouwd er staat dat het vandaag klaar moet zijn. Is de nieuwe capaciteit vandaag al voor mijn oefenwedstrijd beschikbaar of niet?
Het zou wel extreem muf zijn als die verbouwing erna pas klaar zou zijn. Al betwijfel ik dat ik mijn stadion ook maar half-vol krijg
nicomart a.k.a. psychonikeo met insane ones
quote:keb je uitgedaagd..
Op woensdag 28 januari 2004 18:25 schreef nicomart het volgende:[..]
ik sta nog niet in de openingspost
nicomart a.k.a. psychonikeo met insane ones
quote:hoelaat zijn die trouwens?
Op woensdag 28 januari 2004 18:44 schreef devv05 het volgende:
ik moet voor volgende week ook weer een oefenwedstrijd.. wel bekerregels graag
quote:17.00 en 17.30 op woensdag (hangt af van beker/friendly (normaal/bekerregels)). Trainingen zijn donderdag (op vrijdag) nacht..
Op woensdag 28 januari 2004 18:45 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
hoelaat zijn die trouwens?
en wanneer zijn de trainingen?
quote:Zekers wel hoor, nog tot 29-01-2004 tot 19:44 voor 25.000.. Maar dat is te veel?
Op woensdag 28 januari 2004 16:57 schreef devv05 het volgende:[..]
misschien te hoge vraagprijs? erg veel is ie niet waard... staat momenteel trouwens ook niet te koop..
quote:is geen onredelijke prijs volgens mij. Maar heb geduld, het kan zijn dat mensen pas op het allerlaatste moment bieden zodat de prijs niet zo snel opgedreven wordt.
Op woensdag 28 januari 2004 21:45 schreef engessa het volgende:Zekers wel hoor, nog tot 29-01-2004 tot 19:44 voor 25.000.. Maar dat is te veel?
Wat is trouwens het voordeel van met bekerregels een friendly spelen?
ik heb de rest van de teameigenaren die zich gemeld hebben ook ff toegevoegd in de de openingspost
quote:Iets meer toeschouwers en altijd een duidelijke winnaar voor het geval je zelf een toernooi'tje organiseert, wat misschien wel een idee is, de Fok!-Bokaal!
Op woensdag 28 januari 2004 22:25 schreef Vision het volgende:
Wat is trouwens het voordeel van met bekerregels een friendly spelen?ik heb de rest van de teameigenaren die zich gemeld hebben ook ff toegevoegd in de de openingspost
Gewoon voor de gezelligheid alle Fokkers een keer tegen elkaar laten spelen met iets van knock-out-rondes (mits er genoeg belangstelling is).
quote:Databased.at/hattrick heeft hier een handige tool voor.
Op woensdag 28 januari 2004 23:03 schreef engessa het volgende:[..]
Iets meer toeschouwers en altijd een duidelijke winnaar voor het geval je zelf een toernooi'tje organiseert, wat misschien wel een idee is, de Fok!-Bokaal!
Gewoon voor de gezelligheid alle Fokkers een keer tegen elkaar laten spelen met iets van knock-out-rondes (mits er genoeg belangstelling is).
Kun je gemakkelijk je eigen friendly cup opstarten.
Volgens seizoen gaan een aantal vrienden misschien zelf een cup opstarten, eerst even kijken wat iedereen in de beker doet
quote:heeft 't ook nog (echte) voordelen? Anders maakt het toch niets uit, en devv05 wil graag (of per se?) met bekerregels spelen. Zal toch niet zonder reden zijn lijkt me
Op woensdag 28 januari 2004 23:03 schreef engessa het volgende:Iets meer toeschouwers en altijd een duidelijke winnaar voor het geval je zelf een toernooi'tje organiseert, wat misschien wel een idee is, de Fok!-Bokaal!
quote:Nee meer voordelen heeft het niet.
Op woensdag 28 januari 2004 23:27 schreef Vision het volgende:[..]
heeft 't ook nog (echte) voordelen? Anders maakt het toch niets uit, en devv05 wil graag (of per se?) met bekerregels spelen. Zal toch niet zonder reden zijn lijkt me
Let wel, dit is minimaal. Een competitiewedstijd is bijv. 1x
Oefenwedstrijd normaal is 0,1 x
Oefenwedstrijd beker is 0,2 x
En bij welk niveau een speler omhoog gaat, wie het weet mag het zeggen.
quote:Yep, dat is de echte reden.. meer experience
Op donderdag 29 januari 2004 11:15 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Bekerregels beinvloedt de experience met een dubbele hoeveelheid dan met een normale wedstrijd.Let wel, dit is minimaal. Een competitiewedstijd is bijv. 1x
Oefenwedstrijd normaal is 0,1 x
Oefenwedstrijd beker is 0,2 xEn bij welk niveau een speler omhoog gaat, wie het weet mag het zeggen.
Ik regel ze altijd door in een ander land in te loggen, een regio te kiezen en dan daar alle online mensen (je kunt er max. 26) uit te dagen, vaak lukt het dan wel.
quote:Ze dagen mij altijd uit dus dat kost helemaal geen moeite
Op donderdag 29 januari 2004 12:47 schreef Ender_Wiggin het volgende:
met een internationale oefenwedstrijd gaat de xp ook met een factor 0,2 omhoog, en je krijgt meer toeschouwers, wat dus ook meer geld oplevert, maar kijk uit, die wedstrijden moet je wel thuis spelen, anders ben je geld kwijt aan vervoer en ticket, en draai je dus mischien maar een krappe winst of zelfs verlies.Ik regel ze altijd door in een ander land in te loggen, een regio te kiezen en dan daar alle online mensen (je kunt er max. 26) uit te dagen, vaak lukt het dan wel.
quote:Ze dagen mij ook wel uit
Op donderdag 29 januari 2004 12:49 schreef devv05 het volgende:[..]
Ze dagen mij altijd uit dus dat kost helemaal geen moeite
quote:sorry, ik zag dat je het al hebt ingetrokken maar ik zou deze week een internationaal potje doen..
Op woensdag 28 januari 2004 18:43 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
keb je uitgedaagd..
[edit]Blijkbaar heeft hij toch geen zin in een vriendschappelijke internationale pot... Ik heb je uitgedaagd timmy![edit]
[Dit bericht is gewijzigd door nicomart op 29-01-2004 16:22]
quote:een Fok!cup lijkt me best cool
Op woensdag 28 januari 2004 23:03 schreef engessa het volgende:[..]
Iets meer toeschouwers en altijd een duidelijke winnaar voor het geval je zelf een toernooi'tje organiseert, wat misschien wel een idee is, de Fok!-Bokaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |