abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16525611
Ik heb sinds kort een penvriend ( http://www.friendsbeyondthewall.com/ppbtw/ads-male/h/harrison_tyrone_94b2368.html ) in een gevangenis in de USA. Een tijdje geleden schreef hij me dat hij geen kleurpotloden oid heeft. De tekeningen die hij me nu opstuurt zijn altijd met pen..
Nu vraag ik me af.. Zou het mogelijk zijn een keer kleurpotloden op te sturen ofzo? Of zouden die meteen afgepakt worden? En de (digitale en daarna uitgeprinte) foto's van mijn omgeving, zou hij die krijgen?

Iemand een idee hoe dat gaat?

Mon 'en!
pi_16525642
als je later een beroemd journalist bent, krijg je hier dan geen last mee?
pi_16525661
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik hoop het niet. En anders heeft 'De Journalistiek' pech
Misschien met het feit dat de digitale foto's met een Argus-toestel zijn gemaakt op een vrijdagmiddag toen ik eigenlijk had moeten zitten tetrissen?
Mon 'en!
pi_16525697
Het valt allicht te proberen.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16525707
Hij is heel erg positief over zichzelf, waarom zit ie dan in de bajes? 10 jaar al, das niet niets!
feest
pi_16525754
Ze zullen het onderzoeken natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat hier iets mis mee is...?
Anders gewoon even vragen in je volgende brief... dan is de verassing er wel af, maarja...

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 23-01-2004 19:09]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:09:11 #7
80869 Phibbels
Yeah Phibbels goes Doggystyle
pi_16525755
Die foto's zullen geen probleem zijn, ze mogen alleen niet groter zijn dan standaard formaat. Je moet voor grotere foto's wel een verklaring tekenen volgens mij.

Potloden kun je vergeten, potentieel moordwapen.

Ik ben cool, gaaf en ga voor Mod.
Stem op mij!!!!!!!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:10:17 #8
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_16525791
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:09 schreef Phibbels het volgende:

Hoe is een potlood een gevaarlijker moordwapen dan een pen dan?
pi_16525835
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:09 schreef Phibbels het volgende:
Alsof potloden zoveel gevaarlijker dan pennen zijn.

Edit: Iets te laat.

- Beverly Sills
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:13:06 #10
80869 Phibbels
pi_16525856
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:10 schreef Tijn het volgende:

[..]

Hoe is een potlood een gevaarlijker moordwapen dan een pen dan?

Pen is ook een potentieel moordwapen. Moet ik dan alles echt letterlijk opnoemen, of is jouw intelligentie niet toerijkend genoeg.
Stem op mij!!!!!!!
pi_16525893
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:13 schreef Phibbels het volgende:

[..]

Pen is ook een potentieel moordwapen. Moet ik dan alles echt letterlijk opnoemen, of is jouw intelligentie niet toerijkend genoeg.

Eheh.

Hij mag toch wel een pen om te tekenen, waarom dan geen potloden?

- Beverly Sills
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:16:17 #12
80869 Phibbels
pi_16525931
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Eheh.

Hij mag toch wel een pen om te tekenen, waarom dan geen potloden?

Daar hebben ze speciale merken voor, een potlood is namelijk scherper te krijgen dan een pen. Je mag ze namelijk ook geen pen toesturen. Dit staat ook op 1 van de regelementen. Ik heb ze nog wel ergens staan. ff zoekuh.
Stem op mij!!!!!!!
pi_16525934
ja, maar hij mag wel een pen hebben, dus waarom geen potlood?
pi_16525963
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:16 schreef Phibbels het volgende:

[..]

Daar hebben ze speciale merken voor, een potlood is namelijk scherper te krijgen dan een pen. Je mag ze namelijk ook geen pen toesturen. Dit staat ook op 1 van de regelementen. Ik heb ze nog wel ergens staan. ff zoekuh.

Kan je mij even uitleggen hoe je met een potlood iemand kan vermoorden? Dan is wurgen nog makkelijker, rare lui die Amerikanen.
- Beverly Sills
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:18:49 #15
80869 Phibbels
pi_16525997
Vele potloden zijn licht en scherp en makkelijk te gebruiken als pijlen. Voor bijvoorbeeld een zelfgemaakte kruisboog.
Stem op mij!!!!!!!
pi_16526113
Dat kan 'ie met een pen ook ja...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:24:48 #17
80869 Phibbels
pi_16526146
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:23 schreef sweek het volgende:
Dat kan 'ie met een pen ook ja...
Nogmaals ze hebben niet zomaar een pen, en pennen zijn lang niet zo bewerkbaar als potloden.
Stem op mij!!!!!!!
pi_16526171
Hij komt 04-2004 weer vrij en waarom zit ie in de bajes??? Heeft ie oma's helpen oversteken? In de bajes zit alleen maar gajes en uitschot!
pi_16526228
Amerikaanse gevangen.. hoe krijgen ze het voor elkaar. Een buurvrouw van me is ook bij haar man en kinderen weggegaan om een nieuw leven te beginnen met een Amerikaanse gevangene die ze op dezelfde manier als TS heeft leren kennen.
pi_16526277
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
neej je krijgt oowk geen last met fok! ozzow als dat bekend word
pi_16526283
Je kan zelfs met een Death row prisoner mailen! Dat lijkt me dus echt niet kewl!!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:33:42 #22
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_16526375
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Kan je mij even uitleggen hoe je met een potlood iemand kan vermoorden? Dan is wurgen nog makkelijker, rare lui die Amerikanen.

Goed slijpen, scherpe punt en roep dan een broertje of een kameraad die die potlood met een aardige kracht in je nek steekt.

Post je dan even een reactie graag?

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_16526383
Speel op safe, en stuur hem viltstiften .
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:34:20 #24
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_16526389
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:33 schreef Lexie het volgende:
Speel op safe, en stuur hem viltstiften .
Of krijt!
pi_16526418
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Of krijt!

Vingerverf
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:35:43 #26
32422 engessa
Who's dirty?
pi_16526419
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Of krijt!

vingerverf!
pi_16526429
Aquarel setje will do.. .
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:36:24 #28
32422 engessa
Who's dirty?
pi_16526432
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:35 schreef Lexie het volgende:

[..]

Vingerverf

Bah, jij was eerder... Maar how about steenkool? Kun je ook mooi mee tekenen.
pi_16526441
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:36 schreef engessa het volgende:

[..]

Bah, jij was eerder... Maar how about steenkool? Kun je ook mooi mee tekenen.

GMTA

Alhoewel, misschien kun je het iemand in zijn oog sprietsen .

pi_16526472
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:30 schreef The_Duce het volgende:
Je kan zelfs met een Death row prisoner mailen! Dat lijkt me dus echt niet kewl!!
hij zit al 28 jaar in de gevangenis, of niet?
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:38:39 #31
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_16526487
Wat een bullshit dat je geen potlood mag maar wel een pen.

Een potlood mag je dan wel scherper kunnen krijgen dan een pen maar als je genoeg kracht zet maakt dat geen ene flikker uit.

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:48:13 #32
80869 Phibbels
pi_16526721
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:38 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Wat een bullshit dat je geen potlood mag maar wel een pen.

Een potlood mag je dan wel scherper kunnen krijgen dan een pen maar als je genoeg kracht zet maakt dat geen ene flikker uit.

Okee,

Men neme een potlood,
wat papier
wat ijzer
wat draad.

op de achterzijde van deze maak je een gleuf. daarin stop je een papieren velletje (deze zorgt voor de stabiliteit).

Men neme een stuk ijzer en uit het matras wat veerstaal en draad. Een beetje oefenen en je hebt een kruisboog.

Zo simpel.

Stem op mij!!!!!!!
pi_16527062
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:33 schreef furanku het volgende:

[..]

Goed slijpen, scherpe punt en roep dan een broertje of een kameraad die die potlood met een aardige kracht in je nek steekt.

Post je dan even een reactie graag?

Ehm, zou ik toch wel knap vinden, mag je behoorlijk diep steken etc, maar goed, hoeven niet in details te treden.
- Beverly Sills
pi_16527398
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:48 schreef Phibbels het volgende:

[..]

Okee,

Men neme een potlood,
wat papier
wat ijzer
wat draad.

op de achterzijde van deze maak je een gleuf. daarin stop je een papieren velletje (deze zorgt voor de stabiliteit).

Men neme een stuk ijzer en uit het matras wat veerstaal en draad. Een beetje oefenen en je hebt een kruisboog.

Zo simpel.

Jij hebt leuke hobbies
pi_16528274
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:48 schreef Phibbels het volgende:

[..]

Okee,

Men neme een potlood,
wat papier
wat ijzer
wat draad.

Zo simpel.

En je schiet en hij valt al op de grond voordat ie iets raakt

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_16528391
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:38 schreef sexylexy het volgende:

[..]

hij zit al 28 jaar in de gevangenis, of niet?

Ze zijn niet zo vlot in amerika nee of hij heeft een goede advocaat of misschien ook niet:
quote:
I live in a 9'x7'x9' cage with a single steel bunk, two steel foot lockers
en dat voor 28 jaar lang .. dan kun je beter dood zijn.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16528493
quote:
I can create and make anything out of wood.
Zullen ze dan niet uitkijken met die kerel?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16528980
apart... contact zoeken met iemand die uit een gevangenis komt? is niet echt de eerste plek waar ik vrienden zou zoeken

aan de andere kant, zij lijkt nog niet eens zo onaardig

vrijdag 23 januari 2004 @ 21:18:46 #39
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_16529344
TS, ik heb net mijn eerste 2 brieven de deur uit naar 2 jongens die op Death Row zitten. Ik zou niet snel schrijven met mensen die weer vrij komen...niet omdat ik bang voor ze ben, maar ik vind de situatie waarin de jongens op death row zitten tragischer...ze kunnen wel een beetje moral support gebruiken lijkt me....

In mijn wilde pubertijd schreef ik met 2 vrienden die vast zaten voor inbraak en ik weet dat zij het enorm waardeerden...ik ging ook wel op bezoek...1 is weer helemaal clean, getrouwd, kids...baan, gelukkig maar.! de ander is vorig jaar verongelukt, erg triest!
Ik spreek die ene jongen nog wel eens, maar die andere sprak ik nooit meer...ja, ik ontgroeide dat hele zooitje daar en ging verder met mijn leven (dat nu toch aardig normaal is vergeleken met toen hihihihi)

maar, vertel...wat zijn jouw ervaringen?

Ik moet er idd wel bijzeggen dat ik vaak zie dat er labiele vrouwen beginnen te schrijven en dan idd hun gezin in de steek laten voor zo;n man daar in de bajes...een screening voor die vrouwen zou niet gek zijn...je weet niet waar je mee bezig bent hoor. die mensen hebben niet voor de katse kut gezeten natuurlijk!
Dat is iets dat ik me wel terdege besef...ik heb ook geen medelijden, maar vind het wel erg dat ze daar in hun uppie zitten weg te rotten...dat amerikaanse systeem sucks van alle kanten...
Ik ben al ruim 5 jaar gelukkig met vriendlief en ben alles behalve labiel...mijn motivatie is om die jongens een lichtpuntje in de dag te gunnen met mijn brieven daar houdt het voor mij op

- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_16530277
quote:

[..]

Vingerverf

Hij wil me in de aarsch nemen?
pi_16533613
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:18 schreef Hilje23 het volgende:
maar, vertel...wat zijn jouw ervaringen?

Ik moet er idd wel bijzeggen dat ik vaak zie dat er labiele vrouwen beginnen te schrijven en dan idd hun gezin in de steek laten voor zo;n man daar in de bajes...een screening voor die vrouwen zou niet gek zijn...je weet niet waar je mee bezig bent hoor. die mensen hebben niet voor de katse kut gezeten natuurlijk!
Dat is iets dat ik me wel terdege besef...ik heb ook geen medelijden, maar vind het wel erg dat ze daar in hun uppie zitten weg te rotten...dat amerikaanse systeem sucks van alle kanten...
Ik ben al ruim 5 jaar gelukkig met vriendlief en ben alles behalve labiel...mijn motivatie is om die jongens een lichtpuntje in de dag te gunnen met mijn brieven daar houdt het voor mij op

Ik kwam deze jongeman tegen die geen foto bij zijn oproep had staan en dat vond ik wel grappig. Had gewoon niet verwacht dat er antwoord zou komen
Ik vind het gewoon erg leuk om te schrijven, pennen met een Amerikaan is daarentegen ook nog eens leuk voor mijn Engelse woordenschat
Ik ga niemand in de steek laten voor Tye. Hij is veel te oud voor me en mijn type niet. Ik ben gewoon benieuwd naar zijn leven enzo.

Nog even over dat vrijkomen. Tja, hij was gewoon de eerste op die site wiens advertentie me aansprak. Ik ben niet van plan 'm op te zoeken zodra hij vrij komt..

Nog even ontopic.. zouden stiften ofzo wel mogen? Die kun je toch ook slijpen? Of tot een scherpe punt smelten ofzo?

Mon 'en!
pi_16533655
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hij is heel erg positief over zichzelf, waarom zit ie dan in de bajes? 10 jaar al, das niet niets!
Weet ik nog niet, heb ik in mijn laatste brief gevraagd
Mon 'en!
pi_16533719
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:28 schreef kLowJow het volgende:
Amerikaanse gevangen.. hoe krijgen ze het voor elkaar. Een buurvrouw van me is ook bij haar man en kinderen weggegaan om een nieuw leven te beginnen met een Amerikaanse gevangene die ze op dezelfde manier als TS heeft leren kennen.
Die is gek.. Dan kende ze 'm alleen via briefcontact ofzo?
Mon 'en!
pi_16533756
quote:

[..]

Vingerverf

Wasco.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_16533802
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:03 schreef bloempjuh het volgende:
( http://www.friendsbeyondthewall.com/ppbtw/ads-male/h/harrison_tyrone_94b2368.html ) I am a very handsome and mature gentleman, who has a heart of gold.
Ik zeg 1 ding!!
Pas Op Met Die Kerel!!!
pi_16533920
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:39 schreef yogidrink het volgende:

[..]

Ik zeg 1 ding!!
Pas Op Met Die Kerel!!!

Ja....dadelijk komt 'ie hiereen

Oh nee, hij is zwart

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 24 januari 2004 @ 00:21:37 #47
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_16534909
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:35 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, heb ik in mijn laatste brief gevraagd

Via de stichting waar ik me aangemeld heb wordt geadviseerd om niet te vragen waar iemand voor zit....

zijn verschillende redenen voor te verzinnen:

1. vaak mogen ze niet praten over hun zaak omdat een advocaat er mee bezig is en het schade kan berokkenen aan hun zaak, alle post wordt namelijk gelezen.
2. Vaak schamen ze zich voor wat ze gedaan hebben, je meot niet vergeten dat je schrijft met de persoon van NU en niet met de persoon die hij was tijdens het plegen van het delict.
3. ze kunnen zich 'in hun hemd staan' voelen...zeg maar...
4. ze kunnen zich aangevallen voelen
5. ze kunnen denken dat je na een eerlijk antwoord afhaakt,
6. ze hebben vaak al weinig vertrouwen meer in mensen omdat ze over het algemeen in de steek zijn gelaten door alles en iedereen en een bajes in Amerika is nou niet bepaald een plek waar je vertrouwen kweekt en vindt. door zo'n vraag kan het vertrouwen dalen.

maar er zijn natuurlijk mensen die wel willen vertellen waar ze voor zitten...maar in het algemeen wordt het dus afgeraden

- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_16535072
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:21 schreef Hilje23 het volgende:

[..]

Via de stichting waar ik me aangemeld heb wordt geadviseerd om niet te vragen waar iemand voor zit....

zijn verschillende redenen voor te verzinnen:

1. vaak mogen ze niet praten over hun zaak omdat een advocaat er mee bezig is en het schade kan berokkenen aan hun zaak, alle post wordt namelijk gelezen.
2. Vaak schamen ze zich voor wat ze gedaan hebben, je meot niet vergeten dat je schrijft met de persoon van NU en niet met de persoon die hij was tijdens het plegen van het delict.
3. ze kunnen zich 'in hun hemd staan' voelen...zeg maar...
4. ze kunnen zich aangevallen voelen
5. ze kunnen denken dat je na een eerlijk antwoord afhaakt,
6. ze hebben vaak al weinig vertrouwen meer in mensen omdat ze over het algemeen in de steek zijn gelaten door alles en iedereen en een bajes in Amerika is nou niet bepaald een plek waar je vertrouwen kweekt en vindt. door zo'n vraag kan het vertrouwen dalen.

maar er zijn natuurlijk mensen die wel willen vertellen waar ze voor zitten...maar in het algemeen wordt het dus afgeraden

1. Zijn zaak ligt niet meer bij een advocaat, hij komt dit jaar nog vrij als 't goed is.
2. Hij heeft het al een aantal keren gehad over zijn leven voor de bajes en dat hij er al tien jaar zit...
3, 4 en 5 kan ik me allemaal wel voorstellen.
6 Okee..

Ik hoef het ook niet per se te weten.. Interesseert me niet zoveel eigenlijk, maar was gewoon benieuwd..

Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')