Iemand een idee hoe dat gaat?
quote:Ik hoop het niet. En anders heeft 'De Journalistiek' pech
Op vrijdag 23 januari 2004 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als je later een beroemd journalist bent, krijg je hier dan geen last mee?
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 23-01-2004 19:09]
Potloden kun je vergeten, potentieel moordwapen.
quote:Hoe is een potlood een gevaarlijker moordwapen dan een pen dan?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:09 schreef Phibbels het volgende:Potloden kun je vergeten, potentieel moordwapen.
quote:Alsof potloden zoveel gevaarlijker dan pennen zijn.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:09 schreef Phibbels het volgende:
Potloden kun je vergeten, potentieel moordwapen.
Edit: Iets te laat.
quote:Pen is ook een potentieel moordwapen. Moet ik dan alles echt letterlijk opnoemen, of is jouw intelligentie niet toerijkend genoeg.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:10 schreef Tijn het volgende:[..]
Hoe is een potlood een gevaarlijker moordwapen dan een pen dan?
quote:Eheh.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:13 schreef Phibbels het volgende:[..]
Pen is ook een potentieel moordwapen. Moet ik dan alles echt letterlijk opnoemen, of is jouw intelligentie niet toerijkend genoeg.
Hij mag toch wel een pen om te tekenen, waarom dan geen potloden?
quote:Daar hebben ze speciale merken voor, een potlood is namelijk scherper te krijgen dan een pen. Je mag ze namelijk ook geen pen toesturen. Dit staat ook op 1 van de regelementen. Ik heb ze nog wel ergens staan. ff zoekuh.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Eheh.
Hij mag toch wel een pen om te tekenen, waarom dan geen potloden?
quote:Kan je mij even uitleggen hoe je met een potlood iemand kan vermoorden? Dan is wurgen nog makkelijker, rare lui die Amerikanen.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:16 schreef Phibbels het volgende:[..]
Daar hebben ze speciale merken voor, een potlood is namelijk scherper te krijgen dan een pen. Je mag ze namelijk ook geen pen toesturen. Dit staat ook op 1 van de regelementen. Ik heb ze nog wel ergens staan. ff zoekuh.
quote:Nogmaals ze hebben niet zomaar een pen, en pennen zijn lang niet zo bewerkbaar als potloden.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:23 schreef sweek het volgende:
Dat kan 'ie met een pen ook ja...
quote:neej je krijgt oowk geen last met fok! ozzow als dat bekend word
Op vrijdag 23 januari 2004 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als je later een beroemd journalist bent, krijg je hier dan geen last mee?
quote:Goed slijpen, scherpe punt en roep dan een broertje of een kameraad die die potlood met een aardige kracht in je nek steekt.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Kan je mij even uitleggen hoe je met een potlood iemand kan vermoorden? Dan is wurgen nog makkelijker, rare lui die Amerikanen.
Post je dan even een reactie graag?
quote:Of krijt!
Op vrijdag 23 januari 2004 19:33 schreef Lexie het volgende:
Speel op safe, en stuur hem viltstiften.
quote:Bah, jij was eerder... Maar how about steenkool? Kun je ook mooi mee tekenen.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:35 schreef Lexie het volgende:[..]
Vingerverf
quote:GMTA
Op vrijdag 23 januari 2004 19:36 schreef engessa het volgende:[..]
Bah, jij was eerder... Maar how about steenkool? Kun je ook mooi mee tekenen.
Alhoewel, misschien kun je het iemand in zijn oog sprietsen .
quote:hij zit al 28 jaar in de gevangenis, of niet?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:30 schreef The_Duce het volgende:
Je kan zelfs met een Death row prisoner mailen! Dat lijkt me dus echt niet kewl!!
Een potlood mag je dan wel scherper kunnen krijgen dan een pen maar als je genoeg kracht zet maakt dat geen ene flikker uit.
quote:Okee,
Op vrijdag 23 januari 2004 19:38 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Wat een bullshit dat je geen potlood mag maar wel een pen.Een potlood mag je dan wel scherper kunnen krijgen dan een pen maar als je genoeg kracht zet maakt dat geen ene flikker uit.
Men neme een potlood,
wat papier
wat ijzer
wat draad.
op de achterzijde van deze maak je een gleuf. daarin stop je een papieren velletje (deze zorgt voor de stabiliteit).
Men neme een stuk ijzer en uit het matras wat veerstaal en draad. Een beetje oefenen en je hebt een kruisboog.
Zo simpel.
quote:Ehm, zou ik toch wel knap vinden, mag je behoorlijk diep steken etc, maar goed, hoeven niet in details te treden.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:33 schreef furanku het volgende:[..]
Goed slijpen, scherpe punt en roep dan een broertje of een kameraad die die potlood met een aardige kracht in je nek steekt.
Post je dan even een reactie graag?
quote:Jij hebt leuke hobbies
Op vrijdag 23 januari 2004 19:48 schreef Phibbels het volgende:[..]
Okee,
Men neme een potlood,
wat papier
wat ijzer
wat draad.op de achterzijde van deze maak je een gleuf. daarin stop je een papieren velletje (deze zorgt voor de stabiliteit).
Men neme een stuk ijzer en uit het matras wat veerstaal en draad. Een beetje oefenen en je hebt een kruisboog.
Zo simpel.
quote:En je schiet en hij valt al op de grond voordat ie iets raakt
Op vrijdag 23 januari 2004 19:48 schreef Phibbels het volgende:[..]
Okee,
Men neme een potlood,
wat papier
wat ijzer
wat draad.op de achterzijde van deze maak je een gleuf. daarin stop je een papieren velletje (deze zorgt voor de stabiliteit).
Zo simpel.
quote:Ze zijn niet zo vlot in amerika nee
Op vrijdag 23 januari 2004 19:38 schreef sexylexy het volgende:[..]
hij zit al 28 jaar in de gevangenis, of niet?
quote:en dat voor 28 jaar lang .. dan kun je beter dood zijn.
I live in a 9'x7'x9' cage with a single steel bunk, two steel foot lockers
aan de andere kant, zij lijkt nog niet eens zo onaardig
In mijn wilde pubertijd schreef ik met 2 vrienden die vast zaten voor inbraak en ik weet dat zij het enorm waardeerden...ik ging ook wel op bezoek...1 is weer helemaal clean, getrouwd, kids...baan, gelukkig maar.! de ander is vorig jaar verongelukt, erg triest!
Ik spreek die ene jongen nog wel eens, maar die andere sprak ik nooit meer...ja, ik ontgroeide dat hele zooitje daar en ging verder met mijn leven (dat nu toch aardig normaal is vergeleken met toen hihihihi)
maar, vertel...wat zijn jouw ervaringen?
Ik moet er idd wel bijzeggen dat ik vaak zie dat er labiele vrouwen beginnen te schrijven en dan idd hun gezin in de steek laten voor zo;n man daar in de bajes...een screening voor die vrouwen zou niet gek zijn...je weet niet waar je mee bezig bent hoor. die mensen hebben niet voor de katse kut gezeten natuurlijk!
Dat is iets dat ik me wel terdege besef...ik heb ook geen medelijden, maar vind het wel erg dat ze daar in hun uppie zitten weg te rotten...dat amerikaanse systeem sucks van alle kanten...
Ik ben al ruim 5 jaar gelukkig met vriendlief en ben alles behalve labiel...mijn motivatie is om die jongens een lichtpuntje in de dag te gunnen met mijn brieven daar houdt het voor mij op
quote:Hij wil me in de aarsch nemen?
Vingerverf
quote:Ik kwam deze jongeman tegen die geen foto bij zijn oproep had staan en dat vond ik wel grappig. Had gewoon niet verwacht dat er antwoord zou komen
Op vrijdag 23 januari 2004 21:18 schreef Hilje23 het volgende:
maar, vertel...wat zijn jouw ervaringen?Ik moet er idd wel bijzeggen dat ik vaak zie dat er labiele vrouwen beginnen te schrijven en dan idd hun gezin in de steek laten voor zo;n man daar in de bajes...een screening voor die vrouwen zou niet gek zijn...je weet niet waar je mee bezig bent hoor. die mensen hebben niet voor de katse kut gezeten natuurlijk!
Dat is iets dat ik me wel terdege besef...ik heb ook geen medelijden, maar vind het wel erg dat ze daar in hun uppie zitten weg te rotten...dat amerikaanse systeem sucks van alle kanten...
Ik ben al ruim 5 jaar gelukkig met vriendlief en ben alles behalve labiel...mijn motivatie is om die jongens een lichtpuntje in de dag te gunnen met mijn brieven daar houdt het voor mij op
Nog even over dat vrijkomen. Tja, hij was gewoon de eerste op die site wiens advertentie me aansprak. Ik ben niet van plan 'm op te zoeken zodra hij vrij komt..
Nog even ontopic.. zouden stiften ofzo wel mogen? Die kun je toch ook slijpen? Of tot een scherpe punt smelten ofzo?
quote:Weet ik nog niet, heb ik in mijn laatste brief gevraagd
Op vrijdag 23 januari 2004 19:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hij is heel erg positief over zichzelf, waarom zit ie dan in de bajes? 10 jaar al, das niet niets!
quote:Die is gek.. Dan kende ze 'm alleen via briefcontact ofzo?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:28 schreef kLowJow het volgende:
Amerikaanse gevangen.. hoe krijgen ze het voor elkaar. Een buurvrouw van me is ook bij haar man en kinderen weggegaan om een nieuw leven te beginnen met een Amerikaanse gevangene die ze op dezelfde manier als TS heeft leren kennen.
quote:Wasco.
Vingerverf
quote:Ik zeg 1 ding!!
Op vrijdag 23 januari 2004 19:03 schreef bloempjuh het volgende:
( http://www.friendsbeyondthewall.com/ppbtw/ads-male/h/harrison_tyrone_94b2368.html ) I am a very handsome and mature gentleman, who has a heart of gold.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:39 schreef yogidrink het volgende:[..]
Ik zeg 1 ding!!
Pas Op Met Die Kerel!!!
Oh nee, hij is zwart
quote:Via de stichting waar ik me aangemeld heb wordt geadviseerd om niet te vragen waar iemand voor zit....
Op vrijdag 23 januari 2004 23:35 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Weet ik nog niet, heb ik in mijn laatste brief gevraagd
zijn verschillende redenen voor te verzinnen:
1. vaak mogen ze niet praten over hun zaak omdat een advocaat er mee bezig is en het schade kan berokkenen aan hun zaak, alle post wordt namelijk gelezen.
2. Vaak schamen ze zich voor wat ze gedaan hebben, je meot niet vergeten dat je schrijft met de persoon van NU en niet met de persoon die hij was tijdens het plegen van het delict.
3. ze kunnen zich 'in hun hemd staan' voelen...zeg maar...
4. ze kunnen zich aangevallen voelen
5. ze kunnen denken dat je na een eerlijk antwoord afhaakt,
6. ze hebben vaak al weinig vertrouwen meer in mensen omdat ze over het algemeen in de steek zijn gelaten door alles en iedereen en een bajes in Amerika is nou niet bepaald een plek waar je vertrouwen kweekt en vindt. door zo'n vraag kan het vertrouwen dalen.
maar er zijn natuurlijk mensen die wel willen vertellen waar ze voor zitten...maar in het algemeen wordt het dus afgeraden
quote:1. Zijn zaak ligt niet meer bij een advocaat, hij komt dit jaar nog vrij als 't goed is.
Op zaterdag 24 januari 2004 00:21 schreef Hilje23 het volgende:[..]
Via de stichting waar ik me aangemeld heb wordt geadviseerd om niet te vragen waar iemand voor zit....
zijn verschillende redenen voor te verzinnen:
1. vaak mogen ze niet praten over hun zaak omdat een advocaat er mee bezig is en het schade kan berokkenen aan hun zaak, alle post wordt namelijk gelezen.
2. Vaak schamen ze zich voor wat ze gedaan hebben, je meot niet vergeten dat je schrijft met de persoon van NU en niet met de persoon die hij was tijdens het plegen van het delict.
3. ze kunnen zich 'in hun hemd staan' voelen...zeg maar...
4. ze kunnen zich aangevallen voelen
5. ze kunnen denken dat je na een eerlijk antwoord afhaakt,
6. ze hebben vaak al weinig vertrouwen meer in mensen omdat ze over het algemeen in de steek zijn gelaten door alles en iedereen en een bajes in Amerika is nou niet bepaald een plek waar je vertrouwen kweekt en vindt. door zo'n vraag kan het vertrouwen dalen.maar er zijn natuurlijk mensen die wel willen vertellen waar ze voor zitten...maar in het algemeen wordt het dus afgeraden
Ik hoef het ook niet per se te weten.. Interesseert me niet zoveel eigenlijk, maar was gewoon benieuwd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |