Ik snap alleen één ding niet; hoe weet/wist Jack over Libby?
Hij heeft haar nooit ontmoet, maar kende haar wel, had het ook over een medaillon van Rose. En op het kerkhof kijkt hij even in de doodskist en weet dat ze pas 18 is.
quote:Jack had het lichaam van Libby gevonden in het kerkhof. Hij wist toen nog niet wie het was. Later, toen Rose was gevonden, liet Rose haar medaillon zien. Die had ze gekregen van Libby. In het medaillon zaten twee foto's: een van een jonge Libby en één van een oude Libby. Naar aanleiding van de jaartallen die achterop de foto's geschreven stonden, kon worden opgemaakt dat Libby pas 18 was.
Op vrijdag 23 januari 2004 18:35 schreef Rebbedebje het volgende:
Hier nog even mijn laatste vraag/berichtje die ik maar hierheen gepased heb.Ik snap alleen één ding niet; hoe weet/wist Jack over Libby?
Hij heeft haar nooit ontmoet, maar kende haar wel, had het ook over een medaillon van Rose.En op het kerkhof kijkt hij even in de doodskist en weet dat ze pas 18 is.
![]()
Lucy was wel grappig toen ze heel hard "sleeze" zei achter Aaron's rug
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:17 schreef Christine het volgende:[..]
Jack had het lichaam van Libby gevonden in het kerkhof. Hij wist toen nog niet wie het was. Later, toen Rose was gevonden, liet Rose haar medaillon zien. Die had ze gekregen van Libby. In het medaillon zaten twee foto's: een van een jonge Libby en één van een oude Libby. Naar aanleiding van de jaartallen die achterop de foto's geschreven stonden, kon worden opgemaakt dat Libby pas 18 was.
quote:Oja ik was in de war
Op vrijdag 23 januari 2004 19:25 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar ik weet zeker dat Rose allang thuis was toen Jack Libby vond op het kerkhof en toen zei, "jij bent Libby, ik kan niet geloven dat je nog zo jong bent"... Lekkere zeur ben ik hè.
Ik heb trouwens helemaal geen zin in die hele Molly & der kids verhaallijn... Dat wordt weer een eindeloze rechtzaak
Die Alison is al net zo'n hoerig vrouwtje als moeder en zuslief
quote:Net andersom. Susan eitjes waren niet goed meer (wat wil je bij zo'n oude vrouw) Dus heeft Emily haar eitje gedoneerd en is dat bevruchte eitje van Emily (de vader is onbekend voor zover ik weet) in Susan's baarmoeder gepland.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoe zit dat ook alweer met die Alison, is toch een kind van Susan maar gebaard door Emily ofzoowDus het eitje van Susan in haar dochters buik en dat werd Alison toch????
Die Alison is al net zo'n hoerig vrouwtje als moeder en zuslief
quote:De vader is Larry McDermott, de toenmalige echtgenoot van Susan.
Op zaterdag 24 januari 2004 10:23 schreef Mariposa het volgende:[..]
Net andersom. Susan eitjes waren niet goed meer (wat wil je bij zo'n oude vrouw) Dus heeft Emily haar eitje gedoneerd en is dat bevruchte eitje van Emily (de vader is onbekend voor zover ik weet) in Susan's baarmoeder gepland.
quote:Hmmm ik heb 't gemist
Op dinsdag 27 januari 2004 17:06 schreef Markie-Mark het volgende:
zooo dat was weer ff leuk he vandaag met Barbara, James en Emily
Morgenvroeg maar even kijken!
quote:Geweldige scenes! Ik moest vandaag mijn scriptie inleveren, dus ik heb het begin gemist. Hoe kwam Barbara aan dat gave huidje?
Op dinsdag 27 januari 2004 17:06 schreef Markie-Mark het volgende:
zooo dat was weer ff leuk he vandaag met Barbara, James en Emily
quote:Dat heeft James geregeld. Toen ze op de vlucht waren heeft Barbara ergens haar gezicht weer laten opereren, zodat ze weer normaal is.
Op dinsdag 27 januari 2004 18:59 schreef MadGuy het volgende:[..]
Geweldige scenes! Ik moest vandaag mijn scriptie inleveren, dus ik heb het begin gemist. Hoe kwam Barbara aan dat gave huidje?
(Terwijl ik altijd alle spoilers lees )
quote:Een jetser van een jackpot wel te verstaan...
Op dinsdag 27 januari 2004 22:38 schreef RedGuy het volgende:
Geen nood, morgen ochtend de herhaling terwijl Gaby nog even de jackpot weg doet.
Hmmm, eerst konden ze niet opereren en nu wel. Zal die Weston zeker iets mee te maken hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |