Ik snap alleen één ding niet; hoe weet/wist Jack over Libby?
Hij heeft haar nooit ontmoet, maar kende haar wel, had het ook over een medaillon van Rose. En op het kerkhof kijkt hij even in de doodskist en weet dat ze pas 18 is.
quote:Jack had het lichaam van Libby gevonden in het kerkhof. Hij wist toen nog niet wie het was. Later, toen Rose was gevonden, liet Rose haar medaillon zien. Die had ze gekregen van Libby. In het medaillon zaten twee foto's: een van een jonge Libby en één van een oude Libby. Naar aanleiding van de jaartallen die achterop de foto's geschreven stonden, kon worden opgemaakt dat Libby pas 18 was.
Op vrijdag 23 januari 2004 18:35 schreef Rebbedebje het volgende:
Hier nog even mijn laatste vraag/berichtje die ik maar hierheen gepased heb.Ik snap alleen één ding niet; hoe weet/wist Jack over Libby?
Hij heeft haar nooit ontmoet, maar kende haar wel, had het ook over een medaillon van Rose.En op het kerkhof kijkt hij even in de doodskist en weet dat ze pas 18 is.
![]()
Lucy was wel grappig toen ze heel hard "sleeze" zei achter Aaron's rug
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:17 schreef Christine het volgende:[..]
Jack had het lichaam van Libby gevonden in het kerkhof. Hij wist toen nog niet wie het was. Later, toen Rose was gevonden, liet Rose haar medaillon zien. Die had ze gekregen van Libby. In het medaillon zaten twee foto's: een van een jonge Libby en één van een oude Libby. Naar aanleiding van de jaartallen die achterop de foto's geschreven stonden, kon worden opgemaakt dat Libby pas 18 was.
quote:Oja ik was in de war
Op vrijdag 23 januari 2004 19:25 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar ik weet zeker dat Rose allang thuis was toen Jack Libby vond op het kerkhof en toen zei, "jij bent Libby, ik kan niet geloven dat je nog zo jong bent"... Lekkere zeur ben ik hè.
Ik heb trouwens helemaal geen zin in die hele Molly & der kids verhaallijn... Dat wordt weer een eindeloze rechtzaak
Die Alison is al net zo'n hoerig vrouwtje als moeder en zuslief
quote:Net andersom. Susan eitjes waren niet goed meer (wat wil je bij zo'n oude vrouw) Dus heeft Emily haar eitje gedoneerd en is dat bevruchte eitje van Emily (de vader is onbekend voor zover ik weet) in Susan's baarmoeder gepland.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoe zit dat ook alweer met die Alison, is toch een kind van Susan maar gebaard door Emily ofzoowDus het eitje van Susan in haar dochters buik en dat werd Alison toch????
Die Alison is al net zo'n hoerig vrouwtje als moeder en zuslief
quote:De vader is Larry McDermott, de toenmalige echtgenoot van Susan.
Op zaterdag 24 januari 2004 10:23 schreef Mariposa het volgende:[..]
Net andersom. Susan eitjes waren niet goed meer (wat wil je bij zo'n oude vrouw) Dus heeft Emily haar eitje gedoneerd en is dat bevruchte eitje van Emily (de vader is onbekend voor zover ik weet) in Susan's baarmoeder gepland.
quote:Hmmm ik heb 't gemist
Op dinsdag 27 januari 2004 17:06 schreef Markie-Mark het volgende:
zooo dat was weer ff leuk he vandaag met Barbara, James en Emily
Morgenvroeg maar even kijken!
quote:Geweldige scenes! Ik moest vandaag mijn scriptie inleveren, dus ik heb het begin gemist. Hoe kwam Barbara aan dat gave huidje?
quote:Dat heeft James geregeld. Toen ze op de vlucht waren heeft Barbara ergens haar gezicht weer laten opereren, zodat ze weer normaal is.
Op dinsdag 27 januari 2004 18:59 schreef MadGuy het volgende:[..]
Geweldige scenes! Ik moest vandaag mijn scriptie inleveren, dus ik heb het begin gemist. Hoe kwam Barbara aan dat gave huidje?
(Terwijl ik altijd alle spoilers lees )
quote:Een jetser van een jackpot wel te verstaan...
Op dinsdag 27 januari 2004 22:38 schreef RedGuy het volgende:
Geen nood, morgen ochtend de herhaling terwijl Gaby nog even de jackpot weg doet.
Hmmm, eerst konden ze niet opereren en nu wel. Zal die Weston zeker iets mee te maken hebben...
quote:Dat is weer op zijn 'soapies'-snel gebeurd zeg
Op dinsdag 27 januari 2004 18:59 schreef MadGuy het volgende:[..]
Hoe kwam Barbara aan dat gave huidje?
quote:Hmm deze scene heb ik gemist...
kan iemand vertellen wat er gebeurde?
En ik wil weten hoe carly's huid eruit ziet maar al die transcripts sites doen het niet! Weet iemand waar ik het kan vinden?
quote:Ik heb het net in het spoilertopic geplaatst!!
Op vrijdag 30 januari 2004 16:58 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Hmm deze scene heb ik gemist...
kan iemand vertellen wat er gebeurde?
En ik wil weten hoe carly's huid eruit ziet maar al die transcripts sites doen het niet! Weet iemand waar ik het kan vinden?
prachtkoppel......
Edit: spoilertags toegevoegd. En plaatje weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 04-02-2004 19:53]
quote:Jaaa, goed plan! En dan ook meteen zorgen dat Ben nooit meer terugkomt, want al zijn verhaallijnen zijn
Op maandag 2 februari 2004 18:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo die Molly-Jake verhaallijn nu meteen afkappen, Abigail en Adam er met spoed uitgooien zodat er meer schermtijd is voorRosanna
en
Craig
quote:En wat denken jullie van Bonnie en Isaac??
Op maandag 2 februari 2004 18:44 schreef Catsy het volgende:[..]
Jaaa, goed plan! En dan ook meteen zorgen dat Ben nooit meer terugkomt, want al zijn verhaallijnen zijn
quote:Dat vind ik momenteel een van de leukere en grappige verhaallijnen, vooral met Billy.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:01 schreef Koningin het volgende:[..]
En wat denken jullie van Bonnie en Isaac??
![]()
![]()
![]()
quote:Ik vind Graig erg aantrekkelijk, lekker arrogant
Op dinsdag 3 februari 2004 12:57 schreef schatje het volgende:
Ik vind Graig geen onaantrekkelijke man![]()
.
quote:Mijn broertje en ik moeten al smullen als Craig aan komt lopen.
Op dinsdag 3 februari 2004 14:07 schreef pos het volgende:[..]
Ik vind Graig erg aantrekkelijk, lekker arrogant
Je weet gewoon dat er een leuke opmerking komt.
en dan Aaron.... karakter is (nog) niet veel maar om naar te kijken ------------------------->>> jummie
als ie n haren maar een beetje fatsoenlijk doet
hihih
quote:JAAAH helemaal mee eens!
Zo die Molly-Jake verhaallijn nu meteen afkappen, Abigail en Adam er met spoed uitgooien zodat er meer schermtijd is voorRosanna
en
Craig
[afbeelding]
prachtkoppel......
quote:En bedankt voor die foto. Dit is toch niet het spoiler-topic
en
Craig
[afbeelding]
prachtkoppel......
quote:Ik ook niet, vooral niet meer nadat ik een keer leuk over hem heb gedroomd
Op dinsdag 3 februari 2004 12:57 schreef schatje het volgende:
Ik vind Graig geen onaantrekkelijke man![]()
.
quote:Graag gedaan
Op dinsdag 3 februari 2004 18:28 schreef imago het volgende:[..]
En bedankt voor die foto. Dit is toch niet het spoiler-topic
*grom*
Aron is idd
quote:wat is de spoiler aan het plaatje
Op dinsdag 3 februari 2004 18:28 schreef imago het volgende:[..]
En bedankt voor die foto. Dit is toch niet het spoiler-topic
*grom*
maar goed
Craig was weer geweldig gisteren
quote:Duh!! Moet ik dat echt uitleggen?
Op woensdag 4 februari 2004 13:50 schreef Takkembah het volgende:wat is de spoiler aan het plaatje
quote:Ja maar jij hebt ook een Jack avatar dus jij bent sowieso ontoerekeningsvatbaar. Craig is mijn held
Op woensdag 4 februari 2004 18:51 schreef Rebbedebje het volgende:[..]
Duh!! Moet ik dat echt uitleggen?
Dat Rosanna en Craig gaan trouwen in de toekomst.
Ik vind Craig trouwens helemaal niet bijzonder. Maar misschien is ie in het echt wel hartstikke leuk.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ja maar jij hebt ook een Jack avatar dus jij bent sowieso ontoerekeningsvatbaar.
quote:spoiler:
Op woensdag 4 februari 2004 18:51 schreef Rebbedebje het volgende:[..]
Duh!! Moet ik dat echt uitleggen?
Dat Rosanna en Craig gaan trouwen in de toekomst.
Ik vind Craig trouwens helemaal niet bijzonder. Maar misschien is ie in het echt wel hartstikke leuk.
Ik vind het zo tof voor Emily en Hal. .
quote:Het was echt zo'n "alles komt weer goed"-aflevering.
Op donderdag 5 februari 2004 18:33 schreef RedGuy het volgende:
Gave aflevering vandaag, met een geweldig einde..
Ik vind het zo tof voor Emily en Hal.
.
Ik moet steeds lachen om die domme Alison met een bord voor d'r kop... Aaron en Lucy zijn duidelijk verliefd, en niet geïnteresseerd in miss popi-wannabe
quote:Idd ik vind het ook niks, maar ja misschien ligt het ook aan zn rol en zn kapsel
Op vrijdag 6 februari 2004 14:35 schreef schatje het volgende:
Die zoon van Holden vindt ik maar een hork hoor. Mijn god zeg.
quote:Ik hoop in elk geval dat het allemaal snel gaat gebeuren want die verhaallijn is echt veel te
Op dinsdag 10 februari 2004 09:58 schreef Rebbedebje het volgende:
Oeioeioei...
Hoe gaat Isaac Bonnie nu "redden"?
And where the hell is Billy?
quote:Bonnie verdient het niet om gered te worden door Isaac
Op dinsdag 10 februari 2004 09:58 schreef Rebbedebje het volgende:
Oeioeioei...
Hoe gaat Isaac Bonnie nu "redden"?
And where the hell is Billy?
Craig - Graig
Margo - Margot
Munson - Munsen
Snyder - Snider
Zo moeilijk is 't toch niet?
quote:Dat gedoe volg ik nog geen eens. Spoel ik lekker verder
Op dinsdag 10 februari 2004 16:10 schreef Koningin het volgende:[..]
Bonnie verdient het niet om gered te worden door Isaac
quote:Wat is hier precies de spoiler aan
spoiler:Zo die Molly-Jake verhaallijn nu meteen afkappen, Abigail en Adam er met spoed uitgooien zodat er meer schermtijd is voorRosanna
en
Craig
prachtkoppel......
Edit: spoilertags toegevoegd. En plaatje weggehaald.
quote:spoiler:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:16 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat is hier precies de spoiler aan
Ik schrijf gewoon wat ik vind dat er moet gaan gebeuren niet wat er gaat gebeuren
On-topic.
Pff, wat doen die pubers Lucy en Aaron moeilijk met elkaar.
quote:Daar zijn het pubers voor...
Op donderdag 12 februari 2004 10:22 schreef Rebbedebje het volgende:On-topic.
Pff, wat doen die pubers Lucy en Aaron moeilijk met elkaar.
quote:Man, ik ben blij dat dat domme gedoe nu ook over is. Tijd voor wat nieuwe verhaallijnen!!
Op dinsdag 17 februari 2004 16:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Whaahahaha.Die vechtscene in het kasteel! Lollig hoor.
quote:Dat spoel ik lekker verder. Totaal niet boeiend.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:23 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Man, ik ben blij dat dat domme gedoe nu ook over is. Tijd voor wat nieuwe verhaallijnen!!
quote:Ik ben vast de enige die dat een geweldige verhaallijn vond. Lekker ongeloofwaardig, met veel actie.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:23 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Man, ik ben blij dat dat domme gedoe nu ook over is. Tijd voor wat nieuwe verhaallijnen!!
Wat een bitch vind ik die "nieuwe" Roseanna. Die oude vond ik nog wel leuk (jullie weten wel, die met die enóóórme voorgevel... ) maar deze
Ik zag trouwens voor de fans dat ze in een afl. van Nip/Tuck speelt. Weet alleen niet wanneer dat is.
Mhmm, Simon zonder shirt...
[Dit bericht is gewijzigd door Rebbedebje op 18-02-2004 10:01]
quote:Mee eens
Op woensdag 18 februari 2004 10:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond Rosanna ook geweldigZij en Craig zijn echt het leukste stel van de serie.
Ik ben blij dat het gedoe met dat kasteel nu afgelopen is, al was die vechtscene wel heel erg leuk!
quote:Komen Isaac en Bonnie dan echt niet bij elkaar?
Op woensdag 18 februari 2004 19:12 schreef Christine het volgende:[..]
Mee eens
Uiteraard samen met Simon en Katie, die al sinds het begin van hun relatie mijn favo koppel vormen.
Ik ben blij dat het gedoe met dat kasteel nu afgelopen is, al was die vechtscene wel heel erg leuk!
Anders was die hele kasteel-verhaallijn niet nodig. .
quote:Daarvoor moet je in het spoilertopic zijn
Op woensdag 18 februari 2004 19:16 schreef RedGuy het volgende:[..]
Komen Isaac en Bonnie dan echt niet bij elkaar?
Anders was die hele kasteel-verhaallijn niet nodig.
.
quote:Nee hoor, ik ben ook een man en volg het al jaren.
Op woensdag 18 februari 2004 20:06 schreef Dizzee het volgende:
ben ik de enige man die ATWT kijkt ?,.... die ene is lekker,... hoe heet ze ookalweer....vriendin van Simon ...
quote:Katie bedoel je??
Op woensdag 18 februari 2004 20:06 schreef Dizzee het volgende:
ben ik de enige man die ATWT kijkt ?,.... die ene is lekker,... hoe heet ze ookalweer....vriendin van Simon ...
Dat hele gedoe met Bonnie en Isaac enzo is FF- materiaal, zo saai.
Ik ben ook blij dat dat hele verhaal met Dahlia een beetje opschiet, gauw opzouten die meid
Craig en Rosanna zijn het meest intrigerende stel van allemaal. Bovendien is de huidige actrice die Rosanna speelt stukken beter dan de vorige, minstens zo goed als Maura West (Carly). Daardoor zijn de scenes met Carly en Rosanna zijn dus ook steeds geweldig.
Ook zo racistisch van de schrijvers dat alle zwarten alleen maar met zwarten omgaan. Oakdale kent vier zwarte inwoners en die gaan allemaal alleen maar met elkaar om.quote:Op woensdag 18 februari 2004 22:17 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Dat hele gedoe met Bonnie en Isaac enzo is FF- materiaal, zo saai.
rosanne heeft ooit wat met mike gehad...Toen heeft carly mike van rosanne afgejat.Daar is rosanna pissed over.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:22 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Hij ziet er idd goed uitKan iemand mij even updaten over hoe het nou precies zit tussen Rosanna/Carly/Mike?
Is er dan weer een nieuwe leader?? Ik mis ATWT al maanden vanwege studie.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:57 schreef KWAKje het volgende:
poe, gelikt hoor de nieuwe intro![]()
Ja, en Aaron zit nu ook in de leader. Enquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is er dan weer een nieuwe leader?? Ik mis ATWT al maanden vanwege studie.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een tijdje niet meer kunnen volgen dus vandaar de volgende vragen:
Er kwam toen wel een telefoontje dat Joames daar weer was verdwenen uit het ziekenhuis.quote:Is James Stenbeck nog een keer gezien nadat Barbara Emily bevrijdde in Singapore?
Waarom Brandy terug is weet ik niet maar ze "werkt" nu voor Marshall en moet haar ogenquote:Waarom is Brandy terug en wat is haar connectie met die Marshall?
Volgens mij gaat die ruzie idd alleen daarover.quote:Die ruzie tussen Rosanna en Carly over Mike, gaat dat alleen over dat Carly Mike van Rosanna heeft afgepakt of is er meer?
Carly was zwanger van Mike. Maar door een conflict met Rosanna op een boot, viel Carly van het boot af en verloor hierbij haar kindje. Ze heeft Rosanna echter nooit echt vergeven voor haar miskraam.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Die ruzie tussen Rosanna en Carly over Mike, gaat dat alleen over dat Carly Mike van Rosanna heeft afgepakt of is er meer?
Ja!?! Niet dat het me interesseerd, maar waar issie eigenlijk???quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:50 schreef DarcMarc het volgende:
waar is billy![]()
De serie uit. Komt nooit meer terug.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:50 schreef DarcMarc het volgende:
waar is billy![]()
Ow darn ja, hij zit nog in de kerkers. Billy heeft loyale vrienden................NOT.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:17 schreef Rebbedebje het volgende:
Misschien zijn ze hem vergeten in de kerkers... Kan me ook niet herinneren dat hij erbij was toen ze net niet gingen trouwen, Bonnie en Ian. Of heb ik gaten in mijn herinnering?![]()
volgens mij was Billy er wel bij toen de bruiloft van Ian en Bonnie werd opgehoudenquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:17 schreef Rebbedebje het volgende:
Misschien zijn ze hem vergeten in de kerkers... Kan me ook niet herinneren dat hij erbij was toen ze net niet gingen trouwen, Bonnie en Ian. Of heb ik gaten in mijn herinnering?![]()
Nee Billy komt nooit meer terug zei ik toch al.quote:Op zondag 4 april 2004 15:51 schreef Rebbedebje het volgende:
Oh, zie je. De gaten vallen in mijn geheugen. Dan zal hij Jennifer wel achterna zijn in Europa en komen ze misschien nog wel eens samen terug.
Billy was ook een verschrikkelijk karakter.quote:Op zondag 4 april 2004 19:49 schreef Fusion het volgende:
[..]
Nee Billy komt nooit meer terug zei ik toch al.
Ik irriteer me altijd mateloos aan Hal, kan niet uitleggen wat het isquote:Op woensdag 7 april 2004 05:27 schreef KWAKje het volgende:
hilarisch: "Hal, the pal".![]()
Ja, ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 april 2004 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ik irriteer me altijd mateloos aan Hal, kan niet uitleggen wat het is
dat gedoe met die toupet ook die elke aflevering weer van kleur en lengte verschilt, lijkt wel een versleten dweilmop
Deze Chris is echt helemaal NIETS.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:17 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Die oude Chris was veel leukerEn Marshall is idd cool, maar ik vraag me toch af hoe het met hem en James zit.
Ik ben ook niet gek op Abigail, ze praat een beetje vreemd vind ik...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Deze Chris is echt helemaal NIETS..
Wat een dweil.
En ik word schijtziek van Abigail, gelukkig zijn er ook leuke dames zoals. Lucy.
. en
. Katie.
.
Idd maar de nieuwe Mike vind ik wel leuk, cq lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Deze Chris is echt helemaal NIETS..
Wat een dweil.
En ik word schijtziek van Abigail, gelukkig zijn er ook leuke dames zoals. Lucy.
. en
. Katie.
.
Deze?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:55 schreef Catsy het volgende:
Ik vind die nieuwe Chris een beetje eng, waarom beweegt zijn haar nooit?Net een barbie...
Zie spoilertopicquote:Op woensdag 14 april 2004 10:14 schreef Shir het volgende:
Wie gaat er nou binnenkort dood? Zou het Margo zijn?
Speelt Bailey Chase al de rol van Chris Hughes?quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb precies hetzelfde![]()
.
En die nieuwe Chris vind ik ook maar niets.
Carly is inderdaad genieten.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:48 schreef KWAKje het volgende:
carly is zo heerlijk geniepig/schattig: "rozilla"![]()
trouwens, mikewordt ook steeds lekkerder (of moet ik zeggen: meer lekker
) en hij steekt zo af bij chris
. oja, dat duffe stel is wel heel suf met mekaar 'we hadden gepaintbald'
![]()
kortom, het was weer smakelijk![]()
Gelukkig hoeven we hier niet al te lang naar te staren en komt Bailey Chase in de serie.quote:Op maandag 19 april 2004 16:58 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind die nieuwe man die Chris speelt wel geschikt. Chris was al een suf karakter, dus een suffe acteur/bal als die nieuwe man was wel goed gecast.
mag niet van zijn loser-papa holdenquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Lucy die dochter van craig .
Wat een geil wijf!!.
Die Alison ofzo is ook hot!!.
Als ik die kerel was zou ik gaan voor een triol
Holden is wel een geile daddyquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:42 schreef Takkembah het volgende:
[..]
mag niet van zijn loser-papa holden
Als ik EEN kerel was, zou ik gaan voor dat trioquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Lucy die dochter van craig .
Wat een geil wijf!!.
Die Alison ofzo is ook hot!!.
Als ik die kerel was zou ik gaan voor een trio
Die lijkt wel beter op de oude Chris.quote:Op maandag 19 april 2004 20:37 schreef CJ het volgende:
[..]
Deze zijn leuker:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Jack heeft inderdaad wel wat hoor.....quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:59 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Als ik EEN kerel was, zou ik gaan voor dat trio
Weten jullie trouwens wie ik écht geil vind?....ach, dat weten jullie al (zie plaatje
)
dat is waar maar craig is geilerquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Holden is wel een geile daddy.
Oh ja, die is ook lekker. Dat bierbuikje neem ik maar voor liefquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:44 schreef pos het volgende:
[..]
dat is waar maar craig is geiler
En ze heeft opeens ook bollere wangenquote:Op zondag 25 april 2004 19:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Maaruh, valt het jullie ook niet op dat Rose alleen van de bovenkant wordt gefilmd??.
Die blik in haar ogen toen ze haar vingers aan het aflikken was.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:14 schreef Shir het volgende:
Ja het was een leuke aflevering. Ik heb ook hardop zitten lachen. Ook toen Carly iets op Barbar had gegooid, maar wat een bitch is dat, zeg!
Tja, ik kan het weten. Ik heb ook zo'n kutstem met decibel 0,1 en daar bereik je idd weinig mee.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik hoop dat Lucy eindelijk eens een keer flink tekeer gaat, want met zo een soft stemmetje bereik je niks natuurlijk.
Over Chris gesproken... waarom is die oude Christopher er niet meer? Ik weet dat ie "Off to college" was, en dat mensen die dat doen altijd anders en 10 jaar ouder terugkomen, maar oude Chris was zoquote:Op maandag 3 mei 2004 10:18 schreef Shir het volgende:
Molly is lief ja!
Zie Allison trouwens niet dat van die witness?
En Carly en Molly zijn alweer plannetjes aan het smeden. En Carly heeft toch Sierra gebeld?
Abigail is altijd al een beetje een tutje geweest. Hopelijk gaat ze binnenkort eens even lekker met Chirs aan de gang.
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:08 schreef Shir het volgende:
De nieuwe Chris wordt toch al weer snel vervangen door een nog nieuwere Chris? (Das toch geen spoiler??)
Lucy and Aaron zijn leuk, lekker rellen. Maar Mike moet maar snel terug komen en dan kan Molly lekker Rosanna stangen!
Ik vind hem leuker dan de oude, die was patseriger dan deze gevoeligere gentleman versie.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:17 schreef Shir het volgende:
Voor Lucy's doen is het best wel rellen. Niemand kan Allison natuurlijk overtreffen....
Deze Mike is leuk he?!
Connecties, denk ik, gecombineerd met Aaron's verleden.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:58 schreef Sasandra het volgende:
zo'n restraining order, kan dat zomaar? Ik heb het afgelopen vrijdag niet gezien, dit kwam wat koud op mijn dak vallen. Hoe heeft Craig dat voor elkaar gekregen?
Waar? Wanneer? Ik zag d'r niet...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Yeah Sierra is back!!!
Hij blijft sexy. Het verschil zit hem er vooral in dat die oude Mike altijd een strakke spijkerbroek aan had. Deze heeft meer klasse.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:19 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind die nieuwe Mike maar niks. De oude had een sexy klusjesman uiterlijk, de nieuwe is eerder een sexy postbode qua uiterlijk.
Marshall Travers.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:58 schreef Sasandra het volgende:
zo'n restraining order, kan dat zomaar? Ik heb het afgelopen vrijdag niet gezien, dit kwam wat koud op mijn dak vallen. Hoe heeft Craig dat voor elkaar gekregen?
Marshall Travers, die kan ook alles, zeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:27 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Marshall Travers.
Hahaha, ja dat was hem wel. Vooral toen het niet ging zoals zij wou en ze even terugspoelde om het over te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:34 schreef Christine het volgende:
Die fantasie van Allison
oh ja, dat is waar ook, Simon kan op bepaalde manier zoenen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:21 schreef stip het volgende:
neee, het is de echte Simon...Lucindakan dat proeven
.
Anders wil ik hem nog wel even zoenen![]()
Zal die niet nog een keer terugkomen dan? Want die zit natuurlijk nu ergens nep zwanger te zijn ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:58 schreef Sasandra het volgende:
[..]
oh ja, dat is waar ook, Simon kan op bepaalde manier zoenen.
Ik mis gekke Julia.
Ik vind Carly nog steeds niet zo heilig hoor... ze gedraagt zich beter, maar net als Emily zal ze wel nooit echt braaf worden. Toch past ze denk ik beter bij Craig, die is meer in haar straatje.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef wizarddragon het volgende:
Ik mis de gekke en de niet-gekke Julia. Ik vind Carly eigenlijk ook niet bij Jack passen. Opeens is ze zo "heilig", terwijl ik haar liever als een bitch zag. Eigenlijk vond ik de niet-gekke Julia meer bij Jack passen dan een Heilige Carly. Zelfs de gekke Julia vond ik meer bij Jack passen. Overigens nu ik zo terugdenk. Is Julia niet de peetmoeder van Faith en Hope? Omdat ze een goede vriendin van Lily was en ze haar had gered uit de handen van David Stenbeck.
laat julia ajb wegblijven, dat mens vond ik zo nep, zowel gek als niet gek..quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef wizarddragon het volgende:
Ik mis de gekke en de niet-gekke Julia. Ik vind Carly eigenlijk ook niet bij Jack passen. Opeens is ze zo "heilig", terwijl ik haar liever als een bitch zag. Eigenlijk vond ik de niet-gekke Julia meer bij Jack passen dan een Heilige Carly. Zelfs de gekke Julia vond ik meer bij Jack passen. Overigens nu ik zo terugdenk. Is Julia niet de peetmoeder van Faith en Hope? Omdat ze een goede vriendin van Lily was en ze haar had gered uit de handen van David Stenbeck.
Ik had het idee dat het niet om het zoenen ging maar om de dranklucht uit zijn mond aangezienquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:04 schreef Shir het volgende:
Hoezo zoent Simon speciaal? (...)
nee katy wist dat die slade simon niet was, omdat simon veel beter zoende..quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:16 schreef pos het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het niet om het zoenen ging maar om de dranklucht uit zijn mond aangezien
hij altijd dronk en Simon waarschijnlijk niet?
Ik spoel ook door bij Avanya..dat is zo langdradig!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:16 schreef Emmertje het volgende:
[..]
hopelijk is dat gedoe in avanya nu ook afgelopen, dat is meestal een doorspoelmoment
Queen of messed upquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind Carly nog steeds niet zo heilig hoor... ze gedraagt zich beter, maar net als Emily zal ze wel nooit echt braaf worden. Toch past ze denk ik beter bij Craig, die is meer in haar straatje.
Hahaha, is het jou ook al opgevallen dat behalve er raar bij staan, Rosanna ook vaak raar kijkt? Echt, ze lijkt vaak een beetje de weg kwijt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Queen of messed up.
Het hoort gewoon bij haar, dat ze niet heilig is. Ik moet er niet aan denken dat ze net zo wordt als Emily. Datwais ook zo'n behoorlijk ommezwaai. Nee, Carly moet nog valser worden. Ik herinner me nog hoe ze Julia afdroog in het vliegtuig. Barbara zei geloof ik iets van "She looks like a ghost", waarop Carly weer "She is a ghost" zei.
Rosanna staat er soms ook raar bij. Moet je maar eens opletten. Net alsof ze heel nodig moet plassen.
Nu nieuwe Rosanna een tijdje meespeelt, vind ik haar beter worden, ik was eerlijk gezegd blij dat ze weer terug was. Die oude Rosanna was wel heeel anders. Ik vind het vreemd hoe iemand dan weggaat, en opeens als slechterik terugkomt. Maar het maakt de relatie Carly-rosanna wel een stuk interessanter.quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:52 schreef Shir het volgende:
[...]
De nieuwe Rosanna vind ik ook een beetje stom, die zit altijd alleen maar mooi te doen.
Haha, iedereen lijdt daar aan plotse geheugenstoornissen, wanneer er losse eindjes blijven hangen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat van Julia als peetmoeder van Faith en Hope weet ik niets... maar dat lijkt me ook iets wat toch niet meer terugkomt in de serie.
Ja verrek, alleen was het in mijn herinnering een zoon van Lisa die met Sarah Kasnoff ging.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:45 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Haha, iedereen lijdt daar aan plotse geheugenstoornissen, wanneer er losse eindjes blijven hangen.
Of Paul Ryan, die ging er een paar jaar geleden vandoor met het zusje van Mike Kasnoff, heeft niemand nog navraag naar gedaan. Waarom komt Paul terug zonder haar?
De enige die wel genoemd wordt is Pilar Domingo, de ex van Mike.
Ja, daar heb je het al, het is besmettelijk, ik weet niet meer wie Ruby is... En wie was ook alweer de zoon van Lisa, dat was toch een beetje een slechterik (in ieder geval niet zo braaf als Tom)quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja verrek, alleen was het in mijn herinnering een zoon van Lisa die met Sarah Kasnoff ging.![]()
En die Brazilianen, Ruby en ? , zijn die ontsnapt, weggegaan of gewoon opgelost?![]()
Ja..die waren ook opeens verdwenen. Toch vond ik ze een grappig stel. Van Georgia en Eddie hebben we ook niks meer vernomen. Hetzelfde met Denise en baby Hope (Hope zou op haar 18de verjaardag een grote som geld erven van David Stenbeck, maar ook zou ze een plakboek krijgen van wat haar moeder allemaal heeft uitgespookt (Prostitutie, striptease, etc.). En waar is Andy Dixon?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:25 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ook nooit meer iets van gehoord... De raadselachtige verdwijning van Kirk en Samantha.
Andy kan me ook niet zoveel schelen, toch apart, want ik kan me herinneren dat ie toch nog in Oakdale zit.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:01 schreef Sasandra het volgende:
Andy Dixon mis is nu weer helemaal niet.
Trouwens, Sierra en rosanne, waus, die botsten goed, vandaag.
Ja... ze hadden bijna een verbale catfight.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:06 schreef poebeertjuh het volgende:
Sierra was echt cool vandaag! Net goed voor Rosanna!
Volgens mij is Andy niet meer in Oadale, moest ie ergens anders heen, had weer iets met fotografie te maken, geloof ik. Nancy zie ik soms nog wel opdraven, maar inderdaad, waar is Emma, zelfs laatst bij de fameuze bbq in de schuur van de Snyders was ze er niet bij.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Andy kan me ook niet zoveel schelen, toch apart, want ik kan me herinneren dat ie toch nog in Oakdale zit.
Van de oude garde horen me ook bijna niks meer. Emma en Nancy.
Mee eensquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:06 schreef poebeertjuh het volgende:
Sierra was echt cool vandaag! Net goed voor Rosanna!
Misschien een domme vraag, maar wat doet Abigail de hele tijd aan het bed van Margo in het ziekenhuis? Zij is toch geen familie of wel??? Of is dat voor Chris?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:16 schreef Sasandra het volgende:
De moeder van alledrie heet geloof ik Lyla Peretti, die zat vroeger wel in de serie. De vader van Margo is in ieder geval John Dixon, de vader van Katie is Casey Peretti, die was dus getrouwd met Lyla Peretti, maar is door een ziekte om het leven gekomen, Katie heeft hem nooit gekend, en Margo heeft toen nog de knop omgedraaid. Casey is naar hem vernoemd.
Ik weet niet wie de vader van Craig is, dat was voor mijn tijd.
Ja, hij was trouwens vroeger wel vaker in beeld, andere acteur natuurlijk, toen ie een jaar of vijf was was er een verhaallijn dat hij ontvoerd was.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:54 schreef Christine het volgende:
Ik vraag me ook af waar Casey ineens vandaan komt.... die was er echt nooit, en ineens *poef* was daar nog een kind. Ze zijn wel heel goed met het op de achtergrond houden van kinderen, maar ineens is die Casey zonder aankondiging weer in beeld.
Kuikendonsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:58 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, hij was trouwens vroeger wel vaker in beeld, andere acteur natuurlijk, toen ie een jaar of vijf was was er een verhaallijn dat hij ontvoerd was.
Ik vind de huidige Casey trouwens wel heel schattig, die mag wel wat vaker in beeld, i.t.t. Adam, wat heeft die opeens aan zijn kin hangen, is dat een sik?
En *poef* 10 jaar ouder.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:54 schreef Christine het volgende:
Ik vraag me ook af waar Casey ineens vandaan komt.... die was er echt nooit, en ineens *poef* was daar nog een kind. Ze zijn wel heel goed met het op de achtergrond houden van kinderen, maar ineens is die Casey zonder aankondiging weer in beeld.
Dat was Scott Eldridge. Christopher is Tom's andere (half)broer.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:25 schreef Sasandra het volgende:
[..]
En wie was ook alweer de zoon van Lisa, dat was toch een beetje een slechterik (in ieder geval niet zo braaf als Tom)
Naja, dat ligt er gewoon aan hoe oud de schrijvers ze willen hebben. Voor Alison, Lucy en Aaron hadden ze een reden om ze ouder te maken, voor Casey niet. Nu hebben ze hem toch maar alsnog ouder gemaakt. Dat loopt allemaal toch niet echt lineair, want anders zou Will ook ouder zijn dan Alison, en hij is nog steeds een klein kind.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:43 schreef Shir het volgende:
Als dat klopt wat jij zegt, zou Casey al wat ouder moeten zijn nu, toch?
ja, wou ik ook net zeggen, dan zou hij ouder moeten zijn dan Aaron en Alison, maar hij is jonger, toch? Is dat een foutje van de makers?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:43 schreef Shir het volgende:
Als dat klopt wat jij zegt, zou Casey al wat ouder moeten zijn nu, toch?
Ach, gewoon een klein detail wat ze negeerd hebben. Heb even gezocht, en dit zijn de 'officiele' geboortejaren:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:00 schreef Sasandra het volgende:
[..]
ja, wou ik ook net zeggen, dan zou hij ouder moeten zijn dan Aaron en Alison, maar hij is jonger, toch? Is dat een foutje van de makers?
Haha, lekker is dat heh? Dan weet je ook gelijk waar Lucy dat dwarse vandaan heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:36 schreef wizarddragon het volgende:
Oei...Sierra was vandaag weer lekker vijandig over Rosanna tegen Craig.
damn lopen hier 2 jaar achterquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:28 schreef Shir het volgende:
En dan kijken wij nog de serie's uit 2002. Kun je nagaan, Lucy is pas 11, ziet ze er best oud uit.....
En Allison dan, die is pas 8! Hahaha. Grappig man.
Ik vond Sierra echt shocking, zo kende ik haar helemaal niet, met dat "bitch" en zo. Normaal zeggen alleen Carly en Barbara dat tegen elkaar. En over Barbara gesproken, wat is dat toch een verschrikkelijk mens geworden! Ze is nog erger dan James, Julia enz. bij elkaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:36 schreef wizarddragon het volgende:
Oei...Sierra was vandaag weer lekker vijandig over Rosanna tegen Craig.
Ik ben echt blij dat Sierra er weer tijdelijk is, een van de gaafste personages in ATWT ooit.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vond Sierra echt shocking, zo kende ik haar helemaal niet, met dat "bitch" en zo. Normaal zeggen alleen Carly en Barbara dat tegen elkaar. En over Barbara gesproken, wat is dat toch een verschrikkelijk mens geworden! Ze is nog erger dan James, Julia enz. bij elkaar.
Mee eensquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat Sierra er weer tijdelijk is, een van de gaafste personages in ATWT ooit.
Nou hier. Dit is je bewijs Craig. Aaron is helemaal niet ouder dan Lucy!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef LeBeau het volgende:
Ach, gewoon een klein detail wat ze negeerd hebben. Heb even gezocht, en dit zijn de 'officiele' geboortejaren:
Casey Hughes (1991)
Lucy Montgomery (1991)
Aaron Snyder (1991)
Will Munson (1993)
Alison Stewart (1994)
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vond Sierra echt shocking, zo kende ik haar helemaal niet, met dat "bitch" en zo. Normaal zeggen alleen Carly en Barbara dat tegen elkaar. En over Barbara gesproken, wat is dat toch een verschrikkelijk mens geworden! Ze is nog erger dan James, Julia enz. bij elkaar.
Ik heb zaterdag de afleveringen van woensdag tot en met vrijdag gezien. Wat een heerlijke afleveringen. Sierra is echt geweldig, ze had Rosanna echt zo op de kast. En dan is Mike ook nog eens terug om Rosanna een pakkie te geven.....dat wordt genieten!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:36 schreef Emmertje het volgende:
zo, ik heb dit weekend weer 3 afleveringen in te halen
mjah, spoilers mogen hier niet he?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:17 schreef Shir het volgende:
Jawel dat komt allemaal wel goed denk ik. Ik heb zo een vermoeden, dat het even slecht met Katie zal gaan, maar dat ze dan weer de stem van Simon hoort en dan weer bijkomt ofzo....
Maar het zal denk ik allemaal wel goed komen.
Ik vind wel dat het Lucy-Aaron gedoe een beetje irritant wordt, aangezien Aaron steeds misstappen maakt....
Ja en Juli Snyder, vond ik de leukste tot nu toe.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:05 schreef brummel het volgende:
Weet je wat ik mist de snyder farm van vroeger.Met Meg ,caleb ,seth ,holden en ellie en Emma.als ze zaten te praten, dan schreeuwden ze zo tegen elkaar.Dat was alti,jd wel grappig om naar te kijken.Tonio reyes mag van mij ook wel terug komen.Een keer wat anders dan James Stenbeck.
ik bedoel, dat wat ik wou zeggen wel een spoiler zou zijn, hoewel ik ook nie psies weet hoe en wat..quote:Op maandag 10 mei 2004 12:29 schreef Shir het volgende:
Het is toch geen spoiler? Ik weet niet hoe het af gaat lopen, het is gewoon mijn voorspelling. Ik denk niet dat Margo eruit gaat.
Ja Aaron en die trofee, what's up met die jongen? Ze zijn er niet, ga dan gewoon naar huis.
Ja Susan is helemaal wack.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:32 schreef brummel het volgende:
ja zeg dat wel vooral susan.En wat is Rosanna toch een bitch
Lilly is een zwangere vrouw, die doen niks anders.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:19 schreef Shir het volgende:
Ik vind Rose ook leuker. Lily is tegenwoordig alleen nog maar aan het zeiken.
Holden en Lily zijn ook saai!![]()
Toch vond ik Rose niet zo heel leuk, met dat nep-accent uit Hoboken. Altijd even de tv zacht zetten, wanneer Rose iets ging zeggen, ze schreeuwt altijd zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lilly is een zwangere vrouw, die doen niks anders.
Bron: teletekstquote:ROTTERDAM Het Rotterdamse EMC (Erasmus Medisch Centrum) heeft voor het eerst in Nederland een lever getransplanteerd met behulp van een nog levende donor.
Een 53-jarige vrouw stond de helft van haar gezonde lever af aan haar broer.
Het EMC meldt dat de transplantatie een succes is.Het ziekenhuis verwacht door vaker levende donoren te gebruiken, de wachtlijst deels te kunnen wegwerken.
In heel Nederland wachten ongeveer 120 patiënten op een nieuwe lever. Daarvan staan er 50 in Rotterdam op de lijst. Gemiddeld overlijdt een kwart van de wachtenden voordat een geschikte donor is gevonden.
Ik meen dat ze een specialist lieten overkomen. Het zal waarschijnlijk zo'n GTST-achtig iets zijn toen Jessica een hart van Arthur kreeg. Dus vandaag de operatie in, morgen weer naar huisquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:12 schreef Sasandra het volgende:
Ja, maar die operatie staat dus in de kinderschoenen, oke, het valt al helemaal mee dat het mogelijk is (ik dacht eigenlijk van niet)
Wie gaat de operatie eigenlijk uitvoeren, Dr. John, Dr. Bob of Dr. Ben.
Of hebben ze er toch maar een echte specialist bijgehaald?
Het is natuurlijk wel leuk en toevallig dat juist gisteren in Nederland de eerste geslaagde levende leverdonortransplantatie gelukt isquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik meen dat ze een specialist lieten overkomen. Het zal waarschijnlijk zo'n GTST-achtig iets zijn toen Jessica een hart van Arthur kreeg. Dus vandaag de operatie in, morgen weer naar huis![]()
Vind ik ook, Allison is leuker. Ik vind Rosanna ook stom, omdat ik eigenlijk voor Carly ben...quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:30 schreef brummel het volgende:
Rosanna en Alison verdienen elkaar.Ze zijn zelf uit het zelfde hout gesneden.Maar toch vind ik de rol van alison leuker om naar te kijken dan Rosanna.Alison is zo onverspelbaar en Rosanna weet je al van te voren wat ze gaat doen.![]()
Tsja wat mensen allemaal uitspoken om een beetje liefde te krijgen. Vroeger was ze zo lief toen ze nog bij Emma woonde. Nu is ze een harde zakenvrouwtje geworden.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:40 schreef brummel het volgende:
Wat is die rosanna toch een bitch.Wat is die allemaal van plan zeg.Maar ze hebben haar nu wel een beetje door hoe ze in werkelijk is.
Geweldig personage die Rosanna, echt genieten als zij in beeld isquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja wat mensen allemaal uitspoken om een beetje liefde te krijgen. Vroeger was ze zo lief toen ze nog bij Emma woonde. Nu is ze een harde zakenvrouwtje geworden.
Eindelijk vandaag een Lisa die Barbara de les las.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |