als je n VST sampler voor cubase download (als die er niet al standaart bij zit) en wat drum samples vind, heb je n drumcomputer
[Dit bericht is gewijzigd door Luxxx op 23-01-2004 17:36]
quote:dank je, ik denk dat ik dat eens ga uitproberen!
Op vrijdag 23 januari 2004 19:13 schreef --H-I-M-- het volgende:
je zou eens de FXpansion dr-008 moeten proberen, dat vind ik echt een hele goede, heeft mooie sounds en je kunt ook eigen samples erin importeren! Alles werkt via midi interpretaie en het is zowel een DXi als een VST plugin. Hij zit trouwens ook standaard in cakewalk sonar 2.0 XL.
Anyway, ik had net een demo van PCdrummer gedownload. Als simpele drumcomputer is het wel grappig, je hoeft geen drummer te zijn om een track te maken. Maar je kunt er volgens mij ook niet zo heel ingewikkelde dingen mee doen. Maar goed, de Standard version kost $30.
Maar om er een heel nummer mee te drummen lijkt het me niet geschikt, je kunt er geen drum score mee maken. Alleen een loop van maximaal 8 beats, zo te zien.
Ik denk dat ik ook maar een tracker ga gebruiken. Ik ben na een tijdje stilte weer basgitaar aan het spelen, en ik wil wat nummers spelen. De drumcomputer moet op een laptopje komen wat ik mee kan slepen.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-02-2004 18:23]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |