Nou dat was helemaal niet netjes van me en ik zou het naar degene hebben moet brengen die over gevonden voorwerpen gaat.
Misschien was het van een arme brugklasser die helemaal ontdaan thuis komt omdat ie 10 euro is verloren
bla bla bla.....
Ik bedoel, als het nou 50 of 100 euro was zou ik het wel inleveren maar 10 euro
Vroeg me af of jullie het zouden hebben terug gebracht
[Dit bericht is gewijzigd door Aurelium op 23-01-2004 17:05]
[Dit bericht is gewijzigd door Salv op 23-01-2004 17:03]
als ik 50 euri vond werd ik gewoon nog zatter op dat schoolfeest. wat nou terugbrengen. kom je onder een steen vandaan? nooit gehoord van de verharding van de maatschappij
wantrouw iedereen, volgens mij is je vader jaloers omdat hij niks gevonden heeft
(pessimistisch bericht he )
En als het zo'n "arme" brugklasser is, moet ie maar niet met "zo veel" geld op zak lopen.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:02 schreef Poogie het volgende:
whahaha ik geef nog geen 10.000 euro terug als ik het zou vinden, moet diegene maar beter op z'n geld letten
quote:Een portemenee zou ik ook terug brengen. Vooral omdat het de verliezer zo irritant is als ie al zn pasjes enzo kwijt is. Maar wie ligt er nou wakker om 10 euro. Moet je het maar in je portemenee stoppen en niet in een ondiepe broekzak ofzo.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:03 schreef Vampz het volgende:
Als ik zo een briefje zou vinden zou ik het niet terug brengen, maar een portomonee, daar bel ik wel de eigenaar van.
[Dit bericht is gewijzigd door Aurelium op 23-01-2004 17:06]
quote:idem
Op vrijdag 23 januari 2004 17:02 schreef Poogie het volgende:
whahaha ik geef nog geen 10.000 euro terug als ik het zou vinden, moet diegene maar beter op z'n geld letten
quote:Hou dat tientje maar joh, heb hier toch wel meer
Op vrijdag 23 januari 2004 17:04 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Mooi, eindelijk m'n tientje gevonden!!
snoep
puutje weed
4 pilsjes
dus ja keuze snel gemaakt
houden die hap
als je het inleverd op school gaat de directie ervan naar een uitje
quote:Goedkoop uitje, of kleine school
Op vrijdag 23 januari 2004 17:07 schreef cyberbull het volgende:als je het inleverd op school gaat de directie ervan naar een uitje
...Of ik had gewoon mazzel.
Tegenwoordig hou ik ook alles wat ik qua geld vind
quote:ikke niet
Op vrijdag 23 januari 2004 17:00 schreef Aurelium het volgende:
Ik had vandaag 10 euro gevonden op school en had die meteen in mn zak gestopt om een paar biertjes extra te drinken op het schoolfeest vanavond. Ik vertelde net tegen mn pa dat ik die 10 euro had gevonden.Nou dat was helemaal niet netjes van me en ik zou het naar degene hebben moet brengen die over gevonden voorwerpen gaat.
Misschien was het van een arme brugklasser die helemaal ontdaan thuis komt omdat ie 10 euro is verloren
bla bla bla.....Ik bedoel, als het nou 50 of 100 euro was zou ik het wel inleveren maar 10 euro
Vroeg me af of jullie het zouden hebben terug gebracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |