Welkom terug Babbelzz. Fijn dat het actief bezig zijn effect heeft gehad. Skieen is ook vermoeiend. Niet te veel aan de apres-ski gaan he?
quote:thnx! gaat wel lukken hoor! heb nog steeds niet overgegeven en ben nu zelfs lichter! (60,5 kilo)
Op zondag 1 februari 2004 22:21 schreef Pandorah het volgende:
Jeetje YPPY! Zo zie je goed dat er heel veel kilo's vanaf zijn!imago: je hebt gelijk hoor, je weet niet wat er aan de hand is met iemand met een eetstoornis. Je kan alleen zeggen dat ze niet te dik zijn en vervolgens doorsturen naar de dokter.
Little-Angel: goed dat je met je moeder hebt gepraat en dat ze je in de gaten houdt. Nu nog naar de dokter ermee gaan he
. Succes!
quote:Ik weet ook niet wat erin zit, maar zelf eet ik regelmatig repen van weightcare en soms ook van slimfast. In feite maakt de calorische waarde niet zoveel uit, denk ik. Het verschil zit hem erin dat maaltijdrepen voedzamer zijn. Ze bevatten doorgaans meer eiwitten en minder vet. Kijk maar eens op de verpakking van een reep chocola hoeveel gram vet erin zit per 100 gram
Op maandag 2 februari 2004 18:33 schreef Together-Alone het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoeveel vet/kalorieen er in een Mars, Lion en andere repen zitten? Dat staat namelijk niet op de verpakking. Ik zag namelijk van die Slimfast tussendoor repen staan, en wilde het even vergelijken.
quote:ja, dat laatste wilde ik dus doen, maar dat staat nergens op de verpakking. Niet op de grote verpakking, en ook niet op de stuks-verpakking.
Op maandag 2 februari 2004 20:33 schreef Elsjuh het volgende:[..]
Ik weet ook niet wat erin zit, maar zelf eet ik regelmatig repen van weightcare en soms ook van slimfast. In feite maakt de calorische waarde niet zoveel uit, denk ik. Het verschil zit hem erin dat maaltijdrepen voedzamer zijn. Ze bevatten doorgaans meer eiwitten en minder vet. Kijk maar eens op de verpakking van een reep chocola hoeveel gram vet erin zit per 100 gram
quote:Als je wit weten wat ergens inzit, gewoon op overgewicht.nl eens kijken. Mijn voedingstabellenboekje zegt het volgende over 100 g Mars:
Op maandag 2 februari 2004 21:42 schreef Together-Alone het volgende:
ja, dat laatste wilde ik dus doen, maar dat staat nergens op de verpakking. Niet op de grote verpakking, en ook niet op de stuks-verpakking. Zijn die Slimfast dingen wel een beetje te eten? En dan heb ik het dus over de snackrepen, niet over de maaltijdrepen.
Zelf houd ik als regel aan dat als er niet opgeschreven staat wat er aan kcal inzit, dat er dan veel kcal en vet in kan zitten.
Zelf heb ik een tijdje maaltijdrepen gegeten maar daar kreeg ik last van mijn maag van en vond ik ze te lekker (lees: eet ik meer dan eigenlijk mag en het waren die chocoladedingen). Als tussendoortje kan je ook andere dingen nemen zoals ontbijtkoek (is ook verpakt), fruit (appels enzo) en rauwkost.
Denk eraan: morgen weegdag!
Ik ben bang dat dit voor mij niet zo geweldig gaat uitpakken. Ging vanochtend stiekem op de weegschaal staan, en ik schrok toch wel 'n beetje Misschien veel vocht vastgehouden ofzo? Ook was ik al 2 dagen niet echt naar de wc geweest, dus misschien dat dat ook scheelt... Nou ja, ik ben benieuwd, en zie wel of ik het post
Ik zal het lijstje deze week updaten, ik doe het denk ik gewoon met de hand dus als jullie zo vriendelijk willen zijn om het hele regeltje te posten, kan ik gewoon copy/pasten
quote:Ik heb er ook geen zin in, ben weer ongesteld en voel me weer net als een opgeblazen kikker
Op dinsdag 3 februari 2004 13:39 schreef Kroeltroel het volgende:Ik ben bang dat dit voor mij niet zo geweldig gaat uitpakken. Ging vanochtend stiekem op de weegschaal staan, en ik schrok toch wel 'n beetje
![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf vrijdag weer moet sporten. Cardio moet wel lukken, en fitness en buikspieroefeningen sla ik dan nog maar even over totdat m'n rug weer doet wat ie moet doen.
quote:Ik eet zoiezo tussendoor alleen maar fruit, rauwkost, en komkommer. Mijn ontbijt bestaat zoiezo uit een appel, een banaan, en water.
Op maandag 2 februari 2004 23:14 schreef Pandorah het volgende:[..]
Als je wit weten wat ergens inzit, gewoon op overgewicht.nl eens kijken. Mijn voedingstabellenboekje zegt het volgende over 100 g Mars:
Per 100 g: 447 kcal + 17 g vet.Zelf houd ik als regel aan dat als er niet opgeschreven staat wat er aan kcal inzit, dat er dan veel kcal en vet in kan zitten.
Zelf heb ik een tijdje maaltijdrepen gegeten maar daar kreeg ik last van mijn maag van en vond ik ze te lekker (lees: eet ik meer dan eigenlijk mag en het waren die chocoladedingen). Als tussendoortje kan je ook andere dingen nemen zoals ontbijtkoek (is ook verpakt), fruit (appels enzo) en rauwkost.
quote:RESPECT heb ik voor jou!!! Ik kan dat niet eens volhouden! goed zo
Op dinsdag 3 februari 2004 16:34 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Ik eet zoiezo tussendoor alleen maar fruit, rauwkost, en komkommer. Mijn ontbijt bestaat zoiezo uit een appel, een banaan, en water.
Maar ik wilde gewoon zeker weten wat ik niet iets ging kopen wat eigenlijk stiekum net zo slecht is als een Mars, alleen voedzamer ofzo.
Maareh, kga me morgenochtend nog een keer wegen, misschien ben ik dan nog wel iets lichter
Together-Alone (1,91) (23,8) was 90 kg, weegt nu 86 kg, en wil graag 75 kg wegen. -4
quote:Nou blijkbaar voel ik me zo, maar bén ik het niet
Op dinsdag 3 februari 2004 15:08 schreef imago het volgende:Ik heb er ook geen zin in, ben weer ongesteld en voel me weer net als een opgeblazen kikker
Dus:
Imago (1,76) (21,3) was 68,3 kg, is nu 65,9 kg en wil graag 63,0 kg wegen. -2,4
quote:Dat is voor iedereen verschillend
Op dinsdag 3 februari 2004 23:02 schreef Kinkypinky het volgende:
Hoeveel komen jullie ongeveer aan tijdens de mentruatie?
Is 2 kg normaal of erg veel?
En is dit voor of tijdens de menstruatie en wanneer is dat gewicht er weer af?
Ik dácht dus dat ik nu veel zwaarder zou zijn, en zo voel ik me ook, maar blijkbaar bén ik het niet
KinkyPinky, die vraag hebben we hier een tijdje geleden ook al 'behandeld'. Wat blijkt: het is bij iedereen verschillend; de een weegt een week van tevoren 4 kilo meer, de ander weegt op het moment zelf 1 kilo meer en weer een ander weegt een week erna 2 kilo meer... Het is dus gewoon uitzoeken voor jezelf, een aantal keren goed bijhouden en dan kom je er vanzelf achter hoe het bij jou zit
Ik weet niet wat het is met mij, ik ben net ongesteld geweest dus dan zou 't juist wat minder moeten zijn... Ik denk toch echt dat het met mijn 'verstopping' te maken heeft dus ik update deze week niet Ik kan je zeggen dat het verschil een aantal kilo's is... Vreemd....
Dat is mooi Togeter-Alone! Je hebt toch wel alleen salade op bij de mac?
Ik merk niet echt duidelijk dat ik aankom of afval voor of na het ongesteld zijn Kinkypinky. Aan mij heb je dus niks. Ik wissel ook op andere dagen ontzettend wat betreft gewicht.
Het kan maar weinig schelen Imago, maar psychologisch ben je toch weer een drempel over. En dat is leuk!
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendje naar de stad geweest en daar hebben we gelunched. Warme chocolademelk, slagroom en een tosti met salade. Gisteren had ik een overleg waar ik al weken zenuwachtig voor was (en de afgelopen dagen buikpijn, ik was namelijk voorzitter en er kwamen allemaal onbekenden) en ik had mijn boterhammen al om 10 uur allemaal op. In de lunchpauze heb ik stroopwafels gehaald. Niet gezond maar wel erg lekker. Om de schade te beperken heb ik ze maar uitgedeeld tijdens een overleg eerder die middag. Dit was dus geen gezonde week en ik ben dan ook niet afgevallen. Misschien wel iets, want de weegschaal twijfelde tussen 68 en 68,5, maar niet genoeg voor een nieuwe update. Volgende week beter.
Ik wil eerst even YPPY een veer in der reet stoppen, ook voor jou heb ik enorm veel respect. Je stoomt maar door en iedere keer als ik weer even kom lurken is er meer af. Ik vind je fantastisch! En als ik je foto bekijk ben ik echt jaloers op je buikje joh!
En nu weer over mezelf, ik wil weer wat afvallen, wederom zelf proberen. Tot nu toe gaat het goed maarja, wat is nu 0.5 dag Dus het is weer vrij uitzichtloos.
In ieder geval ga ik proberen er niet 24/7 mee bezig te zijn en gewoon de vette en snoepdingen laten staan.
Maar als ik honger heb eet ik toch echt een bammetje met kaas hoor Zal alleen de extra dingen achterwege laten, dan moet het toch ook wel lukken denk ik.
Ik hoop ECHT dat het me gaat lukken.
Ik weeg inmiddels meer dan mijn moeder En dat is pas verschrikkelijk. Mam is enorm afgevallen en nu ben ik de enige "dikke" in huis. Met mn 1.74 en 65 kilo.
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 04-02-2004 13:59]
net even met grote intresse zitten lezen. Ik wil ook wel meedoen. Ben al 3 weken geleden begonnen met 4x per week te sporten. Ik hou het nog steeds vol en vind het ook iedere x weer leuke worden. Ik woog 97kilo en ben 1.88m lang. Een BMI van 27. Nu weeg ik nog maar 92 kilo (BMI 25.75). Mijn streef gewicht is 85 kilo.
Wel ben ik meer gaan eten. Maar ik eet nu 6x per dag kleinere porties. Maar in totaal is het wel meer dan dat ik vroeger at. Maar ik wil niet alleen afvallen, maar ook spiermassa kweken, en aangezien spieren zwaarder wegen dan vet zou 85 kilo dus goed zijn (ik mag 67!! kilo wegen, maar dat is echt te licht).
quote:Dan zit je al heel dichtbij een gezond gewicht! Mensen met een BMI van boven de 25 kunnen hier terecht: Fok! Dieetclub deel XXXIII
Op woensdag 4 februari 2004 14:12 schreef SCraane het volgende:
Hallo allemaal,
net even met grote intresse zitten lezen. Ik wil ook wel meedoen. Ben al 3 weken geleden begonnen met 4x per week te sporten. Ik hou het nog steeds vol en vind het ook iedere x weer leuke worden. Ik woog 97kilo en ben 1.88m lang. Een BMI van 27. Nu weeg ik nog maar 92 kilo (BMI 25.75). Mijn streef gewicht is 85 kilo.
Maar jij bent dus een beetje een grensgeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |