abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17095814
Mja.. jullie hebben misschien wel gelijk. Maar ik heb op zich een niet zo'n actieve dag gehad.

Ik had er gewoon even genoeg van niet iets lekkers te mogen hebben en dat hongergevoel te hebben (ondanks die 5 boterhammen).
Ik moest oppassen en die kinderen zaten lekker met chipsknabbeltjes en koekjes, snoepjes en lekker drinken en ik MOCHT niet!

Ik had het even helemaal gehad

Mijn moeder heeft nu ovenschotel in de oven staan, witlof, mager gehakt en aardappel met een dikke laag kaas eroverheen die ik er toch sowieso altijd al afhaal omdat ik niet van die aangebrande, gesmolten kaas houd.

Zal ik daar dan maar een hap van nemen?

pi_17097901
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:11 schreef heaven7 het volgende:
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_17099623
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 19:11 schreef heaven7 het volgende:
Mja.. jullie hebben misschien wel gelijk. Maar ik heb op zich een niet zo'n actieve dag gehad.

Ik had er gewoon even genoeg van niet iets lekkers te mogen hebben en dat hongergevoel te hebben (ondanks die 5 boterhammen).
Ik moest oppassen en die kinderen zaten lekker met chipsknabbeltjes en koekjes, snoepjes en lekker drinken en ik MOCHT niet!

Ik had het even helemaal gehad

Mijn moeder heeft nu ovenschotel in de oven staan, witlof, mager gehakt en aardappel met een dikke laag kaas eroverheen die ik er toch sowieso altijd al afhaal omdat ik niet van die aangebrande, gesmolten kaas houd.

Gewoon een hap nemen!

Die kinderen krijgen trouwens ook veel snoep van de ouders? Zoveel kreeg ik nooit te snoepen en ik kreeg vroeger gewoon thee ipv lekker drinken. Hooguit in het weekend kregen we wat lekkers... (geen wonder dat kinderen tegenwoordig dikker worden... zo sprak moraalsprekende Pandorah . Misschien moeten die kids eens het goede voorbeeld aan jou nemen . Jij bent immers gezond bezig door geen chippies maar een extra broodje te nemen .

pi_17100681
Nee inderdaad. Wij kregen vroeger uit school 1 snoepje en in het weekeinde een bakje chips, meer niet.

Ja, ik doe het op zich goed door brood te nemen ipv chips maar het is toch extra

In ieder geval beschouw ik deze dag als mislukt want ik heb ook wat bisquitjes () genomen dus ik "begin" morgen weer met frisse moed en zal ook een update geven.

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 11-02-2004 21:39]

pi_17101553
Ik post ook maar weer eens..
Het ging een beetje slecht, ijs eten en alles..
Maar sinds een paar dagen heb ik het gevoel dat mijn eetgewoonte echt aan het veranderen zijn.
De taart die gehad heb van mijn buurmans verjaardag heb ik weg gegeven aan een vriend, en heb zelf zitten smullen van een plakje ontbijtkoek.
Ik kan het me niet echt voorstellen - Maryse die daar van smult en smikkelt
Daar was eerst bakken ijs, zakken chips en nog meer van die ongein voor nodig.
Ik heb zelfs de koekjes, de bonbons, de vette saus, en nog meer gebak afgeslagen vanavond. (Hier thuis wordt er wel van taart etc. gehouden en het hoeft niet weinig te zijn als het maar lekker is)
Echt een goed gevoel Lekker gefitnesst, in de sauna geweest..

Zit me zelf een beetje op te hemelen maar het ging een beetje rot en nu ben ik gewoon even blij !!!

doei

pi_17101882
Dat mag best hoor MaRySe! Het is toch ook lekker om je zo te voelen? Dat mag je best laten blijken ook hoor!

Ik hoop dat het vanaf nu weer net zo lekker met mij gaat als met jou

Keep up the good work

pi_17102368
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:07 schreef heaven7 het volgende:
Dat mag best hoor MaRySe! Het is toch ook lekker om je zo te voelen? Dat mag je best laten blijken ook hoor!

Ik hoop dat het vanaf nu weer net zo lekker met mij gaat als met jou

Keep up the good work

Succes

Maar ik wil NU dun zijn

pi_17102638
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:20 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Succes

Maar ik wil NU dun zijn

Ja, ik ook
  woensdag 11 februari 2004 @ 22:30:26 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17102726
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:27 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja, ik ook

Je voelt je al iets minder machteloos als je alvast lekker gaat sporten of naar de sportschool gaat
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_17102893
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 22:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je voelt je al iets minder machteloos als je alvast lekker gaat sporten of naar de sportschool gaat

Ja, dat is waar! Maarja, in je eentje sporten is ook niks De sportschool zit 12 km verderop.

Ik zou bv wel 3 keer per week lekker baantjes willen trekken in het zwembad hier in het dorp! Maar in je eentje is dat ookweer niet leuk jammer genoeg.

Toch maar weer de hometrainer op? Het leven is hard als vrouw zijnde

pi_17102911
* heaven7 is dus niet iemand met een geweldig sociaal leven
pi_17103810
Ik vind sporten in mijn eentje juist weer heerlijk! Lekker in je eigen tempo je eigen ding doen... Als ik met een vriendin ga wil zij graag kletsen ondertussen - dus dan pak je loopbanden die naast elkaar staan en fietsen. Bovendien is zij van de 10-minuten-is-leuk-en-dan-weer-wat-anders soort en ik ben weer meer van een half uur flink uitleven en dan rustig aan nog twintig minuten fietsen ofzo...

Bovendien kan ik in de sportschool mijn hoofd helemaal leeg maken en dan ben ik zo met mezelf bezig dat ik echt niemand nodig heb... even lekker 'egoïstisch' bezig zijn en dan kan ik weer de hele week m'n lieve, aardige, sociale en behulpzame ik zijn.

-- support bacteria, it's the only culture some people have --
  woensdag 11 februari 2004 @ 23:06:39 #238
68392 ps2noob
free your mind
pi_17103966
Kan iemand me hier toevoegen?

ps2noob (1m99) (23,2) was 109,0 kg, is nu 92,0 kg en wil graag onder de 85 wegen -7,0

pi_17105608
Het gaat hier voor geen meter.
Ik eet prima, snoep niet, maar heb geen tijd om te sporten. In al die weken is er 1 killotje af. 69 nu dus.

* Pauline wil toch dat niet- bestaande wondermiddeltje

pi_17110263
Ja hallo 71 kilo

Hm.. Ik ga me maar even een tijdje niet wegen geloof ik..

pi_17110723
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:01 schreef Confidential het volgende:
Ik vind sporten in mijn eentje juist weer heerlijk! Lekker in je eigen tempo je eigen ding doen... Als ik met een vriendin ga wil zij graag kletsen ondertussen - dus dan pak je loopbanden die naast elkaar staan en fietsen. Bovendien is zij van de 10-minuten-is-leuk-en-dan-weer-wat-anders soort en ik ben weer meer van een half uur flink uitleven en dan rustig aan nog twintig minuten fietsen ofzo...

Bovendien kan ik in de sportschool mijn hoofd helemaal leeg maken en dan ben ik zo met mezelf bezig dat ik echt niemand nodig heb... even lekker 'egoïstisch' bezig zijn en dan kan ik weer de hele week m'n lieve, aardige, sociale en behulpzame ik zijn.

Haha, herkenbaar! Vroeger ook een aantal trainingsmaatjes gehad, die meer om de apparaten hingen, dan erop stonden. Het kletsen was belangrijker dan de conditie. Nu vind ik kletsen ook gezellig, maar dat kan toch ook na die tijd in de kantine?
Ik moet wel zeggen dat ze bij de triathlonvereniging altijd een stuk serieuzer trainen, iedereen die daar zit, vindt sporten gewoon leuk!

Het eten gaat redelijk.... gisteren eerste gesprek gehad voor mijn stage in Arnhem... dat is ongeveer 2 uur reizen van deur tot deur, dus onder etenstijd zat ik in de trein. Omdat ik langs een supermarkt kwam op weg naar het station heb ik daar maar wat te eten gehaald, anders zou ik op het station snoep kopen,ik ken mezelf
Dat wordt nog lachen als ik daar op stage ga, maar heb in ieder geval in het gebouw nog geen snoepautomaat gesignaleerd. Das een goed teken
Trouwens, de stage begint volgende week, ga er 2 dagen in de week heen.... iemand nog tips voor het kantoorleven? Dat ben ik als student natuurlijk nog niet echt gewend...

pi_17110892
De weegschaal (die altijd zwaarder aangeeft) zegt nu 67 DAT KAN TOCH NIET Een hele week geen snoep gehad (behalve gisteren dan) echt heel streng gelijnd en hij geeft verdorie 2 kilo!!!! meer aan dan vorige week!!

De weegschaal die het laagst aangeeft zegt trouwens 63.5

Ik snap er niks meer van en de moed zit op mn schoenzolen

pi_17110929
Balen zeg Maryse misschien is even niet wegen inderdaad beter! Maar onderschat het niet, dat effect van minder snoepen komt heus wel. Misschien niet in gewicht, maar misschien wel in andere, subtielere dingen, zoals genieten van een klein stukje van iets, je beter voelen etc....

Pauline als je het wondermiddeltje tegen komt, wil je het me dan zeggen Tsja, soms gaat het gewoon niet snel he. Ik ken het maar al te goed, misschien heb ik dan wel een gezond gewicht, maar ik wil het echt wel kwijt, maar mijn lichaam werkt niet mee Nou ja, de aanhouder wint, denk ik dan meestal maar, en knabbel lekker op een wortel

Heaven7 als jij al vindt dat jij geen geweldig sociaal leven hebt :S Weet je wat het is, met sommige mensen winkel je, met anderen klets je, met anderen werk je aan school... weet ik veel wat je allemaal nog meer doet, maar mensen om mee te sporten zijn soms enorm lastig te vinden!

Kleintje sterkte! Misschien is het verstandig om het afvallen even op een lager pitje te zetten, en je gewoon te richten op je vriendin, en andere dingen?

Yppy je gaat nog steeds als een speer he? Gefeliciteerd (beetje jaloers is ) Je hebt er al zoveel voor over gehad, knap hoor!

Kroeltroel wat een leuke foto zo, het verschil is groot! Mooi buikje weer trouwens

pi_17111060
Wendytje, wat weet jij van mijn sociale leven af?

Ik zit niet op school, ik winkel alleen met mijn moeder en heel soms met de enige vriendin die ik heb.

Ik heb 1 vriendin ja, meer niet.

pi_17111090
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:08 schreef heaven7 het volgende:
Wendytje, wat weet jij van mijn sociale leven af?

Ik zit niet op school, ik winkel alleen met mijn moeder en heel soms met de enige vriendin die ik heb.

Ik heb 1 vriendin ja, meer niet.

Dat weet ik ook niet, dat zeg ik ook. Sorry
pi_17111165
Deze zin snap ik niet:

"Heaven7 als jij al vindt dat jij geen geweldig sociaal leven hebt :S"

Daarmee suggereer je dat je mijn sociale leven kent en dat het nogwel meevalt imo.

pi_17111243
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 09:59 schreef heaven7 het volgende:
De weegschaal (die altijd zwaarder aangeeft) zegt nu 67 DAT KAN TOCH NIET Een hele week geen snoep gehad (behalve gisteren dan) echt heel streng gelijnd en hij geeft verdorie 2 kilo!!!! meer aan dan vorige week!!

De weegschaal die het laagst aangeeft zegt trouwens 63.5

Ik snap er niks meer van en de moed zit op mn schoenzolen

Nou kom op... nu niet opgeven er zal vast wel een rede voorzijn.
Dus niet meteen alles gaan eten gewoon doorgaan
pi_17111251
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:13 schreef heaven7 het volgende:
Deze zin snap ik niet:

"Heaven7 als jij al vindt dat jij geen geweldig sociaal leven hebt :S"

Daarmee suggereer je dat je mijn sociale leven kent en dat het nogwel meevalt imo.

Ik ken het niet, sorry.
Ik doelde meer op mijn eigen, ook niet bepaald rijke sociale leven goed? Fijn dat je dat ook weer uit me getrokken hebt, laten we er nu mee ophouden.
pi_17111281
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:17 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Ik ken het niet, sorry.
Ik doelde meer op mijn eigen, ook niet bepaald rijke sociale leven goed? Fijn dat je dat ook weer uit me getrokken hebt, laten we er nu mee ophouden.

Wat bazel jij? Allereerst ga jij erop door en ten tweede zette je mijn naam vetgedrukt voor die zin. Vreemd he, dat ik dan denk dat je het over mij hebt

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 12-02-2004 10:21]

pi_17111303
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:17 schreef jolene het volgende:

[..]

Nou kom op... nu niet opgeven er zal vast wel een rede voorzijn.
Dus niet meteen alles gaan eten gewoon doorgaan

Ja, maar ik lijn een week en er komt 2 kilo bij. Dat kan natuurlijk niet. Met geen mogelijkheid.

Ik verwachtte 64 kilo te zien, ik kreeg dus een enorme klap in mijn gezicht.

Ik hoop dat het vocht is?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')