Het is goed bedoeld en persoonlijk heb ik er ook niks op tegen, maar als mod wil ik dat hier liever niet zien. Anders krijgen we straks weer een discussie over welk materiaal wel en niet mag. Daarin willen we het liefst zo duidelijk mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef Quannum het volgende:
pfff, nog even wachten op nieuw materiaal dus...
pfaf, vraagje: een linkje naar een zip-file met covers live gebracht door B&S, mag dat?
Het zijn geen officiële songs of zo, gewoon leuk fan-material.![]()
Tracklist:quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:55 schreef DaisyDuke het volgende:
"The Life Pursuit" wordt 6 februari 2006 gereleased.
quote:01 Act of the Apostle Part 1
02 Another Sunny Day
03 White Collar Boy
04 The Blues Are Still Blue
05 Dress Up in You
06 Sukie in the Graveyard
07 We Are the Sleepyheads
08 Song for Sunshine
09 Funny Little Frog (tevens de nieuwe single!)
10 To Be Myself Completely
11 Act of the Apostle Part 2
12 For the Price of a Cup of a Tea
13 Mornington Crescent
Een paar maanden geleden heb ik ergens gelezen dat het een 'dansplaat' zou worden. Wat we daar dan ook van mogen verwachten....quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Ik ook, benieuwd of ze verder doorgaan op de voorzichtig ingezette koers op de vorige plaat en op de Wrapped Up In Books single.
Zoiets verwacht ik ook ja. Maar pin me er niet op vast, ik kan de betrouwbaarheid van mijn bron absoluut niet garanderen. Het valt me trouwens mee dat 't album nog niet gelekt is, da's toch hip tegenwoordig?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
Dan gaan we dus shaken net als Your Cover's Blown.
Dat had ik ook gelezen....ik hou niet zo van dansplaatjes, maar wie weet...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik ergens gelezen dat het een 'dansplaat' zou worden. Wat we daar dan ook van mogen verwachten....
En ook de rest is gelekt waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://www.matadorrecords.com/belle_and_sebastian/music.html
Jeej! Het eerste nummer van de nieuwe B&S is hier. Officieel op de Matador site.
Klinkt wel goed hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik weet het wel zeker. Ik heb de link ook al, maar 'durf' hem nog niet te downloaden. Ben alleen bang dat ik dat niet tot Februari vol ga houden.
Ik zie hetquote:1 Belle and Sebastian - The Blues Are Still Blue just listened
2 Belle and Sebastian - White Collar Boy 14:51, 1 December 2005
3 Belle and Sebastian - Another Sunny Day 14:47, 1 December 2005
4 Belle and Sebastian - Act Of The Apostle 14:44, 1 December 2005
Wat vind je er 'typisch' aan dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef Z het volgende:
Het is een beetje een 'typisch' nummer. Eerst nog maar eens een paar keer luisteren.
Dat nummer is vet!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://www.matadorrecords.com/belle_and_sebastian/music.html
Jeej! Het eerste nummer van de nieuwe B&S is hier. Officieel op de Matador site.
Ik vind 'm niet meer of minder dansbaar dan de rest van het ouevre in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Mag ik uit 'typische B&S' concluderen dat 't geen dansplaat is geworden?
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:52 schreef DaisyDuke het volgende:
http://www.bbc.co.uk/scotland/musicscotland/musicshow/
Hier is binnenkort ook wat B&S live materiaal te zien.
Daar dacht ik ook meteen aan ja!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:03 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Zou dat dezelfde performance zijn die ook bij de cd geleverd wordt als bonus DVD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |