Hm. Ik vond het wel meevallen met de nummers van de laatste CD.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:58 schreef Z het volgende:
Ik vond het ook hardstikke leuk, ze hadden alleen wel wat meer 'oud' mogen spelen. Nu was het vooral de laatste CD en als ze een ander nummer speelden, kende ik het vaak niet (ben ook niet zo'n enorme kenner). Maar ik heb wel erg gelachen om Stuart en Sarah en hun geneuzel. En wat een perfectionisten! En wat een nerds
En de violisten die uit hun bol gingen!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:10 schreef mvdlubbe het volgende:
En Good Vibrations. Natuurlijk.
Die ken ik niet... Maar dat kon de pret niet drukken.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
... EP's...
Ik weet t niet!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:16 schreef Z het volgende:
[..]
Die ken ik niet... Maar dat kon de pret niet drukken.
Dat hele bedank gedoe tijdens Good Vibrations was ook ietwat bizar vond ik, zouden ze dat elke avond doen? Of was dit het einde van de tour (die 3,5 week geduurd had) en was het daarom?
Was jij die dude die met "Bibi" in de trein terugzat naar Voorburg?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:16 schreef Z het volgende:
[..]
Die ken ik niet... Maar dat kon de pret niet drukken.
Dat hele bedank gedoe tijdens Good Vibrations was ook ietwat bizar vond ik, zouden ze dat elke avond doen? Of was dit het einde van de tour (die 3,5 week geduurd had) en was het daarom?
Aha, U zat ook ergens bovenin?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:21 schreef Eigertje het volgende:
Wauw, wat een fantastisch optreden. Keek er al maanden naar uit, maar had er niets te veel van verwacht. Gelukkig een perfect geluid na een slecht klinkend Bauer.
Jammer dat het op de plek waar ik zat wat lastig was om alle gesprekken goed te volgen op het podium.
Vergeet niet dat het licht ook erg gaaf wasquote:Op donderdag 1 april 2004 10:22 schreef Z het volgende:
Ze speelden lekker lang idd.
Ik ga toch nog even zeggen dat ik Vredenburg een ENORME k*t zaal vind trouwens! Het geluid was goed maar de zaal is vreselijk! (zow)
Dat was, vooral dat 'vuurwerk-effect'. Ik ga overigens nooit zitten bij concerten, er was best nog wel wat ruimte in de 'zaal'. Maar ik ben vrij groot dus zie altijd wel wat, nu had ik perfect zicht trouwens. Ik kon overigens ook niet alles verstaan van de gesprekken...quote:Op donderdag 1 april 2004 10:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het licht ook erg gaaf was.
Je hebt het concert des levens gemist!?!?!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:27 schreef QyRoZ het volgende:
*jaloers*
Welk oud had u graag willen horen?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:37 schreef Z het volgende:
Dan had ik graag gehad dat ze wat meer 'oud wat ik ken' hadden moeten spelen! Ik ken de EP's niet, maar ja ik heb echt de hele avond geglimlacht, dus ik moet niet zo zeuren.
Dat is volgende week pas.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:52 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je hebt het concert des levens gemist!?!?!
"Helaas gaat de eerder aangekondigde reünie van Hepie en Hepie niet door."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |