abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14902895
En ik heb geen credit card dus moet nog vroeg op ook.
Aldus.
pi_14907874
ouch. dat is een smak geld zeg... vind het eigenlijk schandalig
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  dinsdag 25 november 2003 @ 19:49:03 #78
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_14925069
hahaha...is echt te gek voor woorden...¤ 28,--
Twee jaar geleden betaalde je voor een dergelijk concert hooguit twintig gulden...en dan was het wél in Vredenburg.

Nou ja, tis Belle & Sebastian en die wil ik erg graag zien, en dat is zeker wel ¤ 28 waard. Moet ik alvast maar wat geld opzij gaan leggen.

Is dit hun enige concert in Nederland ?

= there is a light that never goes out =
pi_14926002
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:49 schreef Aschkael het volgende:
hahaha...is echt te gek voor woorden...¤ 28,--
Twee jaar geleden betaalde je voor een dergelijk concert hooguit twintig gulden...en dan was het wél in Vredenburg.

Nou ja, tis Belle & Sebastian en die wil ik erg graag zien, en dat is zeker wel ¤ 28 waard. Moet ik alvast maar wat geld opzij gaan leggen.

Is dit hun enige concert in Nederland ?

Doorgaans betaal ik ook 7 euro ofzo. Maar het is idd het enige optreden in NL en ze treden niet vaak op...!
Aldus.
  vrijdag 28 november 2003 @ 18:11:24 #80
56758 Aschkael
pi_15006579
...gelukkig, voor ¤ 28,-- krijgen we toch een optreden in Vredenburg. VVK start 2 december a.s.
  vrijdag 28 november 2003 @ 19:53:13 #81
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_15008599
Waarom start de voorverkoop nou weer op een dinsdag? en dan zeker ook nog om een onmogelijke tijd als 10 uur 's ochtends... er zijn zat mensen die dan wat anders te doen hebben
  vrijdag 28 november 2003 @ 19:56:50 #82
10123 dr_diablos
a most unpleasant man
pi_15008681
Godver inderdaad. Kan je zulks ook telefonisch reserveren o.i.d.?
pi_15082672
Ik heb kaartjes! Had nog wel wat van drukte verwacht maar er was maar één nerveuze veertiger voor me die bovendien naar Kraftwerk wilde...
Aldus.
pi_15082696
Hmmzz interessant.. Dalijk misschien ook maar kaartjes kopen.. even mensen overhalen om mee te gaan.
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:41:10 #85
56758 Aschkael
pi_15084295
yep, kaartjes zijn binnen!

2004 is nog niet begonnen en er staan nu al drie erg goede conderten op het programma!

pi_15084368
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:41 schreef Aschkael het volgende:
yep, kaartjes zijn binnen!

2004 is nog niet begonnen en er staan nu al drie erg goede conderten op het programma!

[off topic}
Is jouw icoontje ergens van (schilderij, stripboek, ofzo), ik vind het een mooi plaatjes...
[/off topic}
Aldus.
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:13:07 #87
56758 Aschkael
pi_15086720
is het herkenningsteken van de vereniging voor jong intellectuelen die streven naar wereldvrede en als dat niet lukt dan tenminste toch tot het behoud van de bedenkelijk kijkende grondeekhoorn.

of zou het een schilderij van Roy Lichtenstein zijn.

ik neig toch meer naar antwoord B...ja...antwoord B

pi_15086863
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Aschkael het volgende:
is het herkenningsteken van de vereniging voor jong intellectuelen die streven naar wereldvrede en als dat niet lukt dan tenminste toch tot het behoud van de bedenkelijk kijkende grondeekhoorn.

of zou het een schilderij van Roy Lichtenstein zijn.

ik neig toch meer naar antwoord B...ja...antwoord B

Dat had ik kunnen raden... Maar hoe moet dat nou met die grondeekhoorn...?
Aldus.
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:09:05 #89
56758 Aschkael
pi_15088431
ik stel voor eerst die pootjes maar es te verbinden want dat kan natuurlijk niet langer zo...is echt geen gezicht en verder zou ik aan raden om de gewone omgangsvormen te betrachten, je weet immers hoe gevoelig ze daar voor zijn. Klinkt misschien niet erg aannemelijk maar ja...when in Rome...
pi_15088500
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:18 schreef Z het volgende:

[..]

Dat had ik kunnen raden... Maar hoe moet dat nou met die grondeekhoorn...?

Ik maak me ook ernstige zorgen. Misschien hijzelf ook wel en is dat waarom hij zo bedenkelijk kijkt?

Maar over Belle en Sebastian. 28 euro is wel weer prijzig . Waar gaat dat heen? Ik ga er nog even een nachtje over slapen. 31 maart is ook wel weer een eind weg. Maar goed, het is natuurlijk wel een mooie kans om ze eens live te zien. Denk denk denk.

pi_15092975
Hoera, ik heb ook kaartjes hoor ik net. Kan alleen niet wachten.
Eind maart pas, aarggh!
  dinsdag 2 december 2003 @ 19:16:40 #92
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_15097331

ik heb kaartjes
  dinsdag 2 december 2003 @ 19:30:43 #93
10123 dr_diablos
a most unpleasant man
pi_15097699
*Kaartjes heeft*

was een leuk verjaardagskado voor mezelf

pi_15182236
Ik ben er ook 31 maart. .
I bet you are flying inside.
  maandag 22 december 2003 @ 20:02:52 #95
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15618229
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:42 schreef ratpack het volgende:

Sjees, ik had een bandje links laten liggen dat zonder problemen al zes jaar tot mijn favorieten had kunnen behoren. Ik ben de schade dik aan het inhalen maar wel veel te laat. Maar beter laat dan nooit.

Ik draai al twee maanden bijna niks anders dan B&S. Wat een juweeltjes hebben die gemaakt.

Heb precies dezelfde ervaring gehad met B&S. Heb de jaren '90 qua muziek toch behoorlijk intens beleeft van R&B,Grunge,Stonerrock,Drum &Bass,Triphop,Britpop enz.. maar B&S altijd links laten liggen.
Vond het altijd een bandje voor softies die zonodig heel erg alternatief moesten zijn. Alto's die wierook branden, piercing boven ooghoek,brullen dat je dit of dat boek gelezen moest hebben, semi-filosoferen over de grootste kul die er bestaat...
Maakte toen (en nu soms nog steeds) de fout,dat ik niet naar muziek luister die ik associeer met een bepaalde peergroup die mij niet aanstaat. Heb jarenlang niet naar The Cure geluisterd omdat die vleermuizen mij een beetje vreemd waren, geen Emmy-Lou Harris of Ilse de Lange,omdat ik als allochtoon niets had met de redneck-cultuur (ja,ik weet het,een foute opmerking).Geen Sonic Youth omdat ik hun liefhebbers te popnerderig vond (ben het zelf volgens mij ook,maar ja). Ben inmiddels wijzer geworden.
B&S - Dear.... 2 maanden geleden leren kennen via de luisterpaal van VPRO 3voor12. Eerste keer beluisterd,vond het niet slecht. Wel een beetje wat ik had verwacht,maar toch ook weer niet. Hoorde een mix van Nick Drake meets James Last meets Thin Lizzy meets The Smiths.
Na een week kwamen enkele melodieen terug in mijn hoofd en weer Dear... beluisterd. Ik was verkocht. Step into my office, heerlijk. Kon lekker luisteren zonder vooroordelen en was verkocht.In de loop van de 2 weken die volgend mijn Kazaa lastig gevallen met B&Sdownloads. Heb alle albums nu in mp3-formaat en sla me om de zoveel tijd voor mijn kop dat ik me teveel heb laten leiden door mijn vooroordelen en niet eerder naar hen heb geluisterd.
Had ik eerder kunnen genieten van hun muziek,daarover van gedachten kunnen uitwisselen met vrienden,concertje bezoeken enz... Een hiaat in mijn jaren '90 verleden. Jammer.
Hoop dat een collega van mij kaartjes heeft kunnen bemachtigen,zodat ik ze binnenkort kan zien tijdens een concert in Vredenburg. Ben benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 22-12-2003 20:05]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_15628320
heb vandaag tigermilk gekocht voor 9 euro

*happy*

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:39:34 #97
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16026055
Sinds een lange tijd weer naar een concert. En niet zomaar één...
Belle & Sebastian: 31 maart 2004 in Utrecht. Ik ben benieuwd. Ik heb ze nog nooit live gezien, maar veel goede liverecensies gelezen.

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-01-2004 00:44]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_16709362
Hier staat een leuke remix van Belle & Sebastian door The Avalanches!
Aldus.
pi_16783251
Fuck, het concert is al uitverkocht .
  zondag 1 februari 2004 @ 17:58:38 #100
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16783582
quote:
Op zondag 1 februari 2004 17:49 schreef prinsrob het volgende:
Fuck, het concert is al uitverkocht .
En ik heb kaartjes!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')