Nou ja, tis Belle & Sebastian en die wil ik erg graag zien, en dat is zeker wel ¤ 28 waard. Moet ik alvast maar wat geld opzij gaan leggen.
Is dit hun enige concert in Nederland ?
quote:Doorgaans betaal ik ook 7 euro ofzo. Maar het is idd het enige optreden in NL en ze treden niet vaak op...!
Op dinsdag 25 november 2003 19:49 schreef Aschkael het volgende:
hahaha...is echt te gek voor woorden...¤ 28,--![]()
Twee jaar geleden betaalde je voor een dergelijk concert hooguit twintig gulden...en dan was het wél in Vredenburg.Nou ja, tis Belle & Sebastian en die wil ik erg graag zien, en dat is zeker wel ¤ 28 waard. Moet ik alvast maar wat geld opzij gaan leggen.
Is dit hun enige concert in Nederland ?
2004 is nog niet begonnen en er staan nu al drie erg goede conderten op het programma!
quote:[off topic}
Op dinsdag 2 december 2003 11:41 schreef Aschkael het volgende:
yep, kaartjes zijn binnen!2004 is nog niet begonnen en er staan nu al drie erg goede conderten op het programma!
of zou het een schilderij van Roy Lichtenstein zijn.
ik neig toch meer naar antwoord B...ja...antwoord B
quote:Dat had ik kunnen raden... Maar hoe moet dat nou met die grondeekhoorn...?
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Aschkael het volgende:
is het herkenningsteken van de vereniging voor jong intellectuelen die streven naar wereldvrede en als dat niet lukt dan tenminste toch tot het behoud van de bedenkelijk kijkende grondeekhoorn.of zou het een schilderij van Roy Lichtenstein zijn.
ik neig toch meer naar antwoord B...ja...antwoord B
quote:Ik maak me ook ernstige zorgen. Misschien hijzelf ook wel en is dat waarom hij zo bedenkelijk kijkt?
Op dinsdag 2 december 2003 13:18 schreef Z het volgende:[..]
Dat had ik kunnen raden... Maar hoe moet dat nou met die grondeekhoorn...?
Maar over Belle en Sebastian. 28 euro is wel weer prijzig . Waar gaat dat heen? Ik ga er nog even een nachtje over slapen. 31 maart is ook wel weer een eind weg. Maar goed, het is natuurlijk wel een mooie kans om ze eens live te zien. Denk denk denk.
quote:Heb precies dezelfde ervaring gehad met B&S. Heb de jaren '90 qua muziek toch behoorlijk intens beleeft van R&B,Grunge,Stonerrock,Drum &Bass,Triphop,Britpop enz.. maar B&S altijd links laten liggen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:42 schreef ratpack het volgende:Sjees, ik had een bandje links laten liggen dat zonder problemen al zes jaar tot mijn favorieten had kunnen behoren. Ik ben de schade dik aan het inhalen maar wel veel te laat. Maar beter laat dan nooit.
Ik draai al twee maanden bijna niks anders dan B&S. Wat een juweeltjes hebben die gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 22-12-2003 20:05]
*happy*
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-01-2004 00:44]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |