quote:Ah tof man! Wie neem je nog meer mee?
Op zondag 1 februari 2004 17:58 schreef SKMbeat het volgende:[..]
En ik heb kaartjes!!!!!
quote:Ik ga met een collega, hij had de laatste twee kaartjes gekocht!!!
Op zondag 1 februari 2004 18:01 schreef prinsrob het volgende:[..]
Ah tof man! Wie neem je nog meer mee?
quote:Oke, dan is het al een lange tijd uitverkocht in ieder geval.
Op zondag 1 februari 2004 18:05 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ik ga met een collega, hij had de laatste twee kaartjes gekocht!!!
quote:Soms is het verlangen naar iets mooier dan de gebeurtenis zelf,ik zit in ieder geval elke dag met een voorpret in mijn buik!
Op dinsdag 2 december 2003 16:35 schreef Eigertje het volgende:
Hoera, ik heb ook kaartjes hoor ik net. Kan alleen niet wachten.
Eind maart pas, aarggh!
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Belle & Sebastian.
quote:Welke? Ik luister al een paar jaar niet meer naar de radio, alleen naar mijn eigen CD's en internetradio's (Netscape-radio!!!). Met name nummers van hun laatste CD?
Op zaterdag 7 februari 2004 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Belle & Sebastian.
Ik hoor de laatste tijd vaak op de radio nummers van ze. Dat is wel prettig.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 16:56]
quote:Dat is de single, dus die is het.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Radio 2.Maar welk nummer weet ik niet. Ik geloof inderdaad Step Into My Office.
Hier de tekst :
quote:
Anthony, bullied at school
Get your own back now you are cool
Or are you scared you're bunking off though you're a toff
It's all gone wrong again, you've got Double MathsBut the teacher's got no control
The boys all run riot
"You all stay quiet or you will die"Tony, the back of the gym
Smoke another one, your chances are slim,
'Cause here they come again
And they got you on the ground
You're tasting blood again
At least it's your ownWhen will you realise it doesn't pay
To be smarter than teachers, smarter than most boys
"Shut your mouth, start kicking the football"
Bang on the teeth you are off for a week, boyYou may as well take it in the guts, it could get worse
Just take it in the guts, it could get worse
Just take it in the guts, it could get worse
Just take it in the guts, it could get worseOh but hey, you'll soon be old enough to leave them all
And without a notion of a care
You'll leave two fingers in the air
To linger thereTony, you're a bit of a mess
Melted Tolberone under your dress
But if the kids could see you they would pass you right by
Your blue mascara's running over your eyeWhy don't you realise it doesn't pay
To be smarter than teachers, smarter than most boys
"Shut your mouth, start kicking the football"
Bang on the teeth you were off for a week boyThey call you Lord Anthony but hey, it could be worse
Lord Anthony but hey, it could be worse
Lord Anthony but hey, it could be worse
Lord Anthony but hey, it kind of suits you anywayYou'll soon be old enough to leave them there
Without a notion of a care
You'll leave two fingers in the air
To linger there
quote:Hum, die Tony is natuurlijk een korte naam voor Anthony
Op woensdag 11 februari 2004 12:58 schreef prinsrob het volgende:
Iemand enig idee waar het nummer 'Lord Anthony' over gaat? Wie is die Tony? Ook iemand die gepest wordt ofzo? Wat betekent 'double math'?Hier de tekst
:
[..]
quote:Leuke remix van dat nummer:
Op maandag 16 februari 2004 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
I'm A Cuckoo. De nieuwe single..
Wat een geweldig nummer. Dat moet een enorme hit worden.
Hmmmz, dat linkje is behoorlijk dood...
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 16-02-2004 19:33]
quote:Zeker n goed nummer, alleen is de single (en de dvd single en de vinyl versie) nog niet uit in Nederland, aldus de cdwinkel waar ik alles bestel. Ik laat de boel wel importeren.
Op maandag 16 februari 2004 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
I'm A Cuckoo. De nieuwe single..
Wat een geweldig nummer. Dat moet een enorme hit worden.
Die remix vond ik minder.
Hij is niet zo leuk als het echte nummer, zeg maar. Maar het heeft zeker wel wat. Vooral het einde, lekker wat rare geluiden door elkaar enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2004 19:51 schreef Auticia het volgende:
Die remix vond ik minder.
Goeie zetquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb Dear Catastrophe Waitress gekocht vorige week, en ik vind het een prachtige CD..
Ik ben er klaar voor! Heb hoge verwachtingen!quote:Op maandag 29 maart 2004 20:50 schreef Auticia het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen!!!
en nog maar 1!quote:Op maandag 29 maart 2004 20:50 schreef Auticia het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen!!!
Hm. Ik vond het wel meevallen met de nummers van de laatste CD.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:58 schreef Z het volgende:
Ik vond het ook hardstikke leuk, ze hadden alleen wel wat meer 'oud' mogen spelen. Nu was het vooral de laatste CD en als ze een ander nummer speelden, kende ik het vaak niet (ben ook niet zo'n enorme kenner). Maar ik heb wel erg gelachen om Stuart en Sarah en hun geneuzel. En wat een perfectionisten! En wat een nerds
En de violisten die uit hun bol gingen!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:10 schreef mvdlubbe het volgende:
En Good Vibrations. Natuurlijk.
Die ken ik niet... Maar dat kon de pret niet drukken.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
... EP's...
Ik weet t niet!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:16 schreef Z het volgende:
[..]
Die ken ik niet... Maar dat kon de pret niet drukken.
Dat hele bedank gedoe tijdens Good Vibrations was ook ietwat bizar vond ik, zouden ze dat elke avond doen? Of was dit het einde van de tour (die 3,5 week geduurd had) en was het daarom?
Was jij die dude die met "Bibi" in de trein terugzat naar Voorburg?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:16 schreef Z het volgende:
[..]
Die ken ik niet... Maar dat kon de pret niet drukken.
Dat hele bedank gedoe tijdens Good Vibrations was ook ietwat bizar vond ik, zouden ze dat elke avond doen? Of was dit het einde van de tour (die 3,5 week geduurd had) en was het daarom?
Aha, U zat ook ergens bovenin?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:21 schreef Eigertje het volgende:
Wauw, wat een fantastisch optreden. Keek er al maanden naar uit, maar had er niets te veel van verwacht. Gelukkig een perfect geluid na een slecht klinkend Bauer.
Jammer dat het op de plek waar ik zat wat lastig was om alle gesprekken goed te volgen op het podium.
Vergeet niet dat het licht ook erg gaaf wasquote:Op donderdag 1 april 2004 10:22 schreef Z het volgende:
Ze speelden lekker lang idd.
Ik ga toch nog even zeggen dat ik Vredenburg een ENORME k*t zaal vind trouwens! Het geluid was goed maar de zaal is vreselijk! (zow)
Dat was, vooral dat 'vuurwerk-effect'. Ik ga overigens nooit zitten bij concerten, er was best nog wel wat ruimte in de 'zaal'. Maar ik ben vrij groot dus zie altijd wel wat, nu had ik perfect zicht trouwens. Ik kon overigens ook niet alles verstaan van de gesprekken...quote:Op donderdag 1 april 2004 10:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het licht ook erg gaaf was.
Je hebt het concert des levens gemist!?!?!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:27 schreef QyRoZ het volgende:
*jaloers*
Welk oud had u graag willen horen?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:37 schreef Z het volgende:
Dan had ik graag gehad dat ze wat meer 'oud wat ik ken' hadden moeten spelen! Ik ken de EP's niet, maar ja ik heb echt de hele avond geglimlacht, dus ik moet niet zo zeuren.
Dat is volgende week pas.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:52 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je hebt het concert des levens gemist!?!?!
"Helaas gaat de eerder aangekondigde reünie van Hepie en Hepie niet door."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |