quote:Ik ben er helemaal verliefd op.
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:03 schreef whoolybooly het volgende:
B&S hebben een nieuwe uit genaamd Dear catastrophe waitress en ik vind het een geweldige cd, misschien wel een van hun beste. Wat vinden jullie?![]()
![]()
quote:Lijkt me ook een erg gave dvd, binnenkort eens kijken of hij hier ergens te krijgen is. Wel jammer dat op deze manier wel helemaal een einde komt aan het 'geheime' rondom B&S. Maargoed, ik wil ik 'm zelf ook hebben en zoiets is logisch voor zo'n goede band. Die nieuwe plaat is (tegen m'n verwachtingen in) weer retegoed!
A record of the development of Belle & Sebastian during their time with Jeepster, from '...Sinister' to 'Storytelling'. Featuring videos, live performances, interviews, out-takes, tv appearances, early documentary footage, exclusive material and behind the scenes insights into the evolution of the band.
quote:Ik heb m al besteld...
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:32 schreef dr_diablos het volgende:
[afbeelding]
[..]Lijkt me ook een erg gave dvd, binnenkort eens kijken of hij hier ergens te krijgen is. Wel jammer dat op deze manier wel helemaal een einde komt aan het 'geheime' rondom B&S. Maargoed, ik wil ik 'm zelf ook hebben en zoiets is logisch voor zo'n goede band. Die nieuwe plaat is (tegen m'n verwachtingen in) weer retegoed!
Gisteren ene Elliott Smith vandaag deze band... Er staat een interessant stuk over de band in de Volkskrant van vandaag.
quote:Ik ook
Op woensdag 22 oktober 2003 18:29 schreef Auticia het volgende:[..]
Ik heb m al besteld...
En in de Oor deze week staat ook een mooi stuk over Stuart.
quote:Je moet nog maar afwachten of er "geheimen" onthuld worden. Misschien hebben ze de dvd zo gemaakt dat het mysterie intact blijft.
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:32 schreef dr_diablos het volgende:
[afbeelding]
[..]Lijkt me ook een erg gave dvd, binnenkort eens kijken of hij hier ergens te krijgen is. Wel jammer dat op deze manier wel helemaal een einde komt aan het 'geheime' rondom B&S. Maargoed, ik wil ik 'm zelf ook hebben en zoiets is logisch voor zo'n goede band. Die nieuwe plaat is (tegen m'n verwachtingen in) weer retegoed!
Sjees, ik had een bandje links laten liggen dat zonder problemen al zes jaar tot mijn favorieten had kunnen behoren. Ik ben de schade dik aan het inhalen maar wel veel te laat. Maar beter laat dan nooit.
Ik draai al twee maanden bijna niks anders dan B&S. Wat een juweeltjes hebben die gemaakt. Geruchten gaan ze dat in maart 2004 naar NL komen.
quote:Offtopic:
Op maandag 17 november 2003 21:11 schreef Alcatraz het volgende:
* meld
@Alcatraz: Mn pa en ik hebben heel erg gelachen om de live versie van 'the kids are allright' op de dvd. Geniaal!
zie ook http://www.thinksmall.nl/
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 22-11-2003 15:35]
code:woensdag 31 maart
BELLE & SEBASTIAN + support
zaal open: 19:30
aanvang: 20:15
entree: EUR28,00
start voorverkoop: zaterdag 29 november
Maar ja wel een 'must see' ...
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 24-11-2003 22:34]
Forum Opties | |
---|---|