Maar wat is nou het verschil iemand enig iedee?
Sh*t.. ik bedenk me net dat ik tijdens boodschappen doen de gewone AH heb meegenomen en niet eens heb opgelet of Zaanse Hoeve er nog bij stond.. *dom*
[Dit bericht is gewijzigd door FreyDing op 23-01-2004 14:16]
alsof je van die anderhalve koe in de Zaanstreek zoveel pakken melk kan vullen!
quote:Zaanse Hoeve is ook campina merk, meen ik me te herinneren
Op vrijdag 23 januari 2004 14:16 schreef febster het volgende:
AH melk is volgens mij campina melk, en wbt de zaanse hoeve weet ik het eigenlijk niet...
Bijna alle vla, yoghurt en melk komt van Campina vandaan, dus de kans is groot dat de Zaanse Hoeve daar ook vandaan komt
quote:Dat ben ik dan weer met je eens als mede zaankanter zijnde, maar je wilt toch niet beweren dat het echt melk zou zijn van Zaanse koeien he? Volgens mij kan je het aantal koeien bij ons bij wijze van spreken tellen op twee handen (Oostzaan buiten beschouwing gelaten)
Op vrijdag 23 januari 2004 14:19 schreef Steve-O het volgende:
Zaanse producten zijn altijd beter.
quote:Als ik over de Gedempte Gracht loop, zie ik nochtans veel meer koeien rondlopen hoor
Op vrijdag 23 januari 2004 14:21 schreef Vectra het volgende:
Dat ben ik dan weer met je eens als mede zaankanter zijnde, maar je wilt toch niet beweren dat het echt melk zou zijn van Zaanse koeien he? Volgens mij kan je het aantal koeien bij ons bij wijze van spreken tellen op twee handen (Oostzaan buiten beschouwing gelaten)
quote:Als dat zo is ga ik dat voortaan kopen. Dezelfde melk voor minder geld.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:15 schreef calvobbes het volgende:
Dat ze voor de Zaanse Hoeve een stuk minder betalen aan de boer per liter melk?
quote:Het is de goedkoopste melk bij AH. Geloof 49 ct per liter
Op vrijdag 23 januari 2004 14:25 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Als dat zo is ga ik dat voortaan kopen. Dezelfde melk voor minder geld.
quote:Dat zal me een worst wezen er staat zaanse op
Op vrijdag 23 januari 2004 14:21 schreef Vectra het volgende:[..]
Dat ben ik dan weer met je eens als mede zaankanter zijnde, maar je wilt toch niet beweren dat het echt melk zou zijn van Zaanse koeien he? Volgens mij kan je het aantal koeien bij ons bij wijze van spreken tellen op twee handen (Oostzaan buiten beschouwing gelaten)
Melk is melk en Campina, Ah Melk en Zaanse hoeve komt volgens mij gewoon uit dezelfde koe.
quote:Ik vind toch echt de melk van de Aldi een stuk viezer dan de melk van de AH
Op vrijdag 23 januari 2004 16:39 schreef Ghettobob het volgende:
Melk is melk en Campina, Ah Melk en Zaanse hoeve komt volgens mij gewoon uit dezelfde koe.
quote:dus een pak melk uit Italie moet het zelfde smaken als een pak in Luxemburg..
Op vrijdag 23 januari 2004 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Melk is gewoon eu genormeerd, kortom, smaakverschillen zitten tussen de oren, niet in het pak.
quote:En gelukkig is dát gewoon gelul.
Op vrijdag 23 januari 2004 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Melk is gewoon eu genormeerd, kortom, smaakverschillen zitten tussen de oren, niet in het pak.
Je proeft tussen de merken en de verpakkingen duidelijke verschillen. En zuidelijker in europa zitten ze meer aan die houdbare rommel.
quote:Hij heeft het denk ik over verse melk...die moet overal hetzelfde smaken, met toegevoegde calcium en vitaminen daargelaten.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:46 schreef Khadgar het volgende:[..]
En gelukkig is dát gewoon gelul.
Je proeft tussen de merken en de verpakkingen duidelijke verschillen. En zuidelijker in europa zitten ze meer aan die houdbare rommel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |