abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16514190
Elke keer als mijn portomonnee te zwaar word kiep ik al het kleingeld in een pot, deze is inmiddels zo vol dat er iets van 100 - 150 euro in zit! Nou weet ik dat ze bij de rabobank een automaat hebben waar je al je kleingeld in kan dumpen, zodat het op je rekening wordt gestort.

Weet iemand of er een postbank is waar dit ook kan ? Heb namelijk een rekening bij de postbank, en om nou alleen daarvoor naar de rabobank te gaan.......

pi_16514228
Zoek een vriend of kennis met een Rabo rekening. Kun je het ook heel makkelijk regelen.
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16514266
bij het postkantoor kan je geldzakjes halen waar je het kleingeld in kan doen.
Bij mij op het postkantoor/postbankkantoor hebben ze geen geld-sorteer-en-tel-machine, maar weet niet of ze dat ergens anders wel hebben.
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_16514771
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:49 schreef Dr.Stupid het volgende:
Zoek een vriend of kennis met een Rabo rekening. Kun je het ook heel makkelijk regelen.
Denk dat ik dat maar doe ja! Wel slecht van de postbank zeg, denk ook niet dat ze het zullen waarderen als ik 150 euro aan kleingeld op de bali stort
pi_16521256
Ik heb regelmatig op het postlkantoor gezien dat mensen gewoon weggestuurd worden met een paar zakjes. Ze zullen het niet voor je tellen inderdaad.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 20:08:42 #6
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_16527229
je moet het inderdaad in van die zakjes doen, die zakjes wegen ze op het postkantoor dan af met de weegschaal waar ze ook de poststukken mee wegen.

Vet irritant systeem... en als je zakje niet vol genoeg is dan mag je die niet inleveren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')