quote:O'Brien gewoon laten staan en Maxwell op het middenveld
Op dinsdag 27 januari 2004 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
aah dat is goed nieuws.
hoewel ik O'Brien het niet echt slecht vond doen, misschien aanvallend nog niet goed genoeg.
quote:Ja, de enige die dit zegt, is zijn zaakwaarnemer en hij zelf.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:48 schreef RednaZ het volgende:
Trabelsi is vrijwel zeker transfervrij weg.![]()
Als hij het echt zover wil laten komen laat de FIFA maar eerst eens een uitspraak doen.
quote:dit heb ik sinds dat ht bekend is dat jullie weer in de eredivisie zitten al duizende keren gelzen en gehoord
Op dinsdag 27 januari 2004 18:47 schreef HarrieXL het volgende:joden we komen!
maar tot nu toe nog nix gezien
dus
quote:Ja, hallo, jullie speelden tegen fucking FC Groningen. Dat zou verdomme wat zijn, als die het de verdediging van psv echt moeilijk hadden gemaakt zeg.
Op maandag 26 januari 2004 16:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ze hebben 1 kans weggegeven en voor de rest zijn ze niet of nauwelijks in de buurt van Waterreus geweest.
quote:Nou die laatste wedstrijd van vorig seizoen kan ik me nog levendig voor de geest halen anders
Op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef keeper het volgende:[..]
Ja, hallo, jullie speelden tegen fucking FC Groningen. Dat zou wat zijn, als die het de verdediging van psv echt moeilijk hadden gemaakt zeg.
quote:Lijkt me ook een goed plan!
Op dinsdag 27 januari 2004 19:48 schreef Leshy het volgende:
O'Brien gewoon laten staan en Maxwell op het middenveld
quote:Toen waren ze in de middencirkel aan het kaarten en kreeg de verdediging van psv het ook niet erg druk.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:31 schreef sqlsmurft het volgende:
Nou die laatste wedstrijd van vorig seizoen kan ik me nog levendig voor de geest halen anders
Die van Groningen ook niet trouwens .
quote:
Duitse media: Bayern Munchen wil Wesley SneijderHet Beierse boulevardblad TZ meldde maandag groot dat Bayern Munchen zijn peilen zou hebben gericht op het aantrekken van Ajacied Sneijder nu de transfer van de Argentijn Tevez mislukt is. Bayern Munchen maakt op haar eigen site zelf melding van het bericht in TZ. 'Bayern will den Super-Holländer' aldus de kop van de krant. Gesproken wordt over een bedrag van 20 miljoen euro.
Bron: http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=5708
quote:Zegt al genoeg.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:08 schreef Leshy het volgende:Duitse media: Bayern Munchen wil Wesley Sneijder
Het Beierse boulevardblad TZ meldde maandag groot dat Bayern Munchen zijn peilen zou hebben gericht op het aantrekken van Ajacied Sneijder nu de transfer van de Argentijn Tevez mislukt is. Bayern Munchen maakt op haar eigen site zelf melding van het bericht in TZ. 'Bayern will den Super-Holländer' aldus de kop van de krant. Gesproken wordt over een bedrag van 20 miljoen euro.
quote:De beste kans (en idd dat was er maar eentje) was voor Groningen....
Op dinsdag 27 januari 2004 21:45 schreef keeper het volgende:[..]
Toen waren ze in de middencirkel aan het kaarten en kreeg de verdediging van psv het ook niet erg druk.
Die van Groningen ook niet trouwens
.
quote:Hier wordt je toch helemaal hondsdol van zo langzamerhand
Ook Sonck twijfelgeval bij Ajax27/1/2004 20:36
Ronald Koeman heeft er een nieuwe zorg bij. Het is nog twijfelachtig of hij Wesley Sonck kan opstellen in het uitduel met SC Heerenveen, komende woensdag.
De Belg kampt al langere tijd met een teenblessure. 'We denken niet dat de teen gebroken is, maar hij speelde zondag wel met een verdoving', aldus Koeman na de training dinsdag. 'Vanmiddag (dinsdag, red.) bespreken we of hij met rust moet herstellen of dat hij morgen mee kan naar Heerenveen.'Zondag, in de thuiswedstrijd tegen NEC was Sonck nog matchwinner. Hij maakte halverwege de tweede helft het enige doelpunt, dat uiteindelijk de 1-0 zege opleverde.
Waar Koeman misschien weer een speler ziet afhaken, daar verwelkomde Foppe de Haan Gerald Sibon terug. De aanvaller miste de laatste twee competitieduels door een blessure, maar is weer hersteld. Ook al mist hij wedstrijdritme, De Haan vindt hem zķ belangrijk dat hij de Drent laat starten.
Dit jaar is het alleen wel heel erg gesteld met de blessures....
Hou www.rafaelvdvaart.nl en www.tifosivak410.nl goed in de gaten voor de start van de veiling, want iedereen met een goed hart voor TIFO410 mag dit niet missen! Voor vragen kan je terecht bij info@rafaelvdvaart.nl
Rafael signeert het speciale shirt voor TIFO410
Je kan je bod uitbrengen via onderstaande url:
http://www.aphax.nl/syco/veiling/
Uiteraard hopen wij dat het shirt zoveel mogelijk opbrengt, dus schroom niet, breng een bod uit en word eigenaar van dit unieke shirt!
wordt hier gewoon ziek van
bah
quote:Dat ontken ik ook niet, ik ging alleen in op een debiele reactie waarin gezegd werd dat PSV zeer zwak verdedigde en dat was dus niet het geval. Natuurlijk was het "maar" Groningen, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan automatisch zwak verdedigd zoals werd gesuggereerd
Op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef keeper het volgende:Ja, hallo, jullie speelden tegen fucking FC Groningen. Dat zou verdomme wat zijn, als die het de verdediging van psv echt moeilijk hadden gemaakt zeg.
quote:Met de huidige medische staf was dat aantal ook snel tot onder de 8 gereduceerd
Op dinsdag 27 januari 2004 23:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gaat lekker daar in Amsterdam, ze zouden bijna terug gaan verlangen naar de periode dat ze nog 40 of meer contract spelers hadden, dan zou je altijd 16 fitte spelers hebben
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gaat lekker daar in Amsterdam, ze zouden bijna terug gaan verlangen naar de periode dat ze nog 40 of meer contract spelers hadden, dan zou je altijd 16 fitte spelers hebben
gaat heen
quote:dusssss onze eerste uitwedstrijd tegen de joden sinds we weer in de eredivisie zitten, dus nu zie je ons ook echt komen he, beetje logisch nadenken komt het wel goed pik
Op dinsdag 27 januari 2004 20:47 schreef Maxximus het volgende:[..]
dit heb ik sinds dat ht bekend is dat jullie weer in de eredivisie zitten al duizende keren gelzen en gehoord
maar tot nu toe nog nix gezien
dus
![]()
![]()
quote:als je het zo bedoeld heb je gelijk
Op woensdag 28 januari 2004 02:47 schreef HarrieXL het volgende:[..]
dusssss onze eerste uitwedstrijd tegen de joden sinds we weer in de eredivisie zitten, dus nu zie je ons ook echt komen he, beetje logisch nadenken komt het wel goed pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |