quote:in die zin is dat ook zo, maar ajax was weer niet superieur omdat ze zelf gewoon zwaar onder niveau speelden en er nooit een echte wedstrijd van konden maken.
Op maandag 26 januari 2004 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
haha, dan was ajax ook superieur. NEC had in de hele wedstrijd maar 1 redelijk gevaarlijk schot op doel.
groningen-psv vorig seizoen anyone??
quote:Verdedigend waren ze superieur, aanvallend slordig en laconiek. En of het totaal beeld dan superieur is of niet boeit eigenlijk niet. Het was een degelijke wedstrijd die makkelijker gewonnen werd dan verwacht
Op maandag 26 januari 2004 11:54 schreef skinnievinnie het volgende:
psv was in die zin superieur omdar ze het hele spel domineerde en gronigen eigenlijk nooit gevaarlijk kon worden.
Maar...... als je dan de hele tweede helft niet eens 1 goaltje weet te maken, hoe superieur is dat?
quote:0-2 is acceptabel. Niet meer dan dat. Als je makkelijker wint dan verwacht wordt het 4 of 5-0
Op maandag 26 januari 2004 12:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Verdedigend waren ze superieur, aanvallend slordig en laconiek. En of het totaal beeld dan superieur is of niet boeit eigenlijk niet. Het was een degelijke wedstrijd die makkelijker gewonnen werd dan verwacht
Dat bij beide tegenstanders het niveau compleet ontbreekt is geen excuus om tevreden te zijn, ondanks de 3 punten. Bij mij steekt vooral het feit dat Ajax gewoon op doelsalde weer in had moeten lopen, omdat PSV het nalaat om meer dan 2 keer te scoren tegen Groningen.
quote:Omdat het na zo'n kloterige baggerwedstrijd leuker is om de prestaties van de concurrent te bagatelliseren.
Op maandag 26 januari 2004 12:37 schreef keeper het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over die eindhovense club?
quote:het is toch een VBL forum, er moet dus over voetbal gepraat worden, iets wat Ajax dit weekend niet gedaan heeft
Op maandag 26 januari 2004 12:37 schreef keeper het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over die eindhovense club?
quote:Maar Als je ff tellen
Op maandag 26 januari 2004 12:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
het is toch een VBL forum, er moet dus over voetbal gepraat worden, iets wat Ajax dit weekend niet gedaan heeft
4 a 5 basis spelers mist, heb je zowat een heel nieuw elftal dus dat heeft ook weer tijd nodig.
Maar hopelijk staan ze er 8 feb. wel.
In Eindhoven weten ze trouwens wel wat resultaat voetbal is, zie groningen-psv vorig jaar.
Ook een bagger wedstrijd, maar het gaat om de punten!!!!!
quote:
Op maandag 26 januari 2004 13:00 schreef Mendos het volgende:[..]
In Eindhoven weten ze trouwens wel wat resultaat voetbal is, zie groningen-psv vorig jaar.
begin daar aub niet over want ik kan me ook nog een NEC-ajax herinneren van een paar jaar terug...
quote:Voor de winterstop was het ook al niet om aan te zien.
Op maandag 26 januari 2004 13:13 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het wel kut dat Ajax zo slecht speelt, normaal geniet ik altijd van Ajax maar de laatste 2 wedstrijden waren niet om aan te zien.
quote:ja de laatste 2 weken, maar daarvoor was het nog wel goed.
Op maandag 26 januari 2004 13:15 schreef Mendos het volgende:[..]
Voor de winterstop was het ook al niet om aan te zien.
PSV heeft inderdaad ook niet altijd subliem gespeeld in het jaar dat ze kampioen werden. En tja als ze echt zo subliem zijn hadden er nog wel iets meer in mogen prikken. Ook PSV zag er echt heel slecht uit achterin dus ik wil gewoon effe afwachten na 8 feb en daarna pas conclusies gaan trekken.
Als je zo praat vond ik het ook overdreven hoe ze gister over Feyenoord spraken dat het een terechte pingel was want die gast liet zich zo vallen. Het zijn allemaal incidenten wat voor komt in het voetbal.
quote:Feyenoord heeft gister op z'n Rotterdams gewonnen. Puur op karakter. Terechte penalty of niet.
Op maandag 26 januari 2004 13:19 schreef jobosrulez het volgende:
Ik vind dat Ajax - PSV of PSV - Ajax. Altijd een wedstrijd op zich is. Ik zal pas na 8 feb. zeggen of die slechte lijn is door gezet. Na 1 of 2 of 3 wedstrijden minder gespeeld te hebben wil dat nog niks zeggen.PSV heeft inderdaad ook niet altijd subliem gespeeld in het jaar dat ze kampioen werden. En tja als ze echt zo subliem zijn hadden er nog wel iets meer in mogen prikken. Ook PSV zag er echt heel slecht uit achterin dus ik wil gewoon effe afwachten na 8 feb en daarna pas conclusies gaan trekken.
Als je zo praat vond ik het ook overdreven hoe ze gister over Feyenoord spraken dat het een terechte pingel was want die gast liet zich zo vallen. Het zijn allemaal incidenten wat voor komt in het voetbal.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:39 schreef Sloggi het volgende:[..]
Feyenoord heeft gister op z'n duits gewonnen. Laatste minuut. onterechte penalty of niet.
Een wedstrijd duurt 90 minuten hoor
quote:
Op maandag 26 januari 2004 13:19 schreef jobosrulez het volgende:
Ook PSV zag er echt heel slecht uit achterin dus ik wil gewoon .
Ze hebben 1 kans weggegeven en voor de rest zijn ze niet of nauwelijks in de buurt van Waterreus geweest. Als dat al slecht verdedigen is, hoe speelden de andere verdedigingen afgelopen week dan wel niet
Trouwens 2 lichtpuntjes:
de Ridder
Sikora die steeds beter begint te spelen.
quote:ja was mooi maar daarna was weer kut.
Op maandag 26 januari 2004 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Diepoort
van Sikora
quote:Je gaat toch niet menen dat je deze twee wedstrijden met elkaar gaat vergelijken he?
Op maandag 26 januari 2004 13:04 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:vond hem wel beter spelen.
Op maandag 26 januari 2004 16:29 schreef Maxximus het volgende:[..]
ja was mooi maar daarna was weer kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |