abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16512970
Volgende week mag ik op gesprek bij antikraak b.v, voor woonruimte in Den Bosch/Tilburg. Tot mijn grote schrik bedenk ik me ineens dat ik niet aan de voorwaarden* voldoe; ik heb geen 'goede referenties'! Hoe kom ik daaraan? Help!

* -je bent 18 jaar of ouder,
- beschikt over flexibiliteit,
- kan verantwoordelijkheid dragen,
- beschikt over goede referenties, <-
- bent legaal in Nederland,
- bent W.A. verzekerd,
- hebt een aantoonbaar inkomen.

Mon 'en!
pi_16513030
Je ouders en je baas bijvoorbeeld.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 12:04:45 #3
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_16513054
Heb je ooit ergens anders gewoond (gehuurd, langdurig gelogeerd etc) --> laat die mensen een briefje opstellen dat je je altijd netjes hebt gedragen, geen dingen hebt gesloopt, op tijd de huur hebt betaald, geen overlast hebt veroorzaakt etc.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_16513087
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Heb je ooit ergens anders gewoond (gehuurd, langdurig gelogeerd etc) --> laat die mensen een briefje opstellen dat je je altijd netjes hebt gedragen, geen dingen hebt gesloopt, op tijd de huur hebt betaald, geen overlast hebt veroorzaakt etc.
Moeten het geen mensen zijn die al in een antikraakpand van antikraak bv wonen en die ik 'toevallig' ken?
Mon 'en!
pi_16513165
Ik heb in een anti-kraakpand in Groningen gewoond en daar waren idd de beste referenties "iemand die je kent die er al woont". Er scheen een wachtlijst te zijn en ik had binnen 2 weken een kamer (eh, twee kamers). Dus spit je vrienden en kennissenkring af naar iemand die iemand kent die daar al woont. Vriendjespolitiek gaat meestal overal wel op. Succes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_16513215
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in een anti-kraakpand in Groningen gewoond en daar waren idd de beste referenties "iemand die je kent die er al woont". Er scheen een wachtlijst te zijn en ik had binnen 2 weken een kamer (eh, twee kamers). Dus spit je vrienden en kennissenkring af naar iemand die iemand kent die daar al woont. Vriendjespolitiek gaat meestal overal wel op. Succes.
Da's de ellende, ik heb alleen brave burgers als vrienden, mensen die voor 300 euro een kamer van 9m2 bewonen..
Mon 'en!
pi_16516803
Anyone?
Mon 'en!
pi_16518922
Ik betaalde 150 gulden per maand incl. twe ekamers, twee douches, twee keukens, twee toiletten, gas, water, licht, lift en heeeeerlijk groot ligbad

Anti-kraak rules!

Eh, nogmaals succes.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')