Ik kan me wel wat ooms en tantes voor me halen, bij
wie ik dat erg graag zou willen doen
Je zou wat kunnen rappen natuurlijk, dat schijnt nogal
bijzonder te zijn, tis iig ingewikkeld in het begin, dus
je hebt er dan wel moeite voor gedaan.
B
De C is van Cider .. dat drinkt tante graag .... ENZ
Da's dus ABC
[Dit bericht is gewijzigd door Pearly op 23-01-2004 11:28]
quote:ken je dat niet, van a-z dingen verzinnen die betrekking hebben
Op vrijdag 23 januari 2004 11:26 schreef Rahja het volgende:
wat = ABC??
A -> die is van Anton, kijk daar zit ie blij
B -> die is van broodje, want ook dat hoort er bij (dan is er dus ooit iets heel doms/leuks gebeurt om een broodje en dat weet iedereen dan weer en dan wordt er hard gelachen)
ergernis nummer 1
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:28 schreef livors het volgende:[..]
ken je dat niet, van a-z dingen verzinnen die betrekking hebben
op de gelukkige (flik het mij ooit en je kan lachen maar goed)
Woon nog niet zo heel lang in Nederland, al die tradities ontschieten (= dit een goed Ned. woord?) me een beetje. Best gaar, dan zit je op feestjes & dan maakt iemand een grap over Kabouter Plop (ofzo) & dan snapt iedereen wat diegene bedoelt (vanwege de nostalgie &zo) behalve ik ("huh, ik snap 'm niet....").
Of = het niet iets "Nederlands"?
quote:grappig....
A -> die is van Anton, kijk daar zit ie blij
B -> die is van broodje, want ook dat hoort er bij (dan is er dus ooit iets heel doms/leuks gebeurt om een broodje en dat weet iedereen dan weer en dan wordt er hard gelachen)
quote:TS, je bent gelukkig zelf tot de conclusie gekomen dat je hiermee niemand blij maakt.
ergernis nummer 1
quote:nog eens ut dubbele..
Op vrijdag 23 januari 2004 11:18 schreef jufnicole het volgende:
Mijn oom en tante zijn volgende maand 12,5 jaar getrouwden natuurlijk moet er weer even iets leuks door familieleden georganiseerd worden. We willen iets anders dan een lied of ABC, maar weten niet goed wat. We zijn met 7 volwassenen en 6 neefjes en nichtjes.
Wie weet er iets leuks of heeft er wel eens iets orgineels gedaan op zo`n feest?
quote:Wat is R&P? Een variant op R&B?
Op vrijdag 23 januari 2004 11:40 schreef HeatWave het volgende:
---> R&P
Een liedje is wel aardig, maar ook erg standaard. Is er niemand die iets anders weet dan een liedje? Ik heb echt hulp nodig, want helaas werkt de grijze massa slecht mee in deze toch wel creatief vereiste omstandigheden.
quote:R&P zijn wij,
Op vrijdag 23 januari 2004 11:52 schreef jufnicole het volgende:[..]
Wat is R&P? Een variant op R&B?
groetjes,
uw mod
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:20 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
R&P zijn wij,
groetjes,
uw mod
ok ontopic:
Bekijk de 12,5 jaar eens van een andere kant, bijvoorbeeld: zie de twaalf jaren op de chinese manier: ga elk jaar af (bijvoorbeeld: het eerste jaar vn hun huwelijk is het jaar van de aap, bekijk de bijbehorende termen die bij de aap horen (in dit geval:de aap staat voor onberekenbaar, intelligent, aanpassend) en zoek leuke anekdotes bij elkaar die hierop terugslaan. Ga zo die 12.5 jaar af.
zo zijn er nog wel andere manieren, als die 12,5 jaar maar duidelijk naar voren komen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |