abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16510548
Een paar donkerrode (beetje gevlekt rood/zwart) Dr Martens-schoenen.

De maat die op de schoenen staat is UK 4, dat komt overeen met maat 37. Maar ze vallen erg groot uit! Ik heb altijd maat 38 van schoenen en zelfs deze docs zijn mij nog te groot. Ze zijn dus geschikt voor iemand met ca. maat 38,5 - 39, denk ik. Ze kunnen uiteraard vrijblijvend gepast worden. Ik woon in Utrecht.

Ik heb ze gekocht op 8 december 2003 (aankoopbon aanwezig), vorige maand dus. Nieuwprijs: ¤ 109,99

Ze zijn geweldig, maar ze zijn me dus helaas te groot. Ik heb ze weinig gedragen.

Vraagprijs: ¤ 80,-

vrijdag 23 januari 2004 @ 10:35:40 #2
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_16510670
grin ik zou mijn vriendin hier heel blij mee kunnen maken
maar ik geloof dat ze kleinere maat heeft... ff checken vanmiddag
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_16510787
En ruilen mag niet meer? Eventueel met uitleg?
pi_16510896
Ja, die maat, daarin zit 'm dus precies de crux. Ik snap er helemaal niets van. Ik ken iemand die ook altijd maat 38 heeft van schoenen en die heeft een paar Docs maat 5 die perfect zitten. Maar die maten van Docs-schoenen schijnen wel vaker raar uit te vallen.

Ik kreeg in de winkel eerst maat 5 (= 38 dus), die waren véél te groot. Toen kreeg ik maat 4 en die voelden wel goed, ik ging er ook niet vanuit dat ik nóg een maat kleiner nodig zou hebben. Maar ik had dus toch wat beter moeten voelen daar in die winkel.

Ik heb al watten in de neuzen gedaan, zooltjes erin, maar nog zijn ze me te groot. Dus met pijn in m'n hart toch maar besloten ze te verkopen...

pi_16510921
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:40 schreef Viperdesign het volgende:
Ruilen moet binnen acht dagen, daarvoor heb ik toch te lang gewacht. M'n eigen stomme schuld.
pi_16547289
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:40 schreef Viperdesign het volgende:
Jouw opmerking heeft me over de streep getrokken, ik ben onder het motto 'wie niet waagt, die niet wint' toch met die schoenen terug gegaan naar de winkel en ik heb moeten praten als Brugman maar die verkoper heeft ze uiteindelijk toch ingenomen en gaat ze terugsturen naar de fabrikant. Hij hield er een ander paar Docs naast met officieel dezelfde maat en die waren zichtbaar veel kleiner. Nou maar hopen dat de fabrikant ook meewerkt...

Maar dat betekent dus dat dit topic op slot kan.

pi_16549630
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:48 schreef rooierooie het volgende:
ik ben onder het motto 'wie niet waagt, die niet wint' toch met die schoenen terug gegaan naar de winkel en ik heb moeten praten als Brugman maar die verkoper heeft ze uiteindelijk toch ingenomen en gaat ze terugsturen naar de fabrikant.
Fijn om te horen .
pi_16549904
Bedankt voor het meedenken! (wel voor me duimen hè, dat die fabrikant ook wil meewerken...)
pi_16549988
als ze zichtbaar groter zijn zou ik nergens over inzitten.
blaat
  zondag 25 januari 2004 @ 09:32:37 #10
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16562352
verkoopt ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')