quote:Ik vond het persoonlijk gewoon erg terecht.
Op vrijdag 23 januari 2004 04:54 schreef Megumi het volgende:
Stoer hoor.
quote:Ja, dat helpt ook heel erg hard als the enemy keihard op je in begint te rammen ja
Op vrijdag 23 januari 2004 04:58 schreef Megumi het volgende:
Hence to fight and conquer in all your battles is not supreme excellence; supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinus1983 op 23-01-2004 05:09]
quote:Er begonnen vier mensen op mij in te slaan. Ik heb gewoon teruggeslagen. Ik durf gerust te stellen dat zij zijn begonnen, maar ik ben er uitgestuurd. Ik heb eigenlijk zelfs iemand anders verdedigd. Het is de eerste keer dat ik op iemand heb ingeramd, maar ergens had ik het idee dat die gasten het verdienden. Jammer alleen dat zij er nu nog steeds gezellig zitten te bieren en ik er uitgestuurd ben.
Op vrijdag 23 januari 2004 05:04 schreef Linz het volgende:
heb je alleen een klap terug geven uit verdediging of ben je ook toen meteen maar doorgegaan? dus buiten-proportioneel?
quote:We zijn trots op je, ga je nu slapen?? Dank u
Op vrijdag 23 januari 2004 04:53 schreef Ype het volgende:
Verhaal
quote:Bijna. Ga jij nu je nerd-computeronderdelen configureren of weet ik wat wat jij nu nog doet voor kneuzenacties op dit late uur? Het zit er dik in dat je totaal geen leven hebt en allerminst een idee hebt van het concept vrienden dat je sowieso al durft te stellen dat iemand die uit gaat stoer zou kunnen zijn
Op vrijdag 23 januari 2004 05:09 schreef boeiend007 het volgende:[..]
We zijn trots op je, ga je nu slapen?? Dank u
No offence uiteraard.
quote:Is er iemand jarig dan?
Op vrijdag 23 januari 2004 05:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Taart!!!!, Feest!!! enzo
[Dit bericht is gewijzigd door Megumi op 23-01-2004 05:15]
wat voor fysieke schade heb jij toegebracht, ype? had ie een bloedneus of iets dergelijks? en deden je knokkels zeer?
quote:Ik heb eigenlijk geen idee. Ik hou eigenlijk niet zo van vechten, maar in dit geval vind ik het terecht. Ik ben nogal breed uitgevallen en ben nogal sterk, dus ik kon ze makkelijk hebben. Maar toch vind ik het achteraf niet fijn. Ik los een conflict liever op met een goede discussie, maar deze mensen begonnen met hun vieren op een gozer in te slaan en daarbij ontzagen ze mij niet. Toen schoot ik even uit mijn rol en heb ik wat losgemept. Niet erg veel boeiend, maar blijkbaar boeiend genoeg dat de uitsmijter mij er uit flikkerde.
Op vrijdag 23 januari 2004 05:14 schreef Linz het volgende:
Hmm..heb nog nooit echt keihard uitgehaald, bang voor de schade die ik zou aanrichten...wat voor fysieke schade heb jij toegebracht, ype? had ie een bloedneus of iets dergelijks? en deden je knokkels zeer?
quote:Ja, dat heb ik eigenlijk ook, ik hou niet van geweld, helemaal niet om het te gebruiken. Maar als ik echt kwaad wordt, meestal als iemand me zwaar onrecht aandoet, dan schiet ik uit m'n bol en flink ook.
Op vrijdag 23 januari 2004 05:16 schreef Ype het volgende:[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik hou eigenlijk niet zo van vechten, maar in dit geval vind ik het terecht. Ik ben nogal breed uitgevallen en ben nogal sterk, dus ik kon ze makkelijk hebben. Maar toch vind ik het achteraf niet fijn. Ik los een conflict liever op met een goede discussie, maar deze mensen begonnen met hun vieren op een gozer in te slaan en daarbij ontzagen ze mij niet. Toen schoot ik even uit mijn rol en heb ik wat losgemept. Niet erg veel boeiend, maar blijkbaar boeiend genoeg dat de uitsmijter mij er uit flikkerde.
ik denk dat je wel terecht hebt gehandeld, ttss..wat is dat nou 4 tegen 1???, echt laf, goed dat je ze klappen hebt verkocht...
en hopen dat je klappen hard aangekomen zijn
quote:Dank je wel. Ik denk dat mijn klappen hard genoeg aankwamen, want ze waren blijkbaar aanleiding genoeg om mij er uit te kicken
Op vrijdag 23 januari 2004 05:21 schreef Linz het volgende:[..]
Ja, dat heb ik eigenlijk ook, ik hou niet van geweld, helemaal niet om het te gebruiken. Maar als ik echt kwaad wordt, meestal als iemand me zwaar onrecht aandoet, dan schiet ik uit m'n bol en flink ook.
ik denk dat je wel terecht hebt gehandeld, ttss..wat is dat nou 4 tegen 1???, echt laf, goed dat je ze klappen hebt verkocht...
en hopen dat je klappen hard aangekomen zijn
[Dit bericht is gewijzigd door neusaap op 23-01-2004 05:54]
quote:Van welke anime is dat? ^^
Op vrijdag 23 januari 2004 05:12 schreef Megumi het volgende:[..]
Is er iemand jarig dan?
*snik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |