Jossa
Elf: Lenwë Calaelen
Ireth Culnámo (=Elfs... Jaaaa daar word k blij van klink mooi)
quote:Ik heet ook Sackville-Baggins (Familie van Frodo) in het Hobbits en dus Ringeril in het Elfs, maar dat laatste is duidelijk.....
Op maandag 16 februari 2004 16:03 schreef Keon het volgende:
haha, wat grappig:
Ikke heet:
Berilac Sackville-Baggins (hobbit's)
&
Amras Ringëril (Elf's)
en in het elfs:
Elemmírë Súrion
Maar volgens een tolkien expert die mijn naam heeft vertaald in Quenya (een van de talen die Tolkien zelf heeft verzonnen), is het Elen Anvanya
Hij heeft deze naam in Tengwar letters (die mooie gekrulde letters die ook op de deur van Moria staan) voor me opgeschreven en ik heb er een tattoo van laten maken op mijn rug!
quote:Delemarre miskien als echte 8rnaam??
Op woensdag 18 februari 2004 15:22 schreef Esthar het volgende:
hobbit:
Molly Bracegirdle of Hardbottleen in het elfs:
Elemmírë Súrion
quote:Cool!
Op woensdag 18 februari 2004 15:22 schreef Esthar het volgende:
hobbit:
Molly Bracegirdle of Hardbottleen in het elfs:
Elemmírë SúrionMaar volgens een tolkien expert die mijn naam heeft vertaald in Quenya (een van de talen die Tolkien zelf heeft verzonnen), is het Elen Anvanya
Hij heeft deze naam in Tengwar letters (die mooie gekrulde letters die ook op de deur van Moria staan) voor me opgeschreven en ik heb er een tattoo van laten maken op mijn rug!
quote:Ik schop hem nog maar eens omhoog, hier vind je namelijk de Queniaanse (hoop dat ik dit nu goed spel) en Sindarijnse vertalingen van je naam. Alleen Elfs dus, maar wel aardig waarheidsgetrouw wat ik zo hier en daar hoor.
Op zondag 15 februari 2004 23:44 schreef Morwen het volgende:
Hier vind je nog een namen-generator:http://www.councilofelrond.com/modules.php?op=modload&name=Semantics&file=index
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |