abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16502570
quote:
HILVERSUM - De Haagse scholier Murat D., die vorige week conrector Van Wieren van het Terra Collega doodschoot, heeft volgens zijn vertrouwensman 'heel erg spijt'. R. Kaya zei dat donderdag in Netwerk.

Murat had eerst niet door dat het zo ernstig was. Toen Kaya hem dat vertelde, was hij heel erg geschrokken. "Hij weet het niet meer. Hij heeft het gevoel dat hij zijn eigen leven en dat van Van Wieren heeft verpest, heeft doodgemaakt", aldus Kaya in Netwerk.

Murat wilde tegen Kaya en zijn grootvader, die hem naar de politie hebben gebracht, niet zeggen van wie hij het wapen had gekocht. Eerst zei hij tot tweemaal toe van een junk, daarna dat hij het van een 'gewone' man had gekocht, wat Kaya en de grootvader ook niet geloofden. "Hij moet diegene goed hebben gekend", aldus Kaya.

De vertrouwensman erkende dat hij zelf tweemaal met justitie in aanraking is geweest wegens wapenbezit en dat de vader van Murat in de gevangenis zit, 'maar gelukkig niet voor moord'. Op de vraag of het wapen uit die kringen kwam, zei Kaya: "Dat denk ik totaal niet". De man die een wapen aan een kind van zestien jaar verkoopt, moet volgens Kaya 'goed gek in zijn hoofd zijn'.

Murat had aan Kaya verteld dat hij het wapen 'al lang' had, maar wilde niet zeggen sinds wanneer. Zijn ouders waren volgens de vertrouwensman niet op de hoogte van het wapenbezit. Zijn moeder maakte Murats kamer elke week schoon.

Kaya vermoedt dat het wapenbezit van Murat samenhangt met het feit dat Murats vader gevangen zit. Het wegvallen van de vader heeft volgens Kaya een grote rol gespeeld in het gedrag van Murat en in de psychische toestand waarin hij terecht was gekomen. Kaya bevestigde dat Murats moeder nog geen contact met de nabestaanden van Van Wieren had gezocht. "Met behulp van professionals proberen wij een geschikte mogelijkheid te vinden", aldus Kaya.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=264274&c=10

Meneer heeft spijt.
Ja, en nu? Aai over z'n bol en alles is ok?

pi_16502595
Spijt hebben heeft nu geen nut meer
pi_16502597
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:01 schreef haaahaha het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/news.jsp?n=264274&c=10

Meneer heeft spijt.

ja

hoezo?

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:02:10 #4
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16502601
Prima. Geef hem maar een lieve aai.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:02:38 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_16502614
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:01 schreef haaahaha het volgende:

Meneer heeft spijt.

Nee das gemeen!
pi_16502621
Krijgt hij geen geld nu.

Hij heeft toch spijt betuigd?

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_16502625
quote:
Hij heeft het gevoel dat hij zijn eigen leven en dat van Van Wieren heeft verpest, heeft doodgemaakt",
No shit
pi_16502630
Ik heb er spijt van dat we hem asiel hebben verleend
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:03:26 #9
81462 Mouw
-Cultfiguur-
pi_16502638
Dom klein lulletje.
Psychisch gestoord
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:03:26 #10
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16502639
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:02 schreef Ype het volgende:
Prima. Geef hem maar een lieve aai.
met een zweep.... 'k ben wat dat betreft wel een voorstander aan hetworden van lijfstraffen....

naja, iig een hardere aanpak dan aaien en sorry zeggen en hij 's weer vrij

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16502642
quote:
"Hij heeft het gevoel dat hij zijn eigen leven en dat van Van Wieren heeft verpest, heeft doodgemaakt", aldus Kaya in Netwerk.
Dat haalt je de koekoek, goochemerd.
Die gast is verdomme dood!
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:03:41 #12
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16502649
Alsof het nu geen turk meer is, enkel omdat meneer spijt heeft. Mooi niet dus! Spijt hebben heeft nu geen nut meer...
pi_16502671
Moet die nu meer aankomen!

Flink straffen die gast!!!!

pi_16502672
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:03 schreef Gravit het volgende:
waarschijnlijk is hij gewoon nederlands hoor..
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16502682
Hij heeft het gevoel dat hij zijn eigen leven en dat van Van Wieren heeft verpest, heeft doodgemaakt",

wat een understatement , murat

pi_16502684
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:03 schreef Gravit het volgende:
Wel eens van gastarbeiders gehoord, nitwit?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_16502691
natuurlijk heeft spijt hebben geen nut meer...

maar wat moet ie dan zeggen?

pi_16502696
Jij krijgt dalijk spijt als jij op vrij voeten komt, dan zul jij wel een lesje leren van somimge mensen...

(Volgens mij is hij iig niet veilig meer als ie vrijkomt...)

pi_16502704
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

waarschijnlijk is hij gewoon nederlands hoor..

Voel je nou niet geroepen om het voor hem op te nemen..please...
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:05:38 #20
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16502719
Ik zie hem liever in Texas veroordeeld worden door George Bush. Tot je weet wel welke straf.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16502756
*aai*

pi_16502759
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:05 schreef FLipKick het volgende:
Jij krijgt dalijk spijt als jij op vrij voeten komt, dan zul jij wel een lesje leren van somimge mensen...

(Volgens mij is hij iig niet veilig meer als ie vrijkomt...)

Ja, hij krijgt de slechte spellers op z'n dak.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_16502764
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:03 schreef DubbelFrisss het volgende:
Alsof het nu geen turk meer is, enkel omdat meneer spijt heeft. Mooi niet dus! Spijt hebben heeft nu geen nut meer...
En dat slaat op? Turk zijn heeft hier toch helemaal niks mee te maken. Die jongen is geboren en getogen in Nederland. Wat heeft het hebben van spijt te maken met het feit dat je ouders van turkse komaf zijn?
pi_16502774
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:06 schreef Roellio het volgende:
*aai*

[afbeelding]

Hahahahh LOL!!
pi_16502780
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:05 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ik zie hem liever in Texas veroordeeld worden door George Bush. Tot je weet wel welke straf.
240 uur dienstverlening?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')