quote:Nee, dat maak jij er van. Ik zie het nergens staan en bovendien is de rechtzaak nog niet eens geweest.
Op donderdag 22 januari 2004 23:01 schreef haaahaha het volgende:[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=264274&c=10
Meneer heeft spijt.
Ja, en nu? Aai over z'n bol en alles is ok?
quote:* DubbelFrisss stopwatch indrukt...
Op donderdag 22 januari 2004 23:06 schreef Haagse_Ebony het volgende:[..]
En dat slaat op?
Turk zijn heeft hier toch helemaal niks mee te maken. Die jongen is geboren en getogen in Nederland. Wat heeft het hebben van spijt te maken met het feit dat je ouders van turkse komaf zijn?
Hmm, 3 minuten, valt mee.
Murrat en familie en nabestaanden van de leraar... geef elkaar de hand, en zand ervover. ![]()
quote:Het feit dat hij zichzelf Turk noemt.
Op donderdag 22 januari 2004 23:06 schreef Haagse_Ebony het volgende:[..]
En dat slaat op?
Turk zijn heeft hier toch helemaal niks mee te maken. Die jongen is geboren en getogen in Nederland. Wat heeft het hebben van spijt te maken met het feit dat je ouders van turkse komaf zijn?
quote:Klopt, ik ben sfeer aan het creeeren.
Op donderdag 22 januari 2004 23:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nee, dat maak jij er van. Ik zie het nergens staan en bovendien is de rechtzaak nog niet eens geweest.
Ik ben blij dat ik vanavond gehoord heb dat er een discussie gaande is om straffen voor moord te verhogen naar 30 jaar. Laat Murat hier maar als eerste de voordelen van plukken. En dat ie 17 is pech, hij heeft een daad als een volwassene begaan, laat hem dan ook maar gestraft worden als volwassene.
quote:en twee weken voorwaardelijk.....
Op donderdag 22 januari 2004 23:07 schreef julekes het volgende:[..]
240 uur dienstverlening?
..als waarschuwing..
quote:Tja, Murat mag blij zijn dat hij geen zonen had. Als het mijn vader was geweest was mijn levensdoel gelijk geregeld: wraak.
Op donderdag 22 januari 2004 23:08 schreef TheActraiseR het volgende:
Murrat en familie en nabestaanden van de leraar... geef elkaar de hand, en zand ervover.
quote:Duidelijk. Dan creeer ik een slot.
Op donderdag 22 januari 2004 23:09 schreef haaahaha het volgende:[..]
Klopt, ik ben sfeer aan het creeeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |