Vanvond weer R/C madness?!
quote:vanaaf ben ik er niet
Op dinsdag 27 januari 2004 16:47 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ligt eraan,,... als er niemand iets meer te tellen heeft dan wel jah,.... anders... niet.Vanvond weer R/C madness?!
Zoals jullie weten is een 540 can motor een elektrische motor.....
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:11 schreef I_PANDA_I het volgende:
Die lelijke kerel in dat programma doet net of hij niet weet dat R/C auto's op Nitromethaan rijden,.....Amateur programma. Maar wel leuk
quote:Slecht hoor... dacht dat Discovery Channel altijd feiten e.d in hun programma's wouden laten zien.... nemen ze zo'n arse aan
Op dinsdag 27 januari 2004 20:49 schreef I_PANDA_I het volgende:
Gisteren ook al
[..]
Op het moment heb ik dus een HPI Sprint, Tamiya FF02 en een Academy SP3. Ik ben van plan om alles te verkopen en van dat geld een Tamiya Baja King TL-01B te kopen en die helemaal tunen en daar een straat/rag auto van te maken. Ook een Corally F1 voor erbij om hard te gaan. Eind dit jaar wil ik een Kyohso Inferno kopen en uitrusten met een 4cc Force en een 3 versnellingsbak. Straatbandjes en aluminium opleuk meuk erbij. Een kijken of het industrieterrein groot genoeg is voor max km/h records
zeker!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:55 schreef MarkyB het volgende:
Nieuw leven inblazen!
ja, ja, ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:14 schreef Impry het volgende:
Een vraagje...het lijkt met wel mooi om zo'n ding te hebben. Maar heb je daar nu veel onderhoud/kosten aan? En moet je technisch zijn?
En wat zijn nou de totale (aanschaf/onderhouds)kosten om een mooi RC-tje te krijgen dat geschikt is voor een absolute n00b die geen schijtbak wil hebben (excl. benzine)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:20 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ja, ja, ja.
onderhoud: gewoon alle schroefjes nagaan na het rijden en ff schoonmaken.
kosten: brandstof, onderdelen die je sloopt (altijd wel tandwielen)
technisch: je moet procedures kunnen volgen (handleiding) daarnaast ook een oorzaak vast kunnen stellen naaraanleiding van een faal.
het ligt er echt 200% aan wat jij wil hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:35 schreef Impry het volgende:
[..]
En wat zijn nou de totale (aanschaf/onderhouds)kosten om een mooi RC-tje te krijgen dat geschikt is voor een absolute n00b die geen schijtbak wil hebben (excl. benzine)
En wat zijn de benzine kosten?
Kan je beter gaan motorrijdenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
het ligt er echt 200% aan wat jij wil hebben.
brandstof is 10 euro per liter.
Zo een als hierboven bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
het ligt er echt 200% aan wat jij wil hebben.
brandstof is 10 euro per liter.
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:46 schreef Hugster het volgende:
http://www.pureesoiree.be/Post/?P_ID=3281Je kan wel zeggen dat ie em onder controle heeft
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |