Dan maak je iets mee jongen dat wil je niet weten, leuk effect ook...
Ik hoop dat je de volgende dag nog normaal kan lopen!!
P.S: wat heeft dit met sexualiteit te maken? schopje?
Niks bijzonder verder
[Edit] innemen moet je doen door het op te snuifen net boven het potje.. en omvallen dat doe je er niet van...
[Dit bericht is gewijzigd door Ghettobob op 22-01-2004 19:21]
quote:lol
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef BFSkinner het volgende:
Nu kun je heel hard in je kont gepakt worden
quote:Buiten het feit dat je daarna barstende koppijn hebt.
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef Ghettobob het volgende:
Niks bijzonder verder
quote:Klopt. Heb ik 6 jaar geleden eens geprobeerd omdat een (gewone) vriend dat ook deed. Toen mij daarna werd gezegd dat het schadelijk was voor de hersenen heb ik het snel terzijde gelegd. De hoofdpijn daarna was langduriger dan het effect zelf.
Op donderdag 22 januari 2004 19:15 schreef brainovic het volgende:
volgens mij duurt het maar heel even maar is het wel heeeel heftig...
schijnt 5 minuten helemaal krom te liggen en dan in een tik weer nuchter te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 22-01-2004 19:21]
quote:Probeer eens als je aan de diarree bent?
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef Ghettobob het volgende:
Het schijnt de spieren (en dus ook de kringspier waardoor homo's het veel gebruiken) te verslappen... maareh je voelt je vooral vet vaag voor een minuut ofzo... Alsof al het bloed naar je hoofd gaat..Niks bijzonder verder
[Edit] innemen moet je doen door het op te snuifen net boven het potje.. en omvallen dat doe je er niet van...
quote:Dat is toch regel bij alle poppers?
Op donderdag 22 januari 2004 19:34 schreef Darkster1981 het volgende:
de poppers die ik ken mag je absoluut niet innemen. je mag alleen ruiken aan de vloeistof, dus ff met je neus erboven hangen.
quote:Lijkt me ook, ja.
Op donderdag 22 januari 2004 19:38 schreef Copycat het volgende:[..]
Dat is toch regel bij alle poppers?
Ik vind het erg cool! Je schijnt het alleen niet te vaak te moeten doen, maar ik heb er nog nooit echt harde cijfers/feiten over gezien
bdw, ik heb alleen ervaring met Rush
edit: ik hoor idd vaak over hoofdpijn, maar heb ik er zelf nooit van gehad en de mensen die ik ken die het ook gebruikt hebben ook niet. (voor zover ik weet dan )
[Dit bericht is gewijzigd door NietGroen op 22-01-2004 19:45]
Je mag het NIET innemen, het is niet eens de bedoeling dat de stof je huid raakt, je mag alleen de verdamping opsnuiven...
Het is gruwelijk giftig, als je het inneemt brand het je slokdarm weg...
Als je het flesje open laat staan is het binnen no time verdampt.
Niet teveel gebruiken, 1 a 2 snuifjes op een avond, niet meer want je krijgt een hoofdpijn van hier tot gunter.
De high is kort, een paar minuutjes maar, maar erg heftig.
Voor de sex neem je het het beste in tijdens het sexen, wanneer je al vrij hoog in je opwinding zit, enorm heftig gevoel gegarandeerd...
Maar het is overheerlijk om gewoon lekker te gaan liggen, popper te nemen en jezelf te laten verwennen, oogjes dicht, partner tussen je benen en genieten maar.
Zonder sex, dus gewoon lekker achterover liggen, oogjes dicht is ook heerlijk.
Maar het is en blijft echt zooi, gebruik het niet vaak en niet veel....
Ik heb alleen ervaring met rush...
quote:Nah heb het vroeger vet vaak gedaan...nooit problemen gehad... je zal er wel niet zo goed tegen kunnen.
Op donderdag 22 januari 2004 19:43 schreef erodome het volgende:
Ja, je gaat onherroepelijk neer als je staat terwijl de poppers nog werken....
Serieus en ja ik spreek uit ervaring, tis dat ik een buil op mijn hoofd had, anders had ik niet geloofd dat ik neer was gegaan.
quote:Heel erg intens orgasme levert dat op, heel apart...
Op donderdag 22 januari 2004 19:53 schreef Try-out het volgende:
.. Volgens mij wordt het zowel in de homo als hetero-scene gebruikt toch? Is het een aanrader om een orgasme te krijgen tijdens de rush? En zo ja, is dat veel heftiger?
quote:hehe, lijkt me wel cool id, want alles voelt heel cool aan je lichaam
Op donderdag 22 januari 2004 21:01 schreef axxl het volgende:
Een leuke tip voor een popper trip: Ga naar een zwembad toe met een wildwaterbaan, of een wat ruigere glijbaan. Net voordat je er van af wilt glijden snuif je een keer diep aan dat popperflesje die je meegesmokkeld hebt in je zwembroekzak en je jumped de glijbaan inGegarandeerd een aquasensatie, maar kijk uit dat je dat flesje wel goed dichtdoet en vooral NIET kwijtraakt, anders kan je het komende halfuur onder water zwemmen op zoek naar dat flesje :S en door het chloorwater krijg je natuurlijk van die ontzettend rode ogen waar een gemiddelde stoner jaloers op kan zijn
Tsja, poppers, werd trouwens vroeger door artsen gebruikt, maar dat terzijde, het is nu een part- en sexdrug. Ook een party-drug ja, want een snufje op de dansvloer en je gaat uit je dak Het staat vooral bekend vanwege de enorm geile bui die je erdoor krijgt (of verhoging van je geilheid) en een geweldig orgasme.
Wat het doet:
-laat bloed naar je hoofd stromen
-maakt je geiler
-verslapt de spieren (waardoor het bij homo's erg populair is, de anus is nml een spier)
-veroorzaakt een intensief orgasme
Poppers snuif je op vanuit het flesje, je houdt de opening voor je neusgat en druk de ander dicht. De lengte is langer als je meer snuift, maar ook beperkt, het duurt vrij kort (een paar minuten). Teveel snuiven is ook niet goed, merk je gelijk vanwege hoofdpijn bijv.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 23-01-2004 20:01]
quote:Als je er toch helemaal slap van wordt... ooit geprobeerd i.c.m. fistfucken?
Op donderdag 22 januari 2004 19:43 schreef erodome het volgende:
Ja, je gaat onherroepelijk neer als je staat terwijl de poppers nog werken....
Serieus en ja ik spreek uit ervaring, tis dat ik een buil op mijn hoofd had, anders had ik niet geloofd dat ik neer was gegaan.... knip ...
quote:Ik heb 1 keer poppers gebruikt tijdens een party. Ik was toen al behoorlijk waus. Jeetje, wat was dat ff heftig. Super kort, maar heel vaag. Voelde super.. Daarna had ik wel ff zoiets van, niemand tegen me aan lullen. Ik wil ff alleen zijn.
Op donderdag 22 januari 2004 21:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:Tsja, poppers, werd trouwens vroeger door artsen gebruikt, maar dat terzijde, het is nu een part- en sexdrug. Ook een party-drug ja, want een snufje op de dansvloer en je gaat uit je dak
Het staat vooral bekend vanwege de enorm geile bui die je erdoor krijgt (of verhoging van je geilheid) en een geweldig orgasme.
quote:beetje vaag gevoel in je hoofd krijg je er idd van....
Op donderdag 22 januari 2004 21:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:-knip-
Wat het doet:
-laad bloed naar je hoofd stromen
-maakt je geiler
-verslapt de spieren (waardoor het bij homo's erg populair is, de anus is nml een spier)
-veroorzaakt een intensief orgasmePoppers snuif je op vanuit het flesje, je houdt de opening voor je neusgat en druk de ander dicht. De lengte is langer als je meer snuift, maar ook beperkt, het duurt vrij kort (een paar minuten). Teveel snuiven is ook niet goed, merk je gelijk vanwege hoofdpijn bijv.
en ehm TARA: persoonlijk zou ik niet LAAD schrijven maar LAAT
quote:Nee en dat ben ik ook niet van plan om daarvoor te gebruiken.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:55 schreef DemonRage het volgende:[..]
Als je er toch helemaal slap van wordt... ooit geprobeerd i.c.m. fistfucken?
Ik zie het al voor me dat het volgende gebeurt, popper, hand erin, popper uitgewerkt, groot probleem.....
Wat nu als ik mijn spieren weer onbewust aanspan met die hand erin, dan gaat het waarschijnlijk aardig pijn doen om die hand er weer uit te krijgen...
Nee, zoiets moet of gewoon gaan, of niet, ben niet zo dol op grensen zwaar verleggen met drugs op....
Niet via mond innemen, ook niet tijdens LSDtrip!
Voor de rest, rustig aan ermee en nee het is niet alleen voor homo`s hoewel het wel helpt om je sluitspier te ontspannen. Dus wel ideaal voor anale sex.
quote:Is niet bepaald hetzelfde effect. De enige die ik hier wat zinnigs over hoor zeggen zijn Erodome en Tara.
tis troep. je kunt beter heel veel alcohol drinken, is zelfde effect en veel fijner.
Ik heb poppers jarenlang gebruikt, waarvan een aantal jaren op bijna dagelijkse basis. Ik ben ermee gestopt toen ik last kreeg van extreem hoge bloeddruk. Mijn huisarts en de internisten in het ziekenhuis beweerden dan dit niet het gevolg kon zijn van de poppers, maar ik ben het daarna eigenlijk niet meer gaan gebruiken (dat is nu bijna 3 jaar geleden). Bloeddruk is nog steeds te hoog. Zelf zie ik nog steeds een link, maar het kan ook gewoon paranoia zijn.
Wat betreft de effecten. Ze waren super!!! Vooral tijdens sex (ik ben weliswaar hetero, maar hou wel van bepaalde vormen van SM, en geloof me, daar is het ook geweldig bij). Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar het werkte als volgt. Ik nam mijn eerste snuifje als ik al een heel eind op weg was. De werking is vrij kort, en dan nam is vaak weer wat. Ik kwam in een soort droom-achtige staat, waarbij alles sex en pure geilheid was. Iets anders bestond niet meer. Alsof je in een verwarmd zwembad ligt, vol met sex sex en nog eens sex.
Je stelt je orgasme zo lang mogelijk uit, om zo lang mogelijk hiervan te blijven genieten, maar als ik dan klaar was gekomen, voelde ik mijn hart enorm tekeer gaan en werd ik bang. Hoofdpijn heb ik er nooit van gehad, maar wel enigszins duizelig, en een enorm slecht gevoel over mezelf "wat heb ik nu weer gedaan?"/ Regelmatig heb ik in de periode van 10 minuten na zo'n ervaring hele flesje door de WC gespoeld, in het kader van 'dit doe ik niet meer'.
Maar ja, binnen een week had ik weer een nieuw flesje. Het nadeel van poppers is namelijk wel, dat sex zonder poppers op den duur saai wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |