abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16495354
Ik heb zojuist een aantal flesjes "poppers" aangeschaft. Wie kan mijn vertellen hoe het te gebruiken en wat zijn precies alle effecten ervan. Verschillende websites zijn hier nogal onduidelijk over, zo zou je omvallen als je het staande gebruikt, is dat waar? Wie heeft er ervaring mee en hoe heb je het beleefd? Heb de andere forums hierover ook gelezen, maar die gaan meer over het gebruik van drugs en sex.
pi_16495404
Ik zou als ik jou was een goede vriend zoeken. Daarna veel poppers innemen en vervolgens gebukt gaan staan.

Dan maak je iets mee jongen dat wil je niet weten, leuk effect ook...

Ik hoop dat je de volgende dag nog normaal kan lopen!!

donderdag 22 januari 2004 @ 19:15:39 #3
8475 brainovic
Liberte toujours
pi_16495483
volgens mij duurt het maar heel even maar is het wel heeeel heftig...
schijnt 5 minuten helemaal krom te liggen en dan in een tik weer nuchter te zijn. Over omvallen weet ik niks

P.S: wat heeft dit met sexualiteit te maken? schopje?

Zeker niet van steen maar brain is wel een kei....
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:17:17 #4
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_16495521
Het schijnt de spieren (en dus ook de kringspier waardoor homo's het veel gebruiken) te verslappen... maareh je voelt je vooral vet vaag voor een minuut ofzo... Alsof al het bloed naar je hoofd gaat..

Niks bijzonder verder

[Edit] innemen moet je doen door het op te snuifen net boven het potje.. en omvallen dat doe je er niet van...

[Dit bericht is gewijzigd door Ghettobob op 22-01-2004 19:21]

Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:17:27 #5
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16495523
Nu kun je heel hard in je kont gepakt worden
-Shrink-
pi_16495551
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef BFSkinner het volgende:
Nu kun je heel hard in je kont gepakt worden
lol
En zo is het ...
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:19:19 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16495563
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef Ghettobob het volgende:

Niks bijzonder verder

Buiten het feit dat je daarna barstende koppijn hebt.
Heb het een keer geprobeerd, vond er geen fuck aan en mijn hoofd knalde nadien bijna uit elkaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16495599
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:15 schreef brainovic het volgende:
volgens mij duurt het maar heel even maar is het wel heeeel heftig...
schijnt 5 minuten helemaal krom te liggen en dan in een tik weer nuchter te zijn.
Klopt. Heb ik 6 jaar geleden eens geprobeerd omdat een (gewone) vriend dat ook deed. Toen mij daarna werd gezegd dat het schadelijk was voor de hersenen heb ik het snel terzijde gelegd. De hoofdpijn daarna was langduriger dan het effect zelf.
Mijn ervaring? Je kunt net zo goed spiritus snuiven.

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 22-01-2004 19:21]

www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_16495603
Sigaret even erin dopen.. en vervolgens aan de sigaret trekken.. Erg lekker..
pi_16495845
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:17 schreef Ghettobob het volgende:
Het schijnt de spieren (en dus ook de kringspier waardoor homo's het veel gebruiken) te verslappen... maareh je voelt je vooral vet vaag voor een minuut ofzo... Alsof al het bloed naar je hoofd gaat..

Niks bijzonder verder

[Edit] innemen moet je doen door het op te snuifen net boven het potje.. en omvallen dat doe je er niet van...

Probeer eens als je aan de diarree bent?
pi_16495940
de poppers die ik ken mag je absoluut niet innemen. je mag alleen ruiken aan de vloeistof, dus ff met je neus erboven hangen.
als je ze inneemt (oraal>>> via mond dus) mag je meteen naar ziekenhuis, of meteen heel veel melk drinken.
tis troep. je kunt beter heel veel alcohol drinken, is zelfde effect en veel fijner.
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:38:46 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16496091
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:34 schreef Darkster1981 het volgende:
de poppers die ik ken mag je absoluut niet innemen. je mag alleen ruiken aan de vloeistof, dus ff met je neus erboven hangen.
Dat is toch regel bij alle poppers?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16496146
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is toch regel bij alle poppers?

Lijkt me ook, ja.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_16496244
als je popper snuift voel je je een minuutje heel relax. Tijdens sex wordt je extra geil. Je lichaamt voelt gewoon anders aan.

Ik vind het erg cool! Je schijnt het alleen niet te vaak te moeten doen, maar ik heb er nog nooit echt harde cijfers/feiten over gezien

bdw, ik heb alleen ervaring met Rush

edit: ik hoor idd vaak over hoofdpijn, maar heb ik er zelf nooit van gehad en de mensen die ik ken die het ook gebruikt hebben ook niet. (voor zover ik weet dan )

[Dit bericht is gewijzigd door NietGroen op 22-01-2004 19:45]

Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_16496250
... en het effect ervan? Wel heb ik begrepen dat je enorm klaarkomt, maar ik hoor alleen barstende koppijn. Het proberen wel of niet waard? Zijn er mensen die het regelmatig gebruiken? Gaarne jullie ervaring!
pi_16496257
Ja, je gaat onherroepelijk neer als je staat terwijl de poppers nog werken....
Serieus en ja ik spreek uit ervaring, tis dat ik een buil op mijn hoofd had, anders had ik niet geloofd dat ik neer was gegaan.

Je mag het NIET innemen, het is niet eens de bedoeling dat de stof je huid raakt, je mag alleen de verdamping opsnuiven...
Het is gruwelijk giftig, als je het inneemt brand het je slokdarm weg...
Als je het flesje open laat staan is het binnen no time verdampt.

Niet teveel gebruiken, 1 a 2 snuifjes op een avond, niet meer want je krijgt een hoofdpijn van hier tot gunter.

De high is kort, een paar minuutjes maar, maar erg heftig.
Voor de sex neem je het het beste in tijdens het sexen, wanneer je al vrij hoog in je opwinding zit, enorm heftig gevoel gegarandeerd...

Maar het is overheerlijk om gewoon lekker te gaan liggen, popper te nemen en jezelf te laten verwennen, oogjes dicht, partner tussen je benen en genieten maar.
Zonder sex, dus gewoon lekker achterover liggen, oogjes dicht is ook heerlijk.

Maar het is en blijft echt zooi, gebruik het niet vaak en niet veel....

Ik heb alleen ervaring met rush...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:50:22 #17
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_16496454
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:43 schreef erodome het volgende:
Serieus en ja ik spreek uit ervaring, tis dat ik een buil op mijn hoofd had, anders had ik niet geloofd dat ik neer was gegaan.
Nah heb het vroeger vet vaak gedaan...nooit problemen gehad... je zal er wel niet zo goed tegen kunnen.
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_16496467
ik had btw geen ervaring. heb alleen een keer een uitvoerige uitleg gehad van een homo over het gebruik van poppers.
pi_16496529
.. Volgens mij wordt het zowel in de homo als hetero-scene gebruikt toch? Is het een aanrader om een orgasme te krijgen tijdens de rush? En zo ja, is dat veel heftiger?
pi_16497314
Zitten ja.. anders pleur je om.. Is mij 1x overkomen.. en met alcohol blijft het erg lang hangen is mijn ervaring.
pi_16497336
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:53 schreef Try-out het volgende:
.. Volgens mij wordt het zowel in de homo als hetero-scene gebruikt toch? Is het een aanrader om een orgasme te krijgen tijdens de rush? En zo ja, is dat veel heftiger?
Heel erg intens orgasme levert dat op, heel apart...
Maar zie het maar eens voor elkaar te krijgen in die paar minuutjes
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16497528
Een keer geprobeerd kreeg een rooie kop en moest even heel hard lachen, dat was het wel zo'n beetje.
A dirty mind is a joy forever.
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:29:46 #23
60430 Bartuc
Pugno Pro Patria
pi_16497591
Heb hier thuis ook een nog een potje staan(gekocht in London), maar behalve een gevoel alsof je hoofd op ontploffen staat merk ik er weinig van. Heb na de tijd ook nooit hoofdpijn en ben gelukkig ook nog nooit 'out' gegaan of omgevallen toen ik het gebruikt had.
Schijnt alleen niet zo best voor je hersenen te zijn.
pi_16497706
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_16498452
Een leuke tip voor een popper trip: Ga naar een zwembad toe met een wildwaterbaan, of een wat ruigere glijbaan. Net voordat je er van af wilt glijden snuif je een keer diep aan dat popperflesje die je meegesmokkeld hebt in je zwembroekzak en je jumped de glijbaan in Gegarandeerd een aquasensatie, maar kijk uit dat je dat flesje wel goed dichtdoet en vooral NIET kwijtraakt, anders kan je het komende halfuur onder water zwemmen op zoek naar dat flesje :S en door het chloorwater krijg je natuurlijk van die ontzettend rode ogen waar een gemiddelde stoner jaloers op kan zijn
pi_16498705
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:01 schreef axxl het volgende:
Een leuke tip voor een popper trip: Ga naar een zwembad toe met een wildwaterbaan, of een wat ruigere glijbaan. Net voordat je er van af wilt glijden snuif je een keer diep aan dat popperflesje die je meegesmokkeld hebt in je zwembroekzak en je jumped de glijbaan in Gegarandeerd een aquasensatie, maar kijk uit dat je dat flesje wel goed dichtdoet en vooral NIET kwijtraakt, anders kan je het komende halfuur onder water zwemmen op zoek naar dat flesje :S en door het chloorwater krijg je natuurlijk van die ontzettend rode ogen waar een gemiddelde stoner jaloers op kan zijn
hehe, lijkt me wel cool id, want alles voelt heel cool aan je lichaam
je moet je alleen wel ff inhouden als er een paar mooie vrouwen tegen je aan knallen
Blauw is de kleur van een hoop bier
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 januari 2004 @ 21:22:41 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16499104
Poppers zijn niet bedoeld om in te nemen (via de mond) en ook niet goed voor de huid, bij aanraking direct afspoelen. Verder raad ik je aan om het niet staande te gebruiken. Evenwichtsverlies en desorientatie is een mogelijkheid (en dan ga je om) Tenslotte, neem niet teveel, achteraf kun je behoorlijke koppijn krijgen en je neusslijmvliezen gaan irriteren.
Natuurlijk verschilt uitwerking en bijverschijnselen per persoon en hoeveelheid.
Tot zover de waarschuwingen

Tsja, poppers, werd trouwens vroeger door artsen gebruikt, maar dat terzijde, het is nu een part- en sexdrug. Ook een party-drug ja, want een snufje op de dansvloer en je gaat uit je dak Het staat vooral bekend vanwege de enorm geile bui die je erdoor krijgt (of verhoging van je geilheid) en een geweldig orgasme.

Wat het doet:
-laat bloed naar je hoofd stromen
-maakt je geiler
-verslapt de spieren (waardoor het bij homo's erg populair is, de anus is nml een spier)
-veroorzaakt een intensief orgasme

Poppers snuif je op vanuit het flesje, je houdt de opening voor je neusgat en druk de ander dicht. De lengte is langer als je meer snuift, maar ook beperkt, het duurt vrij kort (een paar minuten). Teveel snuiven is ook niet goed, merk je gelijk vanwege hoofdpijn bijv.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 23-01-2004 20:01]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 00:55:41 #28
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_16505889
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:43 schreef erodome het volgende:

... knip ...

Als je er toch helemaal slap van wordt... ooit geprobeerd i.c.m. fistfucken?
pi_16506575
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Tsja, poppers, werd trouwens vroeger door artsen gebruikt, maar dat terzijde, het is nu een part- en sexdrug. Ook een party-drug ja, want een snufje op de dansvloer en je gaat uit je dak Het staat vooral bekend vanwege de enorm geile bui die je erdoor krijgt (of verhoging van je geilheid) en een geweldig orgasme.

Ik heb 1 keer poppers gebruikt tijdens een party. Ik was toen al behoorlijk waus. Jeetje, wat was dat ff heftig. Super kort, maar heel vaag. Voelde super.. Daarna had ik wel ff zoiets van, niemand tegen me aan lullen. Ik wil ff alleen zijn.
NoW=WoW
pi_16511084
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:

-knip-

Wat het doet:
-laad bloed naar je hoofd stromen
-maakt je geiler
-verslapt de spieren (waardoor het bij homo's erg populair is, de anus is nml een spier)
-veroorzaakt een intensief orgasme

Poppers snuif je op vanuit het flesje, je houdt de opening voor je neusgat en druk de ander dicht. De lengte is langer als je meer snuift, maar ook beperkt, het duurt vrij kort (een paar minuten). Teveel snuiven is ook niet goed, merk je gelijk vanwege hoofdpijn bijv.

beetje vaag gevoel in je hoofd krijg je er idd van....
Je wordt ongelofelijk geil idd en krijgt een heftig orgasme, ik denk dat je er voor uit moet kijken niet te veel te gebruiken...
Verder moet je idd niet gaan staan (tenminste.. ik Probeer het niet eens ) het laat idd je bloed naar je hoofd stromen en dat voelt nogal ehm... warm!

en ehm TARA: persoonlijk zou ik niet LAAD schrijven maar LAAT

Carpe diem
pi_16514343
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:55 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Als je er toch helemaal slap van wordt... ooit geprobeerd i.c.m. fistfucken?

Nee en dat ben ik ook niet van plan om daarvoor te gebruiken.

Ik zie het al voor me dat het volgende gebeurt, popper, hand erin, popper uitgewerkt, groot probleem.....
Wat nu als ik mijn spieren weer onbewust aanspan met die hand erin, dan gaat het waarschijnlijk aardig pijn doen om die hand er weer uit te krijgen...

Nee, zoiets moet of gewoon gaan, of niet, ben niet zo dol op grensen zwaar verleggen met drugs op....

pi_16516174
Ik heb het een keer gebruikt...ik kan het me nog vaag herinneren. En ik weet ook nog dat ik een orgamse had (dat kon ik trouwens ook nog checken met de dame dit op me zat) Maar ik gebruik het niet meer zo snel. Ik heb een paar dagen giga koppijn gehad.
spam (de ~ (m.), ~s) 1 ongevraagde e-mail, m.n. reclame => junkmail
pi_16520796
Poppers tijdens stoned of dronken zijn.....lekker
Poppers tijdens een XTC of Coke trip.....werelds

Niet via mond innemen, ook niet tijdens LSDtrip!

Voor de rest, rustig aan ermee en nee het is niet alleen voor homo`s hoewel het wel helpt om je sluitspier te ontspannen. Dus wel ideaal voor anale sex.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16526639
Ik gebruikte t vroeger wel eens, maar ik dacht dat het nu niet meer te koop was?
  zondag 25 januari 2004 @ 12:03:52 #35
77057 WPA
punk4ever
pi_16563931
quote:
tis troep. je kunt beter heel veel alcohol drinken, is zelfde effect en veel fijner.
Is niet bepaald hetzelfde effect. De enige die ik hier wat zinnigs over hoor zeggen zijn Erodome en Tara.

Ik heb poppers jarenlang gebruikt, waarvan een aantal jaren op bijna dagelijkse basis. Ik ben ermee gestopt toen ik last kreeg van extreem hoge bloeddruk. Mijn huisarts en de internisten in het ziekenhuis beweerden dan dit niet het gevolg kon zijn van de poppers, maar ik ben het daarna eigenlijk niet meer gaan gebruiken (dat is nu bijna 3 jaar geleden). Bloeddruk is nog steeds te hoog. Zelf zie ik nog steeds een link, maar het kan ook gewoon paranoia zijn.

Wat betreft de effecten. Ze waren super!!! Vooral tijdens sex (ik ben weliswaar hetero, maar hou wel van bepaalde vormen van SM, en geloof me, daar is het ook geweldig bij). Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar het werkte als volgt. Ik nam mijn eerste snuifje als ik al een heel eind op weg was. De werking is vrij kort, en dan nam is vaak weer wat. Ik kwam in een soort droom-achtige staat, waarbij alles sex en pure geilheid was. Iets anders bestond niet meer. Alsof je in een verwarmd zwembad ligt, vol met sex sex en nog eens sex.
Je stelt je orgasme zo lang mogelijk uit, om zo lang mogelijk hiervan te blijven genieten, maar als ik dan klaar was gekomen, voelde ik mijn hart enorm tekeer gaan en werd ik bang. Hoofdpijn heb ik er nooit van gehad, maar wel enigszins duizelig, en een enorm slecht gevoel over mezelf "wat heb ik nu weer gedaan?"/ Regelmatig heb ik in de periode van 10 minuten na zo'n ervaring hele flesje door de WC gespoeld, in het kader van 'dit doe ik niet meer'.
Maar ja, binnen een week had ik weer een nieuw flesje. Het nadeel van poppers is namelijk wel, dat sex zonder poppers op den duur saai wordt.

Wild Punks Amsterdam
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:17:17 #36
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_17944944
Ik had een keer gedroomd over poppers terwijl ik t nooit heb gezien of gebruikt
Had een potje met geel spul, en ik zo tegen iedereen die ik tegen kwam "hey moet je eens goed ruiken "
Iedereen trippen die dr aan rook, hele vage droom, en toen werd ik wakker.
.
..
...
....
pi_18863847
POPPERS: WAT ZIJN DAT?

Poppers bevatten de stof amylnitriet , butylnitriet of isoamyl nitriet. Poppers behoren tot een groep geneesmiddelen die worden toegepast bij sommige hartklachten of ernstige aanvallen van astma. Poppers zijn legaal verkrijgbaar in de sexshop. Ook sommige smart shops verkopen poppers.

Poppers worden tegenwoordig verkocht in een flesje. In het flesje zit een wit balletje. De popper-vloeistof verdampt als het flesje wordt geopend. De damp van de poppers wordt door de neus opgesnoven. Een enkele keer worden poppers nog verkocht in ampullen die onder de neus gebroken worden.

Tot voor kort werden poppers het meest gebruikt bij sex. Poppers waren vooral populair onder mannelijke homo-sexuelen. Onder jonge uitgaanders worden poppers nu wat populairder. Poppers worden dan soms gecombineerd met XTC of speed.

Dosering en werking
Het effect van poppers begint direct na het opsnuiven van de damp door de neus. 1 maal snuiven is voldoende voor een effect van ongeveer 1 - 2 minuten. Echter: als je regelmatig poppers gebruikt, bouw je tolerantie voor het bloedvatverwijdende effect op. Dat wil zeggen dat je dan meer nodig hebt om gewenste effecten te bereiken. Als je een tijd geen poppers meer neemt, verdwijnt deze tolerantie weer.

Gewenste effecten van poppers:

Sexueel: versterken van lustgevoel. Remmingen vallen weg. Als poppers worden genomen vlak voor een een opkomend orgasme wordt het klaarkom-gevoel versterkt.
Omdat de erectie vermindert, kan men met poppers het orgasme ook uitstellen.
Poppers maken dat aanraken prettig -erotisch aanvoelt. Door het spierverslappende effect ontspant de anale kringspier. Dat vergemakkelijkt de penetratie.
Snelle bloeddrukdaling: een snel door het lichaam opstijgend warm gevoel, het gevoel dat het bloed snel naar het hoofd stijgt. Oplichtende vlekken als men de ogen sluit.
Positieve gevoelens: een opgewekt , prettig gestimuleerd gevoel. Positieve gevoelens worden versterkt.
Versterkt het "wause" gevoel van XTC. Het "wause" gevoel van XTC wordt versterkt of komt weer wat terug.

Ongewenste effecten:

Hoofdpijn. In uitzonderlijke gevallen is de hoofdpijn zo hevig dat men het bewustzijn verliest. Consumenten melden dat de hoofdpijn soms tot een week kan aanhouden.
Vermoeidheid en misselijkheid na gebruik van poppers
Moeite met scherp zien. Dit effect kan enkele dagen aanhouden.
Poppers geven bij veel mensen een gulzige neiging om steeds weer opnieuw te snuiven. De ongewenste effecten kunnen dan erg hevig worden en lang aanhouden. Indien men weinig poppers neemt, zijn de ongewenste effecten mild en duren ze in het algemeen kort.

TIPS OM RISICO'S TE VERMINDEREN

Slik poppers nooit in! Dat is erg gevaarlijk. Poppers belemmeren het transport van zuurstof door het bloed. Poppers zijn ook een bijtende stof.
Pas op met vuur. Poppers zijn vluchtig en brandbaar!
Zorg dat je je niet verwondt. Veel mensen worden duizelig en slap als het effect opkomt.
Raak de vloeistof niet aan, want deze vloeistof irriteert de huid en neusslijmvliezen
Probeer je er mentaal op voor te bereiden dat je het flesje na 1 of 2 keer weg doet. Poppers geven "trek in meer".
Mensen met hart- en vaatproblemen mogen geen poppers nemen. De plotseling optredende veranderingen in de bloedvaten, kunnen voor hen zelfs fataal zijn.
Let op de signalen van je lichaam. Doe dit vooral ook bij het eventueel combineren van poppers met XTC of speed. De combinatie van XTC/speed en poppers vormt een zware belasting voor je hart- en bloedvaten. Combineren blijft riskant.

Verslaving: geestelijke en lichamelijke afhankelijkheid

Geestelijk: geestelijke afhankelijkheid kan ontstaan. Deze geestelijke afhankelijkheid is vooral merkbaar in bepaalde situaties zoals tijdens sex, het uitgaan.
Sommige mensen raken zo gewend aan intensieve sex met poppers dat zij niet meer zonder poppers kunnen klaarkomen. Sex zonder poppers vinden ze dan onvoldoende prikkelend en opwindend.
Men beleeft een dergeljike sexuele afhankelijkheid van poppers vaak als zeer beklemmend en frustrerend .

Lichamelijk: er ontstaat tolerantie voor het bloedvatverwijdende effect. Dat is het warme "rush"- effect dat je lichamelijk het meest voelt. Volgens consumenten ontstaat er minder tolerantie voor het geestelijk stimulerende effect. De tolerantie verdwijnt nadat men enige tijd gestopt is.

Onder uitgaanders is niet aangetoond dat men onthoudingsverschijnselen krijgt nadat men stopt. Waarschijnlijk is dit zo omdat poppers een kort durende effect hebben. In de industrie waar men langere perioden met vergelijkbare gassen werkt, is wel voorgekomen dat men na enkele dagen buiten de fabriek lichamelijke onthoudingsverschijnselen krijgt. Dit zou kunnen betekenen dat zeer frequente gebruikers van poppers lichamelijk onthoudingsverschijnselen zouden kunnen krijgen.

Ik gebruik poppers vaker op stap en nee niet omdat ik homo ben maar gewoon van de "rush" die ik ervan krijg. Gewoon chill gevoel als je lekker uit je dak gaat op goede muziek
  maandag 3 mei 2004 @ 20:15:58 #38
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_18864144
Leuk dat je er een slappe van kunt krijgen

Leuk dat je het gevoel kunt hebben dat je een epileptische aanval hebt
Leuk om bewust jezelf een hoofdpijn aan te meten
Leuk dat je dagen niet meer kunt autorijden omdat alles zo wazig is.

Ow ja, je kunt er dood van gaan
Asjemenou
  maandag 3 mei 2004 @ 20:26:15 #39
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18864461
Ik zou het wel eens willen proberen maar ik mag het niet, om medische redenen. Moet t maar bij medicinale shagjes houden...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_18864821
had eens zo'n flesje gekocht voor de lol.
3 dagen lang ofzo in een deuk gelegen telkens voor 3 minuutjes ofzo na een snuifje eraan.
maar na een tijdje krijg je wel behoorlijke koppijn alsof je hoofd uit elkaar knalt.

voor een keertje leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

o ja, en niet tijdens seks geprobeerd trouwens.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:43:11 #41
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_18879627
Schijnt erg slecht voor je hart en bloedvaten te zijn... Je hart gaat ineens racen alsof je leven
ervanaf hangt... daardoor kan je (mits opgewonden) meer opgewonden raken omdat je lichaam dit met opgewonden zijn associeert... Je spieren verslappen wat de beleving wel weer erg vaag maakt... Een keer geprobeerd maar niets voor mij... Die koppijn kan te verklaren zijn door de hoge bloeddruk onder invloed... Wel toppie trouwens van TS om eerst info in te winnen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_18947672
poppers zijn illegaal en dat is uiteraard niet voor niets

ik heb ze zelfs ook gebruikt trouwens, maar niet voor sex maar voor de lol

is wel lachen hoor
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:21:49 #43
89691 YaYoh
Kom op man, denk eens na!
pi_18962815
Ik heb een tijdje terug op een website pilletjes gekocht, die lijken wel te werken. Op de een of andere manier was ik veel geiler als anders en ik hield het zeker 2 keer zo lang uit. Ik had ze op www.sexpillen.nl gekocht. Maar het kan ook tussen mijn oren hebben gezeten ( plasebo effect) Ik probeer ze zeker nog een keer uit. (dat moet van mijn vriendin zelfs LOL )
wet = wet (sms krom maar toch wet)
pi_18971409
ik heb ff op die site gekeken...maar ik kan echt nergens vinden wat de werkzame stof is...als ze dat er niet bij zetten dan is het vaak gewoon niets van bijzonders...maar ik kan er natuurlijk ook overheen gelezen hebben.
  zondag 9 mei 2004 @ 14:23:08 #45
89691 YaYoh
Kom op man, denk eens na!
pi_18994548
Een lijst met werkzame stoffen is wel degelijk aanwezig hoor, ik weet zeker dat ik die gelezen had en heb de link nog eens opgezocht. De volgende stoffen kwam ik tegen :

Wat zijn de werkzame stoffen?
De combinatie en verhouding van de volgende kruiden maakt Libido-power zo'n krachtig werkzaam product.
De belangrijkste stoffen zullen we hier voor u uiteenzetten.

Ginkgo Extract.(Ginkgo bilboa)
Gingko bevordert de bloedstroom naar de genitaliën doordat het de wand van de bloedvaten verwijdt.

Yohimbe.
Yohimbine werd in de jaren 80 bij het grote publiek bekend als gevolg van een streng begeleidt onderzoek door onderzoekers van de Queen?s University Medical School in Canada. Het onderzoek toonde aan dat Yohimbine diabetici en hartpatiënten (die vaak potentieproblemen hebben) kon helpen de potentie te herstellen. Het slagingspercentage was 64 procent, een indrukwekkend cijfer voor dergelijke patiënten.

Calcium.
Gaat zenuw spanning en prikkelbaarheid tegen, u voelt zich meer ontspannen.

Tribulus Terrestris.
Een product met een wetenschappelijke onderbouwing, klinisch onderzoek heeft namelijk aangetoond dat de productie van testosteron met 50% tot 70% stijgt bij een juist gebruik van Tribulus Terrestris.
Uit het onderzoek kwam verder naar voren dat Tribulus Terrestris een positieve uitwerking heeft op het immuunsysteem, de voortplantingsorganen en leverfuncties.
Hoe immuunsysteem, de voortplantingsorganen en leverfuncties.
wet = wet (sms krom maar toch wet)
  zondag 9 mei 2004 @ 17:04:27 #46
83921 poepert
lamme anus
pi_18997959
poppers zijn echt leuk spul. alles word wazig ofzo en je kop voelt alsof die opzwelt, hoofdpijn nog nooit last van gehad. tis leuk om op grappige momenten te doen (achter in de klas, tijdens een familie feest.....) niemand die er iets van merkt en na een minuut is het toch weer weg. echt grappig. mijn potje is kapotgevallen dus moet nog ff nieuwe kopen.....

owja, niet onbelangrijk: tijdens de sex. let goedverdomme goed op met die troep. ik heb het ooit tijdens de sex in de ogen van mn vriendin gegooid...... meteen uitgespoeld enzo, 2 dagen dik en rood geweest (gelukkig heeft ze er nix aan overgehouden)
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')