FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / De tweede Fok!MotorMeet [deel 10]
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 18:57
na deze deeltjes:

De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6]
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 8]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 9]

hier weer verder

Zwartadderdonderdag 22 januari 2004 @ 18:59
Die meeting? hoe lang is dat fietsen vanaf Utrecht Overvecht?
Gerakodonderdag 22 januari 2004 @ 19:07
Waar rijden jullie eigenlijk tijdens die meeting, als het weer het toelaat wil ik ook wel een keer mee, als het niet te ver is tenminste.
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 19:32
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:07 schreef Gerako het volgende:
Waar rijden jullie eigenlijk tijdens die meeting, als het weer het toelaat wil ik ook wel een keer mee, als het niet te ver is tenminste.
Dat spreken we voor de meet af
Inprincipe is het geloof ik de bedoeling dat we de eerst volgende meet rond Amsterdam gaan rijden.
En zo zal waarschijnlijk wel overal en nergens in Nederland gemeet worden laat maar zeggen
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 19:36
Maksterdonderdag 22 januari 2004 @ 19:48
Tering, Amsterdam is best ver weg Maarja hoe verder weg hoe meer ik kan rijden zullen we maar zeggen
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 19:57
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:48 schreef Makster het volgende:
Tering, Amsterdam is best ver weg Maarja hoe verder weg hoe meer ik kan rijden zullen we maar zeggen
Ach... wat is ver? Afgelopen zondag tenslotte ook 300 km gereden
(en dat was niet eens zo ver bij mij vandaan)
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 20:00
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:57 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ach... wat is ver? Afgelopen zondag tenslotte ook 300 km gereden
(en dat was niet eens zo ver bij mij vandaan)


Je zit er idd zo aan.....
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 20:05
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Je zit er idd zo aan.....


Precies... zal van de zomer leuk worden als ik naar mijn oom ga om te gaan toeren... eerst een kilometertje of 180 er heen, dan nog eens de route rijden, dan weer een kilometertje of 180 terug (mijn oom woont in Friesland) overigens wordt het dan waarschijnlijk wel een weekend logeren bij mijn oom. Geen zin om bij wijze van spreken 1000 km in 1 dag te rijden (tenzij je op vakantie gaat met de motor natuurlijk )
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 20:22
Ja, wij gaan in mei een weekje naar de Eiffel en in juli weer 1,5 week naar Italie

Weet je al iets meer van de YZF?

Maksterdonderdag 22 januari 2004 @ 20:37
Ver is idd een relatief begrip natuurlijk
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 20:54
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, wij gaan in mei een weekje naar de Eiffel en in juli weer 1,5 week naar Italie

Weet je al iets meer van de YZF?


Als het zaterdag droog is, krijg ik m een dagje mee om uit te proberen en te kijken of het bevalt
Zo ja, dan ken ik m kopen (moet wel eerst dan ff sparen en die Honda zien te lozen voor een leuke prijs zodat ik die YZF eerder heb )
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 20:55
Mag ik dan meeeeeeeee Zaterdag 60% kans op regen en 30% kans op zon... zal wel droog zijn dan

check dit trouwens

http://hornskeith.com/deerwreck.wmv

PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 21:01
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Zaterdag 60% kans op regen en 30% kans op zon... zal wel droog zijn dan
50% kans op regen @ RTL 4
Gisteren was het 30%
Just keep on praying for the good weather
Maksterdonderdag 22 januari 2004 @ 21:01
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik dan meeeeeeeee Zaterdag 60% kans op regen en 30% kans op zon... zal wel droog zijn dan

check dit trouwens

http://hornskeith.com/deerwreck.wmv


Auw.... Dat moet wel pijn doen
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 21:03
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:01 schreef PatrickM het volgende:

[..]

50% kans op regen @ RTL 4
Gisteren was het 30%
Just keep on praying for the good weather


Moeten we dan eerst naar Friesland rijden?
Op de motor?
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 21:07
Kijk OPM, dit is nou een Blade:

http://home.wanadoo.nl/amridder/Camtest.mpg

One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 21:09
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk OPM, dit is nou een Blade:

http://home.wanadoo.nl/amridder/Camtest.mpg


hoezo bruuuuuut???

en wat denk je van deze? een stuk dichterbij dan duitsland!

PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 21:10
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Moeten we dan eerst naar Friesland rijden?
Op de motor?


Mijn zus en zwager wonen in Den Haag hoor
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 21:13
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoezo bruuuuuut???

en wat denk je van deze? een stuk dichterbij dan duitsland!


Ik weet nog ergens een leuke sjopper te koop
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 21:17
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:13 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik weet nog ergens een leuke sjopper te koop


hahaha oja? waar?

retorische opmerking...

PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 21:19
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hahaha oja? waar?

retorische opmerking...


Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:09
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoezo bruuuuuut???

en wat denk je van deze? een stuk dichterbij dan duitsland!


Tja, dit filmpje was eigenlijk bedoeld om je af te schrikken, maar goed Je bent natuurlijk onervaren en weet nog niet hoe het voelt om zo hard op te trekken... je armen worden bijna uit de kom gerukt, maar ja

Mooie RGV trouwens! Denk ik..

Rijd trouwens normaal niet zo hoor, vooral niet op andermans motor

Hier nog een cool filmpje.. 1 van mn favorieten:

http://my-eyesight.com/iletoplist/motodepot/zdislav/video/whackpak.wmv

Die ene gast die naar rechts slingerd.. en dan plots gas geef en dan effe slipt, dat lijkt me best gaaf om te kunnen

Moet je wel veel vermogen voor hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 22-01-2004 22:27]

Maksterdonderdag 22 januari 2004 @ 22:26
Zie vrij weinig filmpje
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:27
Link fixed
Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:28
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en wat denk je van deze? een stuk dichterbij dan duitsland!
Ik hoop dat die motorisch dan wel goed is, want dat soort dingen gaan nog wel eens samen.
(gebrekking onderhoud, mede door veelal lage leeftijd laatste eigenaar)
Hoe lang heeft die eigenaar deze motor, en zijn er de laatste 2 jaar nog nieuwe zuigers o.i.d. ingegaan..
(laat dan maar eens een rekening zien)
Als die onderkuip alleen maar schaafplekken zijn dan zou ik het zo doen na een inspectiebeurt en proefrit.
Ben wel benieuwd naar die voetsteun.
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:31
Hee, wat vinden de heren van het oude model GSX-R600 ?

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:32
Met het mooie bolle kontje dus
Die Corona uitvoering ~
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:33
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tja, dit filmpje was eigenlijk bedoeld om je af te schrikken, maar goed Je bent natuurlijk onervaren en weet nog niet hoe het voelt om zo hard op te trekken... je armen worden bijna uit de kom gerukt, maar ja

Mooie RGV trouwens! Denk ik..


das waar maar het ziet er wel heel bruut uit! waar ik wel van schrok was die met dat rendier! je schrikt je echt de tering man! die kerel zal wel een flinke smak gemaakt hebben.

maar die RGV ziet er goed uit zo, he? ik heb em al een mail gestuurd, volgende week eens langs gaan?

dat andere filmpje doet het niet. nu wel.

[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 22-01-2004 22:34]

Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:33
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:

Beetje dikke kont, maar eigenlijk is er verder niets mis mee.
Vooral de bovenstaande niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 22-01-2004 22:36]

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:34
Ja, kan je doen

Trouwens, ik was dat niet hoor in dat filmpje met die Blade

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:35
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Beetje dikke kont, maar eigenlijk is er verder niets mis mee.
Vooral de bovenstaande niet.


Vind ik persoonlijk juist mooi, die kont zo druppelvorming
Maksterdonderdag 22 januari 2004 @ 22:36
Heb net ook Judgment Day gedoenload. Ziet er allemaal wel grappig uit. Best cool als je zoveel controle over je fiets heb!!
Gerakodonderdag 22 januari 2004 @ 22:37
Heel erg mooi, vooral die Corona uitvoering, precies zo een heeft hier bij ons nog bij Motoport gestaan een tijdje terug.
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 22:37
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Link fixed
Cool om te zien... maar ik ga ze het zeker niet nadoen (ben m'n toekomstige motor en mijn leven nog bij lange na niet zat )

Btw... ben nu Ghostrider aan het downen

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:37


Dit is een gast van MF.. die kent weer iemand die professionele foto's kan maken, ene Dexter van Creative Photo Art

Schitterende foto's..

[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 22-01-2004 22:39]

Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:38
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk juist mooi, die kont zo druppelvorming


Dan heb ik liever dit kontje.

Gisteren wat berekeningen gemaakt om in te ruilen op een ZX12r of een Hayabusa <kont!

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 22-01-2004 22:39]

One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:38
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee, wat vinden de heren van het oude model GSX-R600 ?


beauties, en vooral deze!!!
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 22:38
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:36 schreef Makster het volgende:
Heb net ook Judgment Day gedoenload. Ziet er allemaal wel grappig uit. Best cool als je zoveel controle over je fiets heb!!
Nou, die preview van JD2 die ik heb gedowned (linkje van Rietvaerder in deel 9) zie ik meer gebrek aan controle
Maksterdonderdag 22 januari 2004 @ 22:39
Die Corona is VET !!

Laat me raden, even wezen kijken op zeshonderd.cc

One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:40
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik hoop dat die motorisch dan wel goed is, want dat soort dingen gaan nog wel eens samen.
(gebrekking onderhoud, mede door veelal lage leeftijd laatste eigenaar)
Hoe lang heeft die eigenaar deze motor, en zijn er de laatste 2 jaar nog nieuwe zuigers o.i.d. ingegaan..
(laat dan maar eens een rekening zien)
Als die onderkuip alleen maar schaafplekken zijn dan zou ik het zo doen na een inspectiebeurt en proefrit.
Ben wel benieuwd naar die voetsteun.


dat zijn de vragen die ik naar hem heb toe gemaild, dankzij jullie adviezen !!!
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:40
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dan heb ik liever dit kontje.
[afbeelding]

Gisteren wat berekeningen gemaakt om in te ruilen op een ZX12r of een Hayabusa <kont!


Jij op een ZX12R oid ??
Zou ik voor een ZX12R gaan ipv de Busa.. die vind ik persoonlijk niet ZO mooi... Busa scoort wel beter wat betreft handling en remmen..
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:41
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Jij op een ZX12R oid ??
Zou ik voor een ZX12R gaan ipv de Busa.. die vind ik persoonlijk niet ZO mooi... Busa scoort wel beter wat betreft handling en remmen..


qua uiterlijk vind ik de busa niet de juiste proporties hebben.
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:41
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:39 schreef Makster het volgende:
Die Corona is VET !!

Laat me raden, even wezen kijken op zeshonderd.cc


Correct
Die Corona:
quote:
15.600 KM
Originele door Suzuki in beperkte oplage geleverde Corona Editie
Deze motor is in perfecte staat.
Geheel origineel. dealer onderhouden incl. onderhoudsboekje.
Inclusief Duo zitje.
Prijs: ¤ 6.799,-
En die bovenste van mijn rijtje plaatjes:
quote:
12.600 km
Blauw-Wit.
Deze motor is in perfecte staat.
Dealer onderhouden, incl. onderhoudsboekje.
Geheel standaard.
Inclusief Duo zitje.
Prijs:¤ 5.499,-
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:42
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

qua uiterlijk vind ik de busa niet de juiste proporties hebben.


Er is ook alleen maar naar stroomlijn gekeken..
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:42
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, kan je doen

Trouwens, ik was dat niet hoor in dat filmpje met die Blade


weet ik maar je mag van mij wel een proefrit maken ondanks je licht rbw, hoeven zij niet te weten toch?
Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:42
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Jij op een ZX12R oid ??
Zou ik voor een ZX12R gaan ipv de Busa.. die vind ik persoonlijk niet ZO mooi... Busa scoort wel beter wat betreft handling en remmen..


Waarom niet, vroeger al een GS-1000, ZX-10 en een GSX-R1100WP gehad w.v de laatste met 155 Pk.
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:43
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Er is ook alleen maar naar stroomlijn gekeken..


die er niet uitziet.
Gerakodonderdag 22 januari 2004 @ 22:44
Iemand op zoek naar een RGV???
Deze staat bij ons in het dorp te koop.

Dus niet meer in Emmeloord, dat is nog van de vorige advertentie, 2 jaar terug ongeveer.

PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 22:44
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

qua uiterlijk vind ik de busa niet de juiste proporties hebben.


Busa is lelijk... maar zit wel lekker (eigen bevinding op afgelopen motorrai) ZX-12R zal wel een beetje hetzelfde zijn... het zijn eigenlijk meer een kruizing van een toermachine zithouding met loads of bodywork en nog meer ladingen pk's en koppel
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:44
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:42 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Waarom niet, vroeger al een GS-1000, ZX-10 en een GSX-R1100WP gehad w.v de laatste met 155 Pk.


Was ook geintje.
Maar wat moet je met zoveel vermogen?
Kies liever iets lichters zodat je lekker hard bochtjes kan nemen

En een fiets om mee te spelen....
Maar ach, dat is persoonlijk

Of neem je zo'n fiets om iets te compenseren..

Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:45
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef Gerako het volgende:
Iemand op zoek naar een RGV???
Deze staat bij ons in het dorp te koop.

[afbeelding]

Dus niet meer in Emmeloord, dat is nog van de vorige advertentie, 2 jaar terug ongeveer.


Alleen als'ie onder de 1.500 euro is.
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:45
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

weet ik maar je mag van mij wel een proefrit maken ondanks je licht rbw, hoeven zij niet te weten toch?


Denk dat ze die eerst willen zien denk je niet?
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:45
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef Gerako het volgende:
Iemand op zoek naar een RGV???
Deze staat bij ons in het dorp te koop.

[afbeelding]

Dus niet meer in Emmeloord, dat is nog van de vorige advertentie, 2 jaar terug ongeveer.


thx! ga meteen ff kijken.
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 22:45
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef Gerako het volgende:
Iemand op zoek naar een RGV???
Deze staat bij ons in het dorp te koop.

[afbeelding]

Dus niet meer in Emmeloord, dat is nog van de vorige advertentie, 2 jaar terug ongeveer.


Ziet er wel mooi uit op dat plaatje
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:46
Anders raken de mensen niet geintresseerd Patrick
Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:48
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Was ook geintje.
Maar wat moet je met zoveel vermogen?
Kies liever iets lichters zodat je lekker hard bochtjes kan nemen

En een fiets om mee te spelen....
Maar ach, dat is persoonlijk

Of neem je zo'n fiets om iets te compenseren..


Ik verander nou eenmaal graag, en die Bimota is/was wel de beste en lichtste fiets qua handling ooit.
(179 kilo gewogen bij het RDW met alle vloeistoffen aan boord )
Dus nu ben ik wel weer eens toe aan wat anders.
Vooral die GSX'R1100 reed toen magistraal voordat zij gestolen werd.
Ook aan de ZX-10 heb ik hele goede herinneringen, zelfs een winter mee doorgereden voordat ik door een auto van de weg geduwd werd op de snelweg.
Gerakodonderdag 22 januari 2004 @ 22:49
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Alleen als'ie onder de 1.500 euro is.


Ik zal binnenkort eens even vragen wat hij er voor wil hebben, denk niet dat ie er meer als 1500 voor vraagt.
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 22:49
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Maar wat moet je met zoveel vermogen? laagtoerig hard kunnen rijden
Kies liever iets lichters zodat je lekker hard bochtjes kan nemen
laagtoerig door bochten gaan
En een fiets om mee te spelen.... laagtoerig door bochten vliegen, hoogtoerig alle 600'tjes er op het rechte stuk uitblazen
Maar ach, dat is persoonlijk idd


Bovenstaande heb ik geleerd van mijn zwager (boekwijsheid van mijn kant, geen praktijk ervaring, nog niet )
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:49
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Alleen als'ie onder de 1.500 euro is.


idd.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef Gerako het volgende:
Iemand op zoek naar een RGV???
Deze staat bij ons in het dorp te koop.

[afbeelding]

Dus niet meer in Emmeloord, dat is nog van de vorige advertentie, 2 jaar terug ongeveer.


weet je zo de prijs? hier staat ie niet bij nl.
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:49
ZX10 rijd zeker goed.... al istie wat log, net als de GSX-R1100.. maar ach, dat was zo in die tijd he

Maare, dat zijn wel serieuze fietsen dude, die ZX12R en Busa

One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:50
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

idd.
[..]

weet je zo de prijs? hier staat ie niet bij nl.


quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:49 schreef Gerako het volgende:

[..]

Ik zal binnenkort eens even vragen wat hij er voor wil hebben, denk niet dat ie er meer als 1500 voor vraagt.


koel, thx!!
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:51
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:49 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Bovenstaande heb ik geleerd van mijn zwager (boekwijsheid van mijn kant, geen praktijk ervaring, nog niet )


Het is maar wat je leuk vindt
Hoogtoerig is gewoon mijn stijl.. ik moet het ding horen werken... niet mn oor op de tank leggen om te horen of ie nog loopt bij wijze van spreken

I wil gewoon echt werken op een motor, en ik zoek de souplesse van een 600 puur voor de fun en bochtjes... tuurlijk kan dat ook met een zware fiets, maar dat ligt gewoon aan je rijstijl.

En een 600 wilt op het rechte stuk ook wel vooruit hoor

Gerakodonderdag 22 januari 2004 @ 22:51
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:44 schreef Gerako het volgende:
Iemand op zoek naar een RGV???
Deze staat bij ons in het dorp te koop.


Dus niet meer in Emmeloord, dat is nog van de vorige advertentie, 2 jaar terug ongeveer.


One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:52
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Denk dat ze die eerst willen zien denk je niet?


hm, mwja meestal wel he? ik had toch graag jouw oordeel gehad. anders rijd je met de jouwe een stukkie mee, switchen (of jij stapt alleen op de RGV en ik blijf even op jou wachten) we onderweg etc...
Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:52
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:49 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Bovenstaande heb ik geleerd van mijn zwager (boekwijsheid van mijn kant, geen praktijk ervaring, nog niet )


Van Rietvaerder ook niet.
Zo'n grote fiets rijdt gewoon heel anders, en de gemiddelde rijder kan met een 600 niet harder dan een beetje ervaren rijder met een 1200/1300..
Op het rechte stuk is het verschil echt groot merk ik altijd op de jaarbeursen waar menige als gekken rond rijdt.
Verbijsterende acceleratie. Met die GSX-R1100 was je in de eerste 3 versnellingen een ongeleide projectiel .. en zelfs bij 240+ gasgeven voelde je nog een duw in de rug.
Maar zelfs met die ZX10 deed ik geen stoplichtsprintjes om te "compenseren" o.i.d.
Wel heb ik daar een keer een tankslapper mee gehad bij +235 km/u.
(bocht bij Rozenburg voor de Zuid Hollanders onder ons)
Rij je over die gelaste naden in de weg, klak klak deed het stuur van links naar rechts...

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 22-01-2004 22:54]

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:53
Wat bedoel je met "van Rietvaerder ook niet" ?
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:53
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:51 schreef Gerako het volgende:

[..]


hmm, ok beter lezen. mijn fout. maar als je de prijs nog ff wilt posten vd week, zou top zijn!
Gerakodonderdag 22 januari 2004 @ 22:54
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hmm, ok beter lezen. mijn fout. maar als je de prijs nog ff wilt posten vd week, zou top zijn!


Zal ik doen
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:55
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hm, mwja meestal wel he? ik had toch graag jouw oordeel gehad. anders rijd je met de jouwe een stukkie mee, switchen (of jij stapt alleen op de RGV en ik blijf even op jou wachten) we onderweg etc...


Kan ook, maar niet switchen svp, en dan niet met mijn Bandit er vandoor gaan

Laat niemand op mijn motor rijden eigenlijk.. niet allrisk verzekerd.

Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:56
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat bedoel je met "van Rietvaerder ook niet" ?
Dat je eigenaar bent geweest en dus lange rijervaring hebt met supersports van 1.000 cc en meer.
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:57
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Kan ook, maar niet switchen svp, en dan niet met mijn Bandit er vandoor gaan

Laat niemand op mijn motor rijden eigenlijk..


weet ik, had je al eens eerder gezegd vandaar mijn tussenhaakjes opmerking erbij. alhoewel ik graag eens als een bandit er vandoor wil gaan

[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 22-01-2004 22:58]

PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 22:57
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Het is maar wat je leuk vindt
Hoogtoerig is gewoon mijn stijl.. ik moet het ding horen werken... niet mn oor op de tank leggen om te horen of ie nog loopt bij wijze van spreken

I wil gewoon echt werken op een motor, en ik zoek de souplesse van een 600 puur voor de fun en bochtjes... tuurlijk kan dat ook met een zware fiets, maar dat ligt gewoon aan je rijstijl.

En een 600 wilt op het rechte stuk ook wel vooruit hoor


Ik ben voor een laagtoerige rijder lekker easy going (als het maar lekker vlot doorgaat) maar ik vind het juist o zo lekker om 'm op een recht stuk lekker op zijn staart te trappen, en met een redelijke snelheid bochten door te kunnen gaan en dat hoeft van mij niet steppie aan de grond of een knee down te zijn, alles behalve zelfs...

-edit-

En het is natuurlijk een lekker gevoel om te weten DAT die power in een machine zit... maar om het altijd maar aan te gaan spreken
Niet mijn stijl... zoals mijn zwager zei: 'je weet toch wel dat je die power erin heb, dus je hoeft het niet te bewijzen... dus gewoon lekker relaxed rijden, en af en toe opentrekken. Als je wil en je houdt m goed hoog in toeren, kan je toch nog altijd een R1 bijhouden op topsnelheid'

[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 22-01-2004 23:00]

One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:57
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:54 schreef Gerako het volgende:

[..]

Zal ik doen


en waar is dat, jouw dorp?
Patrick281donderdag 22 januari 2004 @ 22:58
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:57 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik ben voor een laagtoerige rijder lekker easy going (als het maar lekker vlot doorgaat) maar ik vind het juist o zo lekker om 'm op een recht stuk lekker op zijn staart te trappen, en met een redelijke snelheid bochten door te kunnen gaan en dat hoeft van mij niet steppie aan de grond of een knee down te zijn, alles behalve zelfs...


Reken maar dat je met een ZX12 of een Busa goed kan beulen, maar ook close-ratio in de hoge toeren kan mennen.
Gerakodonderdag 22 januari 2004 @ 22:59
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

en waar is dat, jouw dorp?


Hippolytushoef, ligt ongeveer 5 km van het begin van de afsluitdijk, aan de kant van Noord-Holland.
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:59
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:57 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik ben voor een laagtoerige rijder lekker easy going (als het maar lekker vlot doorgaat) maar ik vind het juist o zo lekker om 'm op een recht stuk lekker op zijn staart te trappen, en met een redelijke snelheid bochten door te kunnen gaan en dat hoeft van mij niet steppie aan de grond of een knee down te zijn, alles behalve zelfs...


Tja.. dan verschillen wij daarin

Ligt ook een beetje aan mn bui.. tuurlijk af en toe lekker rustig rijden, maar dan gooi je die 600 in zn 6 en dan rijd je ook rustig

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 22:59
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Reken maar dat je met een ZX12 of een Busa goed kan beulen, maar ook close-ratio in de hoge toeren kan mennen.


Praat die jongen nou alsjeblieft niet 1 van deze 2 motoren aan

One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 22:59
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:57 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik ben voor een laagtoerige rijder lekker easy going (als het maar lekker vlot doorgaat) maar ik vind het juist o zo lekker om 'm op een recht stuk lekker op zijn staart te trappen, en met een redelijke snelheid bochten door te kunnen gaan en dat hoeft van mij niet steppie aan de grond of een knee down te zijn, alles behalve zelfs...


nee dan sluit ik me bij rietvaerder aan! easy going? no way!! lekker hoog die toeren en dan heerlijk die bochten in duiken, niks easy going. maarja, dat ben ik
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 23:01
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:59 schreef Gerako het volgende:

[..]

Hippolytushoef, ligt ongeveer 5 km van het begin van de afsluitdijk, aan de kant van Noord-Holland.


is wel een aardige eind weg van arnhem maar dat heb ik er wel voor over.
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 23:04
* Rietvaerder hoopt dat het zaterdag droog is..

YZF-dagje

PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 23:05
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nee dan sluit ik me bij rietvaerder aan! easy going? no way!! lekker hoog die toeren en dan heerlijk die bochten in duiken, niks easy going. maarja, dat ben ik


Tja... als ik dan nog ergens op 6000 rpm zit te toeren met een gangetje van 200+ met de YZF750R zit je met een 600cc al richting de 10000 rpm (kleine schatting kan overdreven zijn (of niet), geen ervaring...)
En tja... bochten, daar ben ik gewoon voorzichtig mee... hardstikke leuk dat knee downen enzo... maar als er net een vlek olie ligt, ga je met een beetje pech de vleesmolen in... en dat wil ik niet

Heb trouwens me laatste post op page 3 geedit... wat extra leesvoer

PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 23:05
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder hoopt dat het zaterdag droog is..

YZF-dagje


* PatrickM hoopt mee
One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 23:07
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder hoopt dat het zaterdag droog is..

YZF-dagje


mocht het droog zijn maken jullie dan ook wat pics? kunnen wij ook meegenieten.
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 23:08
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:05 schreef PatrickM het volgende:

[..]

* PatrickM hoopt mee


Ik neem wel digicam mee dan

Ja OPM.. we maken dus wel pics
Zo shit Patrick, dan lopen we wel voor op de rest mbt meetings

Wel lachen, zo maak je nog eens vrienden via internet
Ik ben nu in totaal al 3 keer wezen rijden met PatrickM:

1e meet... toen keer bij hem in de buurt, afgelopen zondag hier in de buurt

One_Punch_Mickeydonderdag 22 januari 2004 @ 23:10
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik neem wel digicam mee dan

Ja OPM.. we maken dus wel pics


mooi! hij zag er goed uit patrick, ik wist het wel als ik jou was! ik ga ervandoor, morgen weer (veel te) vroeg op.

tot later!

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 23:10
Hoooooi
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 23:12
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mocht het droog zijn maken jullie dan ook wat pics? kunnen wij ook meegenieten.


Ik maak dan zelf hier @ home ook wel een zooi pics van die fiets
Moet toch alvast dan wat kwijl materiaal voor mezelf hebben
PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 23:13
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zo shit Patrick, dan lopen we wel voor op de rest mbt meetings


Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 23:13
Tss
Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 23:21
Wat een rust gelijk, nu die OPM weg is
Maksterdonderdag 22 januari 2004 @ 23:21
In principe zou ik het in moeten kunnen halen als ik weer tijd heb en die KUT tentamens voorbij zijn

Denk dat daar maar aan gewerkt moet gaan worden

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 23:24
Wat inhalen?
Maksterdonderdag 22 januari 2004 @ 23:26
Jullie "meet" voorsprong

Maar ik ga ook pitten!

Adios compadros

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 23:28
De avond is nog jong

Truste

PatrickMdonderdag 22 januari 2004 @ 23:29
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:26 schreef Makster het volgende:

Maar ik ga ook pitten!

Adios compadros


* PatrickM neem voorbeeld hier aan

lekker slapen in de herrie van mijn pc (nou oke... ik hoor alleen mijn vga coolertje dan ) ivm het downen van Ghostrider

Rietvaerderdonderdag 22 januari 2004 @ 23:30
Allemaal watjes joh jullie!

Ik moet slapen hier met twee 80mm koelers.. stoor me er niet aan

One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 07:53
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een rust gelijk, nu die OPM weg is
hahahah maar nog altijd beter dan:
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker dood hier..

nog even over het weer, gistermiddag kwamen er sneeuwvlokjes uit de lucht vallen hier, niet veel maar toch...als die vlokjes jullie YZF-weekend maar niet verpest!

ZX9Rvrijdag 23 januari 2004 @ 09:06
Euh, euh, euh........
Wat gaan jullie zaterdag doen?
Ik las iets over Friesland?
En over YZF dagje?

Meer, meer, meer.......

Makstervrijdag 23 januari 2004 @ 09:27
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 09:06 schreef ZX9R het volgende:
Euh, euh, euh........
Wat gaan jullie zaterdag doen?
Ik las iets over Friesland?
En over YZF dagje?

Meer, meer, meer.......


Ze gaan kijken naar een YZF, ergens in Friesland geloof ik Weet er ook niet alles van maar volgens mij komt dat aardig in de buurt.
Rietvaerdervrijdag 23 januari 2004 @ 10:47
Nee, zijn zwager/oom woont in Den Haag... dus waarom zouden we naar dat koude Friesland komen
ZX9Rvrijdag 23 januari 2004 @ 10:52
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, zijn zwager/oom woont in Den Haag... dus waarom zouden we naar dat koude Friesland komen
Dacht ergens Friesland te hebben gelezen. Vandaar.
Rietvaerdervrijdag 23 januari 2004 @ 10:53
Ik ook.. daar woont zn oom geloof ik.

Die YZF is van zn zwager.

One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 14:32
wat is t stil hier...logisch, het is hardstikke mooi motorrijdweer...iedereen is nu lekker aan het sturen...
Makstervrijdag 23 januari 2004 @ 14:34
Behalve ik, dan die weer eens zit te leren
Rietvaerdervrijdag 23 januari 2004 @ 14:41
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is t stil hier...logisch, het is hardstikke mooi motorrijdweer...iedereen is nu lekker aan het sturen...
Helaas.... zat op school
super_hondavrijdag 23 januari 2004 @ 15:28
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is t stil hier...logisch, het is hardstikke mooi motorrijdweer...iedereen is nu lekker aan het sturen...
ik wou dat ik kon gaan motorrijden
mja moet nog een maand wachten voordat ik examen mag doen
One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 16:44
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:28 schreef super_honda het volgende:

[..]

ik wou dat ik kon gaan motorrijden
mja moet nog een maand wachten voordat ik examen mag doen


been there, done that! wanneer moet je op?

blij dat mijn stempeltje er al is...nu nog een motor

PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 17:17
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, zijn zwager/oom woont in Den Haag... dus waarom zouden we naar dat koude Friesland komen
Zwager en zus wonen in Den Haag, mijn oom in Friesland
One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 17:35
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:17 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Zwager en zus wonen in Den Haag, mijn oom in Friesland


wel een beetje opletten, he jongens!

hoe was het weer vandaag in het westen? nog lekker gereden?

PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 18:06
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wel een beetje opletten, he jongens!

hoe was het weer vandaag in het westen? nog lekker gereden?


Wel lekker, droog moest alleen de hele dag werken
En mijn motor... KM-teller kabel die ze binnen hadden gekregen had maar kabel tot ergens net voorbij de helft... dus ja dat hielp weinig. En aangezien ze het ff opnieuw moesten bestellen kon ik net zo goed mijn motor gelijk ff ophalen zodat ik iig kan rijden (welliswaar weet ik niet hoe hard ik rij als ik rij )...
Als ie volgende week binnenkomt, dan zetten ze m er gelijk ff op als ik langskom (kosteloos, alleen kabeltje betalen)
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 18:23
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 18:06 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Wel lekker, droog moest alleen de hele dag werken
En mijn motor... KM-teller kabel die ze binnen hadden gekregen had maar kabel tot ergens net voorbij de helft... dus ja dat hielp weinig. En aangezien ze het ff opnieuw moesten bestellen kon ik net zo goed mijn motor gelijk ff ophalen zodat ik iig kan rijden (welliswaar weet ik niet hoe hard ik rij als ik rij )...
Als ie volgende week binnenkomt, dan zetten ze m er gelijk ff op als ik langskom (kosteloos, alleen kabeltje betalen)


Dat had ik ook met mijn RGV250 en SZR-660..
Met die RGV lekker aan het rijden, opdraaien snelweg ..steeds opschakelen bij 10.500 toeren .. kan ik op een gegeven moment niet meer hoger ..dus zat al in zijn 6.
Bleek later gewoon over de 190 te rijden. En dat wekenlang iedere dag.
Ik heb mij wel vermaakt .. snelheid komt ook heel anders over zonder indicatie.

Met die SZR heb ik zeker meer dan een half jaar zonder gereden.
Ik wist ongeveer hoeveel toeren 100-120 was..
In de bebouwde kom goed naar andere auto's om je heen kijken.
Was wel leuk voor de kilometerstand, al had ik toen een leaseauto dus reed niet iedere dag.

One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 18:39
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]

Dit is een gast van MF.. die kent weer iemand die professionele foto's kan maken, ene Dexter van Creative Photo Art

Schitterende foto's..


echt schitterende foto's!! ik heb deze vandaag als achtergrond gezet op mijn pc , als je er nog meer hebt...
PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 18:44
Hier trouwens een foto van mijn oom zijn BMW

Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 18:58
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 18:44 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens een foto van mijn oom zijn BMW

[afbeelding]


Dat soort motorfietsen moesten eigenlijk verboden worden.
PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 19:00
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat soort motorfietsen moesten eigenlijk verboden worden.


Het lijkt me anders best een relaxte fiets om op te rijden... maar daar ben ik nu nog te jong voor
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 19:13
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:00 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Het lijkt me anders best een relaxte fiets om op te rijden... maar daar ben ik nu nog te jong voor


Qua blok kan je er best plezier mee hebben, en voor het soort motor schijnen ze goed te sturen.
In dat andere topic was zo'n jongen die dacht dat BMW auto's en motoren hetzelfde sportieve imago hebben.
Makstervrijdag 23 januari 2004 @ 19:16
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat soort motorfietsen moesten eigenlijk verboden worden.


Eens
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 19:21
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:16 schreef Makster het volgende:

[..]

Eens


Ik zei dat vorig jaar op mijn oude werk tegen 2 collega's die ook motor rijden.
Door de reactie wist ik weer welk merk ze beide reden.
(tja ik werkte in de buitendienst .. dus sprak ze ook weer niet zo vaak )
Het is wel mijn stelligste overtuiging.
PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 19:27
Toen ik me motor op ging halen stond er daar trouwens nog een Yamaha FJR1300... ik vroeg hem die buiten te zetten en mijn motor te houden... daar traptte hij helaas niet in
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 19:31
Dat grapje zullen ze wel vaker horen.
Maar ja misschien was het wel net je lucky day.

Dat ruitje op die BMW is trouwens al helemaal k-u-t.
Echt een anti motor dit.

PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 19:33
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
Dat ruitje op die BMW is trouwens al helemaal k-u-t.
Echt een anti motor dit.
Ruitje is elektrisch verstelbaar (en volgens mij dus niet alleen omhoog en omlaag, maar ook de hellingshoek van het ruitje)
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 20:06
One Punch: 1.500,00 Kawasaki GPX750R :

Vlijmen Noord Brabant is ook OK geloof ik.
hollander172vrijdag 23 januari 2004 @ 20:09
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 19:33 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ruitje is elektrisch verstelbaar (en volgens mij dus niet alleen omhoog en omlaag, maar ook de hellingshoek van het ruitje)


Ze zullen ongetwijfeld hun doelgroep bereiken met dat soort features maar mijn ding zou het niet zijn. Hebben die BMW's ook kontverwarming?
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 20:10
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:09 schreef hollander172 het volgende:
Hebben die BMW's ook kontverwarming?
GNA GNA
One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 20:14
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat soort motorfietsen moesten eigenlijk verboden worden.


ook helemaal mee eens, bmw moet het bij auto's houden.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
One Punch: 1.500,00 Kawasaki GPX750R :
[afbeelding]
Vlijmen Noord Brabant is ook OK geloof ik.
tja, ik heb mijn zinnen nu gezet op een RGV, vind ik qua uiterlijk ook mooier. en waren het jullie niet die mij afraadden om met een 750 te beginnen ?
PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 20:15
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:09 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ze zullen ongetwijfeld hun doelgroep bereiken met dat soort features maar mijn ding zou het niet zijn. Hebben die BMW's ook kontverwarming?


Het scheelt niet veel (zit overigens wel ABS en handverwarming op )
PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 20:16
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

tja, ik heb mijn zinnen nu gezet op een RGV, vind ik qua uiterlijk ook mooier. en waren het jullie niet die mij afraadden om met een 750 te beginnen ?


900cc and up supersports ... dat zijn niet echt beginnersfietsen... op 750cc ss moet je gewoon voorzichtig zijn, net als op een 600cc ss.
Alleen zit er in een 750cc ss meer koppel dan een 600cc ss...

Ik praat dan trouwens over de oudere 750cc supersports. Die nieuwe soes 750 is natuurlijk een beest die niet voor beginnershandjes is

[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 23-01-2004 20:17]

Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 20:17
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ook helemaal mee eens, bmw moet het bij auto's houden.
[..]

tja, ik heb mijn zinnen nu gezet op een RGV, vind ik qua uiterlijk ook mooier. en waren het jullie niet die mij afraadden om met een 750 te beginnen ?


We weten nu dat je geen crashende 18 jarige meer bent.
Op deze kan je misschien wat langer doorrijden en dus sparen voor de nieuwe Firebladè 1000.
Het gewicht is ook wat hoger dus qua manoevreren/parkeren van de motor steek je dan ook weer wat meer op.
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 20:20
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
900cc and up supersports ... dat zijn niet echt beginnersfietsen...
Die FireBlade stond speciaal bekend om zijn gevaarlijke motor en stuur karakter.
Zeker de oudere modellen waar jij naar keek.
(zo lijkt het goed te gaan in de bocht, en zo flikker je ervanaf )
ZX9Rvrijdag 23 januari 2004 @ 20:21
Gingen jullie nou morgen ergens rijden?
One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 20:32
dus een 750 zou voor een beginner nog wel gaan, ok. dat is goed om te weten!

ik sprak net mijn motorrijdende oom en vertelde hem van die RGV die ik op het oog heb. hij gaf mij het advies om toch zwaarder te beginnen, omdat ik na 3 maanden (en misschien wel eerder) waarschijnlijk op die RGV ben uitgekeken. ik zei tegen hem dat die RGV 55 pk heeft en ongeveer 130 kilo weegt, dat is wel een gunstige pk/gewichtverhouding, dacht ik. maar hij bleef erbij. wat denken jullie daarvan?

ik was nu eigenlijk van plan om die RGV wat langer te rijden zodat ik eind van dit jaar/begin volgend jaar een echte mooie SS kan kopen.

quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:17 schreef Patrick281 het volgende:

Op deze kan je misschien wat langer doorrijden


zie ik nu pas...
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 20:37
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus een 750 zou voor een beginner nog wel gaan, ok. dat is goed om te weten!

ik sprak net mijn motorrijdende oom en vertelde hem van die RGV die ik op het oog heb. hij gaf mij het advies om toch zwaarder te beginnen, omdat ik na 3 maanden (en misschien wel eerder) waarschijnlijk op die RGV ben uitgekeken. ik zei tegen hem dat die RGV 55 pk heeft en ongeveer 130 kilo weegt, dat is wel een gunstige pk/gewichtverhouding, dacht ik. maar hij bleef erbij. wat denken jullie daarvan?

ik was nu eigenlijk van plan om die RGV wat langer te rijden zodat ik eind van dit jaar/begin volgend jaar een echte mooie SS kan kopen.


Reken maar dat het motorkarakter zo wild is dat je niet binnen 3 maanden op die RGV bent uitgekeken.
Qua sensatie kunnen er weinig motoren aan deze 2'takt tippen.
Voordeel van die 750 is dat het zwaarder is, groter qua zit en vooral minder *onderhoud heeft.
(*lees: minder op het randje van het technisch toelaatbare / onbetrouwbaarheid)
Ik ben alweer 10 jaar verder en die RGV blijft mij ook nog steeds trekken, maar ja die vetgeslagen bougie's kan ik mij ook nog als de dag van gisteren herinneren.
Het model en het rijden is ubergeil.
hollander172vrijdag 23 januari 2004 @ 20:42
Waarom anders geen ZXR400? Een RGV is door de tweetaktmotor ongetwijfeld leuker te berijden dan een viertakt maar dit is toch wel een aardige middenweg?

Ben er zelf ook naar aan het kijken, de FZR zit overigens nog steeds ergens in mijn achterhoofd.

One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 20:44
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:37 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Reken maar dat het motorkarakter zo wild is dat je niet binnen 3 maanden op die RGV bent uitgekeken.
Qua sensatie kunnen er weinig motoren aan deze 2'takt tippen.
Voordeel van die 750 is dat het zwaarder is, groter qua zit en vooral minder *onderhoud heeft.
(*lees: minder op het randje van het technisch toelaatbare / onbetrouwbaarheid)
Ik ben alweer 10 jaar verder en die RGV blijft mij ook nog steeds trekken, maar ja die vetgeslagen bougie's kan ik mij ook nog als de dag van gisteren herinneren.
Het model en het rijden is ubergeil.


kijk, dat idee had ik dus al gekregen! ubergeil is ubergoed!! maar heeft die 750 geen hoger koppel? of weegt dat niet op tegen de pk/gewicht verhouding?

ik heb al een mail ontvangen van die RGV van 1150 euro, en dat klinkt allemaal erg goed! ik ga volgende week ff naar utrecht om een proefrit te maken, want nu wil ik het zelf ondervinden!!

onderhoud vind ik geen probleem, dat komt wel goed. mijn oom woont vlakbij en leren sleutelen wil ik toch. het gaat mij nu om die (geweldige) rijeigenschappen die jij noemt.

nu hopen dat rietvaerder volgende week kan, mijn oom gaat sowieso mee

One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 20:46
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:42 schreef hollander172 het volgende:
Waarom anders geen ZXR400? Een RGV is door de tweetaktmotor ongetwijfeld leuker te berijden dan een viertakt maar dit is toch wel een aardige middenweg?

Ben er zelf ook naar aan het kijken, de FZR zit overigens nog steeds ergens in mijn achterhoofd.


omdat ik nog aan t sparen ben voor een SS uit 96/97 en ik wil heel snel eigenlijk gisteren als het kan rijden. en een ZXR400 is net iets te duur, ik wil nl. niet meer dan 1.500 euro uitgeven. en dan is de RGV een hele goede oplossing!
Makstervrijdag 23 januari 2004 @ 21:20
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

omdat ik nog aan t sparen ben voor een SS uit 96/97 en ik wil heel snel eigenlijk gisteren als het kan rijden. en een ZXR400 is net iets te duur, ik wil nl. niet meer dan 1.500 euro uitgeven. en dan is de RGV een hele goede oplossing!


Zeker een leuke motor zo een RGV.

En misschien wil ik begin volgend jaar mijn ZXR wel verkopen , dit alles onder voorbehoud uiteraard

Er moet namelijk toch echt een ZX7R komen

Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 21:59
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kijk, dat idee had ik dus al gekregen! ubergeil is ubergoed!! maar heeft die 750 geen hoger koppel? of weegt dat niet op tegen de pk/gewicht verhouding?
Ja die 750 heeft uiteraard een veel hoger koppel; torentoog zelfs in vergelijking.
Maar je was toch een echte toerenmaker, dus later dan laat schakelen.
Let wel dat die RGV inderdaad onder de 5.000 zo dood is als een pier.
Daarboven breekt de hel los.
One_Punch_Mickeyvrijdag 23 januari 2004 @ 22:11
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ja die 750 heeft uiteraard een veel hoger koppel; torentoog zelfs in vergelijking.
Maar je was toch een echte toerenmaker, dus later dan laat schakelen.
Let wel dat die RGV inderdaad onder de 5.000 zo dood is als een pier.
Daarboven breekt de hel los.


de hel? ik krijg steeds meer en meer zin in die rit volgende week!!! en toeren, ja...zo hoog mogelijk wat mij betreft!!
Rietvaerdervrijdag 23 januari 2004 @ 23:33
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:21 schreef ZX9R het volgende:
Gingen jullie nou morgen ergens rijden?
Als het droog is ga ik met PatrickM rijden.... toch?
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 23:39
Morgen zou het nog niet zo droog zijn, zondag wel.
Mijn kuipruitje is trouwens binnen .. nou alleen nog monteren.
Rietvaerdervrijdag 23 januari 2004 @ 23:41
Waar wacht je op..
Patrick281vrijdag 23 januari 2004 @ 23:44
De spuiterij heeft met het repareren van de kuip ook een paar gaatjes dicht geplamuurd.
De tellers lopen zo dicht langs de kuip dat je er ook bijna niet achter komt om e.a. te monteren.
.. en ik zit teveel te fokken....
PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 23:52
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Als het droog is ga ik met PatrickM rijden.... toch?


zaterdag 70% regenkans
zondag 50% regenkans

dus waarschijnlijk weinig rijden dit weekend
En dat wordt het kouder aan het einde van de week
Onder de nul graden
Ik vrees dat het nog wel ff gaat duren (lees, enkele weken, dus dat is heel lang als je graag iets wil ) dat ik ga rijden met de YZF... (moet wel droog zijn en ca 5 graden (liefst nog wat warmer ) boven nul om een beetje gevoel met/over de motor te krijgen met een dagje rijden...)

Rietvaerdervrijdag 23 januari 2004 @ 23:55
Ik zou zeggen, eerst even het daadwerkelijke weer morgen afwachten..
PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 23:57
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou zeggen, eerst even het daadwerkelijke weer morgen afwachten..
Als het zo is als vandaag, dan gaat er natuurlijk wel gereden worden
Rietvaerdervrijdag 23 januari 2004 @ 23:57
Wel frisjes
PatrickMvrijdag 23 januari 2004 @ 23:58
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel frisjes
Ach... zit een goeie stroomlijn op de YZF, dus niet zo'n last van
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 00:01
Wel van koude banden
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 00:03
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel van koude banden
Dat helaas wel... maar ach... ben zeker niet van plan te gaan knee downen ofzo (moet eerst maar de motor onder controle zien te houden onder normale omstandigheden en normaal gebruik )
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 00:03
Ja, uiteraard, maar ik bedoelde, als ik er een stukje op ging rijden

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 00:06
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, uiteraard, maar ik bedoelde, als ik er een stukje op ging rijden


Over 2 jaar
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 00:06
1 jaar en 9 maanden !
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 00:07
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:06 schreef Rietvaerder het volgende:
1 jaar en 9 maanden !

jij liever dan ik

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 00:10
Och.. zolang ik sneller ben dan een VT500C
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 00:12
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Och.. zolang ik sneller ben dan een VT500C
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 00:12
Ik zou idd ook gapen op zo'n Shadow...
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 00:17
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou idd ook gapen op zo'n Shadow...
Ik wil niet voor niets die YZF750R
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 00:25
Goed punt

De R van Retesnel.....

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 08:24
Vandaag kunnen we gerust vergeten... 't is hier heel nat buiten
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 08:31
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik sprak net mijn motorrijdende oom en vertelde hem van die RGV die ik op het oog heb. hij gaf mij het advies om toch zwaarder te beginnen, omdat ik na 3 maanden (en misschien wel eerder) waarschijnlijk op die RGV ben uitgekeken. ik zei tegen hem dat die RGV 55 pk heeft en ongeveer 130 kilo weegt, dat is wel een gunstige pk/gewichtverhouding, dacht ik. maar hij bleef erbij. wat denken jullie daarvan?

ik was nu eigenlijk van plan om die RGV wat langer te rijden zodat ik eind van dit jaar/begin volgend jaar een echte mooie SS kan kopen.


ondanks de goede adviezen van patrick zet dit mij toch aan het denken, en aan het twijfelen. als ik wat verder rond kijk dan kom ik deze tegen. vind ik ook wel wat!! hier is ie 1250(even naar yamaha gaan)?

ik ga het gewoon uitproberen, proefritten maken en zelf meemaken wat het verschil is. voordeel voor mij is dat die fzr hier in de buurt is , ik ga vandaag even een kijkje nemen en een afspraak maken voor volgende week !!!

One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 08:32
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:24 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag kunnen we gerust vergeten... 't is hier heel nat buiten
hier is t (nog) droog. ik herkende je niet; nieuwe avatar
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 08:42
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik herkende je niet; nieuwe avatar


One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 09:06
ok, hier regent t ook.
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 09:15
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, hier regent t ook.
Ik wil emigreren naar een land waar het vrijwel altijd droog is, een graadje of 20/25 (dat je nog niet gelijk van je fiets af pleurt van de hitte ), zonnetje, mijn buurmeisje....

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 10:58
Bleh... nat
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 11:14
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 09:15 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik wil emigreren naar een land waar het vrijwel altijd droog is, een graadje of 20/25 (dat je nog niet gelijk van je fiets af pleurt van de hitte ), zonnetje, mijn buurmeisje....


Antillen...

Het volk hebben we al, nu nog het klimaat

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 11:35
De Honda VT500C heb ik in ieder geval al te koop gezet
(zie signature )

-edit-

En de zon komt hier nu door (alleen m'n zwager is nu volgens mij aan het werk )

hollander172zaterdag 24 januari 2004 @ 11:46
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:20 schreef Makster het volgende:

[..]

En misschien wil ik begin volgend jaar mijn ZXR wel verkopen , dit alles onder voorbehoud uiteraard


He jij had toch net een ZXR gekocht? Ik heb dus ook op eentje gereageerd en ik vraag me af wat de specifieke punten zijn waar ik op moet letten bij de proefrit/inspectie.
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 11:50
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:35 schreef PatrickM het volgende:
De Honda VT500C heb ik in ieder geval al te koop gezet
(zie signature )

-edit-

En de zon komt hier nu door (alleen m'n zwager is nu volgens mij aan het werk )


Cool.. laat me maar weten hoe en wat dan.. Hier is het ook al een stuk lichter..

En ieder geval droog, dat is het belangrijkste toch?

Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 11:53
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:35 schreef PatrickM het volgende:
De Honda VT500C heb ik in ieder geval al te koop gezet
(zie signature )
Waarom zagen wij dit al aankomen.. Hoelang heb je erop gereden.
Ik zou wel die kilomterstanden weghalen, je hoeft een ander niet op te lichten maar laat ze zelf maar rekenen/ wellicht verkijken op die miles. 36.000 staat wat positiever.

Hier is het nog zeer nat en koud trouwens, de zon komt zeker niet vandaag als ik naar de lucht kijk..

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 11:54
Hier wel denk ik
Maksterzaterdag 24 januari 2004 @ 11:59
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier wel denk ik
Denk je Als ik zo is naar buiten kijk dan word het weer een donkere regenachtige Dordtse kutdag. Maarja moet toch werken,
dus mensen Adios en ik spreekt u later weer.
Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 12:02
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
>knip> FZR-RGV
Op zich geen gekke fiets die streetfighter: natuurlijk wel een schademotor.
Dat hoeft op zich niet altijd een nadeel te zijn, maar hij is natuurlijk niet meer origineel.
(je ging volgens mij toch ook voor een stukje uiterlijk merkte ik de laatste paar posts)
deze is zeker ook leuk om op te gassen, en wat meer koppel bij lage toeren, makkelijker op te rijden door een bredere powerband, als'tie motorisch goed is uiteindelijk ook wat betrouwbaarder.
Het karakter en uitvoering van die RGV blijft natuurlijk wel overeind.
Maar dat is ook een compromisloze sportmachine.
Maksterzaterdag 24 januari 2004 @ 12:03
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:46 schreef hollander172 het volgende:

[..]

He jij had toch net een ZXR gekocht? Ik heb dus ook op eentje gereageerd en ik vraag me af wat de specifieke punten zijn waar ik op moet letten bij de proefrit/inspectie.


Ik heb ook nite echt een idee waarop gelet moet worden. Een maatje van mij is meegeweest en die is motor monteur. Zodoende kwam ik er dus achter dat het wel goed zat.

Download anders even dit document, staat precies waarje op moet letten enzo Motorinspectie voor dummies

En mocht je er echt niet uitkomen dan is er altijd nog Erik van Lent, een onafhankelijke keuringsmeester die de motor helemaal nakijkt, kost wel wat maardan heb je wel zekerheid Erik van Lent

Succes ermee!!

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:09
Gaan we nou nog of niet, Patrick
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:23

Moet je wel vertrouwen in iemand hebben... die automobilist (ws. een vriend van de heer op de motor) zou maar ineens op zn remmen gaan staan

[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 24-01-2004 12:29]

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 12:36
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we nou nog of niet, Patrick
Het is hier weer wat donkerder en de weg is nog nat, en mijn zwager is aan het werk (dus kan de motor niet ophalen ) Nou ja... nu maar hopen dat het morgen wat droger is

@ Patrick281: km-stand is bijna weg

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:41
Morgen word het iig goed weer zeiden ze!

Is morgen een optie dan om met de YZF op pad te gaan?

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:41
Zie http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.html

30% kans op regen! Dat gaven ze toen vorige week zondag ook op, toen wij gingen rijden, en je zag hoe goed het weer toen was

Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 12:47
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]

Moet je wel vertrouwen in iemand hebben... die automobilist (ws. een vriend van de heer op de motor) zou maar ineens op zn remmen gaan staan
Of een auto ervoor..
Ik heb een plaatje in de motor van een ZX12R die dit even bij +120 doet..
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:48
Oh ja, nou dat is niet zo spectaculair toch?
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 12:50
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen word het iig goed weer zeiden ze!

Is morgen een optie dan om met de YZF op pad te gaan?


Ik ga vanavond mijn zwager ff bellen... dus vanavond meer YZF nieuws
Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 12:50
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ja, nou dat is niet zo spectaculair toch?
Nee
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:51
Vooral niet met een ZX12R....

Ken gasten die trekken effe een wheelie tot de 180 met een R6 bijv.

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:51
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:50 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik ga vanavond mijn zwager ff bellen... dus vanavond meer YZF nieuws


Zonnetje komt hier nu door...

Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 12:53
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Vooral niet met een ZX12R....

Ken gasten die trekken effe een wheelie tot de 180 met een R6 bijv.


Maar hier ging de motor vanzelf omhoog bij die snelheid.
Bij een R6 moet je erg handig zijn met de koppeling.
Handling is natuurlijk wel van die R6.. al kun je er ook loeihard mee vallen.
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:56
Koppeling? In zijn 1 komt ie puur op het gas los hoor.... en dan is een kwestie van goed overschakelen
Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 12:59
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Koppeling? In zijn 1 komt ie puur op het gas los hoor.... en dan is een kwestie van goed overschakelen
Maar 180 is wel erg hard als je top "maar" 240-250 is.
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 12:59
Beginnen bij de 60 ofzo en dan naar de 180 toe werken

Trouwens... het blijft een zielig figuur he PatrickM:

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/48384/1

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 13:00
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar 180 is wel erg hard als je top "maar" 240-250260-270 is.


Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 13:05
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Luchtweerstand en vermogen.. die ZX12 loopt helemaal de teller uit = 330 km/u.
Blijkt geijkt maar 297 km/u te zijn..
Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 13:06
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Beginnen bij de 60 ofzo en dan naar de 180 toe werken

Trouwens... het blijft een zielig figuur he PatrickM:

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/48384/1


Dat lijkt mij aan maar zeer weinig mensen toegeschreven..
M-F: ik zie niets ..

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 24-01-2004 13:07]

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 13:06
Tja.. jammer dat ze nu begrenst zijn op 300km/h op de teller
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 13:06
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik zie niets ..


PatrickM snapt het wel
Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 13:09
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja.. jammer dat ze nu begrenst zijn op 300km/h op de teller
Er stond wel in de test dat er makkelijk een andertandwiel op kon met 1 tandje meer of ehhm minder?
dan zou de ZX12 met gemak over die grens gaan, ze waren al verbaast over de trekkracht bij 250+
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 13:11
Dat heb je bij de FJR ook.... alleen die stopt bij de 260 op teller Die bereikt ie echter wel heel snel

Komt door de ''tour-gearing'' van de bak..

One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 13:12
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Op zich geen gekke fiets die streetfighter: natuurlijk wel een schademotor.
Dat hoeft op zich niet altijd een nadeel te zijn, maar hij is natuurlijk niet meer origineel.
(je ging volgens mij toch ook voor een stukje uiterlijk merkte ik de laatste paar posts)
deze is zeker ook leuk om op te gassen, en wat meer koppel bij lage toeren, makkelijker op te rijden door een bredere powerband, als'tie motorisch goed is uiteindelijk ook wat betrouwbaarder.
Het karakter en uitvoering van die RGV blijft natuurlijk wel overeind.
Maar dat is ook een compromisloze sportmachine.


schade? hoe zie je dat? aan de prijs? en idd, ik vind uiterlijk belangrijk maar ik vind een streetfighter zoals deze niet slecht eruit zien. even die zijkappen eraf en missch in de zomer een andere lak erover (er hoeft toch niet zoveel te worden gespoten).

een streetfighter is toch gewoon een sport waarvan de voorste kappen eraf zijn?

ja, ik wil sowieso een RGV uitproberen! na de proefritten beslis ik pas.

Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 13:13
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat heb je bij de FJR ook.... alleen die stopt bij de 260 op teller Die bereikt ie echter wel heel snel

Komt door de ''tour-gearing'' van de bak..


Toer gearing = lage toeren.
Die motor moet zichzelf toch makkelijk met zijn koppel door de hoogste versnelling duwen.
Of bedoel je wat anders. Leuk die post van het M-F nou weet ik dus niet waar het over gaat.
TheWilliedockSaintszaterdag 24 januari 2004 @ 13:14
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 13:17
ik zie ook niks op M-F.

en hier blijft het regenen...

Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 13:22
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie ook niks op M-F.

en hier blijft het regenen...


Kan je beter een motorfiets met kuip(je) hebben dan een streetfighter.
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 13:27
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Kan je beter een motorfiets met kuip(je) hebben dan een streetfighter.


hahah ja idd, maarja nat word je toch.
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 13:37
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Beginnen bij de 60 ofzo en dan naar de 180 toe werken

Trouwens... het blijft een zielig figuur he PatrickM:

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/48384/1


Jups... triest figuur... (wij weten wie hij is )

zag toevallig op bikepower.nl ook al zo'n triestling die een foto van een model R1 had gemaakt, alsof ie een nieuwe motor had... how low can you go...

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 13:38
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 13:39
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hahah ja idd, maarja nat word je toch.


Ik heb hier toevalligerwijs nog een Honda VT500C met wind/regenscherm te koop
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 13:40
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:39 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik heb hier toevalligerwijs nog een Honda VT500C met wind/regenscherm te koop


hahahah ga weg met je VT500C man !!!!
Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 13:40
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:38 schreef PatrickM het volgende:

[..]


Die gingen we doodzwijgen .. dacht al dat Rietvaerder hem gelijk een knal zou geven met zijn carbonhandschoenen..
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 13:40
net ff gebeld, volgende week zaterdag afspraak voor die FZR600
Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 13:41
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net ff gebeld, volgende week zaterdag afspraak voor die FZR600
Niet te hopen dat er iemand anders tussendoor komt.
Als je zo graag wilt rijden is een beetje regen toch niet erg..
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 13:43
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Als je zo graag wilt rijden is een beetje regen toch niet erg..


nee dat klopt maar ik heb nog steeds geen motorpak en als het goed is komt ie volgende week. zonder pak ga ik niet rijden.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Niet te hopen dat er iemand anders tussendoor komt.


zit wel wat in ja! missch heeft mijn oom een pak te leen, dan zou ik eerder kunnen rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 24-01-2004 15:04]

Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 14:10

One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 14:31
shit, ik krijg me oom niet te pakken...
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 14:59
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]

100% mee eens
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 15:59
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:59 schreef PatrickM het volgende:

[..]

100% mee eens


200% mee eens

t Is nu aardig weer Pat.. grote stukken blauw + droog..

Alleen de wegen zijn natuurlijk nog zeiknat.

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 16:00
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

200% mee eens

t Is nu aardig weer Pat.. grote stukken blauw + droog..

Alleen de wegen zijn natuurlijk nog zeiknat.


Hopen dat morgen de wegen droog zijn
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 16:01

* Rietvaerder gaat heel hard hopen.

Zou trouwens net een R1 uit 98-er hier in de straat, in rood/wit. De mooiste kleur voor de R1 als je het mij vraagt..

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 16:02
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:

* Rietvaerder gaat heel hard hopen.

Zou trouwens net een R1 uit 98-er hier in de straat, in rood/wit. De mooiste kleur voor de R1 als je het mij vraagt..


blauw/wit vind ik m ook wel
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 16:04
Blauw/wit Je bedoeld gewoon in het blauw?

Een Gixxer, dat is blauw/wit

Deze is idd net zo vet!!!!!

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 16:12
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Blauw/wit Je bedoeld gewoon in het blauw?

Een Gixxer, dat is blauw/wit

Deze is idd net zo vet!!!!!
[afbeelding]


Oke... blauw dan
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 16:13
Misschien wel vetter, nu ik hem nog eens bekijk
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 16:38
OPM:
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:43 schreef Bike80 het volgende:
Ben gisteren lelijk onderuit gegaan met m'n BLADE. Door een hele DOMME fout. Banden waren koud en trok iets te hard op. Voordat ik tot 0,5 kon tellen lag ik al op m'n plaat.|( |( (snelheid 0-10 km/uur)

Schade:

Mijzelf.....gekneusde pink...(al met al niets aan de hand dus)
Motor..... tja, die is er iets slechter aan toe, alle kuipdelen aan rechter kant minstens beschadigd of gebroken. Deuk in m'n mooie BOS demper. Verder wat kleine krommingen die bij zo'n val horen.

Ik plaats twee foto's. één van de knipperlicht waar ik naar op zoek ben, misschien dat iemand mij daarmee kan helpen en een foto van de zijkant van mijn motor. Als iemand weet waar ik de kuipdelen kan vinden...... graag

Voel me echt KL**TE... Het was m'n eigen Stomme schuld.


Uitkijken dus Het is zo gebeurd..
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 17:13
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
[..]

Uitkijken dus Het is zo gebeurd..


Had ie nou toch maar betere banden die net 10 euro duurder waren onder zijn motor laten zetten
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 17:16
Ook al pleur je er slicks onder....

Koud = geen grip.

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 17:18
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook al pleur je er slicks onder....

Koud = geen grip.


Dat is waar... koud = rechterhand in toom houden

-edit-

gaat wel snel dan op een blade
hopen dat het niet zo snel gaat op een YZF750R...

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 17:25
125pk... is geen kattepis.

Lukt je vast ook wel met een YZF ja, vrees ik.

Dus, nog meer uitkijken dan! Weet je al iets meer over morgen?

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 17:30
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:25 schreef Rietvaerder het volgende:
125pk... is geen kattepis.

Lukt je vast ook wel met een YZF ja, vrees ik.

Dus, nog meer uitkijken dan! Weet je al iets meer over morgen?


Ik ga dalijk ff bellen... maare ach... in de winter is het toch geen weer om te scheuren dus ook redelijk onzin om dan echt veel power aan te spreken (nou, oke dan, op een recht stukje is het altijd wel leuk )
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 17:33
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
[..]

Uitkijken dus Het is zo gebeurd..


oei dat klinkt niet best! alhoewel ik al meer dan overtuigd was schrik ik hier best van, alleen door te koude banden? en hij reed recht vooruit?

een andere oom gebeld of ik een pak kon lenen en dat kon! als ik em maar paste en dat lukte! motorrijdende oom gebeld en we gaan volgende week naar nijkerk! hij wist daar in de buurt nog een zaak te zitten zonder showroom, dus daar zijn de motoren ook goedkoper.

ik denk dat t dinsdag of woensdagmiddag wordt! ik kan niet wachten!!

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 17:37
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

oei dat klinkt niet best! alhoewel ik al meer dan overtuigd was schrik ik hier best van, alleen door te koude banden? en hij reed recht vooruit?


One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 17:42
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:25 schreef Rietvaerder het volgende:
125pk... is geen kattepis.

Lukt je vast ook wel met een YZF ja, vrees ik.

Dus, nog meer uitkijken dan! Weet je al iets meer over morgen?


met een FZR valt dat wel mee toch? die hebben iets van 90 pk ofzo?
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 17:44
Zal je vertellen, op de meet trok ik ook hard weg bij het stoplicht en toen brak mijn achterkant ook al uit.... let wel, dit was met nat wegdek.

Maar toch, met 34pk..

One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 17:48
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal je vertellen, op de meet trok ik ook hard weg bij het stoplicht en toen brak mijn achterkant ook al uit.... let wel, dit was met nat wegdek.

Maar toch, met 34pk..


ja als het nat is...daar moet jij als ervaren rijder wel rekening mee houden
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 17:49
Maar ik heb dan ook een kutband achter Het was ook niet extreem.. gewoon beetje wielspin.. meen achteraf gelezen te hebben dat er mensen waren die een rubberlucht roken....

Komt in het voorjaar een nieuwe op. Volgende maand al nieuwe voorband

Motor moet wel op goed rubber staan als het mooi weer word.. nu maakt het niet zoveel uit, want rijd nu sowieso heel rustig.

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 18:35
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik heb dan ook een kutband achter Het was ook niet extreem.. gewoon beetje wielspin.. meen achteraf gelezen te hebben dat er mensen waren die een rubberlucht roken....

Komt in het voorjaar een nieuwe op. Volgende maand al nieuwe voorband

Motor moet wel op goed rubber staan als het mooi weer word.. nu maakt het niet zoveel uit, want rijd nu sowieso heel rustig.


Op een brikkie met 25kw kan je toch niet hard rijden...
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 18:50
Morgen ga ik ook niet.... er wordt voor vannacht en morgenochtend lichte regenval voorspeld waardoor het hier en daar glad is... wordt dus waarschijnlijk toch ff een paar weekjes wachten
Ach ja... al duur het 2 maanden voor dat ik er op kan rijden... des te eerder kan ik er dan op blijven rijden
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 18:52
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:50 schreef PatrickM het volgende:
Ach ja... al duur het 2 maanden voor dat ik er op kan rijden... des te eerder kan ik er dan op blijven rijden
'duurt het 2 maanden - eerder' : deze logica snap ik niet helemaal

[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 24-01-2004 18:52]

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 18:52
Ok...
ondeugendzaterdag 24 januari 2004 @ 18:54
Zou die 2de motormeet er uberhaupt wel komen eigenlijk ?
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 18:55
Ja.
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 18:56
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:54 schreef ondeugend het volgende:
Zou die 2de motormeet er uberhaupt wel komen eigenlijk ?
tja we doen er al 10 delen over...
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 19:01
Ja hallo, we wachten op jou hoor, als jij nou eens een motor kocht....

Patrick281zaterdag 24 januari 2004 @ 19:02
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met een FZR valt dat wel mee toch? die hebben iets van 90 pk ofzo?
Ik stapte na die RGV op een GSX600F ..
Het had ook geregend. Wil supersnel optrekken > koppelingslip voor wat meer vermogen.
Ik bleef gewoon 2 seconden stilstaan ..die auto naast mij keek wel heel raar.
En ik snapte het zelf ook even niet .. per ongeluk een burn out.
Pas een paar honderd meter later besefte ik geluk gehad te hebben.
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 19:04
GSX600F, gaaf, zelfde blok als de Bandit
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 19:05
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

'duurt het 2 maanden - eerder' : deze logica snap ik niet helemaal


ik zal het ff uitleggen.

ik heb op dit moment nog niet al het geld bij elkaar om die motor te kopen, plus dat ik mijn eigen motor nu verkoop (en dus nu te koop heb staan). Als ik 2 maanden verder ben, heb ik met een beetje geluk wel de centen bij elkaar... oftewel, als ik dan ga proefrijden kan ik m met een beetje geluk gelijk houden

ondeugendzaterdag 24 januari 2004 @ 19:06
Tis al bijna lente !

ik ben ras-optimist

PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 19:07
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:54 schreef ondeugend het volgende:
Zou die 2de motormeet er uberhaupt wel komen eigenlijk ?

al ben ik met een beetje pech wel motorloos dan
voor het goeie doel overigens
maar dan pik ik wel de motor van mijn zwager ff voor een extra dagje proefrijden

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 19:07
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:05 schreef PatrickM het volgende:

[..]

ik zal het ff uitleggen.

ik heb op dit moment nog niet al het geld bij elkaar om die motor te kopen, plus dat ik mijn eigen motor nu verkoop (en dus nu te koop heb staan). Als ik 2 maanden verder ben, heb ik met een beetje geluk wel de centen bij elkaar... oftewel, als ik dan ga proefrijden kan ik m met een beetje geluk gelijk houden


Op 1 voorwaarde.... je maakt een proefrit met MIJ erbij, of je maakt geen proefrit

Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 19:07
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:06 schreef ondeugend het volgende:
Tis al bijna lente !

ik ben ras-optimist


Volgende week weer lage temperaturen.. dus pekel... lente
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 19:07
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja hallo, we wachten op jou hoor, als jij nou eens een motor kocht....


hahahah volgende week, hoop ik
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:05 schreef PatrickM het volgende:

[..]

ik zal het ff uitleggen.

ik heb op dit moment nog niet al het geld bij elkaar om die motor te kopen, plus dat ik mijn eigen motor nu verkoop (en dus nu te koop heb staan). Als ik 2 maanden verder ben, heb ik met een beetje geluk wel de centen bij elkaar... oftewel, als ik dan ga proefrijden kan ik m met een beetje geluk gelijk houden


dus als je dit weekend zou rijden en hij beviel dan zou je nog moeten wachten? dat suckt!
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik stapte na die RGV op een GSX600F ..
Het had ook geregend. Wil supersnel optrekken > koppelingslip voor wat meer vermogen.
Ik bleef gewoon 2 seconden stilstaan ..die auto naast mij keek wel heel raar.
En ik snapte het zelf ook even niet .. per ongeluk een burn out.
Pas een paar honderd meter later besefte ik geluk gehad te hebben.


hmm, dus ook met die FZR rekening mee houden.
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 19:08
FZR

Je gaat toch voor een RGV kijken?

One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 19:08
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Volgende week weer lage temperaturen.. dus pekel... lente


laag? das minder, volgende week me 1e proefrit. in de kou wordt dat dus...
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 19:10
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dus als je dit weekend zou rijden en hij beviel dan zou je nog moeten wachten? dat suckt!


Mijn zwager heeft al voorspelt dat ie gaat bevallen, en nee, niet van een kindje, maar dat die motor mij gaat plezieren, en nee, die motor gaat niet mee in bed... nou uhhh affijn... you get the point
One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 19:10
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:
FZR

Je gaat toch voor een RGV kijken?


nee, volgende week ga ik eerst voor een FZR kijken op advies van mijn oom. hij zei dat ik na 3 maanden uitgekeken ben op die RGV en dat ik beter zwaarder kan beginnen. patrick verzekerde me dat ik het wel langer uithoud dan die 3 maanden.

nu wil ik het zelf ondervinden, dus ik ga proefritten maken! eerst de FZR en eind van volgende week een RGV.

One_Punch_Mickeyzaterdag 24 januari 2004 @ 19:11
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:10 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Mijn zwager heeft al voorspelt dat ie gaat bevallen


daar ben ik ook niet zo bang voor dat het je niet gaat bevallen, maar 2 maanden...dat is nog zo lang!
PatrickMzaterdag 24 januari 2004 @ 19:11
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

laag? das minder, volgende week me 1e proefrit. in de kou wordt dat dus...


vanaf di of wo gaat het ws vriezen (iig zeker in het oosten) gelukkig blijven we hier aan de kust meestal wel enigzins bespaard van die ellende (meestal als het minimum temperatuur -1 is, is het hier dan een graad of 2/3 boven nul)
Rietvaerderzaterdag 24 januari 2004 @ 19:12
Strak plan...

Let wel op: Die FZR's zijn wel oliestokers...