Moet je wel vertrouwen in iemand hebben... die automobilist (ws. een vriend van de heer op de motor) zou maar ineens op zn remmen gaan staan
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 24-01-2004 12:29]
quote:Het is hier weer wat donkerder
Op zaterdag 24 januari 2004 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we nou nog of niet, Patrick
@ Patrick281: km-stand is bijna weg
30% kans op regen! Dat gaven ze toen vorige week zondag ook op, toen wij gingen rijden, en je zag hoe goed het weer toen was
quote:Of een auto ervoor..
Op zaterdag 24 januari 2004 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Moet je wel vertrouwen in iemand hebben... die automobilist (ws. een vriend van de heer op de motor) zou maar ineens op zn remmen gaan staan
quote:Ik ga vanavond mijn zwager ff bellen... dus vanavond meer YZF nieuws
Op zaterdag 24 januari 2004 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen word het iig goed weer zeiden ze!Is morgen een optie dan om met de YZF op pad te gaan?
quote:Nee
Op zaterdag 24 januari 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ja, nou dat is niet zo spectaculair toch?
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:50 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik ga vanavond mijn zwager ff bellen... dus vanavond meer YZF nieuws
Zonnetje komt hier nu door...
quote:Maar hier ging de motor vanzelf omhoog bij die snelheid.
Op zaterdag 24 januari 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Vooral niet met een ZX12R....Ken gasten die trekken effe een wheelie tot de 180 met een R6 bijv.
quote:Maar 180 is wel erg hard als je top "maar" 240-250 is.
Op zaterdag 24 januari 2004 12:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Koppeling? In zijn 1 komt ie puur op het gas los hoor.... en dan is een kwestie van goed overschakelen
Trouwens... het blijft een zielig figuur he PatrickM:
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:59 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Maar 180 is wel erg hard als je top "maar" 240-250260-270 is.
quote:Luchtweerstand en vermogen.. die ZX12 loopt helemaal de teller uit = 330 km/u.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
quote:Dat lijkt mij aan maar zeer weinig mensen toegeschreven..
Op zaterdag 24 januari 2004 12:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Beginnen bij de 60 ofzo en dan naar de 180 toe werkenTrouwens... het blijft een zielig figuur he PatrickM:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/48384/1
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 24-01-2004 13:07]
quote:PatrickM snapt het wel
Op zaterdag 24 januari 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik zie niets ..
quote:Er stond wel in de test dat er makkelijk een andertandwiel op kon met 1 tandje meer of ehhm minder?
Op zaterdag 24 januari 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja.. jammer dat ze nu begrenst zijn op 300km/h op de teller
Komt door de ''tour-gearing'' van de bak..
quote:schade? hoe zie je dat? aan de prijs? en idd, ik vind uiterlijk belangrijk maar ik vind een streetfighter zoals deze niet slecht eruit zien. even die zijkappen eraf en missch in de zomer een andere lak erover (er hoeft toch niet zoveel te worden gespoten).
Op zaterdag 24 januari 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Op zich geen gekke fiets die streetfighter: natuurlijk wel een schademotor.
Dat hoeft op zich niet altijd een nadeel te zijn, maar hij is natuurlijk niet meer origineel.
(je ging volgens mij toch ook voor een stukje uiterlijk merkte ik de laatste paar posts)
deze is zeker ook leuk om op te gassen, en wat meer koppel bij lage toeren, makkelijker op te rijden door een bredere powerband, als'tie motorisch goed is uiteindelijk ook wat betrouwbaarder.
Het karakter en uitvoering van die RGV blijft natuurlijk wel overeind.
Maar dat is ook een compromisloze sportmachine.
een streetfighter is toch gewoon een sport waarvan de voorste kappen eraf zijn?
ja, ik wil sowieso een RGV uitproberen! na de proefritten beslis ik pas.
quote:Toer gearing = lage toeren.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat heb je bij de FJR ook.... alleen die stopt bij de 260 op tellerDie bereikt ie echter wel heel snel
Komt door de ''tour-gearing'' van de bak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |