quote:Over 2 jaar
Op zaterdag 24 januari 2004 00:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, uiteraard, maar ik bedoelde, als ik er een stukje op ging rijden
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:06 schreef Rietvaerder het volgende:
1 jaar en 9 maanden !
jij liever dan ik
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Och.. zolang ik sneller ben dan een VT500C
quote:Ik wil niet voor niets die YZF750R
Op zaterdag 24 januari 2004 00:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou idd ook gapen op zo'n Shadow...
quote:ondanks de goede adviezen van patrick zet dit mij toch aan het denken, en aan het twijfelen. als ik wat verder rond kijk dan kom ik deze tegen. vind ik ook wel wat!! hier is ie 1250(even naar yamaha gaan)?
Op vrijdag 23 januari 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik sprak net mijn motorrijdende oom en vertelde hem van die RGV die ik op het oog heb. hij gaf mij het advies om toch zwaarder te beginnen, omdat ik na 3 maanden (en misschien wel eerder) waarschijnlijk op die RGV ben uitgekeken. ik zei tegen hem dat die RGV 55 pk heeft en ongeveer 130 kilo weegt, dat is wel een gunstige pk/gewichtverhouding, dacht ik. maar hij bleef erbij. wat denken jullie daarvan?ik was nu eigenlijk van plan om die RGV wat langer te rijden zodat ik eind van dit jaar/begin volgend jaar een echte mooie SS kan kopen.
ik ga het gewoon uitproberen, proefritten maken en zelf meemaken wat het verschil is. voordeel voor mij is dat die fzr hier in de buurt is , ik ga vandaag even een kijkje nemen en een afspraak maken voor volgende week
!!!
quote:hier is t (nog) droog. ik herkende je niet; nieuwe avatar
Op zaterdag 24 januari 2004 08:24 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag kunnen we gerust vergeten... 't is hier heel nat buiten
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik herkende je niet; nieuwe avatar
quote:Ik wil emigreren naar een land waar het vrijwel altijd droog is, een graadje of 20/25 (dat je nog niet gelijk van je fiets af pleurt van de hitte
Op zaterdag 24 januari 2004 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, hier regent t ook.
quote:Antillen...
Op zaterdag 24 januari 2004 09:15 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik wil emigreren naar een land waar het vrijwel altijd droog is, een graadje of 20/25 (dat je nog niet gelijk van je fiets af pleurt van de hitte
), zonnetje, mijn buurmeisje....
Het volk hebben we al, nu nog het klimaat
-edit-
En de zon komt hier nu door (alleen m'n zwager is nu volgens mij aan het werk
)
quote:He jij had toch net een ZXR gekocht? Ik heb dus ook op eentje gereageerd en ik vraag me af wat de specifieke punten zijn waar ik op moet letten bij de proefrit/inspectie.
Op vrijdag 23 januari 2004 21:20 schreef Makster het volgende:[..]
En misschien wil ik begin volgend jaar mijn ZXR wel verkopen
, dit alles onder voorbehoud uiteraard
quote:Cool.. laat me maar weten hoe en wat dan..
Op zaterdag 24 januari 2004 11:35 schreef PatrickM het volgende:
De Honda VT500C heb ik in ieder geval al te koop gezet
(zie signature)
-edit-
En de zon komt hier nu door
(alleen m'n zwager is nu volgens mij aan het werk
)
En ieder geval droog, dat is het belangrijkste toch?
quote:Waarom zagen wij dit al aankomen..
Op zaterdag 24 januari 2004 11:35 schreef PatrickM het volgende:
De Honda VT500C heb ik in ieder geval al te koop gezet
(zie signature)
Hier is het nog zeer nat en koud trouwens, de zon komt zeker niet vandaag als ik naar de lucht kijk..
quote:Denk je
Op zaterdag 24 januari 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier wel denk ik
quote:Op zich geen gekke fiets die streetfighter: natuurlijk wel een schademotor.
Op zaterdag 24 januari 2004 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
>knip> FZR-RGV
quote:Ik heb ook nite echt een idee waarop gelet moet worden. Een maatje van mij is meegeweest en die is motor monteur. Zodoende kwam ik er dus achter dat het wel goed zat.
Op zaterdag 24 januari 2004 11:46 schreef hollander172 het volgende:[..]
He jij had toch net een ZXR gekocht? Ik heb dus ook op eentje gereageerd en ik vraag me af wat de specifieke punten zijn waar ik op moet letten bij de proefrit/inspectie.
Download anders even dit document, staat precies waarje op moet letten enzo Motorinspectie voor dummies
En mocht je er echt niet uitkomen dan is er altijd nog Erik van Lent, een onafhankelijke keuringsmeester die de motor helemaal nakijkt, kost wel wat maardan heb je wel zekerheid Erik van Lent
Succes ermee!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |