abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:55:55 #1
68726 Versie1
Goede winden..
pi_16491689
Ok, sauna vind ik erg lekker. Ben wel eens in van die sauna's geweest bij zwembaden etc met verplichte zwemkleding aan.

Ik heb geen zin om in mijn blote lul te gaan zitten, maar dit zal in een standaard sauna wel het geval zijn toch?

pi_16491708
Enlarge your Penis!
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_16491761
in een standaard sauna moet je met je billen bloot ja
maar als je een handdoek om je heen slaat is er toch weinig aan de hand
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:58:51 #4
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_16491783
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:55 schreef Versie1 het volgende:
Ok, sauna vind ik erg lekker. Ben wel eens in van die sauna's geweest bij zwembaden etc met verplichte zwemkleding aan.

Ik heb geen zin om in mijn blote lul te gaan zitten, maar dit zal in een standaard sauna wel het geval zijn toch?

je mag toch ook een handdoek voor?
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:00:27 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16491842
waarom moet je nou naakt in een sauna :S waar slaat dat eigenlijk op?

Kan als man wel nadelen hebben trouwens

pi_16491850
Ik dacht dat je altijd met een handoek eromheen mocht. Volgens mij is dit ook deels wat je zelf het beste vind..

Mjah, iniedergeval mag het niet eens in Nederland..

quote:
waarom moet je nou naakt in een sauna :S waar slaat dat eigenlijk op?
Meestal gebruik je een Saune om je lichaam te reinigen. Dit gaat niet echt als je de 'vieste' plekken van je lijf bedekt..

[Dit bericht is gewijzigd door Dark_Killah op 22-01-2004 17:01]

pi_16491852
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:55 schreef Versie1 het volgende:

Nee hoor dat ligt echt aan de sauna die je bezoekt, maar ook al geld de regel NUDE ...dan is er inderdaad de handoek...maar geloof me er zijn niet veel sauna's waar dat MOET ...vaak is zon speedo al voldoende....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_16491884
je hebt bij sauna&relax centra speciale dagen dat je er heen kunt met je badkloffie aan. Je zou eens moeten informeren bij eentje in de buurt.

Ik persoonlijk vind het fijner om gewoon naakt te zitten...je hoeft niet bang te zijn voor een grote ofzo meeste vrouwen/mannen zijn 40+ en anders ga je toch ff het dompelbad in

pi_16491946
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:00 schreef method21 het volgende:

[..]

Nee hoor dat ligt echt aan de sauna die je bezoekt, maar ook al geld de regel NUDE ...dan is er inderdaad de handoek...maar geloof me er zijn niet veel sauna's waar dat MOET ...vaak is zon speedo al voldoende....

In iedere sauna moet je douchen en het staat echt raar als je met je handdoek om onder de douche gaat staan. Kan je nog beter naakt staan, dan trek je minder de aandacht.
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:03:27 #10
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_16491954
Huhhuh, 40+ en niet bang zijn....

en dan zit daar ineens Pea4fun, die wel van een geintje houdt....
Hopen dat je tegen kou kunt, want je gaat lang in dat bad zitten

Shaven..... not furred
pi_16492007
Wat ik zo vreemd vind is dat het in een Sauna ineens hartstikke normaal is om (vreemde) mensen bloot te zien... Ben zelf overigens nog nooit in een sauna geweest.
pi_16492035
het is toch helemaal niet fijn om kleren aan te hebben als je in de sauna zit??

En wat is er raar aan een bloot lichaam??? Toch niks om je voor te schamen of om raar over te doen?

Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
pi_16492082
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:05 schreef overhyped het volgende:
Toch niks om je voor te schamen of om raar over te doen?
Als dat zo zou zijn dan liepen mensen in de zomer ook allemaal naakt over straat.
pi_16492095
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:04 schreef P-Style het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat het in een Sauna ineens hartstikke normaal is om (vreemde) mensen bloot te zien...
Nou ja, datzelfde geldt natuurlijk voor naaktstranden en naturistencampings. Puur uit eigen ervaring sprekend, dat voelt de eerste keer even onwennig maar al vrij gauw normaal .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_16492134
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:07 schreef P-Style het volgende:
Als dat zo zou zijn dan liepen mensen in de zomer ook allemaal naakt over straat.
Volgens die redenering is sex ook niet normaal. Of ik zoek in de zomer de verkeerde straten op natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 22-01-2004 17:09]

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_16492146
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:07 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou ja, datzelfde geldt natuurlijk voor naaktstranden en naturistencampings. Puur uit eigen ervaring sprekend, dat voelt de eerste keer even onwennig maar al vrij gauw normaal .

Met de saune net zo inderdaad (Ben nog nooit op naakstrans/camping geweest) De eerste keer is het wat onwennig, maar dat is na 5 minuten ook wel over.

Op het moment dat iedereen naakt (of niet naakt) is is het niet raar meer.

Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
pi_16492185
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

pi_16492217
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:09 schreef overhyped het volgende:
Op het moment dat iedereen naakt (of niet naakt) is is het niet raar meer.
Dat zal wel ja.. maar ik kijk toch liever niet tegen de naakte lichamen van 40+'ers aan
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:12:00 #19
19705 carlton
Ernie, ik kan niet slapen!
pi_16492234
Ik ga regelmatig naar de sauna waar het niet meer dan normaal is om naakt rond te lopen... te n eerste is dat veel lekkerder, en aangezien iedereen naakt is, is het ook geen probleem meer...

en als je me nog niet gelooft, neem van mij aan dat de gemiddelde leeftijd 40+ is, en van de meeste vrouwen met hangborsten en flubberbillen krijg je echt geen totempaal hoor...

Tenzij je een ouwe vrouwen fetish hebt natuurlijk. Met een beetje geluk ben je een van de beter uitziende figuren....

Verder kan ik je een bezoek echt aanraden. trek jezelf over die drempel heen en je zult merken hoe heerlijk een dag sauna kan zijn!

pi_16492313
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:11 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat zal wel ja.. maar ik kijk toch liever niet tegen de naakte lichamen van 40+'ers aan

Pff, zijn we ook 15.... Alsof je in de sauna de hele tijd loopt te staren naar andere mensen... jong of oud....
pi_16492316
Het ging bij mij ongeveer zo:

het eerste half uur loop je steeds te kloten met je handdoek (overal steeds voorhouden en zo ) en daarna denk je laat maar, de rest loopt ook naakt. Geen probleem.

pi_16492363
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:14 schreef JoeDank het volgende:
Het ging bij mij ongeveer zo:

het eerste half uur loop je steeds te kloten met je handdoek (overal steeds voorhouden en zo ) en daarna denk je laat maar, de rest loopt ook naakt. Geen probleem.

Herkenbaar gebeuren
pi_16492408
Ik ben het er niet mee eens dat de gemiddelde leeftijd 40+ is in een sauna. Ligt er misschien ook aan naar welke sauna je gaat. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens een mooie vrouw voorbij heb zien komen in de sauna en dan een mannelijk probleem ervaarde

Maar gelukkig is er dan altijd dat lelijke wijf in de buurt om naar te kijken en je direct van je opsteker af te helpen.

pi_16492448
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:16 schreef Waynehead het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens een mooie vrouw voorbij heb zien komen in de sauna en dan een mannelijk probleem ervaarde

Maar gelukkig is er dan altijd dat lelijke wijf in de buurt om naar te kijken en je direct van je opsteker af te helpen.

pi_16492560
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:16 schreef Waynehead het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat de gemiddelde leeftijd 40+ is in een sauna. Ligt er misschien ook aan naar welke sauna je gaat. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens een mooie vrouw voorbij heb zien komen in de sauna en dan een mannelijk probleem ervaarde

Ben ik het mee eens (iig in het Elysium en Soesterberg). Het zijn gelukkig niet alleen 40+'ers. Ik vind het wel leuk om rond te kijken (net als op het strand) maar daar blijft het ook bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')