quote:afteltopic
Op donderdag 22 januari 2004 19:08 schreef raistlin6 het volgende:[..]
hum, het zou wel kunnen, had zelf in mijn hoofd de provincie, maar ik kan me natuurlijk wel vergissen (btw nog 2 uur
)
quote:Excuses mensen, ik wil jullie pret niet drukken. Ik wens jullie een bloedige slachtpartij toe, zal dit sensationele topic niet verpesten met mijn moraalridderig geleuter.
Op donderdag 22 januari 2004 19:04 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
nou moraalridder
print de topics uit en ga ermee naar de politie, dan ben je klaar
MissyMirjaM, veel plezier verder met je topic en dat er flink wat gewonden mogen vallen (Wow en JOUW topic ging erover, COOL!)
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 22-01-2004 19:34]
quote:*gaat zich heel cool voelen*
Op donderdag 22 januari 2004 19:13 schreef SKMbeat het volgende:[..]
huillie
quote:
Excuses mensen, ik wil jullie pret niet drukken. Ik wens jullie een bloedige slachtpartij toe, zal dit sensationele topic niet verpesten met mijn moraalridderig geleuter.
Jullie zijn stoere, coole jongens en meisje, een beetje bloed kan geen kwaad, iemand het ziekenhuis in slaan, ach, moet toch kunnen in deze tijd, ze we inmiddels al gewend.MissyMirjaM, veel plezier verder met je topic en dat er flink wat gewonden mogen vallen (Wow en JOUW topic ging erover, COOL!)
quote:
IS er ook een webcam online ergens om dit evenement te volgen?
quote:als het in de stad op de grote markt is wel!
Op donderdag 22 januari 2004 19:16 schreef GizartFRL het volgende:
Wanneer is de breezah bash meeting?IS er ook een webcam online ergens om dit evenement te volgen?
Kan ik op jullie stemmen rekenen?
SKMbeat voor een veilig Amsterdam!!!
quote:T gaat hier om Groningen, en niet Amsterdam.
Op donderdag 22 januari 2004 19:23 schreef SKMbeat het volgende:
Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam stel ik me verkiesbaar( d'r schijnt nu een wethoudersvacature te zijn).Kan ik op jullie stemmen rekenen?
quote:en weer even ontopic: denken jullie dat we een eerlijk verslag krijgen van john in het geval er helemaal niets is gebeurd?
Op donderdag 22 januari 2004 19:23 schreef SKMbeat het volgende:
Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam stel ik me verkiesbaar( d'r schijnt nu een wethoudersvacature te zijn).Kan ik op jullie stemmen rekenen?
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Heb ook vorig jaar zeik gehad met een neo-nazi groep, nou kmoet zeggen dat heeft de politie zeer goed opgelost, nooit meer last gehad
Zat een groep van 20 man op een pleintje wat veel overlast veroorzaakte, nou toen is er 1x grote klubparty geweest tussen die groep en een groep van heerlen, zeer veel politie erbij... nu mag er geen enkel groepje met meer dan 5 man in de buurt van dat plein staan
mjah Kom maar op met de sappige verhalen
quote:* cyberbull knuffelt missymirjam ff wat goede moed in...kom aar hoor meissie laat die boze meneer maar........
Excuses mensen, ik wil jullie pret niet drukken. Ik wens jullie een bloedige slachtpartij toe, zal dit sensationele topic niet verpesten met mijn moraalridderig geleuter.
Jullie zijn stoere, coole jongens en meisje, een beetje bloed kan geen kwaad, iemand het ziekenhuis in slaan, ach, moet toch kunnen in deze tijd, ze we inmiddels al gewend.MissyMirjaM, veel plezier verder met je topic en dat er flink wat gewonden mogen vallen (Wow en JOUW topic ging erover, COOL!)
quote:ik verwacht niet dat er echt iets boeiends gaat gebeuren, scanner gaat overigens wel aan
Op donderdag 22 januari 2004 19:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog 1,5 uur*aftelt
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:31 schreef cyberbull het volgende:[..]
* cyberbull knuffelt missymirjam ff wat goede moed in...kom aar hoor meissie laat die boze meneer maar........
( * Aurelium voelt zich ook stoer)
quote:De mensen (die nazi's en negers) willen het zelf hoor, het lijkt wel of je medelijden hebt met hun
Jullie zijn stoere, coole jongens en meisjes, een beetje bloed kan geen kwaad, iemand het ziekenhuis in slaan, ach, moet toch kunnen in deze tijd, ze we inmiddels al gewend.MissyMirjaM, veel plezier verder met je topic en dat er flink wat gewonden mogen vallen (Wow en JOUW topic ging erover, COOL!)
quote:Ik verwerp Neonazi's om hun ideologie (ik ben zelf een allochtoon), maar om nou gevechten aan te gaan moedigen?
Op donderdag 22 januari 2004 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:[..]
De mensen (die nazi's en negers) willen het zelf hoor, het lijkt wel of je medelijden hebt met hun
Het gaat me meer om het feit dat ik hier op het Fokforum merk dat er veel topics geopend worden over zinloos geweld of mensen die voor eigen rechtertje gaan spelen en daar zogenaamd verontwaardigd over zijn. Goh, wat vinden ze dat allemaal erg....
Maar dan wel hier zogenaamd zeggen "We hebben het echt geprobeerd....", het opgeven (gelukkig,joepie hoor je dan) en dan drank en bakken chips erbij halen om een potentiėle gevecht te gaan volgen.
Het gaat me echt niet eens om het gevecht, het gaat me meer om de hypocrisie hier op het forum en in dit topic (ik vind mezelf namelijk o zo rechtvaardig ....)
Waarom zou ik het niet erg moeten vinden als negers in elkaar gerost worden?
Wat is hun verwerpelijke ideologie?
Het feit dat hun huidskleur zwart is?Foei hoor neger, ga onmiddelijk je huid bleken
Huili, moraalridder, verzin nog eens iets?
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 22-01-2004 19:51]
En is iedereen hier serieus om je vrienden aan te geven bij de politie oid.
NOFI maar dan zijn jullie de slechste vrienden die je je kan wensen.
Het is misschien verstandig etc. maar je vrienden laten vallen
[Dit bericht is gewijzigd door pimpin op 22-01-2004 19:50]
quote:op het Bus station? de oorzak van alle camera's?
Op donderdag 22 januari 2004 19:31 schreef metallicattim het volgende:
soooo dat was me wel het topic om eff te lezenBen benieuwd wat er gaat gebeuren
Heb ook vorig jaar zeik gehad met een neo-nazi groep, nou kmoet zeggen dat heeft de politie zeer goed opgelost, nooit meer last gehad
Zat een groep van 20 man op een pleintje wat veel overlast veroorzaakte, nou toen is er 1x grote klubparty geweest tussen die groep en een groep van heerlen, zeer veel politie erbij... nu mag er geen enkel groepje met meer dan 5 man in de buurt van dat plein staan
mjah Kom maar op met de sappige verhalen
maaree... TS(oorspronkelijke TS ) hoelaat ben je treug, dan weet ik wanneer ik hier weer kan komen om de foto's te kijken
quote:Hoi
Op donderdag 22 januari 2004 19:47 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ik verwerp Neonazi's om hun ideologie (ik ben zelf een allochtoon), maar om nou gevechten aan te gaan moedigen?
We hebben 2 hele topics lang hem aan alle kanten raad gegeven wat te doen, ventje wilde niet luisteren.
wat nu gebeurd is heus geen aansporen tot,
dit is mearly afzeiken
quote:Jij komt er wel in dit leven....
Op donderdag 22 januari 2004 19:49 schreef pimpin het volgende:En is iedereen hier serieus om je vrienden aan te geven bij de politie oid.
![]()
![]()
NOFI maar dan zijn jullie de slechste vrienden die je je kan wensen.
Het is misschien verstandig etc. maar je vrienden laten vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |