quote:Ik zie niks, jij?
Op donderdag 22 januari 2004 18:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
laten we er even geen nazi-doodsverwensingsbash topique van maken oke
quote:whehe
Op donderdag 22 januari 2004 18:38 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik zie niks, jij?
quote:Jawel, een mooie vermelding in MED
Op donderdag 22 januari 2004 18:38 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik zie niks, jij?
Ruim een week na de moord op een leraar,waarbij een jongen eigen rechtertje ging spelen wordt er hier met spanning afgewacht hoe een mogelijke vechtpartij verlopen zal waarbij ook sommigen op willen komen voor hun eer. Misschien dat sommige van die vechters dit topic ook volgen en zich zo extra gemotiveerd voelen om er echt hard tegenaan te gaan
Hebben we flink wat topics moeten verwerken over geweld op straat en hoe dat te bestrijden en wie de schuldigen vaak in het algemeen zijn (allochtonen niet waar?), dan wordt het hier weer aangemoedigd.
Mocht er straks echt iemand in het ziekenhuis liggen,dan zitten sommigen natuurlijk weer van "Oh,dat had ik echt niet geweten hoor".
Mochten de zwarte jongens "winnen" dan zullen er zeker weer bashtopics jegens allochtonen geopend worden, want Neo-Nazi of niet, het blijven toch wel echte Nederlandse jongens(?).
Bah, bah ,bah, licht toch de politie in !!!
Lang leve de politieke correctheid!
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 22-01-2004 18:53]
quote:Moraal ridder! Dit soort topics zorgt juist van leven in de brouwerij op Fok
Op donderdag 22 januari 2004 18:49 schreef SKMbeat het volgende:
Geweldig...Ruim een week na de moord op een leraar,waarbij een jongen eigen rechtertje ging spelen wordt er hier met spanning afgewacht hoe een mogelijke vechtpartij verlopen zal waarbij ook sommigen op willen komen voor hun eer. Misschien dat sommige van die vechters dit topic ook volgen en zich zo extra gemotiveerd voelen om er echt hard tegenaan te gaan
Hebben we flink wat topics moeten verwerken over geweld op straat en hoe dat te bestrijden en wie de schuldigen vaak in het algemeen zijn (allochtonen niet waar?), dan wordt het hier weer aangemoedigd.
Mocht er straks echt iemand in het ziekenhuis liggen,dan zitten sommigen natuurlijk weer van "Oh,dat had ik echt niet geweten hoor".
Mochten de zwarte jongens "winnen" dan zullen er zeker weer bashtopics jegens allochtonen geopend worden, want Neo-Nazi of niet, het blijven toch wel echte Nederlandse jongens(?).Bah, bah ,bah, licht toch de politie in !!!
Lang leve de politieke correctheid!
doeg yvonne, xieje in de bak
Iedereen die op deze meeting wil komen, plaats een post in dit topic. Je bent dan automatisch medeplichtig. Simpel toch. De taxi komt je vanzelf ophalen
quote:nope, aangezien we toch niet weten waar het is
Op donderdag 22 januari 2004 18:57 schreef Kwarkie het volgende:
zijn wij (nou wij dit topic allemaal gelezen hebben, en dus van een mogelijke misdaad afweten, maar dit niet melden bij de politie) nu allemaal medeplichtig ?doeg yvonne, xieje in de bak
quote:Ja,.. dus,..... We weten wel dat het ergens is in Groningen.
Op donderdag 22 januari 2004 19:00 schreef raistlin6 het volgende:[..]
nope, aangezien we toch niet weten waar het is
quote:Jaja, natuurlijk dus geven we het maar op, want het heeft toch geen zin?
Op donderdag 22 januari 2004 18:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
SKMbeat lees je in
2 topics lang heeft iedereen geroepen om de politie te bellen
johndoes is te schijterig, bang dat zijn wiggermaatjes hem gaan slaan.
okee prima
dus hopen we nu dat hij een beetje pijn gaat krijgen
want... eigen schuld.. enzo
Fok leeft !!! Hoezee! Meer geweld please, meer, meer...
Waarom worden er geen "we gaan BrEzAhS in mekaar meppen"-meets georganiseerd? Drie vliegen in één klap? Gezellig bij elkaar, BrEZaH's in het ziekenhuis meppen en lekker nalullen in een FOKforum.
Fantastisch.....
Dooien of niet,sensatie moeten we hebben op FOK, stelletje zieke geesten, dan maar ten koste van anderen.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 22-01-2004 19:33]
quote:details details, als jullie lief zijn kan ik dan fotoverslag doen!!!
Op donderdag 22 januari 2004 19:01 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
Ja,.. dus,..... We weten wel dat het ergens is in Groningen.
quote:hahahahaha, jij bent echt lachwekkend
Op donderdag 22 januari 2004 19:02 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Jaja, natuurlijk dus geven we het maar op, want het heeft toch geen zin?
Laten we ons nu maar liever concentreren op een mogelijk gevecht! Joepie eindelijk gebeurd er weer wat, vorige week een dode leraar, meisje van 11 verkracht een dode in Zuid-Afrika, en straks weer wat om over te schrijven.Fok leeft !!! Hoezee! Meer geweld please, meer, meer...
Waarom worden er geen "we gaan BrEzAhS in mekaar meppen"-meets georganiseerd? Drie vliegen in één klap? Gezellig bij elkaar, BrEZaH's in het ziekenhuis meppen en lekker nalullen in een FOKforum.
Fantastisch.....Dooien of niet,sensatie moeten we hebben op FOK, stelletje zieken geesten, dan maar ten koste van anderen.
quote:nou moraalridder
-blabla-
quote:Daarvoor moet je bij JohnDoes zijn,......
Op donderdag 22 januari 2004 19:03 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
details details, als jullie lief zijn kan ik dan fotoverslag doen!!!
quote:ja, dan kan iemand misschien even de politie bellen om dat te vertellen (neem aan dat het provinicie is, zal de politie heel erg blij mee zijn)
Op donderdag 22 januari 2004 19:01 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
Ja,.. dus,..... We weten wel dat het ergens is in Groningen.
quote:Door jou soort gasten:
pffffffffttt
Big JohnDoes
Fok! Forum
Fok! Members
Negers en nazis
Welcome to Holland
* Hives is in een crea-bui
[Dit bericht is gewijzigd door The_Hives op 22-01-2004 19:08]
quote:D8 dat het in de stad Groningen was
Op donderdag 22 januari 2004 19:04 schreef raistlin6 het volgende:[..]
ja, dan kan iemand misschien even de politie bellen om dat te vertellen (neem aan dat het provinicie is, zal de politie heel erg blij mee zijn)
En stel nazi's "gettin' their ass's whooped, y'all!!"
quote:Huillie
Jaja, natuurlijk dus geven we het maar op, want het heeft toch geen zin?
Laten we ons nu maar liever concentreren op een mogelijk gevecht! Joepie eindelijk gebeurd er weer wat, vorige week een dode leraar, meisje van 11 verkracht een dode in Zuid-Afrika, en straks weer wat om over te schrijven.Fok leeft !!! Hoezee! Meer geweld please, meer, meer...
Fantastisch.....Dooien of niet,sensatie moeten we hebben op FOK, stelletje zieke geesten, dan maar ten koste van anderen.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:07 schreef The_Hives het volgende:[..]
Door jou soort gasten:
Big John [afbeelding] [afbeelding]
Fok! Forum [afbeelding]
Fok! Members [afbeelding]
Negers en nazis [afbeelding]Welcome to Holland
* Hives is in een crea-bui
quote:hum, het zou wel kunnen, had zelf in mijn hoofd de provincie, maar ik kan me natuurlijk wel vergissen (btw nog 2 uur
Op donderdag 22 januari 2004 19:07 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
D8 dat het in de stad Groningen was
,... of heb ik dat nou verkeerd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |