Bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 22-01-2004 16:53]
Zware Jongens - Seks in de Bejaardenflat
Eigenlijk is het best nobel. Of zou het echt geiligheid zijn?
quote:Misschien had Jerruh toch gelijk
Op donderdag 22 januari 2004 16:55 schreef Kaensterle het volgende:
Seks in de bejaardenflat, iedereen heeft dolle pret
Seks in de bejaardenflat, alle ouwe taarten met een ouwe lul naar bed!Zware Jongens - Seks in de Bejaardenflat
quote:Dat is natuurlijk pure onzin. Het is doorgaans de gewoonte om iemand bejaard te noemen, wanneer hij of zij ouder dan 65 is. Ik mag aannemen dat iedereen op de hoogte van die definitie van bejaarde.
Op donderdag 22 januari 2004 16:59 schreef yvonne het volgende:
definieer bejaarde.
Als TS 17 is, is iemand van 38 natuurlijk ook al bejaard
quote:je ziet er nog goed uit hoor, voor een 'bejaarde'
definieer bejaarde.
quote:wat zou dan voor bijvoorbeeld een jonge gozert van 25 de reden zijn om seksueel contact te hebben met een vrouw van bijvoorbeeld 70 (behalve geldzaken)?
Op donderdag 22 januari 2004 17:06 schreef Koolraap het volgende:[..]
Dat is natuurlijk pure onzin. Het is doorgaans de gewoonte om iemand bejaard te noemen, wanneer hij of zij ouder dan 65 is. Ik mag aannemen dat iedereen op de hoogte van die definitie van bejaarde.
quote:Heel stom van mij, maar toen ik las 'op Fok! zijn geen bejaarden' gingen er wel een paar namen door mijn hoofd van mensen die voor Fok! begrippen 'op leeftijd zijn'. Mensen van 35 jaar of ouder zalk maar zeggen (om mezelf maar binnen die groep te zetten
definieer bejaarde.
quote:Gerontofilie.
Op donderdag 22 januari 2004 17:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
wat zou dan voor bijvoorbeeld een jonge gozert van 25 de reden zijn om seksueel contact te hebben met een vrouw van bijvoorbeeld 70 (behalve geldzaken)?
quote:Liefde? Door omstandigheden kan zich een liefde ontwikkelen, die uitloopt op seksueel contact.
wat zou dan voor bijvoorbeeld een jonge gozert van 25 de reden zijn om seksueel contact te hebben met een vrouw van bijvoorbeeld 70 (behalve geldzaken)?
+
+
quote:Fuck, zal vannacht dan ook maar mijn kunstgebit in een glas leggen...
Op donderdag 22 januari 2004 17:13 schreef Lucille het volgende:[..]
Mensen van 35 jaar of ouder zalk maar zeggen (om mezelf maar binnen die groep te zetten).
quote:Ik heb wel eens (bij toeval natuurlijk
quote:om maar in diezelfde termen terug te vallen: dus een fiets van voor de tweede wereldoorlog leert jou fietsen? Het lijkt me juist dat de gebreken van die leeftijd ook de gebreken in de seks zouden zijn...
Op donderdag 22 januari 2004 17:18 schreef Inca het volgende:
Op een ouwe fiets moet je het leren
quote:Bel eens met Arnon Grunberg
quote:Ja, ik weet het, tis bizar. Ik kan me nog herrinneren dat toen ik voor het eerst op Fok! zat dat ik een keer een reactie kreeg die ongeveer zo was:
Op donderdag 22 januari 2004 17:17 schreef Copycat het volgende:[..]
Fuck, zal vannacht dan ook maar mijn kunstgebit in een glas leggen...
En mijn jongere vriend vertellen dat ik toch echt bejaard ben...
Huh, ik zit net ff je profiel te bekijken. Geboren in ..... Bizar!
Ja echt, iemand vond het bizar dat ik op Fok! zat te posten omdat ik de 35 gepasseerd was. Gelukkig zie je dat soort reacties niet meer en zijn er genoeg 30 plussers.
[edit] kotssmilie weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 23-01-2004 13:02]
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 23-01-2004 13:03]
quote:Mijn eerste idee is absoluut "nee". Ik voel mijn niet seksueel aangetrokken tot bejaarde vrouwen. Maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat er wel eens een liefdesrelatie ontstaat tussen een jong iemand en een bejaarde en dat er dan ook aan seks gedaan wordt.
Op donderdag 22 januari 2004 17:29 schreef nozem het volgende:
Hoe sta je er zelf eigenlijk tegenover. Niet geheel onwelwillend heb ik de indruk?
Maar zelf zou ik het niet willen bevorden voor mijzelf. Met andere woorden, ook al zou ik iets beginnen te voelen, dan zou ik de boot toch afhouden.
quote:Is dat je vriendin?
Op donderdag 22 januari 2004 17:30 schreef laffer het volgende:
geil!!!!!
lekker rukken!
quote:och, ze heeft wel een lekker pijpbekkie!
Op donderdag 22 januari 2004 17:33 schreef Koolraap het volgende:[..]
Is dat je vriendin?
quote:Ja, kunstgebidje kan uit dus geen last meer van bijtende tanden.
Op donderdag 22 januari 2004 17:37 schreef laffer het volgende:[..]
och, ze heeft wel een lekker pijpbekkie!
quote:Zowel de jongere als de bejaarde worden in staat geacht om zelf de verantwoordelijkheid voor hun daden te kunnen nemen. De partijen zijn als het ware in evenwicht. Dat geldt natuurlijk niet voor de pedofilie en de necrofilie (negrofielen, gaan we discrimineren
Op donderdag 22 januari 2004 17:45 schreef 3st het volgende:
de gedachte dat oudjes het met elkaar doen is al supersmerig. Dan denk je aan je opa en oma bijv. Maar goed heb geen illusies, die mensen hebben het ook af en toe nog eens nodig. Maar dat een jong iemand een oudje gaat lopen wippen dat is ziek. Dat zijn gewoon zieke mensen net als pedofielen en negrofielen. Het zou verboden moeten worden.
quote:Dus jij doet het wel eens met een paard?
Op donderdag 22 januari 2004 17:57 schreef BFSkinner het volgende:
Dan moet je wel behoorlijk desperate zijn
quote:geldt dat ook voor demente vrouwtjes, hulpeloze vrouwtjes... denk dan met name aan dat soort vrouwtjes
Op donderdag 22 januari 2004 17:54 schreef Koolraap het volgende:[..]
Zowel de jongere als de bejaarde worden in staat geacht om zelf de verantwoordelijkheid voor hun daden te kunnen nemen. De partijen zijn als het ware in evenwicht. Dat geldt natuurlijk niet voor de pedofilie en de necrofilie (negrofielen, gaan we discrimineren
), waar natuurlijk een onevenwichtige situatie gaande is.
quote:Wat een onzin. Zolang de bejaarde er mee in stemt is er niks aan de hand. Je wil niet weten wat voor bizarre fetishes er nog meer zijn. Ik vind bijvoorbeeld zware sm of poepsex ook kotsopwekkend. Er lopen gewoon veel zieke geesten rond op deze wereld..
Op donderdag 22 januari 2004 17:45 schreef 3st het volgende:
de gedachte dat oudjes het met elkaar doen is al supersmerig. Dan denk je aan je opa en oma bijv. Maar goed heb geen illusies, die mensen hebben het ook af en toe nog eens nodig. Maar dat een jong iemand een oudje gaat lopen wippen dat is ziek. Dat zijn gewoon zieke mensen net als pedofielen en negrofielen. Het zou verboden moeten worden.
Bejaardensex, er zal een tijd komen dat ik er ook aan moet gaan geloven, maar dat duurt nog wel een heel aantal jaartjes
quote:logisch nadenken is duidelijk lastig voor je
Op donderdag 22 januari 2004 17:58 schreef Koolraap het volgende:[..]
Dus jij doet het wel eens met een paard?
quote:tja, maar dan heeft de vader het niet goed aan zijn zoon uitgelegd wat het begrip "op een oude fiets moet je het leren" betekend.
Op donderdag 22 januari 2004 17:18 schreef Inca het volgende:
Op een ouwe fiets moet je het leren
ikzelf zou nooit puur uit lust sex kunnen hebben met een 65+ er.
wat ik altijd wel raar vind als je een 65+- op jeugdfoto's bekijkt (dat zo'n ouwe rimpeldoos ooit zo lekker was)
quote:Moet je voor de lol over, pak 'm beet 50 jaar, eens naar een jeugdfoto van jezelf kijken...
Op donderdag 22 januari 2004 19:56 schreef Darkster1981 het volgende:
.
wat ik altijd wel raar vind als je een 65+- op jeugdfoto's bekijkt (dat zo'n ouwe rimpeldoos ooit zo lekker was)
Maar een jonger iemand die het doet met iemand die veel ouder is, lees tegen de zestig of ouder, dat vind ik toch wel erg apart.
Ik ken een meisje dat 25 is en zij is getrouwd met een man die 60 is. Dat vind ik eigenlijk niet gezond. Een man van 60 kan er wat jonger uitzien dan zijn echte leeftijd maar dan nog. Ik denk dat een meisje eeder een soort vaderfiguur zoekt dan een gelijkwaardig (sex)partner.
Dat een oudere ("bejaarde") man op een veel jonger meisje valt kan ik me nog iets bij voorstellen. Hij zal denken "een lekker jong en strak ding".
Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen dat als je onder de dertig bent je partner 60 of ouder is.
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 22-01-2004 20:24]
Laten we wel wezen: hoeveel jonge vrouwen trouwen wel niet met een bejaarde man? Bijvoorbeeld ook in het Hollywood-wezen enzo?
Blijkbaar vinden vrouwen sex met bejaarden normaler dan jongens dat vinden. Zou dit evolutionair verklaarbaar zijn
quote:ja zelfde kan ik van jou zeggen over 15 jaar:)
Op donderdag 22 januari 2004 19:58 schreef Copycat het volgende:[..]
Moet je voor de lol over, pak 'm beet 50 jaar, eens naar een jeugdfoto van jezelf kijken...
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:50 schreef Darkster1981 het volgende:[..]
ja zelfde kan ik van jou zeggen over 15 jaar:)
ik heb zelfs van een stel gehoord van een man van 65 en een vrouw van 30, die een kind kregen. tegen de tijd dat het kind puber is kan ie zn vader begraven dat vind ik dus nog erger- als zulke oude mensen kinderen krijgen. hadden ze maar moeten doen toen ze jong waren.
quote:dat is ook wel een goede stelling>>>
Op vrijdag 23 januari 2004 10:41 schreef Girlysprite het volgende:
het komt veel vaker voor dat de man in een relatie ouder is dan de vrouw, dus de paar oude man- jonge vrouw komt ook veel meer voor.ik heb zelfs van een stel gehoord van een man van 65 en een vrouw van 30, die een kind kregen. tegen de tijd dat het kind puber is kan ie zn vader begraven
dat vind ik dus nog erger- als zulke oude mensen kinderen krijgen. hadden ze maar moeten doen toen ze jong waren.
quote:dan nog eerder: mogen mensen op leeftijd kinderen krijgen, gezien er een zeer grote kans is dat het kind met een handicap geboren wordt?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:34 schreef Darkster1981 het volgende:[..]
dat is ook wel een goede stelling>>>
mogen mensen op leeftijd nog kinderen krijgen, gezien het zeer aannemelijk is dat het kind op 15 jarige leeftijd vaderloos zal zijn?
niet zozeer iets waar ik een meningover heb, maar dit is wel een vraag die gesteld wordt bij minder jonge mensen..
quote:Tsja wat is groot? Iedereen heeft kans op een kind met handicap.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:36 schreef Jerruh het volgende:dan nog eerder: mogen mensen op leeftijd kinderen krijgen, gezien er een zeer grote kans is dat het kind met een handicap geboren wordt?
Ook het mannelijk zaad gaat qua kwaliteit achteruit naarmate de leeftijd vorderd dus ook hier word de kans op problemen groter.
Wat kinderen betreft: je ziet het best wel vaak dat een oudere gescheiden man een veel jongere vriendin heeft en dat ze samen kinderen krijgen. Tweede leg noem ik dat. Natuurlijk kunnen er problemen komen als de man al redelijk op leeftijd is. Denk aan ouderdomskwaaltjes, minder fit zijn en uiteindelijk sterven als het kind nog niet heel oud is. Familieverbanden veranderen zo wel, of anders gezegd de structuur. Kinderen verliezen hun vader en hebben vaak dan ook geen opa of oma meer. En ik weet niet of dat zo wenselijk is.
Aan de andere kant kan een kind wel echt uit liefde geboren worden, net als een kind dat kan uit ouders die allebei jong zijn. En liefde is ook heel erg belangrijk. En mocht de oude vader al bijna met VUT zijn of niet meer werken in ieder geval en hij is nog fit, dan heeft het kind wel een vader die thuis kan zijn.
Maar goed. Ik vind het dus eigenlijk wel moeilijk om hier echt een oordeel over te geven. Als twee mensen samen willen zijn dan overwint de liefde toch. Hetzelfde geldt voor het krijgen van kinderen.
Per slot van rekening zijn er wel ergere gevallen waarin het krijgen van een kind wel meer onwenselijk is dan in beschreven situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |